Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

I cannot proceed with the RMA, I hope you can understand I must follow some instructions, but what I can do is route this case to the RMA Manager to check if it is possible to do one time exception.

 

I really hope this can work and we can proceed with your RMA.

 

If you still require assistance, please reply to this email and include any previous correspondence to ensure a quick response.

 

Best regards,

 

Antonio

Creative Worldwide Customer Response

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

 

 

I cannot proceed with the RMA, I hope you can understand I must follow some instructions, but what I can do is route this case to the RMA Manager to check if it is possible to do one time exception.

 

I really hope this can work and we can proceed with your RMA.

 

If you still require assistance, please reply to this email and include any previous correspondence to ensure a quick response.

 

Best regards,

 

Antonio

Creative Worldwide Customer Response

 

λογικα βλεπω να στο δεχονται.επισης τι ζητησες και σου ειπαν οτι δεν μπορουν να κανουν Proceed?Με ποια αιτιολογια?δεν καλυπτεται το μικροφωνο απο εγγυηση η λογω sn η δεν ξερω τι??

Δημοσ.

Δεν βρίσκεται η απόδειξη. Με τίποτα. Πήρα τηλέφωνο μπας και κάνουμε tracking αγορών στα 5 μεγάλα καταστήματα. Μου πήρε 1 ώρα.

Καλά θαρρώ πως τα 'πα. Εδώ βλέπουμε γιατί απλά δε παραθέτω το τι είπα. 

Δημοσ.

 

Good morning Antonio,

 

thank you for your lightspeed response.

 

That is the reason Im troubling you, and Im not having my RMA from the local retailer that I got it. I tried to help myself and find it, but I couldn't. I looked over histories of Amazon.co.uk & Ebay.com (even asked online help to find these pages alone). I looked all over my 2011/2012 receipt file. I contacted 5 Local retailers that Im usually buing electronics to take a look if there is the HS-800 headset. Still cant find any trace.

The problem is that as I already told you, Im a technician.. and as of that Im making many suggestions/builds/fixes for many around me. As a result, I may have been bought it WITH some other's products so thats why they cant find it in my own name. Also, there could be a slight possibility that by mistake gave my customer the receipt and forgot to scan/print it to keep a copy.

 

Look, Im 24 years old and Im an e-buyer since I started to remember. I know that Im putting you in a hard position, but come step in mine. It happened that I lost the paper, though just dont tell me that I need to rebuy these. I spent some more euros to have Creative as a brand for this.

Im an old soundblaster fan.

 

Before I close, I could give a last try and call again 2-3 usual retailers who can search history by S/N, if you help me locate my S/N on the Headset. However, after that I have nothing else.

 

Another solution would be to send you the product with some money to buy the next model or something.

 

We know from our Greek Forums that Creative offers one of the best customer services. Im not really a type of a person who'd suggest to any business to ignore their own policies but if I have the actual product you know I paid to have it and if you can see when it was sold by the S/N it will be enough proof that its inside the year. Actually it got defective inside the 8 months as far I can remember, but I left it be, assuming that it was a software issue.

 

I wish we could find a way somehow. My apologies for troubling you with my small personal problem. We do mistakes, now  I know for sure it wont happen again.

 

Thank you in advance, Maria Al Ca Pwnzord.

Δεν έγλυψα. Ότι λέτε καθρεφτάκι γιατί απλούστατα δεν έγλυψα.

Δημοσ.

Δεν έγλυψα. Ότι λέτε καθρεφτάκι γιατί απλούστατα δεν έγλυψα.

μονο φωτογραφια με μαγιο δεν εκανες attach.η πισινα υπηρχε ηδη απο τα σαλακια που ετρεχαν απο το στοματακι σου.και εγω παρει fujitsu ε creative.

  • Like 2
Δημοσ.

ΧΑΧΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ <3

 

Είσαι βλάκας ρε. :P

from the day i was born.επισης σε βλεπω στο τελος να φτιαχνεις μονη σου καμια αποδειξη....

Δημοσ.

O.O

Πως θα το κάνουμε αυτό όμως..

 

Υ.Γ: Τρέχα πριβέ, ο τσιλιαδόρος μου μου σφύριξε πως έρχεται ο Hal.

Δημοσ.

O.O

 

Πως θα το κάνουμε αυτό όμως..

 

Υ.Γ: Τρέχα πριβέ, ο τσιλιαδόρος μου μου σφύριξε πως έρχεται ο Hal.

you've got pm you've got mail λεει ο mail στον Pm.

Δημοσ.

Δεν έγλυψα. Ότι λέτε καθρεφτάκι γιατί απλούστατα δεν έγλυψα.

Η αλήθεια είναι οτι εχει πέσει ενα σχετικό γλύψιμο, εχεις ξεφύγει και λίγο απο το θέμα και επίσης πολλές πληροφορίες που δίνεις είναι περιττές και άχρηστες. Ισως μια φωτογραφία με το μαγιό να μην ηταν άσχημη ιδεα :)

 

Την απόδειξη δεν την εχεις χάσει (είμαι μάντης) κοίτα μέσα σε κάποια συσκευασία.

  • Like 1
Δημοσ.

Ψιτ,την φωτογραφια με το μαγιο και εδω ποσταρισμα ετσι?οχι μονο στο email. :P

πεσατε να το φατε το κοριτσι.εχει προβλημα και εσεις μιλατε για σαλια :P :P :P :P :P

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

^ Καλά τα λένε μωρέ, άστους..

Παιδιά μου το δέχτηκαν, μετά την μεταφορά της ιστορίας στον υπεύθυνο μου είπε απλά OK.

Τα πέταξα σε μια πρόχειρη συσκευασία, έγραψα κάτι νούμερα/κωδικούς και π$#ες (με βοήθησε ΚΑΙ εκεί ο poulinάρας), και τέλος με κάποια ευρώ το έστειλα στη Ντόϋτσλαντ.

Μετά από ~15 ημέρες μου έστειλαν καινούρια, στη συσκευασία τους. Μου είπε πως αυτά δεν γίνονται, αλλά στη δική μου περίπτωση κάνουν μια εξαιρεσούλα. Ότι μου είπε.

Να ευχαριστήσω απείρως όλα τα κλασσικά πρόσωπα που βοηθάνε; Και πάνω απ' όλα τον Πουλίνο με την υπομονή τη γαϊδουρινή και την ανάγκη του να μοιράζεται το lore.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...