qsis Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Σωστό ειναι αυτο που λες αλλα και καλα εφόσον η αξία το προιόντος εχει πέσει μετα απο 3 χρόνια πέφτει... και τι είναι ρε σύ να πέσει; golf 2λιτρο όπου κοιτάνε την αξία του στο auto triti ? έκει έχει μια λογική αυτό γιατί σου λέει η ασφαλιστική πάρε τα λεφτά που ζητάνε κατά μ.ο. στο auto triti και πάρε ένα ίδιας χρονολογίας και χλμ.. εδώ με ποια λογική προκύπτει αυτή η απαξίωση και τί νόημα έχει για κάτι που δεν πωλείται πλέον; ακόμα και στα αυτοκίνητα που είπα σου λένε πάρε τα τάδε λεφτά και θα πάρεις ένα ίδιων χαρακτηριστικών έστω και στα χαρτιά εδώ σου λένε πάρε το τάδε πιστωτικό και ψώνισε μόνο από το συγκεκριμένο κατάστημα όπου δεν μπορείς να πάρεις κάτι ίδιων χαρακτηριστικών εγώ δε λέω να σου έδιναν το αντίστοιχο μοντέλο αυτού που είχες και το οποίο αντιστοιχούσε στα χρήματα που έδωσες που θα ήταν το 110% σωστό (να σου έδιναν μια 770) , αλλά την 760 έπρεπε να τη πάρεις τσάμπα όχι να δώσεις και 40 ευρώ
Zaknafein Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Με πρόλαβες για το παράδειγμα με τις ασφαλιστικές Η διαφορά φυσικά είναι ότι η ασφαλιστική καλύπτει την εμπορική αξία, ενώ η εγγύηση καλύπτει το σύνολο του ποσού που δαπανήθηκε για την αγορά κάποιου προϊόντος όταν αυτό αποδειχθεί ελλατωματικό.
qsis Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Αυτο το πράγμα να ριχνουμε όλα τα στραβά αυτής της χώρας στο κράτος πραγματικα δεν μπορώ να το καταλάβω... δεν λεω οτι δεν φταίει και το κράτος με τους χαλια ελεγκτικούς μηχανισμους και το βραδύκαυστο συστημα δικαιοσύνης... Αλλα η προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι την μεριδα του λεοντος για ολα αυτά τα στραβά την έχει ο ίδιος ο κοσμος.... Πραγματικα τι πιστευετε ότι σε αλλες ''πολισμενες χώρες'' οι καταναλωτες περνουν τα δικαιώματα τους επειδή τους βοηθαει το κράτος ή επειδή εχουν καταναλωτική συνείδηση? Αν ο Ελληνας δεν ειχε αυτο το ''ωχ βρε αδερφε δεν βαριεσαι'' και 1, 2 10, 100 ,1000 στην πορεία καταναλωτες ασκουσαν πιεση στα καταστηματα λιανικης τα οποια θα εβλεπαν τον τζιρο τους να πεφτει κατακορυφα αυτα με την σειρά τους τι θα έκαναν δεν θα ασκουσαν πιεσεις στους προμηθευτές ή μηπως θα καθοντουσαν με τα χερια σταυρωμένα!! Και τι εγινε? Τωρα που πληρωσες και απο πανω καλυτερα ειναι? ναι εγώ το πιστεύω , όπως επίσης το πιστεύω γιατί σε άλλες χώρες έχουν και σοβαρές καταναλωτικές οργανώσεις (γιατί εδώ κοροϊδευόμαστε), οι οποίες φυσικά προκύπτουν και από την ατομική ευθύνη που γίνεται συλλογική με έργα και όχι απλά με λόγια φυσικά και ο καθένας από μας φταίει και πολλοί από μας κοιτάμε απλά την ευκόλη/γρήγορη λύση και για αυτό δεν έχουμε τα όργανα που θα έπρεπε για να γίνει δουλειά οπότε μεν συμφωνώ μαζί σου ότι το πρόβλημα ξεκινάει από τον καθένα μας, όμως τελικά έχει φτάσει τόσο βαθιά που φαίνεται απελπιστικά δύσκολο ο καθένας μόνος του να μπορέσει να βγάλει άκρη
SPANK Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Μέλος Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Δίκιο εχετε παιδιά αλλα πραγματικα οσο και να πίεσα (παντα ευγενικά χωρίς φωνές κτλπ) να τους ειπα για νόμους οτι επικοινώνησα με την asus κτλπ ουσιατικά με παρέμπεμπαν στην octabit και την πολιτική που εχει για τα πιστωτικά , τωρα να άρχιζα να βρίζω κτλπ δεν νομίζω οτι θα έβγαζε πουθενά, και ειμαι άτομο πολυ κολημμένο με τετοια σκηνικά και σε αλλες περιπτώσεις κατάφερα και διεκδήκησα κατι καλύτερο εδω οχι ομως.
qsis Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Με πρόλαβες για το παράδειγμα με τις ασφαλιστικές Η διαφορά φυσικά είναι ότι η ασφαλιστική καλύπτει την εμπορική αξία, ενώ η εγγύηση καλύπτει το σύνολο του ποσού που δαπανήθηκε για την αγορά κάποιου προϊόντος όταν αυτό αποδειχθεί ελλατωματικό. απλά τις ανέφερα γιατί εκεί ακούς κυρίως το ζήτημα της απαξίωσης του προϊόντος και μου κάνει εντύπωση να ακούγεται το ίδιο και σε προϊόντα τεχνολογίας βέβαια και η εγγύηση ένα είδος ασφάλισης είναι αν το καλοσκεφτείς (και σίγουρα στο κόστος μιας κάρτας που πληρώνουμε θα πληρώνουμε και κάποιο κόστος για αυτές που αναμένεται να χαλάσουν ) , απλά από ότι φαίνεται οι κανόνες είναι πολύ σχετικοί για τον καθένα, αλλά πολύ κακώς γιατί οι κανόνες της εγγύησης είναι συγκεκριμένοι και δε θα έπρεπε να ερμηνεύονται διαφορετικά από κανένα
Zaknafein Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 @spank Εγώ απλώς λέω ότι είναι κάτι δεν σου λένε καλά είτε η Octabit είτε το μαγαζί. Απ'την στιγμή που το προϊόν που αγόρασες εμφάνισε βλάβη εντός εγγύησης και με δικιά τους ευθύνη δεν μπορούν να το επισκευάσουν/αντικαταστήσουν, δικαιούσαι τα χρήματα που έδωσες πίσω ή κατ'ελάχιστο πιστωτικό ίσης αξίας. @qsis Σε κάθε περίπτωση, το κόστος της εγγύησης είναι ήδη ενσωματωμένο στην τιμή αγοράς, οπότε δεν δικαιολογείται αυτό περι απαξίωσης κτλ. Στην τελική αν η ASUS δεν βγαίνει με 3 χρόνια, ας δώσει 2 χρόνια εγγύηση. (που είναι και το ελάχιστο βάσει ευρωπαϊκής νομοθεσίας αν δεν απατώμαι)
qsis Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Δίκιο εχετε παιδιά αλλα πραγματικα οσο και να πίεσα (παντα ευγενικά χωρίς φωνές κτλπ) να τους ειπα για νόμους οτι επικοινώνησα με την asus κτλπ ουσιατικά με παρέμπεμπαν στην octabit και την πολιτική που εχει για τα πιστωτικά , τωρα να άρχιζα να βρίζω κτλπ δεν νομίζω οτι θα έβγαζε πουθενά, και ειμαι άτομο πολυ κολημμένο με τετοια σκηνικά και σε αλλες περιπτώσεις κατάφερα και διεκδήκησα κατι καλύτερο εδω οχι ομως. ναι βέβαια κοίτα τι γίνεται τώρα.. την επόμενη φορά που θα θες να αγοράσεις κάτι είμαι βέβαιος ότι θα κοιτάξεις να ψαχτείς και αλλού, σωστά; το ίδιο θα κάνω κι εγώ που σε διαβάζω.. σωστά; το ίδιο και κάποιοι φίλοι μας που θα μας ρωτήσουν.. σωστα; το ίδιο και πολλοί που μας διαβάζουν.. σωστα; άσχετο/σχετικό παράδειγμα.. χαλάει σε ένα φίλο μου το logitech ποντίκι του, δεν έβγαλε άκρη με γνωστό κατάστημα και κατέληξε να αγοράσει από την αρχή κινεζιά (τον κράζω φυσικά) και του λέω γιατί δεν πήρε τηλ την αντιπροσωπεία να του δώσουν άλλο; "δίνουν άλλο; ρωτάει έκπληκτος;" "ναι ρε μλκα του λέω και χωρίς πολλά πολλά και αν δε το έχουν το επόμενο μοντέλο" "μα καλά και πώς βγάζουν λεφτά;" "δε τους χαλάνε όλα ρε σύ και φυσικά είναι πιο σημαντικό να έχουν έναν ικανοποιημένο πελάτη που θα ξαναψωνίσει από αυτούς και θα προτείνει στους φίλους του να ψωνίσουν από αυτούς κτλ.. πιο πολύ τους συμφέρει να σε έχουν στο μαντρί να σε αρμέγουν συνέχεια, παρά να σου κάνουν φασαρία και να σε στενοχωρήσουν για λίγα ευρώ" και εδώ πάμε στη λογική της ελλάδας.. για μερικές δεκάδες ευρώ ο άλλος είναι διατεθημένος να σε χάσει από πελάτη και να χαλάσει τη φήμη του, γιατί κοιτάζει το σήμερα και όχι το αύριο αυτό είναι που μου τη σπάει.. ξαναλέω, δε βρίσκω για ποιο λόγο να σε νοιάζει εσένα τι κάνει ο αντιπρόσωπος, εσύ με το εκάστοτε μαγαζί που έχεις συναλλαγή με αυτόν μιλάς και από αυτόν απαιτείς εξυπηρέτηση αν τώρα ο άλλος το βρήκε λογικό για λίγα ευρώ (γιατί τα 220 από τον εισαγωγέα θα τα πάρει) να μη σε έχει 100+% ικανοποιημένο , κινδυνεύει να μη δει τα επόμενα (σίγουρα πολλά περισσότερα) ευρώ σου, όταν θα θελήσεις κάτι καινούριο πχ η πλατφόρμα σου βλέπω ότι είναι σχετικά παλιά θα μπορούσαν σε λίγο καιρό ή σε κάνα χρόνο να σου πάρουν πολλά λεφτά από μια γερή αναβάθμιση την οποία πιθανότατα θα έκανες χωρίς δεύτερη σκέψη σε αυτούς αν είχες τέλεια δείγματα after sales εξυπηρέτησης @qsis Σε κάθε περίπτωση, το κόστος της εγγύησης είναι ήδη ενσωματωμένο στην τιμή αγοράς, οπότε δεν δικαιολογείται αυτό περι απαξίωσης κτλ. Στην τελική αν η ASUS δεν βγαίνει με 3 χρόνια, ας δώσει 2 χρόνια εγγύηση. (που είναι και το ελάχιστο βάσει ευρωπαϊκής νομοθεσίας αν δεν απατώμαι) εννοείται ότι το κόστος της εγγύησης είναι στη τιμή, δε μιλάμε για τίποτα βιοτεχνίες που φτιάχνουν πράγματα στη τύχη (όχι ότι δε θα έχουν και τις ατυχίες τους), αλλά για γίγαντες που μπορούν να υπολογίσουν τι θα τους χαλάσει με τεράστια ακρίβεια 4
Fulgore1 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Αυτο το πράγμα να ριχνουμε όλα τα στραβά αυτής της χώρας στο κράτος πραγματικα δεν μπορώ να το καταλάβω... δεν λεω οτι δεν φταίει και το κράτος με τους χαλια ελεγκτικούς μηχανισμους και το βραδύκαυστο συστημα δικαιοσύνης... Αλλα η προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι την μεριδα του λεοντος για ολα αυτά τα στραβά την έχει ο ίδιος ο κοσμος.... Πραγματικα τι πιστευετε ότι σε αλλες ''πολισμενες χώρες'' οι καταναλωτες περνουν τα δικαιώματα τους επειδή τους βοηθαει το κράτος ή επειδή εχουν καταναλωτική συνείδηση? Αν ο Ελληνας δεν ειχε αυτο το ''ωχ βρε αδερφε δεν βαριεσαι'' και 1, 2 10, 100 ,1000 στην πορεία καταναλωτες ασκουσαν πιεση στα καταστηματα λιανικης τα οποια θα εβλεπαν τον τζιρο τους να πεφτει κατακορυφα αυτα με την σειρά τους τι θα έκαναν δεν θα ασκουσαν πιεσεις στους προμηθευτές ή μηπως θα καθοντουσαν με τα χερια σταυρωμένα!! Και τι εγινε? Τωρα που πληρωσες και απο πανω καλυτερα ειναι? Τελικα ποσα παραπανω εδωσες για την Gigabyte?? Οσο για το αν πρεπει να κυνηγησεις κατι που σου ανηκει τα ιδια ειχα διαβασει και σε αλλο παρομοιο topic με κινητο της Apple του χαλαει του ενος το κινητο σε 1.5χρονο και δεν του το αλλαζανε και ανεφερε περι νομων οτι κανοκινα δικαιουται 2 χρονια. Το κυνηγησε βεβαια ρωτισε και δικηγορους κλπ και τελικα δικαιωθηκε και του το φτιαξανε. Αλλο πχ προσωπικο παραδειγμα με τις εγγυησεις που ειχα πει και στον qsis.Οταν αγορασα τα νεα ακουστικα της Logitech αφου πρωτα ειδα στο site της εταιριας οτι εχουν 3 χρονια εγγυηση,πηγα να ρωτησω στο Public ποσο χρονο εγγυησης εχουν.Μου ειπανε 1 χρονο(οχι 3 χρονια πχ και εμεις μονο το 1 σου καλυπτουμε και τα στελνουμε εμεις αν παθει κατι,αλλιως τα υπολοιπα 2 το στελνεις εσυ)τους λεω αφου στο Site ειδα οτι γραφει 3 οπως και στο κουτι απο κατω γραφει 3 για πιο λογο μονο 1 δινετε,και η απαντηση''δεν ξερω παρε τηλεφωνο με την Logitech και ρωτα''.Και στο Πλαισιο απο διπλα τα ιδια 2 χρονια εγγυηση αντιπροσωπια(οχι 1 που ελεγε το Public)τους ανεφερα για 3 χρονια και μου ειπαν παρε τηλεφωνο την Logitech να δεις.Καποιος που δεν τα ψαχνει ομως αν πχ το αγοραζε απο το Public και του χαλαγαν στον 1.5 χρονο θα τα πεταγε γιατι δεν ηξερε οτι κανονικα δικαιουται 3 χρονια.Αυτη ειναι η νοοτροπια του κοσμου..... Αλλο παραδειγμα περι εγγυησης http://www.skroutz.gr/s/2752163/XFX-ProSeries-650W-XXX-Edition-Semi-Modular-Bronze.html δειτε τι εγγυηση γραφει το κουτι στην εικονα μπροστα και τι εγγυηση λεει οτι εχει στο site του ComputerBeast οταν ολα τα αλλα μαγαζια δινουν κανονικα 5 χρονια.
SPANK Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Μέλος Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Τελικα ποσα παραπανω εδωσες για την Gigabyte?? Κανονικα ηταν να δώσω αλλα 50 euro αλλα μου έκαναν μια έκπτωση 15 euro περίπου
rfc Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Οποιος γουσταρει παντως το απογευμα............. Συνταγμα για τσαμπουκα, φερτε και τις καρτες σας και τα πιστωτικα σας............. κοτουλες.
qsis Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Αλλο πχ προσωπικο παραδειγμα με τις εγγυησεις που ειχα πει και στον qsis.Οταν αγορασα τα νεα ακουστικα της Logitech αφου πρωτα ειδα στο site της εταιριας οτι εχουν 3 χρονια εγγυηση,πηγα να ρωτησω στο Public ποσο χρονο εγγυησης εχουν.Μου ειπανε 1 χρονο(οχι 3 χρονια πχ και εμεις μονο το 1 σου καλυπτουμε και τα στελνουμε εμεις αν παθει κατι,αλλιως τα υπολοιπα 2 το στελνεις εσυ)τους λεω αφου στο Site ειδα οτι γραφει 3 οπως και στο κουτι απο κατω γραφει 3 για πιο λογο μονο 1 δινετε,και η απαντηση''δεν ξερω παρε τηλεφωνο με την Logitech και ρωτα''.Και στο Πλαισιο απο διπλα τα ιδια 2 χρονια εγγυηση αντιπροσωπια(οχι 1 που ελεγε το Public)τους ανεφερα για 3 χρονια και μου ειπαν παρε τηλεφωνο την Logitech να δεις.Καποιος που δεν τα ψαχνει ομως αν πχ το αγοραζε απο το Public και του χαλαγαν στον 1.5 χρονο θα τα πεταγε γιατι δεν ηξερε οτι κανονικα δικαιουται 3 χρονια.Αυτη ειναι η νοοτροπια του κοσμου..... εγώ πήρα τηλέφωνο τη logi και τους ρώτησα γιατί ο καθένας λέει ότι θέλει στο site του και παραπληροφορεί τους καταναλωτές και τελικά κάνει κακό και σε εσάς που δεν φαίνεται ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά σας και αφού με διαβεβαίωσε η τύπισσα ότι η εγγύηση είναι φυσικά 3 ΧΡΟΝΙΑ και εννοείται ότι θα με καλύψουν αυτοί, με ρώτησε ποια μαγαζιά λένε ότι η εγγύηση είναι ένα και δύο και της λέω.. όλα! βέβαια δε βλέπω να έχουν πάρει μέτρα.. ακόμα γράφουν 1 και 2 στα site τους ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ!!!! 2
Zaknafein Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 @rfc πέραν του αστείου, καλό είναι να ξέρουν όσο το δυνατόν περισσότεροι τι ισχύει από εγγυήσεις κτλ, αλλιώς και τα εγγόνια μου(αν ποτέ κάνω παιδιά ) σε μπανανία θα μεγαλώσουν. Το σημαντικότερο για μένα είναι αυτό και όχι η περίπτωση συγκεκριμένα. Πέραν τούτου, θεώρησα σωστό ο spank να γνωρίζει ότι κατά την ταπεινή μου άποψη δεν είχε την δέουσα αντιμετώπιση. Τώρα σε cost-benefit ανάλυση προφανώς και δεν συμφέρει να το κυνηγήσει, έκει βασίζεται στην τελική ο κάθε έμπορος/αντιπρόσωπος. Το θέμα είναι να γνωστοποιούνται τέτοιου είδους συμπεριφορές. Γιατί κι ο καπιταλισμός μια δημοκρατία είναι, στην οποία ψηφίζουμε κάθε μέρα... με το πορτοφόλι μας.
Fulgore1 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 εγώ πήρα τηλέφωνο τη logi και τους ρώτησα γιατί ο καθένας λέει ότι θέλει στο site του και παραπληροφορεί τους καταναλωτές και τελικά κάνει κακό και σε εσάς που δεν φαίνεται ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά σας και αφού με διαβεβαίωσε η τύπισσα ότι η εγγύηση είναι φυσικά 3 ΧΡΟΝΙΑ και εννοείται ότι θα με καλύψουν αυτοί, με ρώτησε ποια μαγαζιά λένε ότι η εγγύηση είναι ένα και δύο και της λέω.. όλα! βέβαια δε βλέπω να έχουν πάρει μέτρα.. ακόμα γράφουν 1 και 2 στα site τους ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ!!!! Και η μεγαλη ειρωνια Qsis ειναι οτι τα ακουστικα στο mall που το Πλασιο δινει 2 χρονια ειναι ενα οροφο πιο κατω απο το Public που δινει 1.......
qsis Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 έχω κάνει το λάθος πριν πάρω χαμπάρι τη κάλυψη της συγκεκριμένης εταιρείας στη χώρα μας, να πάω στο πλάισιο που μου έδινε 3 χρόνια εγγύηση στο ποντίκι μου επειδή το μοντέλο είχε καταργηθεί κόπηκε ένα ωραίο πιστωτικό 40-50 ευρώ πιο κάτω από ότι το πήρα και για να πάρω το αντίστοιχων δυνατοτήτων επόμενο μοντέλο (ασύρματο/επαναφορτιζόμενο κτλ.. ) παρά τη φασαρία που έκανα αναγκάστηκα να βάλω άλλα 30 ευρώ από τη τσέπη μου για να μην κάνω downgrade ουσιαστικά (μιλάω για mx revolution και επόμενο μοντέλο το mx performance που εκείνη τη στιγμή πωλούταν πιο φθηνά από ότι είχα πάρει το revolution) οπότε καταλαβαίνω τον spank που ήθελε απλά να τελειώνει το θέμα, αλλά τα λεφτά μου σε κάποια μαγαζιά δε τα ξαναδίνω ακόμα και αν ξέρω ότι για τα προϊόντα τους θα καλυφθώ σωστά από τον αντιπρόσωπο για αυτό και πήρα το headset από το public , το οποίο αν και πολύ κακώς σου είπε για ένα χρόνο δε μου έχει δημιουργήσει προβλήματα έως τώρα (γιατί είναι σχετικά νέο στη χώρα μας και δεν έχει προλάβει να μου δημιουργήσει) παρόλα αυτά για σοβαρή αγορά 100αδων ευρώ δε θα το εμπιστευόμουν για κανένα απολύτως λόγο, γιατί δε μου γεμίζει το μάτι και το δικό σου δείγμα είναι υπεραρκετό θα προτιμούσα μέχρι πρόσφατα το msystems για παράδειγμα (και αν είχε το headset από κει θα το είχα πάρει) , αλλά αν κι εκεί παίζουν τα γνωστά σκηνικά τουλάχιστον να τσακώνομαι με αυτούς που έχω δίπλα μου όχι να τρέχω μέχρι εκεί να καίω και βενζίνες
Skr1ll3x Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Και ξανα quotes απο αυτα που αναλυετε τωρα.. Να πω οτι δεν τα λεγα? Κοιτα επειδη δεν πρεπει να ξεχναμε οτι μενουμε στην Ελλαδα, θα σου δωσω ενα παραδειγμα. Εχεις ασφαλεια στο αυτοκινητο σου που στο συμβολαιο εχει γραμμενη πραγματικη αξια 15χιλιαδες ευρω. Ωραια? Εχεις το οχημα 10 χρονια και "σπαει ο διαολος ποδι του" και σου στουκαρουν ολο το μπροστινο μερος. Στελνεις στην ασφαλιστικη τιμολογιο για ανταλλακτικα 5χιλιαδων ευρω. Αυτοι ξερεις τι θα σου πουν? Σου αγοραζουμε το αυτοκινητο με 4χιλιαρικα και ειμαστε και οι 2 καλυμενοι. Δεν υπαρχει ουτε μια στο μυριο περιπτωση να δεχτουν να πιστωσουν την πραγματικη αξια, ουτε να δεχτουν να πληρωσουν ανταλλακτικα 5χιλιαδων οταν το αμαξι εχει αξια τωρινη 2-3 χιλιαρικα το πολυ. "Το γραφει το συμβολαιο", "ναι εχετε δικιο", "αλλα εδω ειναι Ελλαδα και δεν μας αφορα, θες 4 χιλιαρικα για το αμαξι να τελειωνουμε?". Δυστυχως ετσι παει, εκτος και αν σου τρεχουν και το τραβιξεις στην δικαστικη οδο, που εκει θα δικαιωθεις αλλα θα πληρωσεις και καμποσα για την διαδικασια. Ξεχναμε τον ορο "πραγματικη αξια" σε περιπτωσεις rma στην ελλαδα, δυστυχως. Οταν τα ειχα γραψει αυτα στην πρωτη σελιδα τρεξατε καποιοι να με φατε ετσι? "Το οτι ειμαστε Ελλαδα αποτελει φτηνη δικαιολογια" ειχε ακουστει.. Κι ομως αποδεικνυεται τρανταχτα για αλλη μια φορα το μεγαλειο του Ελλαδισταν. Που σεβονται τοσο πολυ το καταναλωτικο κοινο ωστε να σε φτανουν στο σημειο, ειτε να δεχτεις τις μπαρουφες που σου κατεβαζουν απο σεναρια για νεους νομους και συμφωνιες μεταξυ εταιριων, και να συμβιβαστεις με το οποιο "νταλαβερι" γουσταρουν αυτοι για να μην "μπουν μεσα". Ειτε να σε κανουν να σκασεις ενα σωρο λεφτα σε δικηγορο για να τους τρεξεις με βαση "τα χαρτια και τους νομους". Σου τρεχουν οι τσεπες? Γ*μησε τους κυριε δικαστα και κλεισε τους και τα σπιτια κι ας ειναι και κολοσσοι. Δεν σου τρεχουν απ'τα παντζακια? Τοτε "σκ*σε και κολυμπα" που λενε στο χωριο μου και συμβιβασου με τα νταβατζιλικια τους. Ετσι ειναι στο Ελλαντα, κι οποιοι θελετε να πιστευετε το αντιθετο καλο θα ειναι εν ετη 2013 να αφυπνιστειτε λιγο γιατι ειναι κριμα. Δεν φταιει ο Ελληνας που τον εχουν κανει να "σκυβει το κεφαλι".. Δεν φταιει που "δεν εχει" για να τα κυνηγησει τα δικαιωματα του.. Φταιει ομως ο Ελληνας που φτασαμε εδω και σε αυτη την κατασταση. Με συγχωρειτε που το τραβηξα τοσο πολυ το post μου, αλλα τρελαινομαι οταν καποιος "αρπαζεται" επειδη αναφερουμε τα δεδομενα γι αυτο το κρατος. Καλη η διαδικτυακη επαναστη. Καλοι διαδικτυακοι επαναστατες ειμαστε και εμεις, αλλα δεν αλλαζει ουτε προκειται να αλλαξει κατι ετσι.. Με τα forum και τα "facebook" κανενα κρατος δεν αλλαξε.. ΥΓ. Αλλο Ελληνας, και αλλο Νεοελληνας ΥΓ. Συγνωμη για το μεγαλο post, να 'στε καλα.. Walker οταν τα ριχνω στο Κρατος δεν εννοω φυσικα καμμια κυβερνηση ή συστημα.. Εμεις και οι προγονοι μας φτιαξαμε αυτο που ολοι χιλιοβριζουμε καθημερινα.. "Το συστημα"! Ολες οι κατηγοριες απαγγελονται σε εμας του ιδιους, εμεις ειμαστε το κρατος.. και εφοσον ετσι φροντιζαμε επι χρονια να στρωνουμε, ετσι πρεπει να κοιμομαστε για αλλα τοσα χρονια. Τα λεω λαθος? 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα