Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εεεεελα??? Απο ποτε η υπαναχώρηση απο την αγορα λογο ελλατώματος εντως περιοδου εγγυησεως σημαίνει πιστωτικό και όχι επιστροφή χρημάτων? 

 

 

Απο τοτε που αρχισε η ελευθερια του ανθρωπου να τελειωνει εκει που αρχιζει η ελευθερια του αλλου.

Απο τοτε που δικαιοσυνη ονομαστηκε το οπλο ενος μπ*τσου, που εκπυρσοκροτησε πιο κατω απτην Κολιατσου.

Απο τοτε που η "τυροπιτα" ονομαστηκε "μπουγατσα με τυρι".

Απο τοτε που οι π**τανες πολυτελειας ονομαστηκαν "Κυριες" και "Μοντελα".

Απο τοτε που αρχισες να βρισκεις πιο γρηγορα τα προσωπικα σου δεδομενα στο Google, παρα στις δημοσιες υπηρεσιες.

Απο τοτε που η καθε κλαψιαρικη σαβουρα με απροσδιοριστη μουσικη υποκρουση ονομαστηκε "Εντεχνο"

κ.ο.κ.

 

Το marketing δεν εγινε επιστημη τυχαια και χωρις λογο (ασχετως τι αποφασισαν στο Ελλαντα)..

 

Αν παρεις καποια στιγμη σε καταστημα για rma, και ζητησεις επιστροφη χρηματων και παρεις απαντηση.

"Επιστροφη χρηματων δεν κανουμε, αντικατασταση ή πιστωτικο της αξιας αγορας μπορουμε να παρεχουμε",

ρωτησε τους να δουμε μηπως εχουν αυτοι καποια πιο λογικη εξηγηση για μας τους υποαναπτυκτους

"κακοπροαιρετα μυγιαγγιχτους πελατες".

  • Like 1
  • Απαντ. 224
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καλα ως εδω. 

Αρα καταλαβαινω οτι ειμαστε ακαλυπτοι απο τετοιες περιπτωσεις.

Επρεπε λοιπον να του πουν "καλως κυριε , οριστε η η 660GTX κ γεια σας".

ΑΝ ομως ο πελατης ΔΕΝ δεχθει , τοτε ακομα δεν ειμαι σιγουρος αν τα επιστρεφομενα χρηματα ειναι της αγορας (370Ε ) ή της αξιας του προιοντος που αντικαθιστα ΣΗΜΕΡΑ το τοτε προιον (δλδ η 660GTX = 190Ε) .

Στην 1η περιπτωση ο ts αδικηθηκε.

Στην 2η περιπτωση ο ts ΥΠΕΡκαλυφθηκε. 

 

υ.γ. Αν η καρτα ηταν αγορασμενη απο εξωτερικο πχ amazon ή την evga τι θα γινοταν?

Δημοσ.

Αυτό κατάλαβες ? :huh:

 

Άλλη βαρύτητα έχει να μιλήσει ο καθένας με Oktabit, ως χ-ψ-ω και άλλη κάποιος mod να προσπαθήσει να μιλήσει με αυτούς αναφέροντας πως είναι εκπρόσωπος του Νο1  forum-site τεχνολογίας στην Ελλάδα (με κάποιες 1000αδες μέλη) τα οποία απαιτούν να μάθουν με βάση και το τελευταίο περιστατικό ποιά είναι η πραγματική υποστήριξη που θα έχουν σε περίπτωση προβλήματος.

Εχεις αναλογιστει ποσα καταστηματα τεχνολογιας υπαρχουν στην Ελλαδα?

Μονο στο κωλοχωρι που μενω ανατολικα της Κρητης εχει καμμια 10αρια.

5 χιλιαδες τετοια καταστηματα το λιγοτερο να υπαρχουν στην Ελλαδα.

Ξερεις ποσους πελατες εχουν αυτα τα μαγαζια ημερησιως που μπορει να αγορασουν απο ενα καλωδιο μεχρι ενα ολοκληρωμενο συστημα? 5 τουλαχιστον..

Ξερεις ποσοι απο αυτους ψαχνουν γυρω απο την τεχνολογια και γνωριζουν τι αγοραζουν?

Οσοι βλεπεις εδω μεσα και σε κανα 2-3 αλλα forum. Ξερεις ποσες φορες αγοραζουν κατι "ψαγμενο" οι "ψαγμενοι τεχνολογικα" που μπαινουν στα forum? 1-2 φορες ανα 2-3 χρονια.

Πιστευεις οτι το mainstream κομματι προμηθειας της Oktabit και της καθε Oktabit ειναι για τους πιο "ψαγμενους",

ή γι'αυτους που δεν εχουν ιδεα και θα πανε στο πλησιεστερο καταστημα της γειτονιας και θα πουν

"φτιαξε μου ενα κομπιουτερ για το γιο μου να παιζει" και θα παρουν με κλειστα ματια οτι τους σπρωξει ο ιδιωτης της γειτονιας?

Αν πιστευεις οτι απο εμενα, εσενα και 2-3 χιλιαδες νοματαιους που απαρτιζουμε αυτα τα forum, ζει η Oktabit και η καθε Oktabit, sorry κιολας, αλλα εισαι βαθια νυχτωμενος φιλε μου.

Και για να στο πω πιο λαικα, αν θες το επιθετο σου να ειναι "Πελατης" και το ονομα σου "Καλος" και σεβεσαι τον κοπο που εδωσες για τα λεφτα σου, ψωνισε απο το εξωτερικο, γιατι στο εξωτερικο σεβονται περισσοτερο τους πελατες τους και δεν το παιζουν ιστορια ακομα και στην πιο απλη ερωτηση που θα τους κανεις.

 

Και μην ακουσω τιποτα για Ελλαδα και πολιτικες καταστηματων/προμηθευτων, και στηριξη ελληνικης αγορας..

Αν ειχαμε καλους προμηθευτες, ειχαμε καλα καταστηματα, και ειμασταν και ΑΞΙΟΙ της μοιρας μας,

δεν θα εισαγαμε και θα καταναλωναμε προιοντα που εμεις ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥΜΕ και στελνουμε εξω,

να γινονται μαγκες οι ξενοι.

 

 

Ταδε εφη Αρης.

Φιλικα παντα, κουβεντα κανουμε.

Καλησπερα.

Δημοσ.

Καλα ως εδω.

Αρα καταλαβαινω οτι ειμαστε ακαλυπτοι απο τετοιες περιπτωσεις.

Επρεπε λοιπον να του πουν "καλως κυριε , οριστε η η 660GTX κ γεια σας".

ΑΝ ομως ο πελατης ΔΕΝ δεχθει , τοτε ακομα δεν ειμαι σιγουρος αν τα επιστρεφομενα χρηματα ειναι της αγορας (370Ε ) ή της αξιας του προιοντος που αντικαθιστα ΣΗΜΕΡΑ το τοτε προιον (δλδ η 660GTX = 190Ε) .

Στην 1η περιπτωση ο ts αδικηθηκε.

Στην 2η περιπτωση ο ts ΥΠΕΡκαλυφθηκε.

 

υ.γ. Αν η καρτα ηταν αγορασμενη απο εξωτερικο πχ amazon ή την evga τι θα γινοταν?

Εγω από την συνολική εμπειρία που έχω τόσα χρόνια οι περιπτώσεις που ειναι το σωστό και νόμιμο να γίνει ειναι 2, 1ον αντικαθίσταται το προϊόν με ακριβώς το ίδιο που αγοράστηκε, 2ον επιστρέφεται το πόσο αγοράς αυτούσιο ( είχα αγοράσει κάτι ssd 60gb στα 130€ περίπου κάηκαν και οι δυο σχεδόν 2 μήνες πριν την εξάντληση της 3ετης εγγύησης προφανώς δεν υπήρχαν στην αγορά και μου επισκέφθηκε το πόσο αυτούσιο) τώρα στην 3 περίπτωση που για εμένα ειναι απόλυτα λάθος να φτάσουμε εκει ειναι ο συμβιβασμός δηλαδή να σου προτείνουν κάτι άλλο παρόμοιο εκει μπορεί να βγεις και κερδισμένος αλλά και χαμένος οπότε καλύτερα να το απόφευγεις, μια φορά που μου έτυχε κάτι τέτοιο έφαγαν τόσο βρισιδι και πρηξιμο που τελικά πέρασε το δικό μου.
  • Like 2
Δημοσ.

Βλέπω υπάρχει ακόμα σύγχυση, οπότε πάμε πάλι.

 

Σε περίπτωση που η επισκευή/αντικατάσταση δεν είναι δυνατή, ο καταναλωτής δικαιούται τα χρήματά του πίσω. Το ποσό της απόδειξης αγοράς δλδ. Δεν έχει σημασία πόσο κάνει το ίδιο πράγμα σήμερα, μόνο πόσο αγοράστηκε. Οι λόγοι πολλοί, αλλά δεν έχουν σημασία. Σημασία έχει ότι το ορίζει ο νόμος. Απλά πολλές φορές δεχόμαστε πίστωση στο ίδιο κατάστημα ή κάνουμε κάποιου είδους συμβιβασμό χάριν ευκολίας ή ταχύτητας κτλ.

 

Δεν έχω πρόχειρο σύνδεσμο, αλλά κάπου πέτυχα μια έκθεση που ερευνούσε καταναλωτικές συνήθειες και πρακτικές στην Ε.Ε. και διαπίστωσαν ότι στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων που αφορούσαν ελλατωματικά διαρκή καταναλωτικά αγαθά, η επιθυμητή ενέργεια από μεριάς καταναλωτών είναι η επισκευή ή αντικατάσταση, ανάλογα το είδος του αγαθού και την σοβαρότητα του ελλατώματος. Μόνο εάν δεν είναι εφικτό αυτό είναι επιθυμητή η επιστροφή χρημάτων και σπανιότατα είναι επιθυμητή η έκπτωση/πίστωση.

 

Άρα γενικά μιλάμε για τις πιο σπάνιες περιπτώσεις σε αυτά τα θέματα και πραγματικά αδυνατώ να καταλάβω γιατί τα ελληνικά καταστήματα αρνούνται να επωμιστούν αυτό το (μικρό αλλά υπαρκτό) κόστος προκειμένου να κρατήσουν ευχαριστημένους τους πελάτες τους και αντ'αυτού εφαρμόζουν αυτές τις πρακτικές.

 

Όπως ανάφερα όταν ξεκίνησα αυτή τη συζήτηση, διαβάζοντας τα όσα έγιναν, γιατί να μην ψωνίσω από EVGA ή Amazon που είναι και σημαντικά φθηνότερα απ'τα ελληνικά μαγαζιά; Δέχομαι να πληρώσω κάτι παραπάνω για την ευκολία της αγοράς απ'το εσωτερικό αλλά περιμένω και μια κάποια εξυπηρέτηση γι'αυτό το επιπλέον κόστος.

 

 


υ.γ. Αν η καρτα ηταν αγορασμενη απο εξωτερικο πχ amazon ή την evga τι θα γινοταν?

Ο prospector έχει απαντήσει ήδη για το amazon, που επέστρεψε το σύνολο της αξίας αγοράς. Για evga ας απαντήσει κάποιος που έχει εμπειρία.

 

 

 

Δημοσ.

Βλέπω υπάρχει ακόμα σύγχυση, οπότε πάμε πάλι.

 

Σε περίπτωση που η επισκευή/αντικατάσταση δεν είναι δυνατή, ο καταναλωτής δικαιούται τα χρήματά του πίσω. Το ποσό της απόδειξης αγοράς δλδ. Δεν έχει σημασία πόσο κάνει το ίδιο πράγμα σήμερα, μόνο πόσο αγοράστηκε. Οι λόγοι πολλοί, αλλά δεν έχουν σημασία. Σημασία έχει ότι το ορίζει ο νόμος. Απλά πολλές φορές δεχόμαστε πίστωση στο ίδιο κατάστημα ή κάνουμε κάποιου είδους συμβιβασμό χάριν ευκολίας ή ταχύτητας κτλ.

 

Αυτο υπάρχει καπου γραπτώς ακριβώς που να λεει οτι δικαιούμαστε το ποσο της απόδειξης αγοράς ανεξαρτήτου ποσο κανει σήμερα απο οταν το ειχαμε αγοράσει ?

Δημοσ.

Quote από http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/repairs-replacements-refunds/index_el.htm:

"Εάν το προϊόν που αγοράσατε στην ΕΕ δεν μοιάζει ούτε λειτουργεί όπως είχε διαφημιστεί, ο πωλητής πρέπει να το επισκευάσει ή να το αντικαταστήσει χωρίς χρέωση, ή να σας επιστρέψει τα χρήματά σας."

 

Δεν είναι στην διακριτική τους ευχέρεια, απ'την στιγμή που αδυνατούν να το επισκευάσουν/αντικαταστήσουν. Ούτε μπορούν να επικαλεστούν απαξίωση του προϊόντος, οφείλουν να καλύψουν την εγγύηση. Στην τελική αν τους φαίνεται τόσο μεγάλη η χασούρα, ας βρουνε αυτοί μια 570 στο κουτί της στα 220€ και ας την δώσουνε αν τους συμφέρει καλύτερα.

 

Edit: Περί απαξίωσης απλά σκεφθείτε το παρακάτω παράδειγμα. Έστω ότι έχω μαγαζί που πουλάει ΕΜΠΑ κάρτες (ο ανταγωνιστής της ΕΒΓΑ ένα πράμα). Πριν 3 χρόνια, η ΕΜΠΑ με προμήθευσε με μια 570 στα 100€ και την πούλησα 150€. 1 μήνα πριν τη λήξη της εγγύησης, έρχεται ο πελάτης με χαλασμένη την 570 και η επισκευή/αντικατάσταση είναι ασύμφορη. Στην τωρινή σειρά της ΕΜΠΑ, η 760 έχει επίσης τιμή χονδρικής 100€ και την πουλάω 150€ - στην προκειμένη περίπτωση έναντι πίστωσης για την χαλασμένη 570. Την 570 την κάνω RMA στην ΕΜΠΑ βεβαίως βεβαίως.

 

Ερώτηση κρίσεως: Ακόμα κι αν η ΕΜΠΑ δεν μου κάνει πίστωση για την χαλασμένη 570, έγω σαν μαγαζί πόσα έχασα απ'αυτή την υπόθεση;

Δημοσ.

Οκ, τωρα ειναι ξεκαθαρο νομιζω. 

 

Το πιστωτικο λοιπον ειναι εντελως παρανομο. Δεν υφισταται ως εννοια.

Αρα αφου δεν υπαρχει δυνατοτητα αντικαταστασης/επσικευης , επρεπε να επιστραφει το συνολικο ποσο της αγορας του προιοντος. Αυτο οφειλε να λειτουργει για τον χρονο της εγγυησης. Δεν το εκανε. 

Ευχαριστω για την διευκρινηση.

Δημοσ.

Ρε παιδια.. Βρε καμαρια μου.. Το τι οριζει ο νομος πανω κατω ειναι γνωστο.. Βαλατε και ακριβες κειμενο να ειναι πιο ξεκαθαρο.. Ναι οκ και να τους το πας στα μουτρα το χαρτι.. θα σου πουνε πανε στον συνηγορο του πολιτη.. Οπως και να χει θα φτασεις σε σημειο να χρειαστεις δικηγορο για να υπερασπιστεις το δικαιωμα σου μιας και το καταστημα δηλωσε ποσες φορες οτι δεν θα ακολουθησει αυτα που οριζει ο νομος προς τον πελατη. Το ειπαμε ποσες φορες.. εχεις λεφτα να το τρεξεις νομικα? Καντο.. χαμενος δε θα βγεις ισα ισα που μπορει να βγεις και πολυ κερδισμενος απο τετοια δικαστικη διαμαχη. Το χει αποδειξει αλλωστε, η ιστορια πολλες φορες απο καταναλωτες εναντιον εταιρειων "Κολοσσων".

Το θεμα ειναι αν εισαι διαθετημενος να το τραβηξεις σε αυτο το σημειο, ή αν απλα συμβιβαζεσαι με αυτα που θελουν αυτοι.

Δημοσ.

Νομιζω οτι και πανω στην αποδειξη που κρατας σαν εγγυηση γραφει το ποσο της καρτας που την αγορασες,αρα και να '''μην γνωριζουν''' που λεει ο λογος ποσο εκανε η καρτα παλια το λεει πανω στην αποδειξη.

Δημοσ.

Δεν υπαρχει "δεν γνωριζω", υπαρχει "δεν θελω να ξερω". Δεν γινεται να μην γνωριζουν ποσο πουλουσαν τοτε το ταδε προιον.. Εχουν παρα πολλα καταστατικα ειτε εγγραφως ειτε ψηφιακα στα οποια μπορουν (εαν εχουν την διαθεση) να ανατρεξουν να δουν..

Δημοσ.

Παραθέτω 2 περιπτώσεις rma χωρίς να υπάρχει αντίστοιχο  προϊόν αντικατάστασης.  Κατάστημα , γνωστή αλυσίδα.  Σκοπός μου δεν είναι να καταγγείλω το αποτέλεσμα αλλά την πολιτική.

 

4870x2 : Καμμένη έξοδος hdmi. Προτείνεται πιστωτικό 160€ η αντικατάσταση  με bulk 5870 χωρίς serial number!!!! Το απορρίπτω. Την άλλη μέρα με παίρνουν και μου λένε πως έχουν bulk 5870 με serial ok. Αν και δεν γούσταρα να πάρω κάρτα σε σακούλα λες και είμαι στην λαϊκή, τελικά δέχτηκα. Πάω σπίτι κουμπώνω , βλέπω 5850 , ξεκουμπώνω, αμάξι , κατάστημα και άρνηση επιστροφής από αυτούς :  " Τώρα πια υπογράψατε , δεν γίνεται τίποτα, στην τελική η 5850 είναι καλύτερη...." Απίστευτος τσακωμός με αποτέλεσμα να προτείνουν αντικατάσταση με καινούργια 6950. Δέχομαι , πάω ταμείο και βλέπω απόδειξη 6950 με ποσό 50€......Δεν είχα άλλο κουράγιο για τσακωμό και έφυγα.

(Μετά από λίγες μέρες πήρα και μια 2η 6950 για xfire).

 

6950 : 1,5+ χρόνο μετά η 1 εκ των 2 6950 σηκώνει temps, μάλλον καμιά πάστα θα ξεράθηκε. Λέω δεν μαμιέται , πάω rma για πλάκα να δω τι θα μου πουν. Αποτέλεσμα απίστευτο : Πίστωση ολόκληρου του ποσού αγοράς ήρεμα και χωρίς περίεργα.....

 

 

Ο λόγος που χάνεται η μπάλα , είναι η ανύπαρκτη πολιτική εγγυήσεων  που έχουν τα εγχώρια  καταστήματα/εισαγωγείς για τις περιπτώσεις rma που δεν έχουν  το ίδιο υλικό προς αντικατάσταση,  με αποτέλεσμα να λειτουργούν τελείως ακανόνιστα ανά περίπτωση. 

Έτσι , ενώ πχ στην μία περίπτωση ο ένας παίρνει  αντικατάσταση πετσοκομμένο πιστωτικό/υλικό , ο άλλος  επειδή είναι τυχερός/τσαμπουκάς/ψαγμένος    ενδέχεται   στο ίδιο κατάστημα να πιστωθεί ολόκληρο το ποσό αγοράς/ καλύτερο υλικό για το ίδιο rma.

Επίσης ενδέχεται  η συμπεριφορά τους να αλλάζει "δυναμικά" ανάλογα με το άτομο που θα πέσεις κάθε φορά. Ελλάς το μεγαλείο σου 

Δημοσ.

Μου στείλανε και mail αν ειναι ολα καλα με την καινούργια κάρτα :-D :-D  μαλλον ταρακουνήθηκαν λιγο , αλλλα κατι πρέπει να γίνει με αυτες τις πολιτικές με τα πιστωτικά

 

Edit : Οφείλω να πω παντως πως το support τους απο email ειναι παρα πολυ γρήγορο σε σχέση με αλλους

Δημοσ.

Που να δεις διαλογο (σε mail) που εκανα με υπαλληλο του eshop. Το παλικαρι μου απαντουσε μεσα σε λιγα λεπτα και η υπομονη του ηταν μεγαλειωδης, τον ειχα βαλει να ψαχνει μεχρι και τι χρωμα ειναι τα θερμοκολλητικα πανω σε κατι pre-sleeved καλωδια που σκεφτομουν να παρω. Απιστευτη εξυπηρετηση και ταχυτατη.. Εγω στην θεση του θα με ειχα καντιλιασει.. Και απο vision studio το παλικαρι που του στελνα email μεχρι να ξεκαθαρισουμε τι γινεται με το bundle της AMD στα παιχνιδια, μου χε βρει απαντησεις μεσα απτον προμηθευτη του αμεσα. Οπως επισης και μετα την ολοκληρωση της παραγγελιας η επικοινωνια τους μεσω τηλεφωνου για να με ενημερωσουν ηταν αψογη.

Να αποδοκιμαζουμε τα αρνητικα που βλεπουμε, αλλα να επαινουμε και τα καλα ετσι?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...