alex00a Δημοσ. 28 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2013 το anti aliasing , texture filtering και το tesselation σε τι παιχνιδια εφαρμοζονται; ευχαριστω
alex00a Δημοσ. 28 Αυγούστου 2013 Μέλος Δημοσ. 28 Αυγούστου 2013 νομιζα οτι μονο στα dx11 εφαρμοζοντουσαν
Silverage Δημοσ. 28 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2013 Αν έχουν επιλογή στα γραφικά ναι δεν υπάρχει θέμα.
alex00a Δημοσ. 28 Αυγούστου 2013 Μέλος Δημοσ. 28 Αυγούστου 2013 εγω δημιουργω προφιλς στο catalyst control center για καθε παιχνιδι και τα ρυθμιζω απο κει σωστα το κανω;
hurin Δημοσ. 28 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2013 Δεν είναι κακή η ερώτηση, και εγώ έχω παρόμοια απορία στο τί να διαλέξω στα video options του κάθε παιχνιδιού. Ποιό είναι καλύτερο, ποιό βαρύ και όχι και τόσο σημαντικό, μέχρι πόσα χ?? ΑΑ και AF να βάλω. Άν κάποιος ξέρει και μπορεί με απλά λογάκια να εξηγήσει...
Silverage Δημοσ. 28 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2013 Ανάλογα το παιχνίδι, την κάρτα γραφικών και την ανάλυση της οθόνης.Οι οθόνες με μεγάλη ανάλυση δεν πολυχρειάζονται antialiasing.
konstantinos77 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2013 Nαι πανω απο 1080p δεν το χρειαζεσαι ...Στα 1080p ειναι απαραιτητο σε καποια games αν και ολα ειναι σχετικα ...
Psycho_Warhead Δημοσ. 28 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2013 Δεν είναι κακή η ερώτηση, και εγώ έχω παρόμοια απορία στο τί να διαλέξω στα video options του κάθε παιχνιδιού. Ποιό είναι καλύτερο, ποιό βαρύ και όχι και τόσο σημαντικό, μέχρι πόσα χ?? ΑΑ και AF να βάλω. Άν κάποιος ξέρει και μπορεί με απλά λογάκια να εξηγήσει... Το AF πάντα 16Χ μιας και έχει πολύ μικρό performance hit με τις τελευταίες κάρτες. Από AA τώρα, τα περισσότερα τελευταία παιχνίδια έχουν FXAA/MLAA/ΤΧΑΑ(Αυτό δουλεύει μόνο στις GTX6xx/7xx) τα οποία ναι μεν φτιάχνουν τα jaggies αλλά θολώνουν τα textures, κάποια όμως έχουν και MSAA(Όπως το Splinter Cell Blacklist) που είναι το καλύτερο, φτιάχνει τα jaggies χωρίς να θολώνει τα textures βέβαια έχει μεγαλύτερο performance hit από τα FXAA/MLAA. Κάποια παιχνίδια πάλι δεν σου λένε καν τι έχουν αλλά το καταλαβαίνεις, έχουν Anti-Aliasing On/Off για παράδειγμα, αν στο On έχει θολούρα σημαίνει ότι έχει FXAA/MLAA, αλλιώς έχει MSAA. Όλες οι αναλύσεις θέλουν AA, μόνο το 4K δεν θα θέλει καθόλου λογικά, βέβαια το 16XAF είναι για όλες. 2
konstantinos77 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2013 Eπισης στο bf3 εκτος απο msaa εχει και την μαλακια το anti -aliasing post που οχι μονο θολωνει τα textures αλλα τα κανει πουτανα σκετη ...
alex00a Δημοσ. 28 Αυγούστου 2013 Μέλος Δημοσ. 28 Αυγούστου 2013 Δεν είναι κακή η ερώτηση, και εγώ έχω παρόμοια απορία στο τί να διαλέξω στα video options του κάθε παιχνιδιού. Ποιό είναι καλύτερο, ποιό βαρύ και όχι και τόσο σημαντικό, μέχρι πόσα χ?? ΑΑ και AF να βάλω. Άν κάποιος ξέρει και μπορεί με απλά λογάκια να εξηγήσει... ποιο ειναι καλυτερο; το texture filtering σε μεγαλες αναλυσεις σε μικρες το antialliasing ποιο βαρυ; το tesellation οχι και τοσο σημαντικο το tesellation δεν αξιζει διοτι τρωει πολλα fps μεχρι ποσα χ εσυ το επιλεγεις αυτο αναλογα με την καρτα που εχεις και την ισοροπια poy θες να εχει το παιχνιδι fps/ποιοτητα εικονας το texture filtring με το af ειναι τα ιδια; 1
qsis Δημοσ. 28 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2013 κοίτα με τη κάρτα σου το tessellation είναι βαρύ και μπορεί να κάνει πολλά παιχνίδια unplayable, όμως όχι ότι και δεν αξίζει για μένα αυτό κάνει τη μεγαλύτερη διαφορά σε dx11 τίτλους
vlgeor Δημοσ. 28 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2013 To tesselation σε πολλα games κανει μεγαλη διαφορα - αναβαθμιση
hurin Δημοσ. 28 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2013 Πολύ καλές και άμεσες απαντήσεις! Επομένως : AFx16 πάντα AA>MSAA>FXAA-MLAA-TXAA όπου ΑΑ και καλύτερο και βαρύτερο. Έβαλα το XCOM The Bureau και πραγματικά απόρησα που είδε ο TotalBiscuit τα καταπληκτικά γραφικά. Θα δοκιμάσω με αυτές τις ρυθμίσεις να δω τί αποτέλεσμα θα έχουν. Αυτή τη θολούρα που λέτε δεν την καταλαβαίνω, φταίει ότι παίζω σε 1680χ1050? Τα juggies είναι οι ευθείες γραμμές που σπάνε την εικόνα?
kyriakosm Δημοσ. 28 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2013 Το AF πάντα 16Χ μιας και έχει πολύ μικρό performance hit με τις τελευταίες κάρτες. Από AA τώρα, τα περισσότερα τελευταία παιχνίδια έχουν FXAA/MLAA/ΤΧΑΑ(Αυτό δουλεύει μόνο στις GTX6xx/7xx) τα οποία ναι μεν φτιάχνουν τα jaggies αλλά θολώνουν τα textures, κάποια όμως έχουν και MSAA(Όπως το Splinter Cell Blacklist) που είναι το καλύτερο, φτιάχνει τα jaggies χωρίς να θολώνει τα textures βέβαια έχει μεγαλύτερο performance hit από τα FXAA/MLAA. Κάποια παιχνίδια πάλι δεν σου λένε καν τι έχουν αλλά το καταλαβαίνεις, έχουν Anti-Aliasing On/Off για παράδειγμα, αν στο On έχει θολούρα σημαίνει ότι έχει FXAA/MLAA, αλλιώς έχει MSAA. Όλες οι αναλύσεις θέλουν AA, μόνο το 4K δεν θα θέλει καθόλου λογικά, βέβαια το 16XAF είναι για όλες. υπαρχει και το smaa το οποιο ειναι αρκετα καλο κι αυτο!.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα