Προς το περιεχόμενο

  

230 μέλη έχουν ψηφίσει

  1. 1. Ποιος πιστεύετε ότι θάφτηκε στον τύμβο;

    • Μέγας Αλέξανδρος
      66
    • Ρωξάνη & Αλέξανδρος Δ'
      11
    • Ολυμπιάδα
      13
    • Ηρακλής, γιος του Αλεξάνδρου
      4
    • Θεσσαλονίκη, αδερφή του Αλεξάνδρου
      4
    • Κλεοπάτρα, αδερφή του Αλεξάνδρου
      2
    • Φίλιππος Β' (για όσους αμφισβητούν την έρευσή του)
      1
    • Φίλιππος ο Αριδαίος
      0
    • Ηφαιστίωνας
      26
    • Κάσσανδρος
      17
    • Αντίπατρος
      3
    • Αντίγονος ο μονόφθαλμος
      2
    • Νέαρχος
      11
    • Λαομέδων
      2
    • Κενοτάφιο φτιαγμένο για το Μέγα Αλέξανδρο
      33
    • Πολυάνδρειο στρατιωτών
      12
    • Άλλο (πείτε ποιος)
      23
  2. 2. Τι θεωρείτε πιθανότερο σχετικά με τη σύληση του τύμβου;

    • Ο τύμβος δεν είναι συλημένος.
      36
    • Ο τύμβος συλήθηκε μερικώς πριν πολλούς αιώνες.
      93
    • Ο τύμβος συλήθηκε μερικώς στη σύγχρονη εποχή.
      10
    • Ο τύμβος συλήθηκε μερικώς πολλές φορές σε διάφορες περιόδους.
      49
    • Ο τύμβος έχει συληθεί ολοκληρωτικά ως αποτέλεσμα μίας ή πολλών διαφορετικών συλήσεων.
      27
    • Ο τύμβος έχει λεηλατηθεί και καταστραφεί.
      6
    • Άλλο (εξηγείστε).
      9
  3. 3. Από που προέρχεται η άμμος;

    • Η άμμος προέρχεται από φυσικά αίτια.
      59
    • Η άμμος αποτελεί αποτρεπτικό μηχανισμό κατά της τυμβωρυχίας και τοποθετήθηκε από την αρχή αμέσως μετά την ταφή του νεκρού.
      67
    • Η άμμος αποτελεί αποτρεπτικό μηχανισμό κατά της τυμβωρυχίας και τοποθετήθηκε αργότερα.
      85
    • Άλλο (εξηγείστε).
      19


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Untitled-24_46.jpg

 

image.ashx?fid=1522072


Δεν νομιζω να ειναι η αρπαγη της Περσεφονης, ούτε ο μουσάτος να είναι ο Πλούτωνας..

 

Είναι δαφνοστεφανομένος αλλα και το προσωπο του δειχνει μια γαληνη και ηρεμια, δεν ειναι αγριος οπως ο Πλουτωνας..

 

Μπορει να εχει συνεπιβατη καθως ο 2ος τροχος δεν φαινεται στα δεξια και βλεπουμε στην τοιχογραφια της Αρπαγης της Περσεφονης πως υπαρχει αρκετος χωρος αναμεσα στους 2 τροχους του αρματος..

 

(ο 2ος τροχος στη 1η φωτογραφια ειναι κατω ακριβως απο το προσωπο του Πλουτωνα.. εχει χωρο ακομα πιστευω)

 

Επισης τα αλογα ειναι 3 στο αρμα του Πλουτωνα, δεν ξερω αν υπαρχει καποιος μυθος για το αρμα του, αλλα στην Αμφιπολη βλεπουμε 2..

  • Like 1
  • Απαντ. 8,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Untitled-24_46.jpg

 

image.ashx?fid=1522072

Δεν νομιζω να ειναι η αρπαγη της Περσεφονης, ούτε ο μουσάτος να είναι ο Πλούτωνας..

 

Είναι δαφνοστεφανομένος αλλα και το προσωπο του δειχνει μια γαληνη και ηρεμια, δεν ειναι αγριος οπως ο Πλουτωνας..

 

Μπορει να εχει συνεπιβατη καθως ο 2ος τροχος δεν φαινεται στα δεξια και βλεπουμε στην τοιχογραφια της Αρπαγης της Περσεφονης πως υπαρχει αρκετος χωρος αναμεσα στους 2 τροχους του αρματος..

 

(ο 2ος τροχος στη 1η φωτογραφια ειναι κατω ακριβως απο το προσωπο του Πλουτωνα.. εχει χωρο ακομα πιστευω)

 

Επισης τα αλογα ειναι 3 στο αρμα του Πλουτωνα, δεν ξερω αν υπαρχει καποιος μυθος για το αρμα του, αλλα στην Αμφιπολη βλεπουμε 2..

1η υπόθεση: Το κομμάτι που λείπει είναι παιδί και το κρατάει ο γενειοφόρος.

2η: Δεν υπάρχει αλλος στο άρμα και ο γενιοφόρος είναι ο Φίλιππος, ο Αντίπατρος, ο Λαομέδων ή ο Νέαρχος

  • Like 2
Δημοσ.

Επισης για οποιους ενδιαφερονται..

 

Περιγραφή Τοιχογραφίας της Αρπαγής της Περσεφόνης

 

Ο μόνος από τους τάφους της Μεγάλης Τούμπας της Βεργίνας που δεν είναι μακεδονικός, αλλά κιβωτιόσχημος, φαίνεται ότι είναι ο παλαιότερος και είναι διακοσμημένος στο εσωτερικό του με εξαιρετικής ποιότητας τοιχογραφίες· μπορεί να χρονολογηθεί με σχετική ασφάλεια στην εικοσαετία 350-330 π.Χ. Στον βόρειο μακρό τοίχο εικονίζεται ένα θέμα ιδιαίτερα κατάλληλο για ταφικό μνημείο, η αρπαγή της Περσεφόνης από τον Άδη, τον θεό του κάτω κόσμου. Ο γενειοφόρος θεός ανεβαίνει βιαστικά στο άρμα έχοντας στο δεξί του χέρι το βασιλικό σκήπτρο και τα χαλινάρια των αλόγων, ενώ κρατάει ταυτόχρονα σφιχτά με το αριστερό τον κορμό της ημίγυμνης κόρης, πιάνοντας με την παλάμη το στήθος της. Η κόρη στρέφεται προς τα πίσω, τεντώνοντας το σώμα και τα χέρια της σε μια μάταιη προσπάθεια να ξεφύγει. Μπροστά από το άρμα τρέχει ο Ερμής, με το κηρύκειο στο υψωμένο δεξί του χέρι. Επάνω αριστερά, σε ανοιχτό γαλάζιο φόντο που πιθανότατα δηλώνει τον ουρανό, διακρίνονται τρεις ακτίνες που ξεκινούν από μια πορτοκαλιά κηλίδα. Με αυτό τον τρόπο αποδίδεται ο κεραυνός που στέλνει ο Δίας για να δείξει ότι αποδέχεται τη βίαιη πράξη του αδελφού του. Πίσω από το άρμα μια νεαρή γυναίκα, φίλη της Περσεφόνης, τρομαγμένη από όσα βλέπει, γονατίζει υψώνοντας τα χέρια. Στον ανατολικό στενό τοίχο βλέπουμε μια καθιστή γυναίκα ντυμένη με χιτώνα και με ένα μεγάλο σκούρο ιμάτιο, που καλύπτει ολόκληρο το σώμα μαζί με το κεφάλι της· η στάση της δείχνει περίσκεψη και θλίψη, και μπορούμε επομένως να την ταυτίσουμε με τη θεά Δήμητρα, τη μητέρα της Περσεφόνης, που θρηνεί για την εξαφάνιση της κόρης της. Στον νότιο μακρό τοίχο εικονίζονται τρεις, καθιστές επίσης, γυναικείες μορφές, που ίσως είναι οι Μοίρες.

Από τις παραστάσεις ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει ως σύνθεση η σκηνή της αρπαγής. Οι διαγώνιοι άξονες του άρματος, των αλόγων και των ανθρώπινων μορφών καθώς και ο έντονος διασκελισμός του Ερμή και του Άδη τονίζουν την ταχύτητα και την ορμητικότητα των κινήσεων. Ο θεατής έχει την αίσθηση ότι βλέπει το άρμα να ξεκινά ακάθεκτο. Τα ενδύματα και τα μαλλιά της Περσεφόνης και του Άδη, που αποδίδονται σαν να ανεμίζουν ακατάστατα, ενισχύουν αυτή την εντύπωση. Η γονατιστή μορφή της φίλης της Περσεφόνης, με τον τρόμο ζωγραφισμένο στο πρόσωπο, αυξάνει τη δραματική ένταση. Εντυπωσιακή είναι η σχεδιαστική δεξιοτεχνία του ζωγράφου, που φαίνεται ιδιαίτερα στα περιγράμματα των μορφών και στις τολμηρές προοπτικές βραχύνσεις. Σημαντικές για την κατανόηση του τρόπου εργασίας είναι οι πολλαπλές εγχάρακτες γραμμές επάνω στην επιφάνεια του τοίχου, από τις οποίες φαίνεται ότι ο καλλιτέχνης δεν μετέφερε στην τοιχογραφία μια σύνθεση έτοιμη σε όλες τις λεπτομέρειες, αλλά πειραματίστηκε δημιουργώντας διάφορα προσχέδια πριν καταλήξει στην τελική μορφή της σκηνής. Δεξιοτεχνική είναι επίσης η χρήση των χρωμάτων (χρησιμοποιήθηκαν κυρίως η ώχρα και το σκούρο κόκκινο και σε μικρότερη έκταση το γαλάζιο), που τοποθετούνται στην επιφάνεια του τοίχου με γρήγορες αλλά σταθερές πινελιές. Είναι προφανές ότι ο δημιουργός της τοιχογραφίας είναι ένας προικισμένος και έμπειρος ζωγράφος, που ξέρει να δουλεύει γρήγορα και σωστά. Πολλές ομοιότητες με την τοιχογραφία της Βεργίνας παρουσιάζει η απεικόνιση της αρπαγής της Περσεφόνης σε ένα ψηφιδωτό του 2ου αιώνα μ.Χ. από τη Ρώμη, για το οποίο από παλιά ορισμένοι μελετητές είχαν υποθέσει ότι αντιγράφει, περισσότερο ή λιγότερο πιστά, έναν πίνακα που είχε φιλοτεχνήσει ο ζωγράφος του δεύτερου μισού του 4ου αιώνα π.Χ. Νικόμαχος ο Θηβαίος. Γνωρίζουμε ότι ο πίνακας αυτός είχε μεταφερθεί στη Ρώμη και φυλασσόταν στο Καπιτώλιο. Η σύγκριση με το ψηφιδωτό της Ρώμης οδήγησε τους αρχαιολόγους στη σκέψη ότι η τοιχογραφία της Βεργίνας θα μπορούσε να είναι έργο, αν όχι του ίδιου του Νικομάχου, τουλάχιστον ενός μαθητή του ή ενός καλλιτέχνη που είχε δουλέψει κοντά του.

  • Like 3
Δημοσ.

Επισης για οποιους ενδιαφερονται..

 

Περιγραφή Τοιχογραφίας της Αρπαγής της Περσεφόνης

 

Ο μόνος από τους τάφους της Μεγάλης Τούμπας της Βεργίνας που δεν είναι μακεδονικός, αλλά κιβωτιόσχημος, φαίνεται ότι είναι ο παλαιότερος και είναι διακοσμημένος στο εσωτερικό του με εξαιρετικής ποιότητας τοιχογραφίες· μπορεί να χρονολογηθεί με σχετική ασφάλεια στην εικοσαετία 350-330 π.Χ. Στον βόρειο μακρό τοίχο εικονίζεται ένα θέμα ιδιαίτερα κατάλληλο για ταφικό μνημείο, η αρπαγή της Περσεφόνης από τον Άδη, τον θεό του κάτω κόσμου. Ο γενειοφόρος θεός ανεβαίνει βιαστικά στο άρμα έχοντας στο δεξί του χέρι το βασιλικό σκήπτρο και τα χαλινάρια των αλόγων, ενώ κρατάει ταυτόχρονα σφιχτά με το αριστερό τον κορμό της ημίγυμνης κόρης, πιάνοντας με την παλάμη το στήθος της. Η κόρη στρέφεται προς τα πίσω, τεντώνοντας το σώμα και τα χέρια της σε μια μάταιη προσπάθεια να ξεφύγει. Μπροστά από το άρμα τρέχει ο Ερμής, με το κηρύκειο στο υψωμένο δεξί του χέρι. Επάνω αριστερά, σε ανοιχτό γαλάζιο φόντο που πιθανότατα δηλώνει τον ουρανό, διακρίνονται τρεις ακτίνες που ξεκινούν από μια πορτοκαλιά κηλίδα. Με αυτό τον τρόπο αποδίδεται ο κεραυνός που στέλνει ο Δίας για να δείξει ότι αποδέχεται τη βίαιη πράξη του αδελφού του. Πίσω από το άρμα μια νεαρή γυναίκα, φίλη της Περσεφόνης, τρομαγμένη από όσα βλέπει, γονατίζει υψώνοντας τα χέρια. Στον ανατολικό στενό τοίχο βλέπουμε μια καθιστή γυναίκα ντυμένη με χιτώνα και με ένα μεγάλο σκούρο ιμάτιο, που καλύπτει ολόκληρο το σώμα μαζί με το κεφάλι της· η στάση της δείχνει περίσκεψη και θλίψη, και μπορούμε επομένως να την ταυτίσουμε με τη θεά Δήμητρα, τη μητέρα της Περσεφόνης, που θρηνεί για την εξαφάνιση της κόρης της. Στον νότιο μακρό τοίχο εικονίζονται τρεις, καθιστές επίσης, γυναικείες μορφές, που ίσως είναι οι Μοίρες.

Από τις παραστάσεις ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει ως σύνθεση η σκηνή της αρπαγής. Οι διαγώνιοι άξονες του άρματος, των αλόγων και των ανθρώπινων μορφών καθώς και ο έντονος διασκελισμός του Ερμή και του Άδη τονίζουν την ταχύτητα και την ορμητικότητα των κινήσεων. Ο θεατής έχει την αίσθηση ότι βλέπει το άρμα να ξεκινά ακάθεκτο. Τα ενδύματα και τα μαλλιά της Περσεφόνης και του Άδη, που αποδίδονται σαν να ανεμίζουν ακατάστατα, ενισχύουν αυτή την εντύπωση. Η γονατιστή μορφή της φίλης της Περσεφόνης, με τον τρόμο ζωγραφισμένο στο πρόσωπο, αυξάνει τη δραματική ένταση. Εντυπωσιακή είναι η σχεδιαστική δεξιοτεχνία του ζωγράφου, που φαίνεται ιδιαίτερα στα περιγράμματα των μορφών και στις τολμηρές προοπτικές βραχύνσεις. Σημαντικές για την κατανόηση του τρόπου εργασίας είναι οι πολλαπλές εγχάρακτες γραμμές επάνω στην επιφάνεια του τοίχου, από τις οποίες φαίνεται ότι ο καλλιτέχνης δεν μετέφερε στην τοιχογραφία μια σύνθεση έτοιμη σε όλες τις λεπτομέρειες, αλλά πειραματίστηκε δημιουργώντας διάφορα προσχέδια πριν καταλήξει στην τελική μορφή της σκηνής. Δεξιοτεχνική είναι επίσης η χρήση των χρωμάτων (χρησιμοποιήθηκαν κυρίως η ώχρα και το σκούρο κόκκινο και σε μικρότερη έκταση το γαλάζιο), που τοποθετούνται στην επιφάνεια του τοίχου με γρήγορες αλλά σταθερές πινελιές. Είναι προφανές ότι ο δημιουργός της τοιχογραφίας είναι ένας προικισμένος και έμπειρος ζωγράφος, που ξέρει να δουλεύει γρήγορα και σωστά. Πολλές ομοιότητες με την τοιχογραφία της Βεργίνας παρουσιάζει η απεικόνιση της αρπαγής της Περσεφόνης σε ένα ψηφιδωτό του 2ου αιώνα μ.Χ. από τη Ρώμη, για το οποίο από παλιά ορισμένοι μελετητές είχαν υποθέσει ότι αντιγράφει, περισσότερο ή λιγότερο πιστά, έναν πίνακα που είχε φιλοτεχνήσει ο ζωγράφος του δεύτερου μισού του 4ου αιώνα π.Χ. Νικόμαχος ο Θηβαίος. Γνωρίζουμε ότι ο πίνακας αυτός είχε μεταφερθεί στη Ρώμη και φυλασσόταν στο Καπιτώλιο. Η σύγκριση με το ψηφιδωτό της Ρώμης οδήγησε τους αρχαιολόγους στη σκέψη ότι η τοιχογραφία της Βεργίνας θα μπορούσε να είναι έργο, αν όχι του ίδιου του Νικομάχου, τουλάχιστον ενός μαθητή του ή ενός καλλιτέχνη που είχε δουλέψει κοντά του.

blank.gif Ο/Η ΕΜΠΕΔΟΤΙΜΟΣ συμφωνεί με σένα σουίμερ  

(...) Μέχρι τον θάλαμο Θ3 τα μοτίβα είναι γενικά και μιλάνε για την πορεία της ψυχής. Άρα στο ψηφιδωτό δεν απεικονίζεται ο νεκρός αλλά ο Πλούτων και περιμένουμε δεξιά του την Περσεφόνη.

Εκτός και αν ήδη έχει αποκαλύφθεί και δεν μας το λένε (έχουμε διαπιστώσει ότι παρουσιάζουν με διαφορά φάσεως λίγων ημερών) οπότε η φιγούρα που θα αποκαλυφθεί θα ανοίξει πολλές συζητήσεις. Μάλλον όμως δεν συμβαίνει αυτό.

 

Τα χρησιμοποιούμενα σύμβολα μαζί με όλα τα άλλα που έχουμε βρει μέχρι τώρα παραπέμπουν ευθέως στις Αιγές. Είναι copy-paste.

Αρα είναι βασιλικός τάφος.

 

Ειδικά για τον νεκρό θα δούμε σύμβολα και χαρακτηριστικά στον Θ3 (ίσως και μετά από την τέταρτη θύρα) που είναι πίσω από την κλειστή πόρτα και όχι πριν.

Ο χώρος του νεκρού είναι εκεί και όχι στον ταφικό διάδρομο.

Δημοσ.

Πριν κάποια χρόνια έγινε στο Λούβρο μια έκθεση για τη Μακεδονία.

Στο βίντεο η γαλλίδα επιμελήτρια της έκθεσης, αρχαιολόγος, μιλά για την τέχνη και πώς μέσα από τα νέα ευρήματα μαθαίνουμε πράγματα που είχαμε χάσει (αναφέρεται και στην αρπαγή Περσεφόνης.).

Ισως αυτό συμβαίνει και τώρα με την Αμφίπολη.

 

 

Ο τάφος αρχίζει και γίνεται link με Βεργίνα, ή μου φαίνεται; :-)

Αντε, περιμένουμε και τους αρχαιολόγους της παρέας να μοιραστούν μαζί μας τις σκέψεις τους

  • Like 4
Δημοσ.

Δεν έχουμε καθυστέρηση στις πληροφορίες.

 

Παρασκευή βγήκαν οι φωτογραφίες.

 

Πρέπει να βγάλουν όλα τα κομμάτια του ψηφιδωτού που βρήκαν, φωτογραφία να τα περάσουν σε κάποια οn-line interactive εφαρμογή που ο χρήστης θα προσπαθεί να συμπληρώσει το ψηφιδωτό.

  • Like 3
Δημοσ.

Οντως μπορει να ειναι ο Πλουτωνας με την Περσεφονη.. Ενα γενικο ταφικο θεμα δηλαδη πριν το κυριως δωματιο με τον νεκρο..

 

Αλλα αφηνω ενα παραθυρακι (και θα μου αρεσε η ιδεα) να ειναι ο Φιλιππος μαζι με τον Αλεξανδρο πανω στο αρμα, ως ενα ανταμωμα στο Κατω Κοσμο μετα απο τοσες επιτυχιες.. Η γενικα καποιος αλλος, δηλαδη αυτος πανω στο αρμα να ειναι και ο νεκρος.. 

 

Και αυτο γιατι το προσωπο του γενειοφόρου ειναι πολυ ηρεμο και γαληνιο ειναι και δαφνοστεφανωμενος (=τιμες), σε αντιθεση με τον Πλουτωνα (=Αδης, δεν μπορω να τον φανταστω να του αποδιδουν τιμες), που ειναι αγριος, και δεν βλεπω πουθενα κεραυνους κλπ απο τον Δια οπως στην Αρπαγη της Περσεφονης που οι κεραυνοι του Δια ειναι σημαδι οτι συμφωνει με αυτο που κανει ο Αδης.

 

 

Επισης μας εχουν συνηθίσει απο το υπουργειο σε οτι να ναι φωτογραφιες, και μου κανει εντυπωση που αυτες οι φωτογραφιες μας τα δειχνουν ολα.. Ισως ηδη εχουν αποκαλυψει ολο το ψηφιδωτό και το 2ο προσωπο πανω στο αρμα (αν υπαρχει) απλα δεν ειναι ετοιμοι να μας το δειξουν ακομα (οπως κι αλλα ευρηματα μεσα στο ταφο).

Δημοσ.

Πριν κάποια χρόνια έγινε στο Λούβρο μια έκθεση για τη Μακεδονία.

Στο βίντεο η γαλλίδα επιμελήτρια της έκθεσης, αρχαιολόγος, μιλά για την τέχνη και πώς μέσα από τα νέα ευρήματα μαθαίνουμε πράγματα που είχαμε χάσει (αναφέρεται και στην αρπαγή Περσεφόνης.).

Ισως αυτό συμβαίνει και τώρα με την Αμφίπολη.

 

 

Ο τάφος αρχίζει και γίνεται link με Βεργίνα, ή μου φαίνεται; :-)

Αντε, περιμένουμε και τους αρχαιολόγους της παρέας να μοιραστούν μαζί μας τις σκέψεις τους

σπουδαίο το βιντεο

Δημοσ.

Η καταστροφή του ψηφιδωτού μόνο στο κέντρο σε κύκλο, γιατί εγινε, ξέρουμε?

Ίσως από λιμνάζοντα νερά στο κέντρο?

 

Ανακαλώ το οτι αν ειναι δαφνοστεφανωμένος, δεν ειναι ο Άδης/Πλούτωνας, γιατί αλλού εμφανίζεται με στεφάνι στο κεφάλι του..

 

Amphora_Hades_Louvre_G209.jpg

 

Ο Πλούτωνας δεν απεικονίζεται πολύ συχνά στις κλασικές τέχνες. Εμφανίζεται συχνότερα σε απεικονίσεις της Αρπαγής της Περσεφόνης, αλλά υπάρχουν και παραστάσεις σε αγγεία της κλασικής εποχής όπου εμφανίζεται μαζί με την Περσεφόνη (ως ζεύγος αριστοκρατικό σε ανάκλιντρο κλπ) ή και με τη Δήμητρα, ως θεός του Άδη και της βλάστησης. (Ερυθρόμορφη πελίκη στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, 430-420 π.Χ., ο Άδης ρίχνει σπόρους από ένα κέρας στο οργωμένο χωράφι και η Δήμητρα παρακολουθεί κρατώντας ένα αλέτρι.)

 

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%86%CE%B4%CE%B7%CF%82_(%CE%BC%CF%85%CE%B8%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1)

Δημοσ.

Η μορφή πάνω στο άρμα θεωρώ ότι είναι ο Φίλιππος. Πιστεύω επίσης ότι οι φθορές στο μνημείο έχουν γίνει από τον Πύρρο, όταν εισέβαλε στη Μακεδονία και λεηλάτησε τους τάφους και σκόρπισε τα κόκκαλα των βασιλέων. Η ταφή στις Αιγές μπορεί να έχει γίνει μεταγενέστερα χρονολογικά; Είμαι από κινητό και δεν μπορώ να ψάξω.

  • Like 1
Δημοσ.

Αρπαγή ΝΑΙ... Ψυχοπομός και αποκατάσταση της τάξης ο Ερμής Ναι... Περσεφόνης ΟΧΙ ...

Και όποιος κατάλαβε κατάλαβε ...

Α ρε Ολυμπιάδα τα κατάφερες τελικά  ........

(... δεν τα εννοω αυτά που λέω, αλλά θα μ άρεσε πολύ το σκηνικό αυτό.)

Δημοσ.

Αρπαγή ΝΑΙ... Ψυχοπομός και αποκατάσταση της τάξης ο Ερμής Ναι... Περσεφόνης ΟΧΙ ...

Και όποιος κατάλαβε κατάλαβε ...

Α ρε Ολυμπιάδα τα κατάφερες τελικά  ........

(... δεν τα εννωλω αυτά που λέω, αλλά θα μ άρεσε πολύ το σκηνικό αυτό.)

 

Εννοεις να καταφερε να φερει τον Αλεξανδρο πισω?

Δημοσ.

Νταξει καλη σαν θεωρια οπως και του πιο πανω φιλου περι Φιλιππου αλλα θα σου την πουν ολοι εδω μεσα επειδη δεν υπαρχουν ιστορικες αναφορες κλπ μπλα μπλα..

 

Περιμενουμε την επομενη ανακοινωση του υπουργειου ή των αρχαιολογων που λογικα θα κανουν καμια δηλωση στα ΜΜΕ..


LoL. Έβγαλε "ανακοίνωση" η Χ.Α. Τον βλέπω να έρχεται το τρίτο εγκεφαλικό στον Σαμαρά. :P :P :P

 

http://www.xryshaygh.com/index.php/enimerosi/view/apokalupsh-o-tafos-ths-amfipolhs-einai-nazistikos  :D :P

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...