Προς το περιεχόμενο

Βρέθηκε ο τάφος του Αλεξάνδρου ή και πάλι όχι?


funbreaker

  

230 μέλη έχουν ψηφίσει

  1. 1. Ποιος πιστεύετε ότι θάφτηκε στον τύμβο;

    • Μέγας Αλέξανδρος
      66
    • Ρωξάνη & Αλέξανδρος Δ'
      11
    • Ολυμπιάδα
      13
    • Ηρακλής, γιος του Αλεξάνδρου
      4
    • Θεσσαλονίκη, αδερφή του Αλεξάνδρου
      4
    • Κλεοπάτρα, αδερφή του Αλεξάνδρου
      2
    • Φίλιππος Β' (για όσους αμφισβητούν την έρευσή του)
      1
    • Φίλιππος ο Αριδαίος
      0
    • Ηφαιστίωνας
      26
    • Κάσσανδρος
      17
    • Αντίπατρος
      3
    • Αντίγονος ο μονόφθαλμος
      2
    • Νέαρχος
      11
    • Λαομέδων
      2
    • Κενοτάφιο φτιαγμένο για το Μέγα Αλέξανδρο
      33
    • Πολυάνδρειο στρατιωτών
      12
    • Άλλο (πείτε ποιος)
      23
  2. 2. Τι θεωρείτε πιθανότερο σχετικά με τη σύληση του τύμβου;

    • Ο τύμβος δεν είναι συλημένος.
      36
    • Ο τύμβος συλήθηκε μερικώς πριν πολλούς αιώνες.
      93
    • Ο τύμβος συλήθηκε μερικώς στη σύγχρονη εποχή.
      10
    • Ο τύμβος συλήθηκε μερικώς πολλές φορές σε διάφορες περιόδους.
      49
    • Ο τύμβος έχει συληθεί ολοκληρωτικά ως αποτέλεσμα μίας ή πολλών διαφορετικών συλήσεων.
      27
    • Ο τύμβος έχει λεηλατηθεί και καταστραφεί.
      6
    • Άλλο (εξηγείστε).
      9
  3. 3. Από που προέρχεται η άμμος;

    • Η άμμος προέρχεται από φυσικά αίτια.
      59
    • Η άμμος αποτελεί αποτρεπτικό μηχανισμό κατά της τυμβωρυχίας και τοποθετήθηκε από την αρχή αμέσως μετά την ταφή του νεκρού.
      67
    • Η άμμος αποτελεί αποτρεπτικό μηχανισμό κατά της τυμβωρυχίας και τοποθετήθηκε αργότερα.
      85
    • Άλλο (εξηγείστε).
      19


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 8,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μιλάμε για μία από τις μεγαλύτερες προσωπικότητες της ιστορίας για άνθρωπο που λατρευόταν σαν Θεός.Και η πλάκα είναι ότι οι συνάδελφοι σου τον ψάχνουν σε όλη την Αίγυπτο και όχι μόνο στην Αλεξάνδρεια.Και λέμε ότι δεν μας περιγράφουν οι ιστορικοί της εποχής ακριβής τοποθεσία π.χ μέσα στην Αλεξάνδρεια;Σε κάποιο λόφο όπου μπορεί να δεσπόζει από μακριά;Κοντά στο λιμάνι;Που στο καλό αναφέρεται ακριβής τοποθεσία ταφής του ισχυρότερου άντρα του τότε γνωστού κόσμου εκτός από μία αόριστη τοποθεσία που αναφέρεται ως Σώμα;Αν αυτά δεν είναι εύλογες απορίες τότε τι το κουβεντιάζουμε και το κουράζουμε το θέμα;Επίσης που υποστηρίζω εγώ ότι είναι σίγουρα θαμμένος στην Αμφίπολη και μου πετάς ειρωνείες για Τουταγχαμόν και για Ηρακλή;Αυτό που έχω πει είναι ότι δεν μπορεί να αποκλειστεί 1000% από την στιγμή που κανένας δεν ξέρει πραγματικά που θάφτηκε.Όλη την Αίγυπτο σβάρνα έχουν πάρει οι συνάδελφοι σου για να τον βρουν.Γιατί δεν είναι και αυτοί πεπεισμένοι ότι θάφτηκε στην Αλεξάνδρεια και τον ψάχνουν και αλλού;Πολλές οι απορίες και εύλογες.

 

Να ζητήσω εκ μέρους των συγγραφέων/ιστορικών της εποχής συγγνώμη που δεν είχαν μαντικές ικανότητες να προβλέψουν ότι η πόλη της Αλεξάνδρειας θα καταστραφόταν, πολλάκις, για να φροντίσουν να κάνουν χαρτογράφηση της πόλης να την έχουμε πρόχειρη σήμερα.

Επίσης, ποτέ μου δεν δήλωσα αρχαιολόγος και όχι δεν έχουν πάρει σβάρνα όλη την Αίγυπτο να ψάχνουν, μόνο η Σουλβατζή πήγε στην όαση, οι υπόλοιπες προσπάθειες έχουν γίνει μάντεψε πού.

 

Εαν ο ταφος ηταν οντως επισκεψιμος μεχρι τον 5ο αιώνα βαση των 2 πηγων που εχουν προαναφερθει, σημαίνει πως ουτε οι φανατικοι Χριστιανοί δε τον πηραξαν. Λογικό αν σκεφτει κανεις ότι ο Χριστιανισμος προσπαθήσε να αφομιωσει οτι ειχε λατρευτική αξια.

Το περίεργο ειναι πως χανονται οι πηγες μετα τον 5ο αιωνα. Μα τιποτα? Κατι εχει γινει εκει. Και νομιζω οτι πρέπει να αρχισουμε να διαβάζουμε λιγο παραπανω τη χρονογραφια και την θρησκευτική ιστοριογραφια για να βρούμε απαντησεις. Ειτε το θελουμε ειτε όχι ειχανε Χριστιανισμο τοτε. Όσο και αν δε το θελουμε, βιους οσιων θα διαβάσουμε πλεον για να δουμε τι παιχτηκε.

Τέταρτο αιώνα χάνονται ιστορικά τα ίχνη, να'ναι καλά κάποιος που κάποιοι πανέξυπνοι ονόμασαν μέγα ενώ άλλον τον είπαν παραβάτη (Θεοδόσιος, Ιουλιανός)
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  

 

Να ζητήσω εκ μέρους των συγγραφέων/ιστορικών της εποχής συγγνώμη που δεν είχαν μαντικές ικανότητες να προβλέψουν ότι η πόλη της Αλεξάνδρειας θα καταστραφόταν, πολλάκις, για να φροντίσουν να κάνουν χαρτογράφηση της πόλης να την έχουμε πρόχειρη σήμερα.

Επίσης, ποτέ μου δεν δήλωσα αρχαιολόγος και όχι δεν έχουν πάρει σβάρνα όλη την Αίγυπτο να ψάχνουν, μόνο η Σουλβατζή πήγε στην όαση, οι υπόλοιπες προσπάθειες έχουν γίνει μάντεψε πού.

 

 

Τέταρτο αιώνα χάνονται ιστορικά τα ίχνη, να'ναι καλά κάποιος που κάποιοι πανέξυπνοι ονόμασαν μέγα ενώ άλλον τον είπαν παραβάτη (Θεοδόσιος, Ιουστινιανός)

Δεν μιλάω μόνο για Έλληνες αρχαιολόγους που τον ψάχνουν σε όλη την Αίγυπτο ένα το κρατούμενο.Δύο δεν νομίζω ότι θα χρειαζόταν  να προβλεφθεί η καταστροφή της Αλεξάνδρειας για να ξέρουμε που ήταν ο τάφος ούτε και ανάγκη υπήρχε για χάρτη.Τον πιο άσχετο να ρωτήσεις π.χ που είναι ο Λευκός πύργος στην Θεσσαλονίκη θα σου πει στην παραλία είναι ρε αδερφέ.Δεν μιλάμε για τοπογραφικό σχέδιο μην διαστρεβλώνεις τα πάντα.Γενική περιγραφή λέμε π.χ ήταν στο κέντρο της Αλεξάνδρειας και ήταν χρώματος λευκού.Ούτε αυτή η απλή αναφορά δεν υπάρχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η τελευταία γνωστη αναφορα είναι απο το 400 και μετά. Ειτε τη δεχόμαστε ειτε όχι δε παύει να είναι η τελευταία. Υπάρχουν και άλλες βέβαια μεταγενεστερες που αμφισβητουνται οι βιοι των ιδιων των οσιων οποτε δε χριζουν αναφορας. Η ιστορικοτητα ομως του Σισωη δεν αμφισβητειτε. Λαμβανοντας υποψη και την μερικη υιοθετήση του Μ.Α. απ τον Χριστιανισμό (κοτζαμ ανάσταση του χουν κανει :-p) δεν νομίζω οτι στις μεγάλες ταραχες θα τολμαγε κανεις να ακούμπησει τον ταφο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χάρτης από: map of ancient Greece, from Historical Atlas by William Robert Shepherd (1871)

 

Δεξία απο την Αμφίπολη βλέπουμε πόλη της περιοχής με το όνομα Oesyme. ΣΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΚΑΤΙ Η ΛΕΞΗ; ΣΗΜΑ;

 

Oesyme or Oisyme (Ancient GreekΟίσύμη) or (Ancient GreekΟισύμα) or (Ancient GreekΑίσύμη) was an ancient Greek[1] polis located in Thrace, located in the region between the river Strymon and the river Nestos. It was founded by colonists from Thasos perhaps at 650 BC.It was later renamed (Ancient GreekΗμαθία) after its occupation by Phillip II of Macedon.

http://en.wikipedia.org/wiki/Oesyme

 

ancient-halkidiki-map-1926-1c.jpg

 

Ο Μέγας Αλέξανδρος πέθανε στη Βαβυλώνα στις 11 Ιουνίου του 323 πΧ, φροντίζοντας να μην ορίσει διάδοχο στο απέραντο βασίλειο του. Εξαι­τίας μιας προφητείας που υποσχόταν ευημερία στον τόπο, όπου θα θαβόταν ο Στρατηλάτης, η σορός του έγινε… ανάρπαστη. Μεταφέρθηκε με μια μεγαλοπρεπή αρμάμαξα στην Αίγυπτο, ενώ γύρω μαινόταν ο πόλεμος και η ίντριγκα των δια­δόχων. Το τελευταίο ταξίδι του Αλεξάνδρου δεν κατέληξε στον τόπο όπου ο ίδιος είχε εκφράσει την επιθυμία να ταφεί. την όαση Σίουα όπου βρι­σκόταν το Μαντείο του Αμμωνα Δία. Η ταριχευμέ­νη σορός του θάφτηκε προσωρινά στη Μέμφιδα, πρωτεύουσα του αρχαίου βασιλείου της Φαραωνι­κής Αιγύπτου, κοντά στο Κάιρο (το 320 π.Χ. με φροντίδα του Πτολεμαίου Α’ Σωτήρος). Κατόπιν, μεταφέρθηκε στην Αλεξάνδρεια από τον ίδιο Πτολεμαίο      και εκεί παρέμεινε θαμμένος γύρω στα 700 χρόνια. Στην αρχή, ανα­παυόταν μέσα σε μία χρυσή λάρνα­κα, που ήταν τοπο­θετημένη σ’ έναν μεγαλοπρεπή τά­φο, ένα μαυσωλείο σε κεντρικό σημείο της πόλης. Έναν αιώνα αργότερα, ο Πτολεμαίος Φιλοπάτωρ συγκέντρω­σε σ’ έναν μοναδι­κό τάφο τα λείψα­να των προγόνων του γύρω από αυτά του Στρατηλάτη.

Κατά μία εκδοχή, το Σώμα, ο αρχικός τάφος του Αλεξάνδρου έμεινε κενός. Ένας Ρωμαίος ιστορικός. ο Δίων Κάσσιος αναφέρει ότι ο Αύγου­στος τον 1ο αι. π.Χ. στην επιθυμία του να δει το (ταριχευμένο) σώμα του Αλεξάνδρου άγγιξε τη μύτη του και του προξένησε κάποια ζημιά. ‘Οταν δε ρωτήθηκε εάν ήθελε να δει τους τάφους των Πτολεμαίων, αρνήθηκε λέγοντας -ήρθα να δω έ­ναν βασιλιά και όχι νεκρούς».

 

Στα τέλη του 4ου πΧ. αιώνα η βασιλική νεκρόπολη είχε εξαφανίστει και ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος μπορούσε να αναρωτιέται πού είναι ο τάφος του Αλεξάνδρου.

 

Σποραδικές μαρτυρίες Αράβων αναφέ­ρουν στην έξοδο της πόλης ένα τέμενος με την ονομασία -Τέμενος του Δικέρατου» (Αλεξάνδρου) το 871 μΧ και την ύπαρξη ε­νός μαρμάρινου βάθρου του τάφου τού Α­λεξάνδρου το 954 μ.Χ.

 

http://history-of-macedonia.com/2011/05/21/alexander-the-great-tomb/

 

Ο θάνατος του Μεγάλου Αλεξάνδρου το 323 π.Χ. στη Βαβυλώνα, η μεταφορά και η ταρίχευσή του σώματός του στη Μέμφιδα και η επίσκεψη Ρωμαίων αυτοκρατόρων περιγράφονται από αξιόπιστους αρχαίους συγγραφείς. Κανένας όμως δεν ήταν σύγχρονος του Αλεξάνδρου, ούτε είχε εισέλθει στον τάφο.

Μερικοί μόνο είχαν δει την ευρύτερη περιοχή γνωστή ως «Σώμα» ή «Σήμα». Σύμφωνα με τον Ψευδοκαλλισθένη το σώμα του, μέσα σε μολύβδινη σαρκοφάγο γεμάτη μέλι για να διατηρηθεί, μεταφέρθηκε στη Μέμφιδα της Αιγύπτου. Ο Στράβων πρώτος έγραψε ότι όταν επισκέφθηκε την Αλεξάνδρεια, το σώμα του Αλεξάνδρου δεν ήταν στην αρχική χρυσή σαρκοφάγο.

Ο Διόδωρος ο Σικελιώτης σημειώνει ότι μεταφέρθηκε από τη Βαβυλώνα δύο χρόνια μετά τον θάνατό του. Μάλιστα καθ” οδόν στη Συρία, έγινε μάχη μεταξύ επιγόνων όπου επικράτησε ο Πτολεμαίος. Ήταν γνωστή η προφητεία του Αρίστανδρου, ότι «η πόλη που θα είχε το σώμα του Αλεξάνδρου θα γνώριζε μεγάλη ευημερία». Για αυτό ο Πτολεμαίος αποφάσισε να μην ταφεί στο ναό του Άμμωνος Διός στη Σίβα, αλλά στην Αλεξάνδρεια.

Ο Λουκανός περιγράφει τον τάφο ως μια πυραμιδοειδή κατασκευή, ο Ζηνόβιος έλεγε ότι μεταφέρθηκε σε νέα ομαδική βασιλική ταφή και το «Σώμα» έμεινε άδειο. !!!!!

Άλλοι αναφέρουν ένα κτίσμα κοντά στο τζαμί Ατταρίν ή την παλαιά εκκλησία του Αγίου Αθανασίου. Η βασιλική νεκρόπολη και το «Σώμα» δεν έχουν ακόμα εντοπιστεί και τα ίχνη χάθηκαν στο βάθος του χρόνου.

 

http://www.tribune.gr/history/news/article/61981/pou-ine-thammenos-o-megas-alexandros-oles-theories.html

 

Με μια λέξη. Μ@Λ@ΚΙΕΣ.

 

Οποιος πιστευει οτι ο Μέγας Αλέξανδρος είναι 100% στην Αλεξάνδρεια κάπου θαμμένος, είναι το λιγότερο αφελής. Μόνο 5-6 "ιστορικοί" που ζήσανε αιώνες απο την ταφή του Μέγα Αλεξανδρου αναφέρουν οτι ο τάφος του είναι κάπου σε μια περιοχή που ονομάζεται ΣΩΜΑ ή ΣΗΜΑ.. Και βλεπετε με τα παραπανω οτι ο ενας αναιρει τον αλλον και δεν ξερουν και στην τελικη την ακριβη τοποθεσια του.

 

Οταν εγραφαν αυτοι, ο Αλεξανδρος ηταν ηδη ενας ΘΡΥΛΟΣ, και το μονο που μας λενε ειναι οτι "να καπου εδω θα ειναι γιατι τον επισκεπτονταν".. Ακομα και ετσι να ειναι ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ.. Ιστορικες πηγες αναφερουν οτι ειχε αλλαξει σαρκοφαγο, μια ηταν σε μελι, μια οχι, μια ειχε την πανοπλια του, μια του την πηραν, μια ειχε γυαλινο φερετρο, μια χρυσο, μια μολυβδινο.. Εγω βλεπω μια συνεχη προσπαθεια να εξηγησουν κατι που δεν ξερουν.. πχ.

 

Ωχ αυτο το σωμα εχει σπασμενη μυτη.. Αλλα ο θρυλος λεει οτι του την εσπασε ενας αυτοκρατορας πριν πολλααα χρονια..

Ωχ αυτο το σωμα δεν εχει πανοπλια πια.. Ναι του την πηρε ενας αυτοκρατορας πριν πολλα χροοονια..

 

Κλπ κλπ θρυλοι, που περνουσαν απο γενια σε γενια..

 

Ανετα το σωμα του Μεγα Αλεξανδρου εφυγε απο την Αλεξανδρεια ή δεν εφτασε ποτε και στη θεση του πηγε αλλος νεκρος, με ισαξιες πιθανοτητες του να ειναι το σωμα του στην Αλεξανδρεια.. Δεν καταλαβαινω γιατι ολοι στηριζονται σε οτι να ναι ιστορικες πηγες και υποστηριζουν 100% την 2η αποψη χωρις να δεχονται 0,1% να τους πει καποιος το αντιθετο.

 

Οταν ενας καθηγητης και μια ολοκληρη αρχαιολογικη γενια μαθαινει κατι ΕΤΣΙ. ειναι δυσκολο αυτο να αλλαξει και κανεις δεν θα ρισκαρει την φημη του στο χωρο της αρχαιολογιας και της εκπαιδευσης για να δωσει πιθανοτητες σε ενα σεναριο που απορριπτουν ολοι.

 

Αρα οποιος παει κοντρα στην επιστημονικη κοινοτητα ειναι τρελος, χαζος, συνομωσιολογος και βλεπει Λιακοπουλο.

 

Αρα η γη ειναι επιπεδη, ειναι το κεντρο του ηλιακου μας συστηματος και τα αεροπλανα δεν γινεται να πετανε γιατι ειναι πιο βαρια απο τον αερα.

 

Μπεεεεε.

 

(Δεν λεω οτι ο Μεγας Αλεξανδρος ειναι στην Αμφιπολη, αλλα ΜΠΟΡΕΙ να ειναι καπου αλλου εκτος απο την Αλεξανδρεια και γιατι οχι και στην Αμφιπολη. Μου την δινει νεοι ανθρωποι που δεν εχουν ανοιχτο μυαλο και υιοθετουν αποψεις κολλημενων 60αριδων αρχαιολογων που στη τελικη βλεπουμε ολοι τις μ@λ@κιες που λενε καθημερινα στα ΜΜΕ και δεν δεχονται μια ελαχιστη πιθανοτητα να ειναι τα πραγματα αλλιως.)

 

Η ιστορια ειναι για να αλλαζει.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η τελευταία γνωστη αναφορα είναι απο το 400 και μετά. Ειτε τη δεχόμαστε ειτε όχι δε παύει να είναι η τελευταία. Υπάρχουν και άλλες βέβαια μεταγενεστερες που αμφισβητουνται οι βιοι των ιδιων των οσιων οποτε δε χριζουν αναφορας. Η ιστορικοτητα ομως του Σισωη δεν αμφισβητειτε. Λαμβανοντας υποψη και την μερικη υιοθετήση του Μ.Α. απ τον Χριστιανισμό (κοτζαμ ανάσταση του χουν κανει :-p) δεν νομίζω οτι στις μεγάλες ταραχες θα τολμαγε κανεις να ακούμπησει τον ταφο.

Εσύ φίλε μου μου φαίνεσαι λογικός.Είναι λογικό να μην έχουμε ούτε την πιο απλή αναφορά σε ποιο σημείο γενικά ήταν ο τάφος του Αλέξανδρου;Π.χ στο κέντρο της πόλης στο λιμάνι σε κάποιον λόφο εκεί γύρω όπως συνηθιζόταν στις ταφές μεγάλων ανδρών ώστε να φαίνεται από παντού;Εδώ δεν ξέρουμε τίποτα είναι λογικό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μιλάω μόνο για Έλληνες αρχαιολόγους που τον ψάχνουν σε όλη την Αίγυπτο ένα το κρατούμενο.Δύο δεν νομίζω ότι θα χρειαζόταν  να προβλεφθεί η καταστροφή της Αλεξάνδρειας για να ξέρουμε που ήταν ο τάφος ούτε και ανάγκη υπήρχε για χάρτη.Τον πιο άσχετο να ρωτήσεις π.χ που είναι ο Λευκός πύργος στην Θεσσαλονίκη θα σου πει στην παραλία είναι ρε αδερφέ.Δεν μιλάμε για τοπογραφικό σχέδιο μην διαστρεβλώνεις τα πάντα.Γενική περιγραφή λέμε π.χ ήταν στο κέντρο της Αλεξάνδρειας και ήταν χρώματος λευκού.Ούτε αυτή η απλή αναφορά δεν υπάρχει.

Υπάρχει περιγραφή του τάφου από τον Διόδορο.

Και σε πληροφορώ σαλονικιός είμαι, αλλά ποτέ μου δεν σκέφτηκα να κάτσω να γράψω περιγραφή του λευκού πύργου και της τοποθεσίας που βρίσκεται.

 

Βασικά το λάθος σου κείτεται στο ότι κρίνεις με σημερινά δεδομένα άλλες εποχές.

Ο κόσμος πεινούσε και κοιτούσε τα προς το ζειν και χεσμένα τα είχε αρχαία. Γράμματα δεν ήξεραν όλοι, μόνο οι πλούσιοι, χαρτί δεν υπήρχε διαθέσιμο όπως σήμερα, ούτε μελάνι, και ελάχιστα γραπτά τόσο παλιά έχουν διασωθεί μέχρι σήμερα και αυτά κατεστραμμένα κατά πολύ. Για να κάτσεις να γράψεις έπρεπε να είχες την πολυτέλεια να μπορείς να αφιερώνεις αυτόν τον χρόνο, μάντεψε ποιοι τον είχαν. Και όλα τα αντίγραφα βιβλίων κτλ γραφόντουσαν στο χέρι, μάντεψε από ποιους, στην Ευρώπη από μοναχούς και όχι από τον αγράμματο απλό λαό.

 

Το να κάτσει κάποιος εκείνη την εποχή να περιγράψει γεγονότα, την στιγμή που το γράψιμο ήταν πολυτέλεια, όπως και να το δεις ήταν ενδιαφέρον. Ιδίως αν δεν υπήρχε κάτι άλλο γραμμένο σχετικά (αυτοί που έγραφαν διάβαζαν κιόλας). Να κάτσει να περιγράψει αναλυτικά την θέση ενός μνημείου που είναι σε κοινή, επισκέψιμη και καθημερινή θέα; Ακόμα πιο ενδιαφέρον, ιδίως αν πάσχεις από αϋπνίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσύ φίλε μου μου φαίνεσαι λογικός.Είναι λογικό να μην έχουμε ούτε την πιο απλή αναφορά σε ποιο σημείο γενικά ήταν ο τάφος του Αλέξανδρου;Π.χ στο κέντρο της πόλης στο λιμάνι σε κάποιον λόφο εκεί γύρω όπως συνηθιζόταν στις ταφές μεγάλων ανδρών ώστε να φαίνεται από παντού;Εδώ δεν ξέρουμε τίποτα είναι λογικό;

Νομίζω έχουμε ακριβη αναφορά. Το αναφέρει στο περίπου ο κολυμβητης παραπάνω. Γραφω απο κινητό και δεν μπορώ να σου κανω παράθεση το αρχαιο κειμενο :-)
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία τα λέτε αλλά το πιο σημαντικό πράγμα, το ΓΙΑΤΙ ΒΡΕΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ Ο ΕΞΩ Ο ΣΚΕΛΕΤΟΣ δεν το έχετε εξηγήσει.

Φαναστείτε να είναι τίποτα άκυρος ο σκελετός...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η τελευταία γνωστη αναφορα είναι απο το 400 και μετά. Ειτε τη δεχόμαστε ειτε όχι δε παύει να είναι η τελευταία. Υπάρχουν και άλλες βέβαια μεταγενεστερες που αμφισβητουνται οι βιοι των ιδιων των οσιων οποτε δε χριζουν αναφορας. Η ιστορικοτητα ομως του Σισωη δεν αμφισβητειτε. Λαμβανοντας υποψη και την μερικη υιοθετήση του Μ.Α. απ τον Χριστιανισμό (κοτζαμ ανάσταση του χουν κανει :-p) δεν νομίζω οτι στις μεγάλες ταραχες θα τολμαγε κανεις να ακούμπησει τον ταφο.

Υπάρχουν και μεταγενέστεροι. Leo the African, 1491, George Sandys, 1611 και κανά δυο-τρεις ακόμα που ισχυρίζονται ότι επισκέφτηκαν το μέρος που ακριβώς ήταν θαμμένος ο Αλέξανδρος.

Όσο αξιόπιστοι θεωρούνται αυτοί άλλο τόσο αξιόπιστος είναι και ο Σισώης.

Οπότε με την λογική σου ο Σισώης δεν ήταν ο τελευταίος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει περιγραφή του τάφου από τον Διόδορο.

 

Ο Διόδωρος Σικελιώτης ήταν αρχαίος Έλληνας ιστορικός και συγγραφέας. Γεννήθηκε στον Αγύριο (Agira) της Σικελίας γύρω στο 80 π.Χ. και πέθανε γύρω στο 20 π.Χ. Οι περισσότερες πληροφορίες που έχουμε γι' αυτόν προέρχονται από το ίδιο το έργο του, την Ιστορική Βιβλιοθήκη, το οποίο έγραψε κατόπιν παραγγελίας των Ρωμαίων

Ο Διόδωρος πρέπει να έγραψε την ιστορία του μεταξύ του 60 και 30 π.Χ., αφού η αρχική ημερομηνία των αφηγήσεών του είναι η 180η Ολυμπιάδα (59-60 π.Χ.), όταν επισκέφτηκε την Αίγυπτο και έγινε μάρτυρας ενός επεισοδίουλιντσαρίσματος ενός Ρωμαίου, επειδή εκείνος σκότωσε μια γάτα που ήταν ιερό ζώο για τους Αιγυπτίους. Το νεότερο γεγονός που αναφέρει είναι η εκδίωξη των Ταυρομένιων από την χώρα τους και η εγκατάσταση εκεί Ρωμαίων αποίκων, από τον Καίσαρα Οκταβιανό, που χρονολογείται στο 36 π.Χ., σύμφωνα με τον Αππιανό.

Ο Διόδωρος αναφέρει ότι του χρειάστηκαν 30 χρόνια για την ολοκλήρωση του έργου του και, σε συνδυασμό με την απουσία οποιασδήποτε αναφοράς στο έργο του για την μετατροπή της Αιγύπτου σε ρωμαϊκή επαρχία (30 π.Χ.), συμπεραίνουμε ότι τελείωσε τη συγγραφή λίγο πριν από εκείνο το χρονικό σημείο. Στα 30 αυτά χρόνια έκανε μακρινά ταξίδια για να μελετήσει επί τόπου τους διάφορους λαούς και για αναζήτηση πληροφοριών. Σύγχρονοι μελετητές όμως αμφισβητούν την πραγματοποίηση των ταξιδιών αυτών, λόγω λαθών στις περιγραφές του που ένας αυτόπτης μάρτυρας δεν θα έκανε.

 

Η κριτική του έργου έχει επισημάνει πολλές ελλείψεις, οι οποίες δικαιολογούνται εν μέρει από το μέγεθός του. Σχετικά με την ιστορική αφήγηση καθεαυτή, το έργο δεν χαρακτηρίζεται από αντικειμενικότητα και ορθολογισμό, στοιχεία που εισήχθησαν από τον Θουκυδίδη. Πολλές φορές δίνει έμφαση στην παρέμβαση της θείας πρόνοιας στα ανθρώπινα, απορρίπτει εξηγήσεις που προσπαθούν να δώσουν (σε σεισμούς και πλημμύρες λ.χ.) οι φυσικοί φιλόσοφοι, πιστεύει σε προφητείες και οιωνούς και αμφισβητεί κάθε προσπάθεια ορθολογιστικής ερμηνείας.

 

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%94%CE%B9%CF%8C%CE%B4%CF%89%CF%81%CE%BF%CF%82_%CE%A3%CE%B9%CE%BA%CE%B5%CE%BB%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B7%CF%82

 

ΚΛΑΙΩ. Οτι ακουγε και αντέγραφε απο αλλους, έγραφε ο τυπος και εσεις τα παίρνετε σαν δεδομένα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θεμα δεν ειναι ο ταφος που βρισκεται, αλλα το σωμα που πραγματικα βρισκεται…...

 

Στην Αιγυπτο εχουνε βρει τον Ταφο του ΜΑ λενε….. οκ, και γω μαζι τους, αλλα το σωμα ????? 

 

Γυρισε στην Μακεδονια ?

 

Αυτο που προσκυνουσαν αυτοκρατορες κλπ ηταν οντως ο ΜΑ ?

 

Ειναι ο αγιος Μαρκος ο ΜΑ ?

 

Ειναι πιθανο να ειναι θαμμενος σε Πυραμιδα ? (λογω Φαραω)

 

Καποια ερωτηματα μπορει να μεινουν για παντα αναπαντητα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Ξέραμε δηλαδή μέχρι τον 17 αιώνα που βρισκόταν ο τάφος  από τον George Sandys  και σήμερα δεν έχουμε ιδέα που είναι; Μάλιστα.Δεν έχω να πω κάτι άλλο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σημειωση. Η ιστορία και γενικά η ευρωπαϊκή χρωστάει πολλά στους βυζαντινους χρονογραφους-ιστορικους μοναχους η μη. Αυτοι πρώτοι ειχαν βρει τις τεχνικές που τις υιοθετησαν μετα οι Ευρωπαίοι. Το οτι το βυζαντιο εγινε χριστιανικο κράτος διότι αυτό ήταν το ρεύμα της εποχης δε σημαίνει ότι ηταν και ιστορικος μεσαιωνας σε αντίθεση με άλλους.

Υπάρχουν και μεταγενέστεροι. Leo the African, 1491, George Sandys, 1611 και κανά δυο-τρεις ακόμα που ισχυρίζονται ότι επισκέφτηκαν το μέρος που ακριβώς ήταν θαμμένος ο Αλέξανδρος.

Όσο αξιόπιστοι θεωρούνται αυτοί άλλο τόσο αξιόπιστος είναι και ο Σισώης.

Οπότε με την λογική σου ο Σισώης δεν ήταν ο τελευταίος.

Σε αντίθεση με αυτους ο Σισωης υποστηριζει οτι ειδε τη σωρο. Αυτοι αναφέρουν το μνημείο.

Στο πλαίσιο της αγιοποιησης βέβαια του Μ.Μ. πολλα μπορούν να ειπωθουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι βρε αλλά βλέπεις τις αντιφάσεις για την ταφή τόσο για το πως έγινε όσο και για το που.Τα λέει ο swimmer παραπάνω.Κοινώς δεν ξέρουμε σίγουρα, δεν είναι κακό να το πούμε.Όσο για το ξεβράκωμα που κάνει στον Διόδωρο τον Σικελιώτη τι να πω πια.Τώρα είναι που δεν πιστεύω με τίποτα ότι τάφηκε τελικά στην Αλεξάνδρεια.Δεν σημαίνει όμως αυτό ότι ντε και καλά είναι στην Αμφίπολη.Πάντως ας μην αποκλείουμε τίποτα.Πάντως και εγώ τον Διόδωρο μέχρι τώρα για σοβαρό ιστορικό τον είχα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...