Προς το περιεχόμενο

Pioneer A06 problems

lionheart

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Loipon molis phra to sugkekrimeno dvdr kai exw problhmata me to nero 6. Enw teleiwnei mia eggrafh mias tainias as poume, pou exw kanei rip mou bgazei sto telos invalid block address kai meta could not perform end of Disc-at-once. To dvd den paizei! Me to instant dvd grafei kanonika alla pali den paizei! Ta grafw se diskakia creation dvd-r kai sta maxell pou eixe mesa to dvd alla pali tipota! Ti skata ftaiei? Ti project prepei na epile3w sto nero 6? Kati pou egrapsa diko mou me to windvd creator 2 bghke mia xara! Dwste mou lush! Giati to problhma auto sto nero? Apla cdr grafei kanonika den exw problems!

Δημοσ.

Exw tin entypwsi oti den ftaiei to drive sou alla to software. Egw exw to 105 kai to doylepsa me nero5 xwris to paramikro problima. Apo tote pou egkatestisa to nero6 olo mou bgazei problimata. Akoma den ypoba8misa tin ekdosi, alla to skeftomai sobara..... E3 allou mou exoun pei teleutaia, kai sygkekrimena o aderfos mou, pou exei ki aytos A105 oti to nero 6 einai stin ousia nero 5 me allo userinterface kai arketa bugs.

Δημοσ.

exo kai ego ena paromoio prob me ton lionheart.

sto a06 dvdr, grafo kati divx pou exo ston skliro san data se ena dvd, me to nero 6, kai eno mou leei oti graftike mia xara, meta otan pao na anoikso to dvd apo ton explorer mou to diabazei ligo stin arxi (diladi blepo ta arxeia ston exoplorer) kai meta apo ligo kollaei :(

kai kati allo: exo grapsei ena dvd multisession, me anoixta ta session kai den mporei na to diabasei oute to dvdrom (acer alla me firmware pioneer (115 an thimamai kala)), oute to dvdr. anoigo to nero (or to instant) kai mou bgazei kanonika to proigoumeno session, alla den mporei na to kleisei :(

ta diskakia pou exo grapsei einai ta maxell pou eixe mesa to paketo tou dvdr kai merika sentinel.

ps. tainies kanonikes apo dvd exo antigrapsei kai paizoun mia xara. alla data, ektos apo divx, den exo prospathisei na grapso akoma se dvd.

Δημοσ.

Akrivos ta idia provlimata pou parousiastikan kai se mena.

Dokimase na to kleiseis me to instant DVD ,yparhei epilogi gia kleisimo.

Etsi tha doulepsei.

Entometaksy,eno de mou egrafe katholou sto nero, dokimasa na apegatastiso to instant dvd , kai to nero , kai xana egatestisa to nero.

Ola diorthothikan...

Sta - grafei mia hara to nero tora.Sta + den eho dokimasei akoma.

Pantos tin kalyteri kai grigoroteri eggrafi mou tin kanei to decrypter! Kai sta + kai sta - .

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...