Arch11 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2013 Share Δημοσ. 25 Αυγούστου 2013 Καλησπερα, τωρα τελευταια γλυκοκοιταζω το νεο leon, και ειδικα τις εκδοσεις 1.2 tsi 105hp kai 1.6 tdi 105hp Οποιος εχει δοκιμασει η ακομα καλυτερα εχει αγορασει το αμαξι, θα ηταν πολυ χρησιμο να μας πει 2,3 λογια και εντυπωσεις http://www.seat.gr/leon-new.php Εδω ειναι οι τιμες; http://www.caroto.gr/2013/02/22/set-le%CE%BFon-2013-times/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cger Δημοσ. 25 Αυγούστου 2013 Share Δημοσ. 25 Αυγούστου 2013 Καλησπερα, τωρα τελευταια γλυκοκοιταζω το νεο leon, και ειδικα τις εκδοσεις 1.2 tsi 105hp kai 1.6 tdi 105hp Οποιος εχει δοκιμασει η ακομα καλυτερα εχει αγορασει το αμαξι, θα ηταν πολυ χρησιμο να μας πει 2,3 λογια και εντυπωσεις http://www.seat.gr/leon-new.php Εδω ειναι οι τιμες; http://www.caroto.gr/2013/02/22/set-le%CE%BFon-2013-times/ H απόφαση είναι δικιά σου... Παίρνεις χαρτί-μολύβι , ελέγχεις τις καταναλώσεις, κοιτάς πόσο km κάνεις το χρόνο, τέλος τσεκάρεις αν αξίζει η χρηματική διαφορά. Προσωπική μου άποψη, επειδή είχα οδηγήσει για ένα μήνα τον 1.2 tsi μου φάνηκε οριακός και προτιμώ τον 1.4tsi (122) ... αλλά αυτά είναι γούστα και τι αρέσει στον καθένα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 25 Αυγούστου 2013 Share Δημοσ. 25 Αυγούστου 2013 1.2 σε λεον? παιζει να καις παραπανω και απο το 16αρι.. ειναι βαρυ αμαξωμα δεν ειναι για 1.2 σκεψου ιδιο μοτερ σε polo και ιδιο σε λεον.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arch11 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 25 Αυγούστου 2013 Για να αξιζει πρεπει να κανεις πανω απο 15.000χλμ το χρονο; Επισης δεν ειναι μονο θεμα ποια εκδοση να διαλεξω αλλα αν μπορειτε να μου πειτε οτι αλλο παρατηρησατε, καλο η κακο Πχ η ορατοτητα πισω δεν ειναι κ τελεια απο οτι ειδα, επισης καπου διαβασα οτι παροτι αναφερει χωρο για αποσκευες πισω απο τους μεγαλυτερους της κατηγοριας, ειναι επειδη εχει κιτ επισκευής ελαστικού μαλλον Το πιο βασικο ομως στην εκδοση του diesel ειναι ο θορυβος και η ηχομόνωση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 25 Αυγούστου 2013 Share Δημοσ. 25 Αυγούστου 2013 Μια χαρά βάρος έχει το Leon.Στα 1200kg ο 1,2 κινεί αξιοπρεπέστατα το αμάξωμα. Το δικό μου "σκάλωμα" είναι οτι αποφάσισαν να υιοθετήσουν την λύση του ημιάκαμπτου άξονα πίσω, αντί για πολλαπλών συνδέσμων όπως στο απερχόμενο μοντέλο.Προφανώς έγινε για λόγους οικονομίας,άλλα όσο και να έχουν δώσει έμφαση στην νέα ανάρτηση,δέν υπάρχει περίπτωση να δείς την ίδια ποιότητα κύλισης/άνεση.Για κάτι τέτοιο, θα πρέπει να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη και να πάς στα μεγάλα Leon. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arch11 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2013 Μια χαρά βάρος έχει το Leon.Στα 1200kg ο 1,2 κινεί αξιοπρεπέστατα το αμάξωμα. Το δικό μου "σκάλωμα" είναι οτι αποφάσισαν να υιοθετήσουν την λύση του ημιάκαμπτου άξονα πίσω, αντί για πολλαπλών συνδέσμων όπως στο απερχόμενο μοντέλο.Προφανώς έγινε για λόγους οικονομίας,άλλα όσο και να έχουν δώσει έμφαση στην νέα ανάρτηση,δέν υπάρχει περίπτωση να δείς την ίδια ποιότητα κύλισης/άνεση.Για κάτι τέτοιο, θα πρέπει να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη και να πάς στα μεγάλα Leon. Αυτο δεν ισχυει μονο για seat, νομιζω και σε vw το συναντας αλλα και αλλου, πρεπει να πας σε μεγαλυτερη ιπποδυναμη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
8elwADSL Δημοσ. 26 Αυγούστου 2013 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2013 Αν μπορείς πάρε το 1.6 TDI τα 25 κιλά ροπής κινούν άνετα το αμάξωμα και έχεις και καλή οικονομία καυσίμου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arch11 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2013 Αν μπορείς πάρε το 1.6 TDI τα 25 κιλά ροπής κινούν άνετα το αμάξωμα και έχεις και καλή οικονομία καυσίμου. http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/111183.asp#photo2 Ριξε μια ματια εδω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
8elwADSL Δημοσ. 26 Αυγούστου 2013 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2013 Με βάση αυτά που γράφει το review αξίζει καλύτερα το TSI Θα σε βοηθήσει και αυτό μιλάνε για τους ίδιους κινητήρες http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=55499 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arch11 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2013 Ενδιαφερον αν και αλλο αμαξωμα το golf, αλλη κατασκευη Υπαρχει καμια σελιδα αραγε που να εχει αντικειμενικες μετρησεις για τα diesel σε τομεις εκτος απο τη καταναλωση, για συμπεριφορα, θορυβο,ηχομονωση, αποδοση αναρτησεων κλπ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mad-proffessor Δημοσ. 27 Αυγούστου 2013 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2013 Νομίζω το ερώτημα που πρέπει να κάνεις είναι αν σου χρείαζεται ένα τόσο βαρυ όχημα, αν θα βρίσκεις παρκάρισμα, αν σου χρειάζονται οι χώροι του, τα άλογα του, να συνυπολογίσεις κόστος αλλαγής τουρμπίνας ύστερα απο κάποια χρόνια. Π.χ αν είσαι κάτω απο 30 κ δε θα δημιουργήσεις οικογένεια στα κοντά ένα 85-90 άλογα αμαξάκι κάτω απο 4 μέτρα μήκος θα σου ήταν μια χαρά(ειδικά αν μενεις σε πόλη με δυσκολία στο παρκάρισμα).Τώρα το λεόν συγκεκριμένα είναι απο τα πιο όμορφα της κατηγορίας κ με το facelift παρατηρώ οτι δεν ασχήμεινε σε αντίθεση με πολλά άλλα αν κ διατηρώ τις αμφιβολίες μου αν αυτο το αμάξωμα έχει χαμηλές καταναλώσεις που λένε τα reviews κ ειδικα με turbo κινητήρα. Οπως κ να έχει η απόφαση είναι δική σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arch11 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2013 Νομίζω το ερώτημα που πρέπει να κάνεις είναι αν σου χρείαζεται ένα τόσο βαρυ όχημα, αν θα βρίσκεις παρκάρισμα, αν σου χρειάζονται οι χώροι του, τα άλογα του, να συνυπολογίσεις κόστος αλλαγής τουρμπίνας ύστερα απο κάποια χρόνια. Π.χ αν είσαι κάτω απο 30 κ δε θα δημιουργήσεις οικογένεια στα κοντά ένα 85-90 άλογα αμαξάκι κάτω απο 4 μέτρα μήκος θα σου ήταν μια χαρά(ειδικά αν μενεις σε πόλη με δυσκολία στο παρκάρισμα).Τώρα το λεόν συγκεκριμένα είναι απο τα πιο όμορφα της κατηγορίας κ με το facelift παρατηρώ οτι δεν ασχήμεινε σε αντίθεση με πολλά άλλα αν κ διατηρώ τις αμφιβολίες μου αν αυτο το αμάξωμα έχει χαμηλές καταναλώσεις που λένε τα reviews κ ειδικα με turbo κινητήρα. Οπως κ να έχει η απόφαση είναι δική σου. Ειμαι 33, συμφωνω απολυτα με το σκεπτικο σου, αλλα κ απο την πιο μικρη κατηγορια λιγα μου εκαναν κλικ στο ματι οπως αυτο. Αν και για μικρομεσαιο δεν ειναι μεγαλο παντως(μηκος 4,26). Απλα πολλα απο την μικρη κατηγορια τα εκαναν χειροτερα οπως το fiesta που ειναι αθλιο εξωτερικα, το polo ειναι οκ overall, citroen c3 diesel που μοσχοπουλαει ειναι συμπαθητικο, fabia κουβαδακι αλλα καλουτσικο, opel corsa η μεση επιλογη του ελληνα αλλα αδιαφορο σχεδιαστικα πραγματικα(και στο εσωτερικο) Θα πηγαινα για το ibiza αλλα ειναι ηδη παλιο μοντελο με αθλιο εσωτερικο Για γιαπωνεζοκορεατικα...ξερω για αξιοπιστια αλλα οπως καταλαβες θελω να μου κανει και κλικ ενα αμαξι, να θελω να το χαζευω και να μου αρεσει, ειδικα αν μιλαμε για αγορα καινουργιου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mad-proffessor Δημοσ. 27 Αυγούστου 2013 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2013 Πάνω κάτω ίδια ηλικία είμαστε κ συμφωνούμε βλέπω. Honda jazz κορυφαίο στη κατηγορία κ όμορφο αλλιώς πας σε κανα leon όπως εσύ ή focus με 1.0 turbo νομίζω βγήκε με αυτό το πολυδιαφημιζόμενο eco (αν κ διατηρώ τις επιφυλάξεις μου με τους turbo κ τη κατανάλωση). Απο μικρά suzuki splash κ τέλος για μένα δεν υπάρχει άλλο (polo ωραίο αλλά μουντο στη πίσω όψη, fiesta συμφωνώ για το facelift). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dare-Devil Δημοσ. 29 Αυγούστου 2013 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2013 Αυτο δεν ισχυει μονο για seat, νομιζω και σε vw το συναντας αλλα και αλλου, πρεπει να πας σε μεγαλυτερη ιπποδυναμη Δεν ιχύει αυτό που λές. . Πολλοί κατασκευαστές χρησιμοποιούν πολλαπλούς συνδέσμους μια πάρα πολύ καλή ανάρτηση σε άνεση και κράτημα. Ο ιμιάκαμπτος είναι ότι πιο απλο και φτωχό σε ανάρτηση υπάρχει τώρα. Ειμαι 33, συμφωνω απολυτα με το σκεπτικο σου, αλλα κ απο την πιο μικρη κατηγορια λιγα μου εκαναν κλικ στο ματι οπως αυτο. Αν και για μικρομεσαιο δεν ειναι μεγαλο παντως(μηκος 4,26). Απλα πολλα απο την μικρη κατηγορια τα εκαναν χειροτερα οπως το fiesta που ειναι αθλιο εξωτερικα, το polo ειναι οκ overall, citroen c3 diesel που μοσχοπουλαει ειναι συμπαθητικο, fabia κουβαδακι αλλα καλουτσικο, opel corsa η μεση επιλογη του ελληνα αλλα αδιαφορο σχεδιαστικα πραγματικα(και στο εσωτερικο) Θα πηγαινα για το ibiza αλλα ειναι ηδη παλιο μοντελο με αθλιο εσωτερικο Για γιαπωνεζοκορεατικα...ξερω για αξιοπιστια αλλα οπως καταλαβες θελω να μου κανει και κλικ ενα αμαξι, να θελω να το χαζευω και να μου αρεσει, ειδικα αν μιλαμε για αγορα καινουργιου Δες σε hyundai i30 καλύτερο απο leon ελάχιστες διαφορές απο το Golf . Το ίδιο και το Kia ceed που βγαίνει ισοπαλία με το golf Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arch11 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2013 Δεν ιχύει αυτό που λές. . Πολλοί κατασκευαστές χρησιμοποιούν πολλαπλούς συνδέσμους μια πάρα πολύ καλή ανάρτηση σε άνεση και κράτημα. Ο ιμιάκαμπτος είναι ότι πιο απλο και φτωχό σε ανάρτηση υπάρχει τώρα. Δες σε hyundai i30 καλύτερο απο leon ελάχιστες διαφορές απο το Golf . Το ίδιο και το Kia ceed που βγαίνει ισοπαλία με το golf Το Golf ειναι ακριβως ιδια φαση , κ αλλαζει μονο αν πας σε μεγαλυτερη ιπποδυναμη Το hyundai και το kia ceed γιατι ειναι καλυτερα; Στα αυτοκινητα δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα, υπερεχουν η οχι σε καποιους τομεις, αν θελεις πες μου τους λογους(μαζι με την τιμη) (Αν ειχε ιδια τιμη με το golf θα προτιμουσες ειλικρινα να παρεις kia ceed?) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα