Fulgore1 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2013 Μα γιαυτο και εγω το εγραψα παραπανω οτι ειναι πολυ σοβαρο αυτο το ζητημα γιατι αν ειναι ετσι και με αυτα που ελεγε παραπανω ο prospector8 για το παραδειγμα με 7950 τοτε να αγοραζουμε μονο απ εξω.
Vasilis 07 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Τι δουλεια εχουν οι mod βρε να μιλησουν με Oktabit? Δεν ειναι καταστημα το insomnia, forum ανταλλαγης αποψεων ειναι. Κανε ενα account στο forum της Oktabit ο ιδιος και ρωτα τους, εχει υπευθυνους της εταιριας να σου απαντησουν. Το ιδιο ειχα κανει και εγω πριν αγορασω την 7950 μου απο καταστημα που συνεργαζεται με Oktabit. Μπηκα στο forum τους εκανα account ρωτησα αν ακομα παρεχουν τα Bundle παιχνιδια που δινει η AMD και μου απαντησαν αμεσα μεσα στο forum. Αυτό κατάλαβες ? Άλλη βαρύτητα έχει να μιλήσει ο καθένας με Oktabit, ως χ-ψ-ω και άλλη κάποιος mod να προσπαθήσει να μιλήσει με αυτούς αναφέροντας πως είναι εκπρόσωπος του Νο1 forum-site τεχνολογίας στην Ελλάδα (με κάποιες 1000αδες μέλη) τα οποία απαιτούν να μάθουν με βάση και το τελευταίο περιστατικό ποιά είναι η πραγματική υποστήριξη που θα έχουν σε περίπτωση προβλήματος.
Fulgore1 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Αυτο θα μπορουσε να συμβει μονο σε περιπτωση που ηταν μεγαλος ο αριθμος αυτων που ειχαν αυτο το προβλημα.Βλεπε πχ στις μνημες ram απο Topsystems που ειχαν παραγγειλει παρα πολλα ατομα και φαγανε ακυρο.
qsis Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Αυτό κατάλαβες ? Άλλη βαρύτητα έχει να μιλήσει ο καθένας με Oktabit, ως χ-ψ-ω και άλλη κάποιος mod να προσπαθήσει να μιλήσει με αυτούς αναφέροντας πως είναι εκπρόσωπος του Νο1 forum-site τεχνολογίας στην Ελλάδα (με κάποιες 1000αδες μέλη) τα οποία απαιτούν να μάθουν με βάση και το τελευταίο περιστατικό ποιά είναι η πραγματική υποστήριξη που θα έχουν σε περίπτωση προβλήματος. ναι κι άμα τους μιλήσει τι θα γίνει δηλαδή; θα τρομάξουν;
Ashmadia Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Απλα, οποιος εχει το Χ Υ προβλημα με την συμπεριφορα/υποστηριξη της octabit, ας μην υποστηριξει τα προιοντα της. Ας μαθαινει τον προμηθευτη (που δεν νομιζω οτι το κρυβουν τα καταστηματα) και ας πραττει αναλογα με το συμφερον του
Skr1ll3x Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 ναι κι άμα τους μιλήσει τι θα γίνει δηλαδή; θα τρομάξουν; Ελα ντε, αυτο προσπαθουσα να καταλαβω τωρα.. Λες και αμα τους στειλει καποιος mod ή ο αρχηγος του ΓΕΣ η Oktabit θα δωσει διαφορετικες απαντησεις. Και κατι αλλο. Απ'τη στιγμη που o ταδε προμηθευτης εχει παρα ενα τεραστιο ποσοστο καταστηματων υπο την "ομπρελλα" του, αυτο το πραγμα να το περιμενετε απο πολλα μαγαζια και οχι μονο απτο συγκεκριμενο που ανεφερε ο TS. Και εφοσον ειναι σχεδον "μονοπωλειο" μην περιμενετε και ιχνος ευαισθησιας απο τον συγκεκριμενο προμηθευτη. Υπαρχει κ η Infoquest βεβαια, αλλα η πρωτη προμηθευει περισσοτερους απ οσο ξερω. 1
WalkerSW Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Περισσοτερο είναι θέμα κακης νοοτροπίας των Ελληνων αγοραστων παρά του οποιουδήποτε καταστήματος ή προμηθευτή... Εχουμε μαθει να σκυβουμε το κεφάλι προς χάριν του ωχαδερφισμού. ''Ωχ αδερφε μου, εγω θα την αλλαξω την νοοτροπία, ας την αλλάξει καποιος αλλος.'' 1
Prospector8 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Απο την μυτη θα του βγαλετε την καρτα Και δυστυχώς ειναι αλήθεια οτι η 8bit μονοπωλεί :/
WalkerSW Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Αντε να το ξαναπω αλλη μια φορα... Στην συγκεκριμενη περιπτωση ΔΕΝ φταιει η 8μπιτ.... αν ο λιανικος πωλητης εχει κανει μαλακια συμφωνια με τον διανομέα ΔΕΝ φταίει ο τελικος καταναλωτης. Στην συγκεκριμένη περίπτωση ή σύμβαση - συμβόλαιο αγοράς (βλ. αποδειξη) ειναι με την mssystems και αυτή έχει την υποχρέωση απεναντι στον αγοραστή. Αν τωρα αποζημιωνε τον αγοραστή με βαση τον νομο και κατέληγε να έχει χασουρα (υποψην τώρα είχε τρελο κερδος) δεν αφορα τον αγοραστή, ας προσεχε να κανει καλυτερες συμφωνίες με τον προμηθευτή. 1
SPANK Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Μέλος Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Απλα οτι οτι κατάλαβα ανάλογα τον προμηθευτή και τις εμπορικές συμφωνίες που εχουν κανει (ετσι μου ειπε η ιδια η Octabit) καθορίζουν και και στην εγγύηση και ανάλογα τα χρόνια που θα έχουν περάσει για το προιόν ποσο % θα πέφτει καθε χρόνο η αξία του και θα μεταφράζεται ανάλογα σε πιστωτικό , αυτο κατάλαβα εγω σε τελικο συμπέρασμα , απο εκει και περα συμμορφώνεται το καθε κατάστημα με αυτην την πολιτική προφανώς.
rfc Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 επειδη ηταν πολλα να τα διαβασω...... τελικα πηρες? και ποια? εδωσες παραπανω λεφτα μηπως?
WalkerSW Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 επειδη ηταν πολλα να τα διαβασω...... τελικα πηρες? και ποια? εδωσες παραπανω λεφτα μηπως? Πηρε 760 και να πληρωσε παραπανω...
SPANK Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Μέλος Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Την gigabyte 760 πήρα και αν και ηταν διαφορά 50 euro τα παιδιά μου κόψανε 15 euro
WalkerSW Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Απλα οτι οτι κατάλαβα ανάλογα τον προμηθευτή και τις εμπορικές συμφωνίες που εχουν κανει (ετσι μου ειπε η ιδια η Octabit) καθορίζουν και και στην εγγύηση και ανάλογα τα χρόνια που θα έχουν περάσει για το προιόν ποσο % θα πέφτει καθε χρόνο η αξία του και θα μεταφράζεται ανάλογα σε πιστωτικό , αυτο κατάλαβα εγω σε τελικο συμπέρασμα , απο εκει και περα συμμορφώνεται το καθε κατάστημα με αυτην την πολιτική προφανώς. Το τι γουστάρει να λεει η καθε Ελληνικη εταιριούλα απέχει παρα πολυ απο αυτα που οριζει ο ΝΟΜΟΣ. Αυτο προσπαθω να σου πω τοση ώρα. Δεν υφίσταται νομικα η μειωση του ποσου που αναγραφεται στην αποδειξη και γενικα δεν υφισταται καν το πιστωτικο σαν λύση.
Vasilis 07 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2013 Αυτο θα μπορουσε να συμβει μονο σε περιπτωση που ηταν μεγαλος ο αριθμος αυτων που ειχαν αυτο το προβλημα.Βλεπε πχ στις μνημες ram απο Topsystems που ειχαν παραγγειλει παρα πολλα ατομα και φαγανε ακυρο. Γιατί εσύ ξέρεις καθημερινά πόσοι στέλνουν προβληματικά στην 8bit ? ναι κι άμα τους μιλήσει τι θα γίνει δηλαδή; θα τρομάξουν; Άρα σε μεγάλη υπόληψη έχεις το forum... Ελα ντε, αυτο προσπαθουσα να καταλαβω τωρα.. Λες και αμα τους στειλει καποιος mod ή ο αρχηγος του ΓΕΣ η Oktabit θα δωσει διαφορετικες απαντησεις. Και κατι αλλο. Απ'τη στιγμη που o ταδε προμηθευτης εχει παρα ενα τεραστιο ποσοστο καταστηματων υπο την "ομπρελλα" του, αυτο το πραγμα να το περιμενετε απο πολλα μαγαζια και οχι μονο απτο συγκεκριμενο που ανεφερε ο TS. Και εφοσον ειναι σχεδον "μονοπωλειο" μην περιμενετε και ιχνος ευαισθησιας απο τον συγκεκριμενο προμηθευτη. Υπαρχει κ η Infoquest βεβαια, αλλα η πρωτη προμηθευει περισσοτερους απ οσο ξερω. Κοίτα ο Α/ΓΕΣ αν πάρει εταιρεία στρατιωτικού υλικού θα τον λάβουν υπόψιν. Στην συγκεκριμένη εταιρεία που απευθύνεται σε πολίτες και που κατά 99% δεν έχει συναλλαγές με τον στρατό δεν θα τον λάβουν υπόψιν. Στο insomnia υπάρχουν 100αδες μέλη που ψωνίζουν καθημερινά προϊόντα που εμπορεύεται μητρικές/κάρτες γραφικών κτλ. Είναι παράλογο δηλ. να ζητηθεί μια επίσημη ενημέρωση για την πολιτική στο θέμα της αντικατάστασης προβληματικού υλικού ?. Γιατί και αυτό το "χάσιμο του 10-20-30% δεν έχει ξεκαθαριστεί.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα