Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πρόκειται να επιστραφεί σε κάποιο eshop ένα λάπτοπ που δεν έχει βγει από την συσκευασία του ούτε έχει σκιστεί κάποιο αυτοκόλλητο ή ταινία ασφαλείας του κουτιού του, μέσα στο χρονικό διάστημα που το κατάστημα ορίζει...

Το θέμα είναι ότι μου προτείνουν να κάνουν πίστωση το ποσό για μελλοντική αγορά και δεν ακυρώνουν την χρέωση της πιστωτικής μέσω της οποίας αγοράστηκε...

Υπ' όψιν ότι όλα αυτά διαδραματίζονται τις τελευταίες 5 μέρες...

 

Τι λέτε;

Δημοσ.

Η αλήθεια είναι ότι πίεσα αρκετά πιστεύω αλλά.....

Επειδή δεν μου χει ξανατύχει κάτι τέτοιο, συνήθως δίνουν τα λεφτά πίσω; Στην δική μου περίπτωση έχει να κάνει με ακύρωση της χρέωσης στην τράπεζα απλά...

Δημοσ.

Τωρα αυτο που πλήρωσες με την κάρτα δεν ξέρω τι γίνεται ειναι λιγο περίεργο αν πήραν τα λεφτά και έγινε η συναλλαγή να στο ακυρώσουν δεν νομίζω οτι γίνεται αλλα κανονικά αφου το οποιο πρόβλημα υπήρχε απο την αρχή πρέπει να σου αντικαταστήσουν το laptop

Δημοσ.

Μια χαρα γινεται να επιστραφουν τα λεφτά στην καρτα... δυο κλικ υποθεση είναι....



Αλλα κλασσικα προτιμουν να χασουν το πελατη παρα λιγα χρηματα.

Δημοσ.

Γίνεται ναι αλλα το θέμα ειναι αν έχουν σκοπό η ειναι στην πολιτική τους να το κάνουν .... το καλύτερο παντως θα ηταν να αλλάξουν το laptop

Δημοσ.

Αποτι καταλαβα το λαπτο δεν εχει καποιο προβλημα... δεν εχει ανοιχτει καν... απλα υπαναχωρηση απο την αγορα θελει να κανει που έχει καθε δικαιωμα να το κανει βαση νομου.

Δημοσ.

Η περίπτωση αυτή αφορά ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ στην αγορά προϊόντος, το οποίο δεν έχει βγει από το κουτί του ούτε έχουν πειραχθεί οι ταινίες ασφαλείας της συσκευασίας.

 

Στο σχετικό κείμενο για RMA στο σαιτ τους, έξυπνα, αποφεύγουν να κάνουν λόγο για επιστροφή μετρητών ή πίστωση για μελλοντική αγορά.

 

Όμως σε ένα σημείο λένε (αναφέρεται σε επιστροφή προϊόντος που δεν βρίσκεται σε τέλεια κατάσταση!): 

"η εταιρεία θα καταβάλλει μέρος του τιμήματος το οποίο θα προσδιορίζεται για την συγκεκριμένη περίπτωση και έπειτα από έλεγχο της κατάστασης του προϊόντος"

 

Αφού λοιπόν μιλάνε για "τίμημα" νομίζω ότι παραδέχονται την έννοια των μετρητών!

Δημοσ.

Αποτι καταλαβα το λαπτο δεν εχει καποιο προβλημα... δεν εχει ανοιχτει καν... απλα υπαναχωρηση απο την αγορα θελει να κανει που έχει καθε δικαιωμα να το κανει βαση νομου.

Ποιος νόμος είναι αυτός;;;Δεν υπάρχει κάτι τέτοιο,πρέπει να προσέχεις τι αγοράζεις,για αυτό και υπάρχει κάποιο χρηματικό όριο στο τι μπορείς να αγοράσεις πριν την ενηλικίωση σου...

Μόνο αν παραλάβεις κάτι που είναι χαλασμένο εξ αρχής DOA ή αν χαλάσει στην πορεία,ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΥΘΎΝΗ ΣΟΥ που το στέλνεις rma.

 

Δεν είναι υποχρέωση τους να σου αλλάξουν κάτι μόνο και μόνο επειδή άλλαξες γνώμη εσύ,αν θέλουν το κάνουν σαν εξυπηρέτηση(εδώ κολλάει και το πείσμα που λένε τα παιδιά) , αλλά δεν είναι υποχρεωμένοι.  

Δημοσ.

Απο το site του eshop...

 

 

 

Πολιτική Επιστροφών Μη Ελαττωματικών Προϊόντων

Η E-Shop.gr A.E. στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας, γρήγορα και εύκολα.

Θέλοντας όμως να καλύψουμε ακόμη περισσότερο τους πελάτες μας, ώστε να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές, προσφέρουμε τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων. Παρακάτω σας παραθέτουμε τους όρους και τους τρόπους επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων.

Όροι Επιστροφής

  1. Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες.
  2. Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση.

Διαδικασία επιστροφής

1. Αν βρίσκεστε κοντά σε κάποιo e-shop point

Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να επισκεφθείτε το κατάστημα της περιοχής σας και, αφότου ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος από τον αρμόδιο υπάλληλο, να σας καθοδηγήσει ο ίδιος για τα περαιτέρω.

2. Αν παραλαμβάνετε μέσω courier

Σε αυτήν την περίπτωση:

  1. Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
  2. Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή.
  3. Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών. Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.

 

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 211 500 0 500, είτε μέσω e-mail στο [email protected].

 

 

 

 

http://www.e-shop.gr/how_return.phtml



Βαση του ιδιου του eshop η επιλογη για το τι θα γινει με το ποσο αγορας ειναι του πελατη. Κανε μια εκτυπωση τα παραπανω και πανε τριψτα τους στην μουρη...



Ποιος νόμος είναι αυτός;;;Δεν υπάρχει κάτι τέτοιο,πρέπει να προσέχεις τι αγοράζεις,για αυτό και υπάρχει κάποιο χρηματικό όριο στο τι μπορείς να αγοράσεις πριν την ενηλικίωση σου...

Μόνο αν παραλάβεις κάτι που είναι χαλασμένο εξ αρχής DOA ή αν χαλάσει στην πορεία,ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΥΘΎΝΗ ΣΟΥ που το στέλνεις rma.

 

Δεν είναι υποχρέωση τους να σου αλλάξουν κάτι μόνο και μόνο επειδή άλλαξες γνώμη εσύ,αν θέλουν το κάνουν σαν εξυπηρέτηση(εδώ κολλάει και το πείσμα που λένε τα παιδιά) , αλλά δεν είναι υποχρεωμένοι.  

 

Και ο νομος......

 

 

Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής. 

 

http://data.eixe.org/default.asp?ElementId=120981

  • Like 1
Δημοσ.

Κάποια στιγμή είχα ένα θέμα με την αγορά laptop από το e-shop.

Στην περίπτωση μου ήταν ελαττωματικό και ζήτησα τα χρήματα μου πίσω. Η χρέωση έγινε σε πιστωτική και σε 24 μηνιαίες δόσεις.

 

Μου λέγανε πως η πολιτική του καταστήματος σε τέτοιες περιπτώσεις είναι να δίνουν πιστωτικό για μελλοντική αγορά, αλλά τελικά μετά μερικές εβδομάδες , αφού μου βγάλανε την ψυχή πρώτα, ακυρώσανε την χρέωση.

Ο υπάλληλος στο υποκατάστημα επέμενε πως στην μια περίπτωση στο εκατομμύριο που θα δεχθούν την επιστροφή των χρημάτων, αυτή θα γίνει χωρίς τους τόκους των 24 μηνών. Τελικά ακυρώθηκε όλο το ποσό μαζί με τους τόκους.

Πάντως σύμφωνα με την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή που είχα μιλήσει τότε, ακόμα και ανοιχτή να είναι η συσκευασία, μπορείς να επιστρέψεις οτιδήποτε αδικαιολόγητα, μέσα σε 14 νομίζω μέρες.

 

Αν η χρέωση της πιστωτικής έγινε μέσω της σελίδας τους και όχι σε υποκατάστημα τους, μετά από ηλεκτρονική παραγγελία, τότε τα πράγματα είναι πιο απλά...θα ακυρώσεις την αγορά εσύ ο ίδιος, μέσω της τράπεζας σου. Σε πρώτη φάση, μίλα με την τράπεζα σου.

Σε δεύτερη φάση, μίλα με την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, για να σου πει τι χρειάζεται να κάνεις και αν από το e-shop επιμένουν να μην δέχονται ακύρωση την χρέωσης κάνε μια καταγγελία.

 

Καλή τύχη!!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...