monoxromos Δημοσ. 23 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2013 Ακριβώς πριν ένα χρονο αγορασα ενα λαπτοπ Samsung i5 αλλά οταν χρειαστηκα μια βοηθεια σε επιπεδο softwear ,δηλαδη κάτι για τα windows που ειναι προεγκατεστημένα, αρνήθηκαν από το service της Samsung και με παρέπεμψαν στην Microsoft! Τωρα ο υπολογιστηςπου εχει εγύηση 2 χρονια,αρα ενα χρονο ακόμη υπο εγγύηση παρουσιαζει προβλημα στην επιφανεια αφής στο αριστερό πλήκτρο,δεν πιανει πολλες φορές ,δειψνει σαν να εχει κατι ξεκολλησει εσωτερικά. Ειναι μεσα στην εγγύηση και αν στειλω τον υπολογιστη θα τον επισκευάσουν να εχει πχ σπασει κατι μεσα στην επαφη η να αντικαταστήσουν την επιφανεια αφής; Και κατι πρακτικο,δεν θελω να στειλω τον υπολογιστη με το περιεχομενο του σκληρου,να αφαιρεσω τον σκληρό ή να κανω κατι άλλο;
SPANK Δημοσ. 23 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2013 Οτιδήποτε και να εχει θα στο φτιάξουν η θα το αντικαταστήσουν αν δεν φτιάχνεται, και απο την στιγμή που εισαι σε εγγύηση δεν πρέπει να σε νοιάζει καν απλα να στο φτιάξουν
plpapadopoulos Δημοσ. 23 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2013 Κατόπιν συννενόησης με το service, ενημερώνεις ότι για λόγους privacy δεν επιθυμείς να στείλεις τον δίσκο. Ο δίσκος (όπως και οι μνήμες και πολλές φορες και το πληκτρολόγιο) είναι στα περισσότερα μηχανήματα Customer Replaceable Units, κοινώς έχει δικαίωμα ο τελικός χρήστης να επέμβει στην αντικατάστασή τους. Από εκεί και πέρα φυσικά αν έχεις κάποιον άλλο άδειο δίσκο πρόχειρο, μπορείς να τον αντικαταστήσεις προσωρινά φυσικά και να τους το πας.
monoxromos Δημοσ. 23 Αυγούστου 2013 Μέλος Δημοσ. 23 Αυγούστου 2013 ΟΚ ευχαριστω για τις απαντησεις θα επικοινωνησω σε λιγο με την samsung και να βρω δυσκολιες θα σας ενημερωσω ,αν παλι ολα πάνε καλά και πάλι θα τα αναφερω γιατι πρεπει να ειμαστε δίκαιοι.Σε εξυπηρετουν; τους λες μπραβο,σε δυσκολευουν; τους καταγγελεις.
monoxromos Δημοσ. 23 Αυγούστου 2013 Μέλος Δημοσ. 23 Αυγούστου 2013 Ως εδώ καλά η εταιρια με εξυπηπρετησε και μου εδωσε και το τηλεφωνο της επιχειρησης που εχει αναλαβει το service. Θα τον παραλαβει courrier την Δευτέρα τώρα πόσο καιρο θα τον κρατησουν ειναι ζητημα γιατι σε μια φορμα που μου εστειλαν λενε οτι η προθεσμια ειναι εως και δυο μηνες!!! Το αλλο με τον σκληρο, μου ειπαν να τον στειλω μαζι γιατι μπορει να μου κανουν και καμια αναβαθμιση της samsung απλά ορισμενοι φακελοι πρεπει να κωδικοποιηθουν η καπως να αποκρυφτουν. Θα δουμε.... Ελπιζω λογω εγγυησης μην μου κανουν χρεωσεις πχ. στο courrier...
arc Δημοσ. 23 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2013 Ποια είναι η τελική εταιρεία που θα κάνει το service; Έχεις όνομα ή τηλέφωνο;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα