Προς το περιεχόμενο

Seat Leon 2013


Arch11

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Νομίζω οτι κάποιοι έχουν μείνει σε εποχές Accent.

Ακόμα και τα απερχόμενα i30 και Cee'd ήταν αξιοπρεπέστατα αμάξια.Το μόνο μείον,οτι ήταν σχεδιαστικά αδιάφορα και είχαν σχετικά λιτό εξοπλισμό.

Τα νεότερα μοντέλα δέν έχουν να ζηλέψουν τίποτα απο τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό,σε κανέναν τομέα.

Ακόμα και το price tag είναι πολύ κοντά με ένα golf.Αναγκαίο κακό ίσως, απο την συνολική "αναβάθμιση"...

 

Btw η Vw δίνει πολλαπλών συνδέσμων απο τον 1,4tsi,ουσιαστικά ένα σκαλί πάνω απο την βάση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Golf ειναι ακριβως ιδια φαση , κ αλλαζει μονο αν πας σε μεγαλυτερη ιπποδυναμη

 

Το hyundai και το kia ceed γιατι ειναι καλυτερα; Στα αυτοκινητα δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα, υπερεχουν η οχι σε καποιους τομεις, αν θελεις πες μου τους λογους(μαζι με την τιμη)

 

(Αν ειχε ιδια τιμη με το golf θα προτιμουσες ειλικρινα να παρεις kia ceed?)

Θα σου πω κάποια πράγματα απο προσωπικό ψάξιμο στο ιντερνετ και μην αρκεστείς μόνο σε αυτά πυο θα σου γράψω. Ψαξ το και μονο σου !!

 

Καταρχας ο η Hyundai-KIA πλέον είναι μεγάλος ανταγωνιστής των Ευρωπαικών αυτοκινητοβιομηχανιών σε όλους τους τομείς. Το κατάφερε με τα καινούρια i30 και ceed . (Στην Αμερική βέβαια κυκλοφορεί αμαξάρες εδώ και 4 χρόνια που μακάρι να έρχονταν ευρώπη. Βλέπε Genesis sedan R-spec Genesis coupe R-spec  hyundai sonata  hyundai equus κτλ )

 

Το Ceed σε σύγκριση με το  Golf είναι πάνω κάτω στα ίδια επίπεδα. Αυτό το υποστηρίζουν ακομα και γερμανικά περιοδικά. 

Σε όλα είναι λίγο πολύ το ίδιο εκει που ξεχωρίζει το ceed είναι η ανεση της αναρτησης του και η πολύ καλή του ρυθμιση σε σύγκριση με το golf και η ένα κλικ καλύτερη ηχομόνωση του . Το αμάξι αυτό είναι γερμανικής σχεδίασης και ευρωπαικής κατασκευής . Το μεγαλύτερο ποσοστο των ηλεκτρονικών του είναι γερμανικής κατασκευής και προελευσης.

Σε ένα συγκριτικό που διάβασα απενεργοποίησαν όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα ευστάθειας των δυο αυτοκινήτων και το ceed φάνηκε ότι πατά καλύτερα στις στροφές  (καλύτερη πρόσφυση απο το golf )

Εκεί που υστερεί το ceed είναι η γκάμα των κινητήρων. Το golf έχει σπουδαίες επιλογές κινητήρων. Για μένα ceed και 1.4 λτ μοτερ δεν πάει . Αν κοιτάξεις όμως σε 1.6 λτ ατμόσφαιρα ο πιο δυνατός βενζίνης ατμοσφαιρικός παγκοσμίως είναι της hyundai με 138 hp

Η ποιότητα του στο εσωτερικό είναι επιπέδου golf . 

To ceed είναι λίγο πιο φθινό απο το Golf (αντε κανα χιλιάρικο ευρώ ίσως και λίγο παραπάνω)

 

Προσωπικά δε κοιτάζω μάρκα ούτε ιστορία ούτε το σήμα στο καπό για να χαζοχαίρομαι .Κοιτάζω ότι πιο καλύτερο μπορώ να πάρω στα λεφτά που διαθέτω και κάτι ακόμα. 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση σε ολά τα μέρη τα ΚΙΑ και 5 χρόνια τα hyundai  (με κάτι έξτρα στην εγγύηση ) Επίσης το golf δε μαρέσει εξωτερικά.

 

Προσωπική συμβουλή: Κάνε test drive το leon το i30 και το Ceed και δες πιο σε συναρπάζει .

 

Υπόψιν σε καμιά περίπτωση μην προτιμίσεις το i30 ή το ceed με τους 1.4 λτ κινητήρες. είναι οριακοί κινητήρες για να κινήσουν σβέλτα το αμάξι ειδικά με βάρος (βαλίτσες και 4 άτομα μέσα) . Οι 1.6 λτ είναι απο τους κορυφαίους στην αγορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

 

Btw η Vw δίνει πολλαπλών συνδέσμων απο τον 1,4tsi,ουσιαστικά ένα σκαλί πάνω απο την βάση.

Αυτο ειλικρινα δεν το καταλαβαινω.

Μπηκαν στον κοπο να βαλουν χειροτερη αναρτηση στα βασικα μονο μοντελα, γιατι? Πιο πολυ δε τους κοστισε ο σχεδιασμος της παραλληλα με την πολλαπλων?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Arch11,

 

Αυτό που πρέπει να μας πεις αλλα και να σκεφτείς, είναι για ποιό λόγο θέλεις το αυτοκίνητο; Η περισοτερη χρήση είναι μέσα στην πόλη ή σε ταξίδια; Επίσης έχεις άλλο μεταφορικό μέσο, π.χ μηχανάκι;;

 

Πόσο συχνά θα το χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο; Σε καθημερινή βάση; Είπες οτι είσαι 33. Εχεις οικογένεια, παιδιά κτλ;

 

Και τέλος και σημαντικότερο, πόσο πολύ σου αρέσουν τα αυτοκίνητα και τι ακριβώς ζητάς απο ενα αυτοκίνητο;; Π.χ εγω δεν πρόκειται να ξανα αγοράσω αυτοκίνητο με λίγα άλογα. ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!! Το λιγότερο 150-160 άλογα.

Οχι οτι τρέχω στον δρόμο, ισα-ισα, απλά αν το αυτοκίνητο δεν τραβάει, δεν μπορώ αρρωσταίνω! 

 

 

Απάντησε στα παραπάνω και κατα 99% θα βρούμε όλοι μαζί το ιδανικό αυτοκίνητο! :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο ειλικρινα δεν το καταλαβαινω.

Μπηκαν στον κοπο να βαλουν χειροτερη αναρτηση στα βασικα μονο μοντελα, γιατι? Πιο πολυ δε τους κοστισε ο σχεδιασμος της παραλληλα με την πολλαπλων?

 

Έλα μου ντέ.Στην ίδια πλατφόρμα (MQB) βασίζονται τα τρία δυνατά χαρτιά του vag group (A3,Golf,Leon) και φοράνε τους ίδιους κινητήρες.Η Seat βάζει πολλαπλών απο το 1,8 (180ps) Leon και πάνω (παρακάμπτοντας τα 1,4 122/140).Η VW βάζει απο το 1,4 122ps και η Audi δέν αποκλείεται να έχει στάνταρ ακόμα και στα "οικονομικότερα" μοντέλα.Μπορεί να είναι και θέμα μάρκετινγκ.

 

Και τέλος και σημαντικότερο, πόσο πολύ σου αρέσουν τα αυτοκίνητα και τι ακριβώς ζητάς απο ενα αυτοκίνητο;; Π.χ εγω δεν πρόκειται να ξανα αγοράσω αυτοκίνητο με λίγα άλογα. ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!! Το λιγότερο 150-160 άλογα.

Οχι οτι τρέχω στον δρόμο, ισα-ισα, απλά αν το αυτοκίνητο δεν τραβάει, δεν μπορώ αρρωσταίνω! 

 

Ντι-ζεεεεελ~

Δεν είναι οι μικρές ιπποδυνάμεις το αίτιο που ένα αμάξι σέρνεται,γιατι κάλλιστα κάτι τέτοιο θα συναντήσεις και σε 2lt.

Θα προτιμούσα ένα 1600αρι των 120 ίππων με 30 κιλά ροπής@2000rpm απο οποιοδήποτε 2litro των 150+ίππων και 18κάτι κιλά.

 

Δέν χρειάζεσαι άλογα όταν έχεις ροπή.Τα άλογα είναι ακόμα ένας αριθμός που προκύπτει όταν γίνεται μια μέτρηση με τον Χ τρόπο και όταν ισχύουν οι Ψ συνθήκες,κάπου στο φάσμα στροφών.Και;Σε πραγματικές συνθήκες θέλεις ροπή για να "ξεκολλήσεις" το αμάξι και να κάνεις προσπέραση γρήγορα και άνετα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έλα μου ντέ.Στην ίδια πλατφόρμα (MQB) βασίζονται τα τρία δυνατά χαρτιά του vag group (A3,Golf,Leon) και φοράνε τους ίδιους κινητήρες.Η Seat βάζει πολλαπλών απο το 1,8 (180ps) Leon και πάνω (παρακάμπτοντας τα 1,4 122/140).Η VW βάζει απο το 1,4 122ps και η Audi δέν αποκλείεται να έχει στάνταρ ακόμα και στα "οικονομικότερα" μοντέλα.Μπορεί να είναι και θέμα μάρκετινγκ.

 

 

Ντι-ζεεεεελ~

Δεν είναι οι μικρές ιπποδυνάμεις το αίτιο που ένα αμάξι σέρνεται,γιατι κάλλιστα κάτι τέτοιο θα συναντήσεις και σε 2lt.

Θα προτιμούσα ένα 1600αρι των 120 ίππων με 30 κιλά ροπής@2000rpm απο οποιοδήποτε 2litro των 150+ίππων και 18κάτι κιλά.

 

Δέν χρειάζεσαι άλογα όταν έχεις ροπή.Τα άλογα είναι ακόμα ένας αριθμός που προκύπτει όταν γίνεται μια μέτρηση με τον Χ τρόπο και όταν ισχύουν οι Ψ συνθήκες,κάπου στο φάσμα στροφών.Και;Σε πραγματικές συνθήκες θέλεις ροπή για να "ξεκολλήσεις" το αμάξι και να κάνεις προσπέραση γρήγορα και άνετα.

Και πάλι οι diesel υστερουν σε επιταχυνση. Εκει σέρνονται ειδικά οταν μιλάμε για 1.4 λτ μοτερ. Ναι σίγουρα ενας diesel 1.4 λτ  έχει διπλάσια ροπή απο εναν βενζινης ατμοσφαιρικό  και σίγουρα καλύτερη ροπή απο έναν τουρμπο βενζίνης. Σίγουρα οι diesel στροφάρουν πανεύκολα αλλά υστερούν σε επιτάχυνση κατα πολύ. Εκτός αν μιλάμε απο 1.600 κυβικά και πάνω τότε εκει το πράγμα αλλάζει. Οι diesel τα πάνε μια χαρά !!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και πάλι οι diesel υστερουν σε επιταχυνση. Εκει σέρνονται ειδικά οταν μιλάμε για 1.4 λτ μοτερ. Ναι σίγουρα ενας diesel 1.4 λτ  έχει διπλάσια ροπή απο εναν βενζινης ατμοσφαιρικό  και σίγουρα καλύτερη ροπή απο έναν τουρμπο βενζίνης. Σίγουρα οι diesel στροφάρουν πανεύκολα αλλά υστερούν σε επιτάχυνση κατα πολύ. Εκτός αν μιλάμε απο 1.600 κυβικά και πάνω τότε εκει το πράγμα αλλάζει. Οι diesel τα πάνε μια χαρά !!

 

Define "επιτάχυνση".Μιλάμε για επιτάχυνση απο στάση και 0-100;O κινητήρας diesel δέν δουλεύει έτσι...

Οταν έχεις 30 κιλά ροπής,θα τα εκμεταλλευτείς σε ρεπρίζ,δηλαδή επιτάχυνση εν κινήσει,60~100/80~120/100~140.Πραγματικές συνθήκες που θέλεις να κάνεις προσπέραση,χωρίς να αγχώνεσαι (απόλυτα) για το εύρος στροφών και τι ταχύτητα έχεις κουμπώσει.

 

Τα κυβικά δέν έχουν καμία απολύτως σχέση στην συνάρτηση,όχι τουλάχιστον με τον τρόπο που σκέφτεσαι.Αν βάλεις ένα ατμοσφαιρικό vs ένα turbo (βενζίνης ή πετρελαίου) ιδίων κυβικών,κιλών και ιπποδύναμης,εν κινήσει πάντα,η πλάστιγγα γέρνει προς το turbo...ανετότατα κι' όλας...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ετσι όπως τα λέει ο φίλος από πάνω γενικά μην ξεγελιέστε από την χαμηλή ιπποδύναμη των diesel αυτό που μετράει σε αυτούς τους κινητήρες είναι η ροπή.

Πχ το 1,6 TDI κινεί το Leon πιο άνετα από ότι θα το κινούσε ένα FSI ας πούμε με περισσότερα άλογα στα ίδια κυβικά.

 

Τα τελευταία χρόνια βγαίνουν turbodiesel διαμάντια όπως αυτός της Honda (1,6 - 30kg ροπή 120hp) και αυτός της Renault-Nissan που θα τον βάλει και η Mercedes σε κάποια μοντέλα της (1,6 - 32kg - 130hp!).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Define "επιτάχυνση".Μιλάμε για επιτάχυνση απο στάση και 0-100;O κινητήρας diesel δέν δουλεύει έτσι...

Οταν έχεις 30 κιλά ροπής,θα τα εκμεταλλευτείς σε ρεπρίζ,δηλαδή επιτάχυνση εν κινήσει,60~100/80~120/100~140.Πραγματικές συνθήκες που θέλεις να κάνεις προσπέραση,χωρίς να αγχώνεσαι (απόλυτα) για το εύρος στροφών και τι ταχύτητα έχεις κουμπώσει.

 

Τα κυβικά δέν έχουν καμία απολύτως σχέση στην συνάρτηση,όχι τουλάχιστον με τον τρόπο που σκέφτεσαι.Αν βάλεις ένα ατμοσφαιρικό vs ένα turbo (βενζίνης ή πετρελαίου) ιδίων κυβικών,κιλών και ιπποδύναμης,εν κινήσει πάντα,η πλάστιγγα γέρνει προς το turbo...ανετότατα κι' όλας...

Ξέρω ότι τα κυβικά δεν παίζουν σπουδαίο ρόλο το διατύπωσα λάθος. Ας το θέσω διαφορετικά  για αυτοκίνητα τύπου golf i30 ceed δεν υπάρχει κάποιος αξιοπρεπέστατος 1.4 λτ diesel που να έχει ανάλογες επιδόσεις με εναν ατμοσφαιρικό βενζίνης στα ίδια κυβικα. Εκτός και αν κάνω λάθος .  Θέλω να πω ότι το πρόβλημα δεν είναι τα κυβικά αλλα σε αυτά τα κυβικά δεν υπάρχει κάτι αξιοπρεπεστατο σε επιταχυνση 0-100 σε σύγκριση με βενζινοκινητήρες 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας πάρουμε παράδειγμα το i30 έχει 2 κινητήρες στα 1,4

 

1,4 turbodiesel                90hp   22kg@1500rpm   0-100=13,5 sec    

1,4 ατμοσφ. βενζίνης      100hp 14kg@4200rpm    0-100=13,2 sec

 

 

Ποιος πιστεύεις μπορεί να κινήσει το i30 πιο άνετα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...