_spooker_ Δημοσ. 15 Αυγούστου 2003 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2003 eimai sxetika arxarios ston tomea 3d.Exontas basikes gnwseis se c++ kai assembly exete na mou systhsete kana biblio (akoma kai e-book) gia thn dhmiourgia 3d. den exw katalabei akoma pws ginetai h epexergasia 3d antikeimenwn kai pws programmatizetai.Mporei kapoios na mou kanei mia eisagwgh sto thema? pia c++ na xrhsimopoihsw?
xaotikos Δημοσ. 15 Αυγούστου 2003 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2003 Δεν ξέρω για γραφικά αλλά αυτά που παίζουν από C++ τώρα είναι κλασικά η VC++ 6 (micro$oft) και η C++ Builder της Borland...
javanidhs Δημοσ. 15 Αυγούστου 2003 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2003 η δημιουργια 3d γραφικων καταρχας απαιτει καλη γνωση συγκεκριμενων μαθηματικων τα οποια θα σου δωσουν το αναγκαιο υποβαθρο να καταλαβεις πως λειτουργουν οι διαφορες βιβλιοηθηκες παραγωγης γραφικων! Αρα καλο θα ηταν να αναζητησεις κατι που θα σου δωσει πληροφοριες σε αυτο το πεδιο! Τωρα οσο αναφορα την υλοποιηση του ολου θεματος. Ενα απο τα πιο γνωστα SDK στον χωρο (μεσω C++) δεν ειναι αλλο απο το Microsoft Direct X SDK που το συνοδευει και το αντιστοιχο ΑPI. Συνηθως η C++ ειναι η γλωσσα επιλογης για να χρησιμιοποιησεις τις βιβλιοθηκες αυτες,...αν και παιζει και VB κωδικας αναλογα με τις προτιμησεις σου. Κατι σε πιο OPEN Source και standard C ειναι τα αντιστοιχα OPENGL εργαλεια! Διαλεγεις και παιρνεις! Και αναζητας πηγες γνωσης για τα παραπανω!Το Μπαζααα ειναι γεματο
_spooker_ Δημοσ. 16 Αυγούστου 2003 Μέλος Δημοσ. 16 Αυγούστου 2003 otan les sygkekrimena mathimatika se ti akribws tomea anaferesai?Oloklhrwmata as poume?
Sta Δημοσ. 16 Αυγούστου 2003 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2003 Den prokeitai gia oloklhrwmata, aplws gia mathimatika pou exoun na kanoun me th grafikh upologistwn. P.x. an meletas diaforous algori8mous sxediashs, gia na tous katalaveis prepei na exeis kapoies gnwseis apo analutikh gewmetria (dianusmatiko logismo) as poume. To parapanw isxyei gia th grafikh genika, isws esu de xreiastei na emva8uneis toso, analoga kai me ta ergaleia pou xrhsimopoieis.
lefterisp Δημοσ. 16 Αυγούστου 2003 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2003 basika mia kali selida gia na vreis kapia tutorials,e-books,kai source codes einai to http://www.gamedev.net .Tha sou protina na 3ekinages apo opengl(prosopiki apopsi).bebaia an eisai akoma pio arxarios kai thes na mpeis se mia logiki poli xrisimi einai i DARK BASIC.elpizo na boithisa
jogi Δημοσ. 18 Αυγούστου 2003 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2003 Διάβασε και ψάξε για προοπτική προβολή, z-buffer και σκίαση. Είναι τα βασικά πράγματα που χρειάζεσαι για 3d. Είχα υλοποιήσει πέρσι ένα πρόγραμμα σε java που χρησιμοποιώντας μόνο την συνάρτηση drawline της java για να ζωγραφίσει ένα pixel σε μία οθόνη υλοποίησα τόσο την προοπτική όσο και έναν αλγόριθμο για back face culling και ταξινόμηση εντικειμένων πάνω στο επίπεδο οπότε μπορούσες να σχεδιάσεις οποιοδήποτε 3d αντίκείμενο χρησιμποιώντας πολύγωνα και να το προβάλεις, καθώς και να το υποβάλεις σε διάφορους μετασχηματισμούς. Στείλε mail στο [email protected] αν θές να στο στείλω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.