Προς το περιεχόμενο

Βρέθηκε ο τάφος του Αλεξάνδρου ή και πάλι όχι?


funbreaker

  

230 μέλη έχουν ψηφίσει

  1. 1. Ποιος πιστεύετε ότι θάφτηκε στον τύμβο;

    • Μέγας Αλέξανδρος
      66
    • Ρωξάνη & Αλέξανδρος Δ'
      11
    • Ολυμπιάδα
      13
    • Ηρακλής, γιος του Αλεξάνδρου
      4
    • Θεσσαλονίκη, αδερφή του Αλεξάνδρου
      4
    • Κλεοπάτρα, αδερφή του Αλεξάνδρου
      2
    • Φίλιππος Β' (για όσους αμφισβητούν την έρευσή του)
      1
    • Φίλιππος ο Αριδαίος
      0
    • Ηφαιστίωνας
      26
    • Κάσσανδρος
      17
    • Αντίπατρος
      3
    • Αντίγονος ο μονόφθαλμος
      2
    • Νέαρχος
      11
    • Λαομέδων
      2
    • Κενοτάφιο φτιαγμένο για το Μέγα Αλέξανδρο
      33
    • Πολυάνδρειο στρατιωτών
      12
    • Άλλο (πείτε ποιος)
      23
  2. 2. Τι θεωρείτε πιθανότερο σχετικά με τη σύληση του τύμβου;

    • Ο τύμβος δεν είναι συλημένος.
      36
    • Ο τύμβος συλήθηκε μερικώς πριν πολλούς αιώνες.
      93
    • Ο τύμβος συλήθηκε μερικώς στη σύγχρονη εποχή.
      10
    • Ο τύμβος συλήθηκε μερικώς πολλές φορές σε διάφορες περιόδους.
      49
    • Ο τύμβος έχει συληθεί ολοκληρωτικά ως αποτέλεσμα μίας ή πολλών διαφορετικών συλήσεων.
      27
    • Ο τύμβος έχει λεηλατηθεί και καταστραφεί.
      6
    • Άλλο (εξηγείστε).
      9
  3. 3. Από που προέρχεται η άμμος;

    • Η άμμος προέρχεται από φυσικά αίτια.
      59
    • Η άμμος αποτελεί αποτρεπτικό μηχανισμό κατά της τυμβωρυχίας και τοποθετήθηκε από την αρχή αμέσως μετά την ταφή του νεκρού.
      67
    • Η άμμος αποτελεί αποτρεπτικό μηχανισμό κατά της τυμβωρυχίας και τοποθετήθηκε αργότερα.
      85
    • Άλλο (εξηγείστε).
      19


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και για να το χωνέψουμε καλύτερα σε μια ακόμα (ελπίζω τελευταία) προσπάθεια, η πρώτη φορά που υπάρχει η πληροφορία ότι ο Σισώης επισκέφτηκε τον τάφο του Μεγάλου Αλεξάνδρου είναι σε εικόνα που ζωγραφίστηκε μετά την άλωση της Κωνσταντινουπόλεως, και ξαφνικά γέμισε ο τόπος με παρόμοιες εικονογραφίες σε εκκλησίες και μοναστήρια. Μετά την άλωση, 15ος αιώνας, χίλια χρόνια μετά τον θάνατο του Σισώη..

 

Τώρα πάμε παρακάτω.

Λαθος. Η αναφορα για την επισκεψη υπαρχει στον βιο του. Βιος που γραφτηκε απ τον ιδιο αρχικα (ελάχιστα σώθηκαν ) και τους μαθητές του αργοτερα. Αλλο η τοιχογραφια που απεικονίζει το γεγονός κ αλλο η σναφορα στον βιο του.

Φυσικά ο Οσιος δεν ηταν ιστοριογραφος όπως ο Σωκράτης ο σχολαστικος λ.χ. αλλα δεν ειναι κακο να λαμβανουμε υποψη μας καποιες αναφορες τη στιγμη που (6η φορα το γραφω) η εκκλησία εκανε πολλα για την υιοθέτηση τετοιων προσωπικοτητων.

Τα παραπάνω βέβαια δε τα γράφω για εσένα που μπορείς να διαφωνησεις στα παντα αλλα για τους υπόλοιπους οι οποιοι πρεπει να λαμβανουν υπόψη τους την οποιαδήποτε αναφορά οταν τα ιστορικα στοιχεία είναι ελλιπή.

Οι Χριστιανικες πηγες μπαίνουν παντα σε μια σειρά μετα από τις ιστορικες.

Μη μπέρδευουμε την ιστορικοτητα η μη του τζιζας με την επισκεψη ενός ανθρωπου στον ταφο του Μ.Α. Και αλλοι γραφουν στο βιο τους οτι πηγαν αργοτερα. Δε βρηκαν τιποτα. Κατι εχει γινει εκεί. Δε μπορεί να εξαφανιστηκε ολόκληρο μνημειο στα καλα καθούμενα.

Οι ιστορικοι λοιπόν κοιτάνε τα παντα.

Οι εικόνες δηλαδή είναι άχρηστες ιστορικά για τους προφανείς ανωτέρω λόγους. Αν τώρα υπάρχει κάποιο γραπτό κείμενο που να μιλάει για την επίσκεψη καλώς, ειδάλλως το λαμβάνουμε σαν λαϊκή δοξασία και το προσπερνάμε

Σωστό. Η μαρτυρία υπάρχει στον βιο του. Η μεταγενεστερη απεικόνιση αυτης της μαρτυριας ειναι λογικα οπως την φανταστηκε ο αγιογράφος :-)
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Thanks for the info guys!

Btw όταν ρώτησα τον επίτροπο στην Μονή Πελεκητής γιατί πήγε και προσκύνησε στον τάφο του Μ.Αλέξανδρου μου είπε ότι τον αναγνωρίζει ως βασιλέα των βασιλέων + όλα τα υπόλοιπα που έχουμε ήδη πει εμείς εδώ!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λαθος. Η αναφορα για την επισκεψη υπαρχει στον βιο του. Βιος που γραφτηκε απ τον ιδιο αρχικα (ελάχιστα σώθηκαν ) και τους μαθητές του αργοτερα. Αλλο η τοιχογραφια που απεικονίζει το γεγονός κ αλλο η σναφορα στον βιο του.

Φυσικά ο Οσιος δεν ηταν ιστοριογραφος όπως ο Σωκράτης ο σχολαστικος λ.χ. αλλα δεν ειναι κακο να λαμβανουμε υποψη μας καποιες αναφορες τη στιγμη που (6η φορα το γραφω) η εκκλησία εκανε πολλα για την υιοθέτηση τετοιων προσωπικοτητων.

Τα παραπάνω βέβαια δε τα γράφω για εσένα που μπορείς να διαφωνησεις στα παντα αλλα για τους υπόλοιπους οι οποιοι πρεπει να λαμβανουν υπόψη τους την οποιαδήποτε αναφορά οταν τα ιστορικα στοιχεία είναι ελλιπή.

Οι Χριστιανικες πηγες μπαίνουν παντα σε μια σειρά μετα από τις ιστορικες.

Μη μπέρδευουμε την ιστορικοτητα η μη του τζιζας με την επισκεψη ενός ανθρωπου στον ταφο του Μ.Α. Και αλλοι γραφουν στο βιο τους οτι πηγαν αργοτερα. Δε βρηκαν τιποτα. Κατι εχει γινει εκεί. Δε μπορεί να εξαφανιστηκε ολόκληρο μνημειο στα καλα καθούμενα.

Οι ιστορικοι λοιπόν κοιτάνε τα παντα.

Σωστό. Η μαρτυρία υπάρχει στον βιο του. Η μεταγενεστερη απεικόνιση αυτης της μαρτυριας ειναι λογικα οπως την φανταστηκε ο αγιογράφος :-)

Ε ρε γλέντια...Σε προκαλώ ακόμα μια φορά να μου δώσεις πηγή που να αναφέρει ότι ο Σισώης επισκέφτηκε τον Αλέξανδρο, πηγή που να προηγείται χρονικά της άλωσης την Κωνσταντινούπολης.

Η αναφορά γράφτηκε στον βίο που τον έγραψε αυτός και οι μαθητές του αλλά ο βίος γράφτηκε ή διορθώθηκε αν προτιμάς μετά την ΠΡΩΤΗ εικονογράφηση τον 15ο αιώνα, πολλοί λένε και αρχές του 16ου, τεσπα ας το κάνουμε 15ο. Ο Αλέξανδρος συμβολίζει την πτώση της βυζαντινής αυτοκρατορίας, τον θάνατό της κάτω από τον άπιστο ζυγό και ο Σισώης θρηνεί γι'αυτό.

 

Ψάξε όλο το ίντερνετ, όλες τις γλώσσες, παντού εκτός από θεοκολλημένες ορθόδοξες ιστοσελίδες, όλες το ίδιο λένε. Πριν την άλωση δεν υπήρχε εικόνα του Σισώη να παρουσιάζει αυτό το "γεγονός" ούτε κάποια ιστορική ή θρησκευτική πηγή.

 

Σε προκαλώ τρίτη φορά, υπολογίζοντας και την χθεσινή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να διαβάσεις το σιναξαρι του. Γραφτηκε λιγο μετα απ τον θάνατο του.

Εκει υπάρχει η πρωτη αναφορα.

 

Εντομεταξυ γιατι αναφερεις συνεχεια την εικονα? Αλλο η χρονολογηση της αγιογραφιας κ αλλο η αναφορα.Ποτε εγραψα εγω οτι η αγιογραφια εγινε πριν την αλωση?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε ρε γλέντια...Σε προκαλώ ακόμα μια φορά να μου δώσεις πηγή που να αναφέρει ότι ο Σισώης επισκέφτηκε τον Αλέξανδρο, πηγή που να προηγείται χρονικά της άλωσης την Κωνσταντινούπολης.

Η αναφορά γράφτηκε στον βίο που τον έγραψε αυτός και οι μαθητές του αλλά ο βίος γράφτηκε ή διορθώθηκε αν προτιμάς μετά την ΠΡΩΤΗ εικονογράφηση τον 15ο αιώνα, πολλοί λένε και αρχές του 16ου, τεσπα ας το κάνουμε 15ο. Ο Αλέξανδρος συμβολίζει την πτώση της βυζαντινής αυτοκρατορίας, τον θάνατό της κάτω από τον άπιστο ζυγό και ο Σισώης θρηνεί γι'αυτό.

 

Ψάξε όλο το ίντερνετ, όλες τις γλώσσες, παντού εκτός από θεοκολλημένες ορθόδοξες ιστοσελίδες, όλες το ίδιο λένε. Πριν την άλωση δεν υπήρχε εικόνα του Σισώη να παρουσιάζει αυτό το "γεγονός" ούτε κάποια ιστορική ή θρησκευτική πηγή.

 

Σε προκαλώ τρίτη φορά, υπολογίζοντας και την χθεσινή.

Χανεις τον χρονο σου εχει  το παγκοσμιο ρεκορ κωλοτουμπας στο φορουμ  με διαφορα ,μετα παει ο swimmer .Ελεος   δεν εισαι καινουριος .

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

.

Η αναφορά γράφτηκε στον βίο που τον έγραψε αυτός και οι μαθητές του αλλά ο βίος γράφτηκε ή διορθώθηκε αν προτιμάς μετά την ΠΡΩΤΗ εικονογράφηση τον 15ο αιώνα.

Μας αποτελειωσες.

Δηλαδη ο βιος του γραφτηκε από τπν ίδιο και τους μσθητες του αλλα μετα την αλωση :-) :-p

Ναι ο Σισωης ζει. Ειναι ο μαθουσαλας.

:-p

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να διαβάσεις το σιναξαρι του. Γραφτηκε λιγο μετα απ τον θάνατο του.

Εκει υπάρχει η πρωτη αναφορα.

 

Εντομεταξυ γιατι αναφερεις συνεχεια την εικονα? Αλλο η χρονολογηση της αγιογραφιας κ αλλο η αναφορα.Ποτε εγραψα εγω οτι η αγιογραφια εγινε πριν την αλωση?

 

ΚΚΕ ειναι αυτος, όλο διαφωνεί :P Δεν θα βγάλεις άκρη.. Φίλε Greyhorse, μην γραφεις για να ερθεις μονο σε αντιπαραθεση, ποσταρε και κατι ενδιαφερον.

 

Ξεκολλα με την εικονα, χθες δεν ηξερες οτι κομματι της θυρας βρεθηκε ΚΑΤΩ απο το δαπεδο σφραγισης που το συζηταμε εδω και 2 εβδομαδες εδω περα.. 

Χανεις τον χρονο σου εχει  το παγκοσμιο ρεκορ κωλοτουμπας στο φορουμ  με διαφορα ,μετα παει ο swimmer .Ελεος   δεν εισαι καινουριος .

 

Φωταρα εσυ δεν ελεγες οτι ειναι αδειος ο ταφος και δεν βρηκαν τιποτα και κλαμα ο Swimmer, τελος να παμε σπιτια μας κλπ..;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χανεις τον χρονο σου εχει το παγκοσμιο ρεκορ κωλοτουμπας στο φορουμ με διαφορα ,μετα παει ο swimmer .Ελεος δεν εισαι καινουριος .

Φυσικά δεν είναι. Ευχαριστουμε για την επιβεβαίωση.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Φωταρα εσυ δεν ελεγες οτι ειναι αδειος ο ταφος και δεν βρηκαν τιποτα και κλαμα ο Swimmer, τελος να παμε σπιτια μας κλπ..;

Θες αληθεια να γραψουμε τι εχει πει ο καθενας απο την αρχη? Γιατι πραγματικα η δικη σου περιπτωση θα βγαλει πολυ γελιο .

Περιμενε να δεις τι ειναι αυτο που βρηκαν μην βιαζεσαι εκτος οτι δεν εχω πει τιποτα απο αυτα τα παιδικα ακριβως οπως τα  λες . .Επισης στις αναφορες που κανεις  στους mods μην ξεχασεις να βαλεις και το παραπανω ποστ σου που εχει πολιτικη αναφορα ,εγω δεν το κανω γιατι βαριεμαι .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μας αποτελειωσες.

Δηλαδη ο βιος του γραφτηκε από τπν ίδιο και τους μσθητες του αλλα μετα την αλωση :-) :-p

Ναι ο Σισωης ζει. Ειναι ο μαθουσαλας.

:-p

Διορθώθηκε φυσικά όχι από τους μαθητές αλλά από τους ορθόδοξους.

Ο Σισώης είναι άγιος και των καθολικών και πουθενά στον βίο του, σε σάιτ καθολικών, δεν αναφέρεται επίσκεψη σε Αλέξανδρο.

Αν ψάξεις και διαβάσεις μάλιστα κάποια αναφέρουν ότι σε ορθόδοξες εκκλησίες μετά την άλωση της Κωνσταντινούπολης παρουσιάστηκαν εικόνες με την επίσκεψή του αλλά δεν υπάρχει καμιά αναφορά γι'αυτό.

 

Συνεχίζεις να επιμένεις χωρίς να έχεις απόδειξη στα χέρια σου.

Πως γίνεται άγιος και των δύο εκκλησιών, σε μια εποχή που οι εκκλησίες ήταν ενωμένες και μία, να άλλαξε ο βίος στην καθολική πλευρά και να αποκρύπτουν την επίσκεψη, ενώ οι ορθόδοξοι να άρχισαν ξαφνικά να ζωγραφίζουν εικόνες μετά την άλωση, περίεργο φαινόμενο, στα ανεξήγητα της επιστήμης...

 

Να διαβάσεις το σιναξαρι του. Γραφτηκε λιγο μετα απ τον θάνατο του.

Εκει υπάρχει η πρωτη αναφορα.

Εντομεταξυ γιατι αναφερεις συνεχεια την εικονα? Αλλο η χρονολογηση της αγιογραφιας κ αλλο η αναφορα.Ποτε εγραψα εγω οτι η αγιογραφια εγινε πριν την αλωση?

Το οποίο σιναξάρι που γράφτηκε μετά τον θάνατό του λείπει από την καθολική εκκλησία, ή τουλάχιστον η αναφορά της επίσκεψης στην βιογραφία του αγίου σε όλα τα καθολικά σάιτς του ίντερνετ.

ΚΚΕ ειναι αυτος, όλο διαφωνεί :P Δεν θα βγάλεις άκρη.. Φίλε Greyhorse, μην γραφεις για να ερθεις μονο σε αντιπαραθεση, ποσταρε και κατι ενδιαφερον.

 

Ξεκολλα με την εικονα, χθες δεν ηξερες οτι κομματι της θυρας βρεθηκε ΚΑΤΩ απο το δαπεδο σφραγισης που το συζηταμε εδω και 2 εβδομαδες εδω περα.. 

 

Φωταρα εσυ δεν ελεγες οτι ειναι αδειος ο ταφος και δεν βρηκαν τιποτα και κλαμα ο Swimmer, τελος να παμε σπιτια μας κλπ..;

Με είδες πολλές φορές της τελευταίες δυο βδομάδες να ποστάρω;

Όχι γιατί εγώ θυμάμαι άλλα πράγματα να κάνω τις τελευταίες δυο βδομάδες, αντί να συνδέομαι στο ίντερνετ και να διαβάζω ποσταρίσματα και να απαντώ με τις ώρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

It is around the same time that the great ascetic, Sisoes the Great, flourished. Living in the Egyptian wilderness, it is not unlikely that St Sisoes witnessed any desecration of Alexander’s Tomb. Even if the icon does not represent a literal event, Sisoes would have heard of such events and perhaps commented upon them. These words would have been preserved throughout the centuries to be inscribed on the icons we see from the 15th century.

 

http://iconreader.wordpress.com/2011/09/16/the-astonishment-of-sisoes-contemplating-death/

 

Δεν έχω να πω κατι αλλο.. Απο τοσους Αγιους, ΤΥΧΑΙΝΕΙ να ειναι ο Σισώης αυτός που επέλεξαν να ζωγραφίσουν να επισκέπτεται τον τάφο του Μεγα Αλεξανδρου.. Εντελως τυχαια ηταν αυτος που περασε την ζωη του σε εκεινη την περιοχη μεσα στην ερημο και αποκλειεται να ακουσε η να ειδε ποτε τον ταφο του.. Μπεε.


Θες αληθεια να γραψουμε τι εχει πει ο καθενας απο την αρχη? Γιατι πραγματικα η δικη σου περιπτωση θα βγαλει πολυ γελιο .

Περιμενε να δεις τι ειναι αυτο που βρηκαν μην βιαζεσαι εκτος οτι δεν εχω πει τιποτα απο αυτα τα παιδικα ακριβως οπως τα  λες . .Επισης στις αναφορες που κανεις  στους mods μην ξεχασεις να βαλεις και το παραπανω ποστ σου που εχει πολιτικη αναφορα ,εγω δεν το κανω γιατι βαριεμαι .

 

Φωταρα εδω τα μελη ξερουν ποιοι ειναι για γελιο και ποιοι οχι, ας το αφησουμε στη κριση τους.. Αν δεν εχεις κατι να αναφερεις περι του θεματος, εκτος απο τις επιθεσεις και τα ανουσια post καθε 4 εβδομαδες, δεν νομιζω οτι χρειαζεται να συνεχισουμε τη συζητηση.

 

Επισης δεν εχω κανει κανεναν αναφορα ή ignore. Και με τον Unabomber εχω τσακωθει πανω στη συζητηση παλιοτερα και συζηταμε κανονικα και πολιτισμενα, δεν ειδα κανεναν αλλο να βριζει τον αλλο να τον λεει κωλοτουμπα και να γ@μαει τη συζητηση.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιος ειπε οτι υπάρχουν τα παντα στο νετ? Μονη πηγη μελετης σου αυτη είναι? Στο θρεντ εχουν μπει πολλα πράγματα με πηγες που στο νετ δεν υπήρχαν ποτε.

Αν θες να βρω να σκσναρω σπο Δευτέρα το σημείο που το αναφερει στο συναξαρι του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

It is around the same time that the great ascetic, Sisoes the Great, flourished. Living in the Egyptian wilderness, it is not unlikely that St Sisoes witnessed any desecration of Alexander’s Tomb. Even if the icon does not represent a literal event, Sisoes would have heard of such events and perhaps commented upon them. These words would have been preserved throughout the centuries to be inscribed on the icons we see from the 15th century.[/size]

 

http://iconreader.wordpress.com/2011/09/16/the-astonishment-of-sisoes-contemplating-death/

 

Δεν έχω να πω κατι αλλο.. Απο τοσους Αγιους, ΤΥΧΑΙΝΕΙ να ειναι ο Σισώης αυτός που επέλεξαν να ζωγραφίσουν να επισκέπτεται τον τάφο του Μεγα Αλεξανδρου.. Εντελως τυχαια ηταν αυτος που περασε την ζωη του σε εκεινη την περιοχη μεσα στην ερημο και αποκλειεται να ακουσε η να ειδε ποτε τον ταφο του.. Μπεε.

 

 

Φωταρα εδω τα μελη ξερουν ποιοι ειναι για γελιο και ποιοι οχι, ας το αφησουμε στη κριση τους.. Αν δεν εχεις κατι να αναφερεις περι του θεματος, εκτος απο τις επιθεσεις και τα ανουσια post καθε 4 εβδομαδες, δεν νομιζω οτι χρειαζεται να συνεχισουμε τη συζητηση

Δεν τυχαίνει, είναι η ζωή του, το γεγονός ότι ήταν αιγύπτιος, ασκητής κτλ της περιοχής, ότι έζησε την εποχή που σύμφωνα με αναφορές υπήρχε ακόμα ο τάφος, μετά από λίγο χάνονται τα ίχνη του τάφου, γι'αυτό επιλέχτηκε αυτός ο συγκεκριμένος.

Μετά την άλωση. Οι καθολικοί στην βιογραφία του αγίου δεν έχουν καμιά αναφορά για την επίσκεψη.

 

 

Ποιος ειπε οτι υπάρχουν τα παντα στο νετ? Μονη πηγη μελετης σου αυτη είναι? Στο θρεντ εχουν μπει πολλα πράγματα με πηγες που στο νετ δεν υπήρχαν ποτε.

Αν θες να βρω να σκσναρω σπο Δευτέρα το σημείο που το αναφερει στο συναξαρι του.

Ρε άσε τα κάλπικα που θα μου σκανάρεις ορθόδοξο συναξάρι αξίας 15 το πολύ ευρώ που το αγόρασες από την ενορία της γειτονιάς σου...έστω από κάποιο μοναστήρι ή εκκλησία.

 

 

Χαχαχαχαχαχαχχαχα, απόδειξη το ορθόδοξο συναξάρι, γελάνε και οι πέτρες!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με είδες πολλές φορές της τελευταίες δυο βδομάδες να ποστάρω;

Όχι γιατί εγώ θυμάμαι άλλα πράγματα να κάνω τις τελευταίες δυο βδομάδες, αντί να συνδέομαι στο ίντερνετ και να διαβάζω ποσταρίσματα και να απαντώ με τις ώρες.

 

Άρα διάβασε πρώτα καλά τα τελευταία γεγονότα και μετα κρίνε τις "extreme" απόψεις μου. Ισως δεν ειναι τοσο extreme οσο νομιζεις..

 

Και φυσικα φανταζομαι οτι εχεις μια 100% λογικη υποθεση για το πως ο ταφος φαινεται "πειραγμενος" με κοκκαλα εντος και εκτος αυτου, κατω απο μια θυρα 1μιση τονου, τονους χωμα και δαπεδο σφραγισης, ε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...