Προς το περιεχόμενο

Βρέθηκε ο τάφος του Αλεξάνδρου ή και πάλι όχι?


funbreaker

  

230 μέλη έχουν ψηφίσει

  1. 1. Ποιος πιστεύετε ότι θάφτηκε στον τύμβο;

    • Μέγας Αλέξανδρος
      66
    • Ρωξάνη & Αλέξανδρος Δ'
      11
    • Ολυμπιάδα
      13
    • Ηρακλής, γιος του Αλεξάνδρου
      4
    • Θεσσαλονίκη, αδερφή του Αλεξάνδρου
      4
    • Κλεοπάτρα, αδερφή του Αλεξάνδρου
      2
    • Φίλιππος Β' (για όσους αμφισβητούν την έρευσή του)
      1
    • Φίλιππος ο Αριδαίος
      0
    • Ηφαιστίωνας
      26
    • Κάσσανδρος
      17
    • Αντίπατρος
      3
    • Αντίγονος ο μονόφθαλμος
      2
    • Νέαρχος
      11
    • Λαομέδων
      2
    • Κενοτάφιο φτιαγμένο για το Μέγα Αλέξανδρο
      33
    • Πολυάνδρειο στρατιωτών
      12
    • Άλλο (πείτε ποιος)
      23
  2. 2. Τι θεωρείτε πιθανότερο σχετικά με τη σύληση του τύμβου;

    • Ο τύμβος δεν είναι συλημένος.
      36
    • Ο τύμβος συλήθηκε μερικώς πριν πολλούς αιώνες.
      93
    • Ο τύμβος συλήθηκε μερικώς στη σύγχρονη εποχή.
      10
    • Ο τύμβος συλήθηκε μερικώς πολλές φορές σε διάφορες περιόδους.
      49
    • Ο τύμβος έχει συληθεί ολοκληρωτικά ως αποτέλεσμα μίας ή πολλών διαφορετικών συλήσεων.
      27
    • Ο τύμβος έχει λεηλατηθεί και καταστραφεί.
      6
    • Άλλο (εξηγείστε).
      9
  3. 3. Από που προέρχεται η άμμος;

    • Η άμμος προέρχεται από φυσικά αίτια.
      59
    • Η άμμος αποτελεί αποτρεπτικό μηχανισμό κατά της τυμβωρυχίας και τοποθετήθηκε από την αρχή αμέσως μετά την ταφή του νεκρού.
      67
    • Η άμμος αποτελεί αποτρεπτικό μηχανισμό κατά της τυμβωρυχίας και τοποθετήθηκε αργότερα.
      85
    • Άλλο (εξηγείστε).
      19


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τα ειδα στο βιντεο αλλα δεν μπορω να τα εντοπισω πανω στο αγαλμα στη μακρινη ληψη..

Φαίνεται καθαρά ότι κάτι υπάρχει. Στην μεσαία από τις 3 μεγάλες πτυχώσεις του φουστανιού

Σα να βλέπω δύο σίγμα, ένα άλφα δεξιά τους, και αριστερά ένα ρο; Δεν ξέρω, πάντως κάτι υπάρχει.

 

Αν και πιο πολύ πολύ για βεβήλωση μου μοιάζει παρά για ορίτζιναλ επιγραφή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Γιατί όλη η επιστημονική κοινότητα συμφωνεί ότι ο Αλέξανδρος θάφτηκε στην Αλεξάνδρεια. Εκτός της Σουβαλτζή..

Αν είναι να ξεκινήσουμε τα κουφά πάλι να αποχωρήσω, πες το.

 

Γι αυτο ακριβως ΑΝ η Περιστερη εχει υποψια οτι ειναι ο Αλεξανδρος εκει μεσα, ή ο τυμβος προοριζοταν για αυτον, δεν θα το πει.. Γιατι δεν θα διακινδυνεψει την φημη και την υπόληψη της στο χωρο της αρχαιολογίας..

 

Ασχετα με την Αμφιπολη, το οτι συμφωνει "ολη" η επιστημονικη κοινοτητα σε μια θεση την οποια στηριζει σε ιστορικες αναφορες 2-3 αιωνες μετα την ταφη του Μεγα Αλεξανδρου, και σε καμια (γιατι δεν υπαρχει) περιγραφη εκεινη της εποχης.. δεν σημαινει οτι θα πρεπει να απορριψουμε την ελαχιστη πιθανοτητα ο Αλεξανδρος να ειναι καπου αλλου, και γιατι οχι στην Αμφιπολη..

 

Αν εσενα δεν σε κανουν να πεις ενα ΓΙΑΤΙ.. τα photoshop στις φωτογραφιες, τα ευρηματα που δεν εχουμε δει (ζωγραφισμενα επιστηλια, κινητα ευρηματα, κτερισματα ενδεχομενως), την μη δημοσιοποιηση απο την Περιστερη των συμβολων στην περιβολο με τα οποια χρονολόγησε τον τυμβο, και αφηνε να γινεται σηριαλ στα καναλια η χρονολογηση του τυμβου, η απαισιοδοξια οτι ολα τελειωσανε πριν 15 μερες και ΞΑΦΝΙΚΑ βρηκανε κατι απο κατω σε ενα δωματιο που ποτε δεν μας το δειξανε σε φωτογραφιες ολοκληρο, ουτε τον δομο/μικρη θυρα, ουτε στο τελευταιο σχεδιο του δωματιου, ουτε πουθενα..

 

Αν αυτα ειναι συνομωσιες και πρεπει να αποχωρησεις οκ.. Εγω βλεπω οτι συγκαλυπτουν κατι (προσωρινα ενδεχομενως) για προσωπικους, πολιτικους, αρχαιολογικους λογους, δεν με νοιαζει για τι λογους, αλλα δεν μας δειχνουν μια ολοκληρωμενη εικονα!

 

Το μονο που βλεπω ειναι γελακια και μια διαρκής αναμονη σε φαση "ολα στην ωρα τους, μας οδηγει η σκαπανη" ενω τα εχουν βρει ηδη, και "το μνημειο θα μιλησει, δεν ξερουμε τι θα βρουμε στη συνεχεια"

 

Ειναι κοροϊδία, ενω δεν μας δειχνουν τιποτα, και εχουν καταντησει μια ολοκληρη χωρα και ολα τα παγκοσμιως μεγαλα δικτυα, να ασχολουνται με την Αμφιπολη, να βγαινει ο υπουργος σημερα και να λεει βρηκαμε και ΥΠΕΡΟΧΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΜΕΝΑ ΕΠΙΣΤΗΛΙΑ.. Κατα τα αλλα θελουν ησυχια και ηρεμια για να κανουν το εργο τους σωστα..

 

Μαλακιες.

 

Και ναι, ολα τα παραπανω μου δινουν το δικαιωμα να πιστευω οτι κατι δεν παει καλα, και να υπαρχει πιθανοτητα ο νεκρος (ο σκελετος που βρεθηκε ή άλλος που θα βρουν στον τυμβο) να ειναι ο Μεγας Αλεξανδρος. Ας μην με αφηναν αυτοι να το πιστεψω ή να το υποψιάζομαι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν ιστορικά στοιχεία που αποδεικνύουν οτι στην Αμφίπολη δεν μπορεί να βρίσκεται ο τάφος του Αλεξάνδρου.

 

1. Ο Πτολεμαίος μετέφερε τη μούμια του Αλεξάνδρου πρώτα στη Μέμφιδα και μετά στην Αλεξάνδρεια. Το μαυσωλείο έγινε γνωστό ως «Σώμα» ή «Σήμα».

 

2.  Ο Διόδωρος ο Σικελιώτης υπήρξε μάλιστα και αυτόπτης επισκέπτης του μαυσωλείου. Επισκέφτηκε την Αλεξάνδρεια το 60 μ.Χ. και μας δίνει εξαιρετική περιγραφή του μνημείου.

 

3. Ο Αύγουστος, μετά τη νίκη του κατά του Μάρκου Αντώνιου και της Κλεοπάτρας στο Ακτιο το 31 π.Χ. και την κατάκτηση της Αλεξάνδρειας το 30 π.Χ., προσέφερε ένα στεφάνι στον τάφο του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Οταν οι οδηγοί του προσφέρθηκαν να τον πάνε και στους τάφους της Πτολεμαϊκής Δυναστείας, ο Αύγουστος τους απάντησε: «Ήρθα να δω έναν βασιλιά και όχι νεκρούς».

 

4. Οι ντόπιοι έδειχναν στους επισκέπτες στην Αλεξάνδρεια τον τάφο μέχρι το 391 μ.Χ., οπότε το μαινόμενο πλήθος των χριστιανών, υπό τον πατριάρχη Αλεξανδρείας Θεόφιλο, ισοπέδωσε το Σεράπειον, το Μουσείο και τη Βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας… Από και πέρα, χάνονται πια τα ίχνη του τάφου του

Μεγάλου Αλεξάνδρου.

 

Εδώ και το κείμενο του Διόδωρου  http://penelope.uchicago.edu/Thayer/E/Roman/Texts/Diodorus_Siculus/18B*.html

 

Δεν μπορει να ειναι ο Αλεξανδρος λοιπον, και για τον Ηφαιστιωνα υπαρχουν αναφορες οτι τι πτωμα του αποτεφρωθηκε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θες, διάβασε πιο πίσω το post #7136 όπου αναφέρω την περίπτωση του Δαμασία από την Αμφίπολη.

 

 

 

 

Ο συλλογισμός ότι ένα ταφικό μνημείο μεγαλύτερο από τους βασιλικούς τάφους στις Αιγές, πρέπει απαραίτητα να ανήκει σε τουλάχιστον εξίσου επιφανή άτομο, δεν ισχύει. Γνωρίζουμε από τις αρχ. πηγές ότι τύμβοι εντυπωσιακότατων διαστάσεων μπορούσαν να κατασκευαστούν εκείνη την εποχή, ακόμα και για κάποιον σαν τον Κορίνθιο Δημάρατο.

 

"ἀλλ’ ἐξ ἀῤῥωστίας ἀποθανὼν ἐκηδεύθη μεγαλοπρεπῶς, καὶ τάφον ἔχωσεν ὁ στρατὸς ἐπ’ αὐτῷ τῇ περιμέτρῳ μέγαν, ὕψος δὲ πηχῶν ὀγδοήκοντα· τὰ δὲ λείψανα τέθριππον κεκοσμημένον λαμπρῶς ἐπὶ θάλασσαν κατεκόμισε."

 

Πλουτ. Αλέξανδρος 56.2

 

Το πιο εντυπωσιακό ηρώο που βρίσκεται στην Μίλητο είχε κατασκευαστεί για Ολυμπιονίκη. Πάντοτε τους τιμούσαν ιδιαίτερα.

 

Το πρόβλημα με αυτήν την υπόθεση περί Ολυμπιονίκη είναι μάλλον η βεβαιότητα που εκφράζει εξαρχής η Περιστέρη περί στρατηγού. Με βάση τα δεδομένα που έχουν παρουσιάσει αυτό δεν δικαιολογείται. Οπότε λογικά υπάρχει κάποιο στοιχείο - που δεν έχει παρουσιαστεί δημόσια - και την έχει ωθήσει να έχει αυτήν την βεβαιότητα.

 

 

Ελπίζω να μην το μετανιώσω αναφέροντας ότι ο Φίλιππος ο Β´ βγήκε τρεις φορές ολυμπιονίκης και δω κανά ποστάρισμα αργότερα να αμφισβητεί τον Ανδρόνικο ή ότι μετέφεραν τα κόκκαλά του μετά στην Αμφίπολη.

Και να υπενθυμίσω ότι η Αμφίπολη δεν ήταν πόλη κράτος την εποχή εκείνη αλλά κάτω από την ηγεμονία του έκαστου Μακεδόνα βασιλιά.

 

Γι αυτο ακριβως ΑΝ η Περιστερη εχει υποψια οτι ειναι ο Αλεξανδρος εκει μεσα, ή ο τυμβος προοριζοταν για αυτον, δεν θα το πει.. Γιατι δεν θα διακινδυνεψει την φημη και την υπόληψη της στο χωρο της αρχαιολογίας..

 

Ασχετα με την Αμφιπολη, το οτι συμφωνει "ολη" η επιστημονικη κοινοτητα σε μια θεση την οποια στηριζει σε ιστορικες αναφορες 2-3 αιωνες μετα την ταφη του Μεγα Αλεξανδρου, και σε καμια (γιατι δεν υπαρχει) περιγραφη εκεινη της εποχης.. δεν σημαινει οτι θα πρεπει να απορριψουμε την ελαχιστη πιθανοτητα ο Αλεξανδρος να ειναι καπου αλλου, και γιατι οχι στην Αμφιπολη..

 

Αν εσενα δεν σε κανουν να πεις ενα ΓΙΑΤΙ.. τα photoshop στις φωτογραφιες, τα ευρηματα που δεν εχουμε δει (ζωγραφισμενα επιστηλια, κινητα ευρηματα, κτερισματα ενδεχομενως), την μη δημοσιοποιηση απο την Περιστερη των συμβολων στην περιβολο με τα οποια χρονολόγησε τον τυμβο, και αφηνε να γινεται σηριαλ στα καναλια η χρονολογηση του τυμβου, η απαισιοδοξια οτι ολα τελειωσανε πριν 15 μερες και ΞΑΦΝΙΚΑ βρηκανε κατι απο κατω σε ενα δωματιο που ποτε δεν μας το δειξανε σε φωτογραφιες ολοκληρο, ουτε τον δομο/μικρη θυρα, ουτε στο τελευταιο σχεδιο του δωματιου, ουτε πουθενα..

 

Αν αυτα ειναι συνομωσιες και πρεπει να αποχωρησεις οκ.. Εγω βλεπω οτι συγκαλυπτουν κατι (προσωρινα ενδεχομενως) για προσωπικους, πολιτικους, αρχαιολογικους λογους, δεν με νοιαζει για τι λογους, αλλα δεν μας δειχνουν μια ολοκληρωμενη εικονα!

 

Το μονο που βλεπω ειναι γελακια και μια διαρκής αναμονη σε φαση "ολα στην ωρα τους, μας οδηγει η σκαπανη" ενω τα εχουν βρει ηδη, και "το μνημειο θα μιλησει, δεν ξερουμε τι θα βρουμε στη συνεχεια"

 

Ειναι κοροϊδία, ενω δεν μας δειχνουν τιποτα, και εχουν καταντησει μια ολοκληρη χωρα και ολα τα παγκοσμιως μεγαλα δικτυα, να ασχολουνται με την Αμφιπολη, να βγαινει ο υπουργος σημερα και να λεει βρηκαμε και ΥΠΕΡΟΧΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΜΕΝΑ ΕΠΙΣΤΗΛΙΑ.. Κατα τα αλλα θελουν ησυχια και ηρεμια για να κανουν το εργο τους σωστα..

 

Μαλακιες.

 

Και ναι, ολα τα παραπανω μου δινουν το δικαιωμα να πιστευω οτι κατι δεν παει καλα, και να υπαρχει πιθανοτητα ο νεκρος (ο σκελετος που βρεθηκε ή άλλος που θα βρουν στον τυμβο) να ειναι ο Μεγας Αλεξανδρος. Ας μην με αφηναν αυτοι να το πιστεψω ή να το υποψιάζομαι.

Είπα να μην απαντήσω, αλλά θα σου υπενθυμίσω απλά ότι χάρη μας κάνουν και κάνουν ενημερώσεις και δελτία τύπου, ίσως βέβαια εξυπηρετούν και πολιτικά παιχνίδια. Δεν έχουν καμιά υποχρέωση να σε ενημερώνουν εβδομαδιαίως για το τι βρίσκουν, βρήκαν, νομίζουν ότι θα βρουν. Δικαίωμά τους να κάνουν φότοσοπ για να φανούν καλύτερα, να παρουσιάζουν ό,τι γουστάρουν και όποτε γουστάρουν, δεν είσαι και δεν είμαι μέλος της επιστημονικής κοινότητας και ούτε βρισκόμαστε σε συνέδριο. Όπως και δικαίωμά σου να πιστεύεις σε νεφελείμ από τον αστερισμό του Ωρίωνα ή σε οποιαδήποτε άλλη ιστορία συνωμοσίας. Εξάλλου υπάρχουν άνθρωποι που για τα προς το ζειν στηρίζονται σ'αυτές, βλέπε Λιακόπουλο.
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελπίζω να μην το μετανιώσω αναφέροντας ότι ο Φίλιππος ο Β´ βγήκε τρεις φορές ολυμπιονίκης και δω κανά ποστάρισμα αργότερα να αμφισβητεί τον Ανδρόνικο ή ότι μετέφεραν τα κόκκαλά του μετά στην Αμφίπολη.

Και να υπενθυμίσω ότι η Αμφίπολη δεν ήταν πόλη κράτος την εποχή εκείνη αλλά κάτω από την ηγεμονία του έκαστου Μακεδόνα βασιλιά.

 

Είπα να μην απαντήσω, αλλά θα σου υπενθυμίσω απλά ότι χάρη μας κάνουν και κάνουν ενημερώσεις και δελτία τύπου, ίσως βέβαια εξυπηρετούν και πολιτικά παιχνίδια. Δεν έχουν καμιά υποχρέωση να σε ενημερώνουν εβδομαδιαίως για το τι βρίσκουν, βρήκαν, νομίζουν ότι θα βρουν. Δικαίωμά τους να κάνουν φότοσοπ για να φανούν καλύτερα, να παρουσιάζουν ό,τι γουστάρουν και όποτε γουστάρουν, δεν είσαι και δεν είμαι μέλος της επιστημονικής κοινότητας και ούτε βρισκόμαστε σε συνέδριο. Όπως και δικαίωμά σου να πιστεύεις σε νεφελείμ από τον αστερισμό του Ωρίωνα ή σε οποιαδήποτε άλλη ιστορία συνωμοσίας. Εξάλλου υπάρχουν άνθρωποι που για τα προς το ζειν στηρίζονται σ'αυτές, βλέπε Λιακόπουλο.

Πάντως και χωρίς να έχω καμία σχέση με το αντικείμενο κανένα μέλος της ανασκαφής ούτε ο υπουργός πολιτισμού έχει αποκλείσει κατηγορηματικά τον Αλέξανδρο.Αν ήταν τόσο σίγουρο όπως εκφράζεται ορισμένοι θα το έλεγαν!Επίσης εδώ ο κόσμος πιστεύει σε χριστούς αλλάχ βούδες δηλαδή χειραγωγείται κατά το δοκούν.Ποιος μας λέει ότι η σωρός του Αλέξανδρου δεν μεταφέρθηκε κρυφά στην Αμφίπολη και το σώμα που ετάφη στην Αλεξάνδρεια ήταν μαϊμού; :P Ακόμα και η αναφορές των ιστορικών κάτω από τις πρέπουσες απειλές μπορεί να είναι παραπλανητικές.Δεν γεννηθήκαμε τότε δεν είδαμε ποτέ τον τάφο του Αλέξανδρου ούτε υπάρχουν και τόσες πολλές πηγές πια που να επιβεβαιώνουν ότι ήταν στην Αλεξάνδρεια.Δεν λέω ότι είναι στην Αμφίπολη μπορεί π.χ τα οστά του η την μούμια του όπως θέλετε πέστε το να τα σκόρπισαν στις αναταραχές της Αλεξάνδρεια όντως.Αυτό που μου ξεπερνά όμως είναι η απόλυτη σιγουρία ένθεν και ένθεν για κάτι που συνέβη 2.500 χρόνια πριν.Υπομονή λίγο ακόμα και θα τα μάθουμε όλα.Δεν υπάρχει ούτε θα υπάρξει συνωμοσία για την ταυτότητα του νεκρού.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως και χωρίς να έχω καμία σχέση με το αντικείμενο κανένα μέλος της ανασκαφής ούτε ο υπουργός πολιτισμού έχει αποκλείσει κατηγορηματικά τον Αλέξανδρο.Αν ήταν τόσο σίγουρο όπως εκφράζεται ορισμένοι θα το έλεγαν!Επίσης εδώ ο κόσμος πιστεύει σε χριστούς αλλάχ βούδες δηλαδή χειραγωγείται κατά το δοκούν.Ποιος μας λέει ότι η σωρός του Αλέξανδρου δεν μεταφέρθηκε κρυφά στην Αμφίπολη και το σώμα που ετάφη στην Αλεξάνδρεια ήταν μαϊμού; :P Ακόμα και η αναφορές των ιστορικών κάτω από τις πρέπουσες απειλές μπορεί να είναι παραπλανητικές.Δεν γεννηθήκαμε τότε δεν είδαμε ποτέ τον τάφο του Αλέξανδρου ούτε υπάρχουν και τόσες πολλές πηγές πια που να επιβεβαιώνουν ότι ήταν στην Αλεξάνδρεια.Δεν λέω ότι είναι στην Αμφίπολη μπορεί π.χ τα οστά του η την μούμια του όπως θέλετε πέστε το να τα σκόρπισαν στις αναταραχές της Αλεξάνδρεια όντως.Αυτό που μου ξεπερνά όμως είναι η απόλυτη σιγουρία ένθεν και ένθεν για κάτι που συνέβη 2.500 χρόνια πριν.Υπομονή λίγο ακόμα και θα τα μάθουμε όλα.Δεν υπάρχει ούτε θα υπάρξει συνωμοσία για την ταυτότητα του νεκρού.

Δηλαδή όταν βγαίνουν και λένε για στρατηγό του Μεγάλου Αλεξάνδρου, δεν αποκλείουν τον μέγα Αλέξανδρο;

Το θέλουμε ακριβώς συλλαβιστό για να το πιάσουμε;

 

Τώρα, όσον αφορά τα υπόλοιπα, από την στιγμή που ζούμε μέσο όρο 80 χρόνια, άνετα αμφισβητούμε όλη την επιστήμη της ιστορίας όχι 2300 ετών πριν, αλλά όλης της ανθρωπότητας. Ποιος με διαβεβαιώνει ότι έγινε άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους οθωμανούς αφού δεν ζούσα να το δω;

 

Τα στοιχεία και οι πηγές που έχουμε για Μέγα Αλέξανδρο μια χαρά για την εποχή είναι. Να αμφισβητήσουμε αν είναι και τους περσικούς πολέμους αφού δεν έχουμε πολλούς σύγχρονούς τους ιστορικούς να μιλάν γι'αυτούς παρά μόνο Ηρόδοτο και μεταγενέστερους.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και να υπενθυμίσω ότι η Αμφίπολη δεν ήταν πόλη κράτος την εποχή εκείνη αλλά κάτω από την ηγεμονία του έκαστου Μακεδόνα βασιλιά.

 

 

Ούτε και αυτό ισχύει. Μετά τον θάνατο του Αντίπατρου μεσολαβεί σχεδόν μια πενταετία όπου ουσιαστικά δεν υπάρχει βασιλιάς. Υπάρχουν μόνο αντιμαχόμενες πλευρές. Αυτό το διάστημα η Αμφίπολη βρίσκεται κάτω από τον έλεγχο διαφορετικών ατόμων. Αρχικά ο Αριστόνους την είχε καταλάβει στρατιωτικά. Μετά την δολοφονία του, η πόλη έρχεται κάτω από τον έλεγχο του Κάσσανδρου, ο οποίος πλέον επικράτησε στην Μακεδονία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή όταν βγαίνουν και λένε για στρατηγό του Μεγάλου Αλεξάνδρου, δεν αποκλείουν τον μέγα Αλέξανδρο;

Το θέλουμε ακριβώς συλλαβιστό για να το πιάσουμε;

 

Τώρα, όσον αφορά τα υπόλοιπα, από την στιγμή που ζούμε μέσο όρο 80 χρόνια, άνετα αμφισβητούμε όλη την επιστήμη της ιστορίας όχι 2300 ετών πριν, αλλά όλης της ανθρωπότητας. Ποιος με διαβεβαιώνει ότι έγινε άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους οθωμανούς αφού δεν ζούσα να το δω;

 

Τα στοιχεία και οι πηγές που έχουμε για Μέγα Αλέξανδρο μια χαρά για την εποχή είναι. Να αμφισβητήσουμε αν είναι και τους περσικούς πολέμους αφού δεν έχουμε πολλούς σύγχρονούς τους ιστορικούς να μιλάν γι'αυτούς παρά μόνο Ηρόδοτο και μεταγενέστερους. 

 

 

Γιατί η άλωση της Κωνσταντινούπολης π.χ δεν επισημάνθηκε μόνο από ένα ιστορικό λέω εγώ τώρα...Ακόμα και ο

απλός λαός είχε στην μνήμη του αυτό το γεγονός και όλοι μα όλοι οι ιστορικοί της ανθρωπότητας συμφωνούν.Εδώ έχουμε μόνο έναν ιστορικό δηλαδή μόνο μία πηγή όπως μόνο μία πηγή έχουμε και για τον Ηφαιστίωνα.Εδώ πιστεύουμε σε έναν Χριστό π.χ που δεν βρέθηκε ποτέ το σώμα του και  η ύπαρξη του  και ο βίος του επιβεβαιώνεται κυρίως μόνο από τέσσερις Ευαγγελιστές και μου λες ότι αν στην Αλεξάνδρεια τους πήγαιναν άλλο πτώμα μέσα στην χλιδή δεν θα το έχαβαν;Δεν λέω ότι ντε και καλά έτσι έγινε αλλά για σκέψου το λίγο...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ούτε και αυτό ισχύει. Μετά τον θάνατο του Αντίπατρου μεσολαβεί σχεδόν μια πενταετία όπου ουσιαστικά δεν υπάρχει βασιλιάς. Υπάρχουν μόνο αντιμαχόμενες πλευρές. Αυτό το διάστημα η Αμφίπολη βρίσκεται κάτω από τον έλεγχο διαφορετικών ατόμων. Αρχικά ο Αριστόνους την είχε καταλάβει στρατιωτικά. Μετά την δολοφονία του, η πόλη έρχεται κάτω από τον έλεγχο του Κάσσανδρου, ο οποίος πλέον επικράτησε στην Μακεδονία.

 

Και αυτήν την πενταετία ήταν φυσιολογικότατο να χτίσουν ένα τέτοιο μνημείο ιδίως σε εποχή όπως λες, πολέμων και αντιπαραθέσεων. Χώρια τα χρήματα που ξαφνικά βρέθηκε να έχει στην κατοχή της η πόλη.

 

 

  

Γιατί η άλωση της Κωνσταντινούπολης π.χ δεν επισημάνθηκε μόνο από ένα ιστορικό λέω εγώ τώρα...Ακόμα και ο

απλός λαός είχε στην μνήμη του αυτό το γεγονός και όλοι μα όλοι οι ιστορικοί της ανθρωπότητας συμφωνούν.Εδώ έχουμε μόνο έναν ιστορικό δηλαδή μόνο μία πηγή όπως μόνο μία πηγή έχουμε και για τον Ηφαιστίωνα.Εδώ πιστεύουμε σε έναν Χριστό π.χ που δεν βρέθηκε ποτέ το σώμα του και  η ύπαρξη του  και ο βίος του επιβεβαιώνεται κυρίως μόνο από τέσσερις Ευαγγελιστές και μου λες ότι αν στην Αλεξάνδρεια τους πήγαιναν άλλο πτώμα μέσα στην χλιδή δεν θα το έχαβαν;Δεν λέω ότι ντε και καλά έτσι έγινε αλλά για σκέψου το λίγο...

Τα όσα γράφει το ευαγγέλιο δεν αποτελούν ιστορικές πηγές σύμφωνα με τις επιστήμες της ιστορίας και ανθρωπολογίας.

Μια πηγή μόνο για Αλέξανδρο δεν έχουμε μόνο, έχουμε και μαρτυρίες επίσκεψης του τάφου του.

Αλλά όπως είπα, να αμφισβητήσουμε τους περσικούς πολέμους; Πόσοι ιστορικοί σύγχρονοί τους έγραψαν γι'αυτούς;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σου είπα πριν ότι δεν είμαι ειδικός κάνω λογικές σκέψεις.Οι εκστρατείες των Περσών από όσο γνωρίζω έχουν καταγραφεί από πάρα πολλούς λαούς τους οποίους υποδούλωσαν δεν καταγράφτηκαν μόνο από τον Ηρόδοτο..Επίσης έχουν καταγραφεί και από την πλευρά των Περσών οπότε επειδή είσαι ειδικός μην κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις τι σου λέω.Για τον Αλέξανδρο και την ταφή του έχουμε μόνο μία ιστορική μαρτυρία.Μία δεν υπάρχει δεύτερη.Επίσης δεν βασιζόμαστε μόνο στις ιστορικές αναφορές για τους περσικούς πολέμους αλλά βρίσκονται και αντικείμενα π.χ όπλα από τις μάχες που έγιναν εκείνον τον καιρό.Αν δεν μπορούμε να ξεχωρίσουμε την διαφορά που υπάρχει να θεωρούμε θέσφατο κάτι που έγραψε μόνο ένας όποιος και αν είναι αυτός, με τεράστια γεγονότα όπως πολεμικές εκστρατείες η πτώσεις πόλεων οικουμενικών όπως π.χ Κωνσταντινούπολη τότε δεν έχει νόημα να το συζητάμε και είναι και offtopic.Εδώ λέμε ότι για τον Αλέξανδρο και την ταφή του έγραψε μόνο ένας ιστορικός και υπάρχει μεγάλη απουσία άλλων τρανταχτών αποδείξεων που να μας λένε ότι ήταν όντως αυτός εκεί.Αυτό που δεν αμφισβητείται είναι ότι όντως κάποιος θάφτηκε στην Αλεξάνδρεια ως Αλέξανδρος αλλά δεν υπάρχει σχεδόν τίποτα που να το επιβεβαιώνει 100%.Όσο για τον Χριστό μην μου λες αυτά που σου λέω εγώ,εγώ  πρώτος είπα ότι δεν υπήρξε ποτέ απλώς σου έφερα το παράδειγμα πως μπορεί να χειραγωγηθεί ο κόσμος  της εποχής και να πιστεύει ότι του πουν.Τεσπα θα δείξουν τα γεγονότα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σου είπα πριν ότι δεν είμαι ειδικός κάνω λογικές σκέψεις.Οι εκστρατείες των Περσών από όσο γνωρίζω έχουν καταγραφεί από πάρα πολλούς λαούς τους οποίους υποδούλωσαν δεν καταγράφτηκαν μόνο από τον Ηρόδοτο..Επίσης έχουν καταγραφεί και από την πλευρά των Περσών οπότε επειδή είσαι ειδικός μην κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις τι σου λέω.Για τον Αλέξανδρο και την ταφή του έχουμε μόνο μία ιστορική μαρτυρία.Μία δεν υπάρχει δεύτερη.Επίσης δεν βασιζόμαστε μόνο στις ιστορικές αναφορές για τους περσικούς πολέμους αλλά βρίσκονται και αντικείμενα π.χ όπλα από τις μάχες που έγιναν εκείνον τον καιρό.Αν δεν μπορούμε να ξεχωρίσουμε την διαφορά που υπάρχει να θεωρούμε θέσφατο κάτι που έγραψε μόνο ένας όποιος και αν είναι αυτός, με τεράστια γεγονότα όπως πολεμικές εκστρατείες η πτώσεις πόλεων οικουμενικών όπως π.χ Κωνσταντινούπολη τότε δεν έχει νόημα να το συζητάμε και είναι και offtopic.Εδώ λέμε ότι για τον Αλέξανδρο και την ταφή του έγραψε μόνο ένας ιστορικός και υπάρχει μεγάλη απουσία άλλων τρανταχτών αποδείξεων που να μας λένε ότι ήταν όντως αυτός εκεί.Αυτό που δεν αμφισβητείται είναι ότι όντως κάποιος θάφτηκε στην Αλεξάνδρεια ως Αλέξανδρος αλλά δεν υπάρχει σχεδόν τίποτα που να το επιβεβαιώνει 100%.Όσο για τον Χριστό μην μου λες αυτά που σου λέω εγώ,εγώ πρώτος είπα ότι δεν υπήρξε ποτέ απλώς σου έφερα το παράδειγμα πως μπορεί να χειραγωγηθεί ο κόσμος της εποχής και να πιστεύει ότι του πουν.Τεσπα θα δείξουν τα γεγονότα.

Μην κολλάς στους περσικούς πολέμους, ένα παράδειγμα ήταν.

Να διευκρινίσουμε μερικά πράγματα, όσον αφορά την επιστήμη της ιστορίας. Δεν βασίζεται μόνο σε σύγχρονες και αξιόπιστες πηγές, αλλά συνεργάζεται με την αρχαιολογία, γεωλογία και ανθρωπολογία και στηρίζεται και στην εξαγωγή λογικών αποτελεσμάτων. Να πάρουμε την συζήτηση που γίνεται στις τελευταίες σελίδες εδώ σχετικά με ολυμπιονίκη στην Αμφίπολη. Λόγω του ότι η Αμφίπολη δεν ήταν πόλη κράτος, δεν είχε δικό της χρήμα, δεν είχε δύναμη ατομικά σαν πόλη, δεν υπάρχει κανείς αρχαίος ιστορικός ή συγγραφέας να αναφέρει κάτι, υπάρχει μάλιστα και μακεδόνας και μάλιστα βασιλιάς με περισσότερες νίκες, αναφέρθηκε πενταετία στην οποία όμως οι συγκρούσεις για την εξουσία ήταν πολύ μέγιστες, κτλ κτλ κανένας ιστορικός/αρχαιολόγος δεν θα έβγαινε στο συμπέρασμα ότι ο τύμβος στην Αμφίπολη του τελευταίου τετάρτου του 4ου αιώνα φτιάχτηκε για Ολυμπιονίκη χωρίς σοβαρές ενδείξεις αν όχι αποδείξεις.

 

Οι πηγές που έχουμε για Μέγα Αλέξανδρο θεωρούνται αξιόπιστες, δεν μιλάνε μόνο για Μέγα Αλέξανδρο. Σύμφωνα με ιστορικές πηγές ο τάφος ήταν επισκέψιμος του έσπασαν και την μύτη. Αγάλματα του Μεγάλου Αλεξάνδρου υπήρχαν μπόλικα στην αρχαιότητα, περισσότερα από όσα έχουν σωθεί μέχρι τώρα. Θα πρέπει να βρήκαν δίδυμο αδερφό, σωσία, ή να διακτινίστηκε κανάς πλαστικός χειρούργος μαζί με όλο το επιτελείο του και τα εργαλεία του από το μέλλον και να δούλεψε πάνω σε κάποιον που έφερνε στον μεγαλέξανδρο, γιατί όχι πιθανό σενάριο και αυτό. Τόσα και τόσα γράφτηκαν, να γράψω κι εγώ την δική μου "θεωρία". Μάλιστα τώρα που το σκέφτομαι, ίσως ο Μεγαλέξανδρος επισκέφτηκε την πυραμίδα του Τουταγχαμών, την θαύμασε τόσο πολύ που κρυφά έκλεψε κρυφά την μούμια, μουμιοποίησε κάποιον άλλον και πήγε τα κόκκαλα του Τουταγχαμών σε τύμβο που παρήγγειλε να φτιάξουν στην Αμφίπολη για να τα φιλοξενήσουν εκεί.

 

Ο Τουταγχαμών είναι ο σκελετός της Αμφίπολης!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...