Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ενταξει spank λογικο να πληρωσεις λιγο παραπανω εκτος και αν σου διναν ακριβως την ιδια. Καλοριζικη ειναι πολυ καλη καρτα ρε συ.

  • Απαντ. 224
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ενταξει spank λογικο να πληρωσεις λιγο παραπανω εκτος και αν σου διναν ακριβως την ιδια. Καλοριζικη ειναι πολυ καλη καρτα ρε συ.

Λογικο κανονικα δεν ειναι καθως δεν υπηρχε καν προταση αντικαταστασης με αλλη,δεν ειναι οτι πχ του αλλαζανε την καρτα με την 760 και αυτος επελεξε πχ πιστωτικο για να αγορασει την 770.Του δωσανε σαν μονη επιλογη το πιστωτικο,ουτε καν αλλαγη της καρτας με αλλη και το πιστωτικο αντικειμενικα ηταν χαμηλο αν σκεφτεις οτι δεν μπορουσε να αγορασει καρτα με τα λεφτα αυτα παρα μονο με διαφορα.

Δημοσ.

Παντως, συμφωνα με καποιες συγκρισεις που ειδα μπαμ μπαμ απο το anandtech, αν του δίνανε μια αντίστοιχης δυναμης καρτα, αυτη θα ηταν η 650ti boost το πολυυυυ μια 660 :/

Δημοσ.

Κοιτα φιλε.... αν ηταν να δωσω μονο 15 ευρω παραπανω, ουτε που θα την εκανα αυτη τη συζητηση τωρα. Μια χαρα του πηγε

Δημοσ.

Κοιτα φιλε.... αν ηταν να δωσω μονο 15 ευρω παραπανω, ουτε που θα την εκανα αυτη τη συζητηση τωρα. Μια χαρα του πηγε

Διαβασε ολο το thread και θα καταλαβεις οτι παρ' ολο που του πηγε μια χαρα, του αξιζε καλυτερα. 

Δημοσ.

Το ολο θέμα προσωπικά για εμενα ηταν οτι μου φάνηκε πολυ χαμηλό το πιστωτικό περίμενα δηλαδή στην καλύτερη 250 260 euro , αλλα αφου η octabit / προμηθευτης καθορίζει αυτο το ποσόν και προφανώς τα καταστήματα που συνεργάζονται μαζι της εχουν υπογράψει συμβάσεις για να καλύπτονται και αυτα δεν ξέρω τι αλλο θα μπορούσε να κανει το κατάστημα οχι το συγκεκριμένο γενικότερα μιλάω , γιατι μπορει αν εχει τύχει και σε αλλους φίλους παρόμοιο περιστατικό.

Δημοσ.

 

Άρα σε μεγάλη υπόληψη έχεις το forum...

 

σκέψου σε τι υπόληψη θα το έχουν αυτοί τότε

 

κοίτα πώς έχει το πράγμα.. είσαι σε μια μικρή χωρά όπου η τήρηση νόμων και κανόνων είναι μια πολλή σχετική έννοια  και παράλληλα μπορεί να  έχεις τεράστιο μέρος της αγοράς οπότε δεν καίγεσαι και ιδιαίτερα να είναι οι πελάτες σου ικανοποιημένοι, άσε που εγώ κι εσύ δεν είμαστε οι πελάτες τέτοιων εταιρειών αλλά τα καταστήματα οι οποίοι ενδεχομένως και να είναι πολύ ικανοποιημένοι

 

αυτό που θα γίνει λοιπόν όταν οι συνθήκες είναι τέτοιες, είναι να κάνεις ό,τι γουστάρεις γιατί κανείς δε μπορεί να σου κάνει τίποτα και κανείς δεν έχει τη διάθεση να το κυνηγήσει και να περιμένει πολύ καιρό να βρει το δίκιο του 

 

έχω πληρώσει κερατιάτικα χάρη  σε ασφαλιστικές, στο θέμα του αυτοκινήτου από κακή κάλυψη αντιπροσόπων  και φυσικά πάμπολες φορές σε θέματα τεχνολογίας (και διάφορα άλλα, αυτή τη περίοδο το παλεύω να μη πληρώσω κερατιάτικα και στον πάροχο κινητής μου από δικό τους λάθος, το οποίο μεν παραδέχτηκαν έμμεσα αλλά ακόμα "επεξεργάζονται.. και ο θεός βοηθός να μη πληρώσω 2x το πάγιο μου) 

απλά έτσι λειτουργεί το πράγμα σε αυτή τη χώρα, το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να πας να κάνεις καμιά φασαρία, διαφορετικά θα πρέπει να τρέχεις καιρό μέχρι να βρεις το δίκιο σου.

 

βέβαια παραδόξως υπάρχουν και μεγάλες εταιρείες που στη χώρα μας λειτουργούν μέ άλλους κανόνες "πρωτόγνωρους" για τα δικά μας δεδομένα σε σημείο που πολλοί δε το πιστεύουν, αλλά ακόμα και ξένες πολεθνικές μόλις έρχονται εδώ οργιάζουν 

οπότε πες μου ειλικρινά τι περιμένεις από μια ελληνική εταιρεία και πάνω από όλα τι περιμένεις από τον mod ενός τέτοιου φόρουμ που ενδεχομένως έχει συνεργαστεί με τη συγκεκριμένη εταιρεία, αλλά ακόμα και αν δε το έχει κάνει γιατί να τον νοιάζει να ασχοληθεί και να χαλάσει τη ζαχαρένια του με τέτοιες εταιρείες και όλα σχεδόν τα καταστήματα; 

 

το πρόβλημα είναι άλλο, ότι πολλοί (κι όχι απαραίτητα μεγάλοι, το να κάνουν οι μεγάλοι τα δικά τους στο κάτω κάτω έχει και τη λογική του, αλλά εδώ κάνει ότι γουστάρει και ο ψιλικατζής ή ο βενζινάς )  κάνουν ότι θέλουν και δεν υπάρχει κράτος και σοβαροί καταναλωτικοί φορείς να τους ελέγξουν αποτελεσματικά. όταν λοιπόν το θέμα έχει τόσο βαθιές ρίζες δε μπορείς να περιμένεις να βγάλει το φίδι από τη τρύπα το λάθος άτομο.

και ειλικρινά δε ξέρω τι μπορείς να κάνεις.. 

 

και τέλος δε μπορούμε έτσι απλά να παραβλέπουμε και τις ευθύνες του καταστήματος 

 

για μένα πλέον φαίνεται όλο και πιο λογικό να αγοράζεις απ'εξω και από δω να αγοράζεις μόνο από εταιρείες που έχουν σοβαρή αντιπροσώπευση στη χώρα μας (logitech, corsair.. ) 

  • Like 1
Δημοσ.

Εγω τους ειπα να παω και με τον νόμο εχω σκοπο να κανω καταγγελία κτλπ και με προτρύνανε να το κανω αφου εκεινοι ειναι καλυμμένοι εχουν χαρτιά στα χέρια τους , τωρα τι να πω δεν ξέρω απο εκει και περα.

 

Edit : Η ιστορία εχει τελειώσει τωρα πήρα την κάρτα τα βρήκα και με τους ανθρώπους απλα κανουμε κουβέντα τι υσχίει τελικά με τους προμηθευτές και αν εχουν τελικά τοσο " δεμένα " τα καταστήμα σε σχέση με παλια που πιθανόν να ηταν πιο λάσκα τα πράγματα

Δημοσ.

@Prospector8 Εγώ δεν λέω ότι του έκατσε άσχημα του SPANK, αλλά η λέξη "εγγύηση" δεν παραπέμπει στην διαδικασία που ακολουθήθηκε στην περίπτωσή του.

 

Δηλαδή στέλνω κάτι για επισκευή/αντικατάσταση εντός εγγύησης. Αν επισκευάσθει / αντικατασταθεί με ίδιο, καλώς. Αν δεν υπάρχει περιμένω ή τα € μου πίσω ή πιστωτικό στην αξία αγοράς. Αυτό ορίζει ο νόμος και όχι ότι ο κάθε αντιπρόσωπος/μεσολαβητής κάνει ότι θέλει / τον βολεύει / του κατέβει στο κεφάλι.

 

Αυτό είναι το δικό μου πρόβλημα και δεν αφορά την συγκεκριμένη περίπτωση αποκλειστικά και νομίζω το ίδιο προσπαθεί να πουν και οι WalkerSW & qsis.

  • Like 1
Δημοσ.

Μαλλον δεν διαβαζετε καν αυτα που λεω...

σε διαβάζουμε βρε walker μην ανησυχείς :lol:

 

υπάρχει θέμα γιατί ο ts πλήρωσε τελικά επιπλέον λεφτά από τη τσέπη του,  ενώ είχε εγγύηση για να πάρει κάτι ίδιων δυνατοτήτων ή καλύτερων , γιατί με τα 220 αυτό ήταν κομματάκι δύσκολο 

  • Like 1
Δημοσ.

Σωστό ειναι αυτο που λες αλλα και καλα εφόσον η αξία το προιόντος εχει πέσει μετα απο 3 χρόνια πέφτει και το πιστωτικό με τα λεγόμενα / συμφωνίες του προμηθευτή ( κανω τον δικηγόρο του διαβόλου για να γίνει συζήτηση) , παντως η asus σε επικοινωνία μου δεν μου ανέφερε για πιστωτικά 10 20 % κτλπ.

 

Μου λενε αν δεν φτιάχνεται η κάρτα θα αλλαχτει με αλλη ίδια και αν δεν υπάρχει θα αλλαχτεί με κάρτα ίδιων η καλύτερων δυνατοτήτων

Δημοσ.

ναι γιατί τα σκηνικά κάλυψης εγγύησης της asus γίνονται στην ιταλία (που στην ιταλία τραμπουκίζουν και τη "μέγα"  apple για τον 1 χρόνο εγγύηση και δεν έχουν πρόβλημα να τους απειλήσουν και με ban από τη χώρα αν δε συμμορφωθούν) , αν είχαν service στην ελλάδα θα σου έλεγα εγώ :P

 

βέβαια το κακό είναι ότι είναι στην ιταλία.. 

Δημοσ.

Αυτο το πράγμα να ριχνουμε όλα τα στραβά αυτής της χώρας στο κράτος πραγματικα δεν μπορώ να το καταλάβω... δεν λεω οτι δεν φταίει και το κράτος με τους χαλια ελεγκτικούς μηχανισμους και το βραδύκαυστο συστημα δικαιοσύνης...

 

 

Αλλα η προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι την μεριδα του λεοντος για ολα αυτά τα στραβά την έχει ο ίδιος ο κοσμος....

 

Πραγματικα τι πιστευετε ότι σε αλλες ''πολισμενες χώρες'' οι καταναλωτες περνουν τα δικαιώματα τους επειδή τους βοηθαει το κράτος ή επειδή εχουν καταναλωτική συνείδηση? 

 

 

Αν ο Ελληνας δεν ειχε αυτο το ''ωχ βρε αδερφε δεν βαριεσαι'' και 1, 2 10, 100 ,1000 στην πορεία καταναλωτες ασκουσαν πιεση στα καταστηματα λιανικης τα οποια θα εβλεπαν τον τζιρο τους να πεφτει κατακορυφα αυτα με την σειρά τους τι θα έκαναν δεν θα ασκουσαν πιεσεις στους προμηθευτές ή μηπως θα καθοντουσαν με τα χερια σταυρωμένα!! 



 

 

Αν την έστελνα στην ιταλία μπορει να ερχόταν και σε κανα μήνα  :P

 

Και τι εγινε? Τωρα που πληρωσες και απο πανω καλυτερα ειναι? 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...