The_Judas Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 λογικά αυτοί θα κυκλοφορούν με τα αυτοκινητά τους... Οι τιμές των εισιτηρίων πρέπει να καθορίζονται με λογικά κριτήρια και όχι με υποθέσεις. Ο μεγαλογιατρός ήταν ακραίο παράδειγμα. Ο μισθωτός των 1500 ευρώ (άνω των 65) έχει μειωμένο εισιτήριο. Ο άνεργος πληρώνει κανονικό. 1
pournaras Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 http://www.athenstransport.com/2013/08/ticket-control-2/ "Ίσως είναι καιρός να παραδεχτούμε ότι οι έλεγχοι εισιτηρίων, με τη μορφή που γίνονται σήμερα, είναι ένα αποτυχημένο μέτρο. Αφενός γίνονται εντελώς τυχαία, ανάλογα με το τι βολεύει τους πολλές φορές εθελοντές ελεγκτές, και αφετέρου ποτέ δεν έχουν παρουσιαστεί στοιχεία που να αποδεικνύουν μείωση της εισιτηριοδιαφυγής ως αποτέλεσμα των ελέγχων. Οι ελεγκτές με τη σειρά τους είναι ανεκπαίδευτοι και πολλές φορές φανερά ακατάλληλοι για την εργασία την οποία καλούνται να εκτελέσουν. Όλοι μας έχουμε δει παραβάτες να αντιμετωπίζονται χειρότερα από εγκληματίες που συλλαμβάνονται από την αστυνομία." Ενω αν ειχαν εκπαιδευτει, σε τι ακριβως θα εκπαιδευονταν και θα αλλαζε ως προς τη μειωση της εισιτηριοδιαφυγης; Και ποια ακριβως εργασια καλουνται να εκτελεσουν; Αυτη του "βλεπω καποιον χωρις εισητηριο, και το μονο που μπορω να κανω ειναι να παρω την αστυνομια ελπιζοντας ο παραβατης να ειναι καλο παιδι και να μεινει αυτοβουλως (και να περιμενει, ποιος ξερει ποση ωρα, μεχρι να ερθει η αστυνομια), για να τον γραψω"; 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Super Moderators Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Ο μεγαλογιατρός ήταν ακραίο παράδειγμα. Ο μισθωτός των 1500 ευρώ (άνω των 65) έχει μειωμένο εισιτήριο. Ο άνεργος πληρώνει κανονικό. κι η Μενεγάκη έπαιρνε επίδομα πολυτέκνων, φαντάσου... οπότε γιατί δεν μου φαίνεται και τόσο περίεργο αυτό που γίνεται με τα εισιτήρια... 1
SilkyN Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 κι η Μενεγάκη έπαιρνε επίδομα πολυτέκνων... Είχα κάνει block σ' αυτήν την πληροφορία. Γιατί μου την επανέφερες;
sistah Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Ενω αν ειχαν εκπαιδευτει, σε τι ακριβως θα εκπαιδευονταν και θα αλλαζε ως προς τη μειωση της εισιτηριοδιαφυγης; Και ποια ακριβως εργασια καλουνται να εκτελεσουν; Αυτη του "βλεπω καποιον χωρις εισητηριο, και το μονο που μπορω να κανω ειναι να παρω την αστυνομια ελπιζοντας ο παραβατης να ειναι καλο παιδι και να μεινει αυτοβουλως (και να περιμενει, ποιος ξερει ποση ωρα, μεχρι να ερθει η αστυνομια), για να τον γραψω"; Δεν νομιζω οτι εννοει οτι εαν ειναι εκπαιδευμενοι θα υπαρχει μειωση της εισιτηριοδιαφυγης, αλλα το γεγονος οτι μπορει να παει ο καθενας χωρις καμια εκπαιδευση-σεμιναρια με αποτελεσμα να μην μπορει να διαχειριστει καταστασεις παρομοιες με το περιστατικο του Περιστεριου. Ελεγκτες που βριζουν, υποβαθμιζουν τον παραβατη και εχουν μηδενικη αυτοσυγκρατηση κινδυνευουν να αποφερουν αρνητικα αποτελεσματα οπως τσακωμους, χειροδικιες κ.α. Ελεγκτες που με την "τρομοκρατια" λενε σε 15χρονα οτι με ενα 20αρικο δεν θα τους γραψει και αλλα τετοια ξεφτιλικια.
aristos12 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 συμπερασμα μετα απο 450 + ερωτοαπαντησεις ......... 1) εισαι ανεργος - μπατιρης - φτωχος , εισαι λοιπον τζαμπατζης κ δεν πρεπει να μπαινεις σε ΜΜΜ αφου δεν υπαρχει για σενα μεριμνα απο το κρατος γι αυτες τις περιπτωσεις , οποτε κατσε μεσα στο σπιτι σου (αν εχεις ) να κλαις την μοιρα σου ... 2) εισαι ανεργος - φτωχος - μπατιρης κλπ , μεινε χωρις δεη - νερο - φαρμακα μεχρι να ψοφησεις σαν σκυλι ... 3) εκλεψες μερικα εκατομμυρια euro απο το κρατος - μιζες κλπ , εισαι μαγκας κ κυριος ..... 4) εχετε δικιο το εισιτηριο ειναι πολυ φθηνο .... οποτε η εισαστε ανεργοι - τεμπεληδες κλπ κ σας χατζηλικωνει ο μπαμπας η η μαμα η δεν εχετε σχεση με την πραγματικοτητα .... 5) κ για οσους δεν το γνωριζουν ... ολα τα εσοδα στο κρατος φοροι - χαρατσια - φοροι βενζινας - δεη - εσοδα απο εισιτηρια ΜΜΜ κλπ κλπ , ολα πανε στους δανειστες , οχι για εξοφληση του χρεους αλλα .... για τους τοκους του χρεους ...... αυτα κ καλα μακροβουτια ..... ελληνες ξερολες 6) ευτυχως εχουμε τιμια - ανεξαρτητη - αδεκαστη δικαιοσυνη σε αυτη την μπανανια , αλλωστε πολλες αποφασεις της .... αυτο μαρτυρα , παρακληση δεν θελω ουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ 2
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Νομίζω η παρακάτω ανάλυση από νομικό καλύπτει τα ερωτήματα του OP: http://www.judex.gr/?p=6733 Μην παίρνεις και όρκο: Γράφει: "Εξάλλου δεν υπάρχει ξεκάθαρη απάντηση για το αν το επιβαλλόμενο πρόστιμο αποτελεί διοικητική κύρωση όπως ένα πρόστιμο από έναν δήμο για παράνομα τραπεζοκαθίσματα καφετέριας. Αυτό διότι ο ΟΑΣΑ αν και εταιρία του Δημοσίου, διέπεται από τις αρχές της ιδιωτικής οικονομίας και στην πράξη λειτουργεί ως ανάδοχος των υπηρεσιών παροχής μεταφορών και εποπτεύεται από το Υπουργείο Μεταφορών. Δηλαδή παρ ότι Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου κατέχει ρυθμιστική λειτουργία-την παροχή και τον έλεγχο μεταφορών – και ως προς αυτό το σκέλος λογίζεται ως ΝΠ Δημοσίου Δικαίου και άρα το πρόστιμο προέρχεται από διοικητική αρχή (σύμφωνα με τη θεωρία του διοικητικού δικαίου). Βέβαια πλέον το κράτος αναθέτει διάφορες ρυθμιστικές του λειτουργίες σε ΝΠΙΔ και αυτό από μόνο του αποτελεί νομικό προβληματισμό αναφορικά με την ανάθεση ρυθμιστικών του λειτουργιών." Πάει να εξηγήσει το σημαντικότερο μέρος της υπόθεσης, την περιγραφή δηλαδή του Οργανισμού και προσπαθεί με αντιφάσεις να δικαιολογήσει την άποψή του.Δεν τεκμηριώνει πως ο Ο.Α.Σ.Α Α.Ε είναι Ν.Π.Ι.Δ.Με αυτή τη λογική αν ταξιδεύω με τον ΟΣΕ και δεν έχω εισιτήριο, επειδή ο ΟΣΕ "διέπεται από τις Αρχές της ιδιωτικής οικονομίας" και σύμφωνα με τον όλο συλλογισμό του, οι ελεγκτές δεν μπορούν να μου κάνουν τίποτα. Στον Κώδικα οι ακόλουθοι όροι χρησιμοποιούνται με την εξής σημασία: α) υπάλληλος είναι εκείνος στον οποίο νόμιμα έχει ανατεθεί, έστω και προσωρινά, η άσκηση υπηρεσίας δημόσιας δημοτικής ή κοινοτικής ή άλλου νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου. Το παραπάνω είναι το περιβόητο άρθρο 13 του Π.Κ.Δεν βλέπω πουθενά ο αρθρογράφος να το μνημονεύει.Αυτό το άρθρο είναι που επιτρέπει στον ελεγκτή να ασκεί υπηρεσία ως εργαζόμενος σε Ν.Π.Δ.Δ και να βεβαιώνει προστίματα. Επίσης, από που κι ως που η μη επικύρωση εισιτηρίου είναι πταίσμα;Το άρθρο 391 Π.Κ έχει καταργηθεί: Άρθρο 391 Δόλια αποφυγή πληρωμής εισητηρίου Καταργήθηκε με την παρ.12 περ. β’ του άρθρου 1 του ν. 2207/1994. http://www.et.gr/index.php/2013-01-28-14-06-23/search-laws Αυτά είναι τα βασικά που είδα με μια πρώτη ματιά.Μπλέκει και άλλα πράγματα, που δεν είναι επί του παρόντος.
PCharon Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Η παρακάτω μαρτυρία νομίζω πως περιγράφει μια χαρά τη γαμάτη επαγγελματικότητα του ελεγκτή. Τα δικαστήρια θα αποφανθούν για το αν «τεχνικά» ήταν αθρωποκτονία ή όχι, πάντως αν ήμουν στη θέση του οδηγού ή του ελεγκτή σε ένα τέτοιο συμβάν δε θα κοιμόμουν καλά τα βράδια. Νομίζω πως αυτό τα λέει όλα από μόνο του.
pournaras Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Η παρακάτω μαρτυρία νομίζω πως περιγράφει μια χαρά τη γαμάτη επαγγελματικότητα του ελεγκτή. Τα δικαστήρια θα αποφανθούν για το αν «τεχνικά» ήταν αθρωποκτονία ή όχι, πάντως αν ήμουν στη θέση του οδηγού ή του ελεγκτή σε ένα τέτοιο συμβάν δε θα κοιμόμουν καλά τα βράδια. Νομίζω πως αυτό τα λέει όλα από μόνο του. Κατσε ρε χαροντα, με ποια χαρα τα περιγραφει... Περιγραφει μια κατασταση, οπου το παιδι ειναι με την πλατη στην πορτα, πιασμενος στα χερια με τον ελεγκτη, ανοιγει η πορτα, και το παιδι βρισκεται "μετεωρο με τον ελεγκτη παντω του, πανω στο σωμα του παιδιου" (0:42). Αρα αγκαλιασμενοι παιδι και ελεγτης, πεφτουν εξω απο το τρολευ, αλλα ο ελεγκτης ως νιτζα, καταφερνει και βρισκεται παλι ορθιος μεσα στο τρολευ... 2
tolis_01 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Κατσε ρε χαροντα, με ποια χαρα τα περιγραφει... Περιγραφει μια κατασταση, οπου το παιδι ειναι με την πλατη στην πορτα, πιασμενος στα χερια με τον ελεγκτη, ανοιγει η πορτα, και το παιδι βρισκεται "μετεωρο με τον ελεγκτη παντω του, πανω στο σωμα του παιδιου" (0:42). Αρα αγκαλιασμενοι παιδι και ελεγτης, πεφτουν εξω απο το τρολευ, αλλα ο ελεγκτης ως νιτζα, καταφερνει και βρισκεται παλι ορθιος μεσα στο τρολευ... Προφανώς εννοεί πριν την πτώση, με το "πάνω του" είτε μεταφορικά, είτε επειδή συνήθως όταν είσαι στην πίσω πόρτα οι μπροστά σου είναι αρκετά πιο πάνω σου λόγω των σκαλοπατιών (τουλάχιστον στα κλασσικά μπλε λεωφορεία).
Star_Light Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Η μεγαλυτερη πλακα ειναι στο φεησμπουκ που καποιος εχει βαλει πως μπορεις να κλεβεις στις συγκοινωνιες αφοβα (να εισαι παρανομος δηλαδη) με κατι μπουρδιτσες σε στυλ δεν εχουν δικαιωμα να σε κρατησουν μεσα και μπορεις να κατεβεις κτλπ αυτο που λεγαμε χθες οτι ο νομος αφηνει εκτεθειμενο τον ελεγκτη και απο κατω εχουν κανει like ατομα και αμα μπεις στο προφιλ τους αραχτοι και light με φωτογραφιες απο καλοκαιρι σε νησακια χαχαχαχα κριση 1
Moderators Malthador Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Moderators Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Πάει να εξηγήσει το σημαντικότερο μέρος της υπόθεσης, την περιγραφή δηλαδή του Οργανισμού και προσπαθεί με αντιφάσεις να δικαιολογήσει την άποψή του.Δεν τεκμηριώνει πως ο Ο.Α.Σ.Α Α.Ε είναι Ν.Π.Ι.Δ.Με αυτή τη λογική αν ταξιδεύω με τον ΟΣΕ και δεν έχω εισιτήριο, επειδή ο ΟΣΕ "διέπεται από τις Αρχές της ιδιωτικής οικονομίας" και σύμφωνα με τον όλο συλλογισμό του, οι ελεγκτές δεν μπορούν να μου κάνουν τίποτα. Δε χρειάζεται τεκμηρίωση αυτό. Από το σάιτ του Ο.Α.Σ.Α.: 1993 Στα τέλη του 1993 οι Αστικές Συγκοινωνίες της Πρωτεύουσας περιέρχονται ξανά στο Ελληνικό Δημόσιο. Με το Ν.2175/93 διαλύονται και θέτονται υπό εκκαθάριση οι 8 Σ.ΕΠ και ιδρύεται η Ανώνυμη Εταιρεία Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε.) ως Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου, ως καθολικός διάδοχος του Ο.Α.Σ. και των αρμοδιοτήτων του και ως εξ ολοκλήρου Κρατική Επιχείρηση εφαρμόζουσα τις αρχές τις ιδιωτικής οικονομίας και λειτουργούσα για το Δημόσιο συμφέρον υπό την εποπτεία και τον έλεγχο του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών. http://www.oasa.gr/content.php?id=istoria Για τον ΟΣΕ φαντάζομαι τα ίδια θα ισχύουν και εκεί, αφού κι αυτός διέπεται από το ιδιωτικό δίκαιο. Επίσης, από που κι ως που η μη επικύρωση εισιτηρίου είναι πταίσμα;Το άρθρο 391 Π.Κ έχει καταργηθεί: Άρθρο 391 Δόλια αποφυγή πληρωμής εισητηρίου Καταργήθηκε με την παρ.12 περ. β’ του άρθρου 1 του ν. 2207/1994. http://www.et.gr/index.php/2013-01-28-14-06-23/search-laws Αυτά είναι τα βασικά που είδα με μια πρώτη ματιά.Μπλέκει και άλλα πράγματα, που δεν είναι επί του παρόντος. Μπα. - Το 391 το οποίο αρχικώς καταργήθηκε με το άρθ. 1, παρ. 12β του Ν. 2207/94, τίθεται όπως επαναφέρηκε με την παρ. 1 του άρθρου 17 του Ν. 3920/3-3-2011. http://www.tetravivlos.gr/?option=com_k2&view=item&id=3138:391&Itemid=21
PCharon Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Κατσε ρε χαροντα, με ποια χαρα τα περιγραφει...Για την επαγγελματικότητα του ελεγκτή αναφέρομαι και την αναμφίβολλη συμμετοχή σε γεγονότα που οδήγησαν στο θάνατο κάποιου. Μου φτάνει αυτό.
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Για το ότι επανήλθε ως "πταίσμα" δεν το ήξερα.Ζητώ συγνώμη. Για το καταστατικό του ΟΑΣΑ έχω τις ενστάνσεις μου: http://www.oasa.gr/pdf/el/oasa/2011OASA_FEK_9003AE_EPE2682011.pdf Μπλέκει πάρα πολλούς νόμους(άρθρο 1 παρ.2).Στο "Δεν τεκμηριώνει πως ο Ο.Α.Σ.Α Α.Ε είναι Ν.Π.Ι.Δ" , ξέχασα να βάλω ερωτηματικό στο "πως", δχεν ήταν κατάφαση.
akpe Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Μιλώντας για εθελοντές ελεγκτές και εκπαίδευση, με το εθελοντικό ο καθένας μπορεί ανεξέλεγκτα να μπει και να βγάλει την ανασφάλεια του, την πολιτική ονείρωξή του και τα νεύρα του επάνω στους άλλους. Έτσι έχουμε περιστατικά «υπέρβασης καθήκοντος» και τραμπουκισμού όπως τα παρακάτω: -Ελεγκτής τρόλεϊ σε αλλοδαπούς: «Εγέρθητω, ρε, εδώ είναι Ελλάδα»Από το Βήμα και το newsbeast, Μάιος 2012.«Παρόλα αυτά ο ελεγκτής αδιαφορεί για τους… παράνομους Έλληνες και στρέφει σχεδόν αμέσως μετά την έναρξη του ελέγχου όλο το ενδιαφέρον του στους δύο νεαρούς από το Μπαγκλαντές, γράφει το tovima.gr. [...] Αλλά ο ελεγκτής επιμένει. Στην παρατήρηση, ενώπιον των ανδρών των ΜΑΤ, ότι δεν έχει δικαίωμα να σηκώνει χέρι πάνω σε κανέναν επιβάτη και να μιλά κατ’ αυτόν τον τρόπο δηλώνει επί λέξει, φωνάζοντας πάντα: «Eγώ είμαι φασίστας και Χρυσή Αυγή και θα μιλάω όπως θέλω και θα κάνω ό,τι θέλω».-Οδηγός της ΕΘΕΛ έκανε ηλεκτροσόκ σε μαθητές μέσα στο λεωφορείο!ΣΚΑΙ, Νοέμβριος 2012.«Γιατί όπως υποστηρίζει ο πατέρας, όταν ο οδηγός ρώτησε με έντονο ύφος και άσχημο τρόπο τα παιδιά αν έχουν εισιτήριο, εκείνα του απάντησαν χρησιμοποιώντας έναν χαρακτηρισμό! Αυτό το σκηνικό έγινε η αιτία, σύμφωνα πάντα με τον πατέρα, για να τα χτυπήσει με Taser. Και το θέμα δε σταμάτησε εκεί, αφού όταν οι επιβαίνοντες μαθητές άρχισαν να διαμαρτύρονται έντονα τότε ο οδηγός ξεκίνησε το λεωφορείο, κινούμενος ανάποδα στους δρόμους του Ολυμπιακού Χωριού, με αποτέλεσμα να χτυπήσει με το λεωφορείο ένα παιδί (τον γιο του καταγγέλοντα) στον ώμο, που βρισκόταν πεζός στο απέναντι πεζοδρόμιο.»-Ρατσιστική συμπεριφορά ελεγκτών στον ΟΑΣΘalterthess.gr, 22/02/2013«Με ιδιαίτερα τραμπούκικο τρόπο και μιλώντας ελληνικά, ο ένας από τους ελεγκτές ζήτησε από τα παιδιά τα εισιτήρια τους. Μετά από αρκετές χειρονομίες και φωνές και αφού τα παιδιά τον έπεισαν ότι δεν μπορούν να τον καταλάβουν, αποφάσισε να χρησιμοποιήσει την λέξη «τικετσ» αντι για «εισιτήριο ρε» όπως επέμενε να λέει. Κατ'ευθείαν τα παιδιά έδωσαν τα εισιτήριά τους που ήταν μειωμένα και παρουσίασαν και κάρτες επιβίβασης. Ο τραμπούκος θεωρώντας ότι οι κάρτες είναι πλαστές φώναξε στον συνάδελφό του που είχε μετακινηθεί προς την μεριά του οδηγού, «έλα εδώ έχει μπόλικο φαΐ».-Ελεγκτές ΟΑΣΘ: «Τα στοιχεία σου και το …κινητό σου!»karfitsa.gr, 28 Ιανουαρίου, 2013 (δύο περιστατικά)«Ταυτόχρονα επιβιβάστηκε στο λεωφορείο και ελεγκτής, ο οποίος βλέποντας ότι η μαθήτρια ετοιμάζεται να αποβιβαστεί στην πρώτη στάση, τη σταματά, της ζητά τα στοιχεία και επειδή το παιδί τα έχασε κι έμεινε διστακτικό, την απείλησε ότι αν δεν δώσει τα στοιχεία της θα την πάει στο αστυνομικό τμήμα (!), ζητώντας παράλληλα και το κινητό της, που καλώντας ο ίδιος από το δικό του ήθελε να επιβεβαιώσει ότι το νούμερο που του έδωσε ήταν το πραγματικό» αναφέρει μεταξύ άλλων η κ. Στασινοπούλου».«Ταυτόχρονα με απείλησε ότι θα καλέσει την αστυνομία, ενώ οι κάμερες κατέγραφαν το περιστατικό. Στη συνέχεια, με απείλησε λέγοντάς μου πως αν δεν της δώσω τον αριθμό του τηλεφώνου μου, δεν θα με αφήσει να αποβιβαστώ, ενώ ταυτόχρονα καλούσε από το κινητό της στο δικό μου για να διαπιστώσει αν όντως ισχύει ο αριθμός που της έδωσα».-Ξυλοδαρμός ΑΜΕΑ από ελεγκτές λεωφορείουΑπό το kinimadenplirono.gr Φεβρουάριος 2013«Πήρα το λεωφορείο Β9 από την οδό Χαλκοκονδύλη. Γύρω στις 8 μμ. Στο ύψος του Αγίου Παντελεήμονα μπήκαν μέσα 3 ελεγκτές. Ήταν άνδρες γύρω στα 40 με 50. Κανονικού αναστήματος. Ο ένας ήταν φαλακρός. Όταν ζήτησαν εισιτήριο τους είπα ότι δεν έχω και πως είμαι ΑΜΕΑ (Άτομο με αναπηρία) 67%, λόγω εγκεφαλίτιδας. Σηκώθηκα και πήγα να κατέβω. Με εμπόδισαν και μου είπαν δεν πας πουθενά.Συνέχισα και τότε οι δύο βρίζοντας , με κλώτσησαν δυνατά στο σώμα και ο ένας με χτύπησε δυνατά στο κεφάλι!»-Ελεγκτής: «Ναι ρε! Είμαι Χρυσαυγίτης! Τρέχει κάτι;»Πρώτο Θέμα, 12/04/2013«Οι δύο αλλοδαποί αποβιβάστηκαν τελικά, γεγονός που προκάλεσε τα δυσμενή σχόλια του επιβατικού κοινού για τη συμπεριφορά του οδηγού, με αποτέλεσμα ο τελευταίος να ακινητοποιήσει το λεωφορείο, φωνάζοντας: «Έχει κανείς πρόβλημα; Να έρθει εδώ να μου το πει τώρα!». Μάλιστα, ακούγοντας ψιθύρους περί φασιστικής συμπεριφοράς, εξερράγη: «Ναι ρε! Είμαι Χρυσαυγίτης! Τρέχει κάτι;», φέρεται να είπε, σύμφωνα με την αναφορά. -Καταγγελία για νέο κρούσμα ρατσιστικής συμπεριφοράς, αυτή τη φορά με θύμα ΑμεΑ tovima.gr, 13/04/2013 «Το λεωφορείο έφθασε, σταμάτησε, αλλά δεν μπορούσαν να ανεβούν. Η πόρτα άνοιξε μπροστά ακριβώς στον κάδο απορριμμάτων και το καροτσάκι δεν χωρούσε να περάσει. «Ζήτησα από τον οδηγό να μετακινήσει ελάχιστα το λεωφορείο μπροστά προκειμένου να καταφέρουμε να μπούμε», λέει η κυρία Στάμου. Δεν περίμενε αυτό που θα ακολουθούσε. Εμβρόντητη, όπως και η κόρη της, άκουσε τον οδηγό να της λέει «είναι η δεύτερη φορά που το κάνεις αυτό, αν το ξανακάνεις δεν θα σε αφήσω να ανέβεις ξανά στο λεωφορείο». Οπως λέει η κυρία Στάμου «σαν να μην έφθανε αυτό, με το που ανεβήκαμε στο λεωφορείο είχαμε και συνέχεια. Ο οδηγός, αλλά και μία επιβάτης επίσης, με κατηγόρησαν πως κρυβόμουν πίσω από την κολόνα, ώστε να μη με βλέπει ο οδηγός. Λες και είχα οποιοδήποτε λόγο να κάνω κάτι τέτοιο».-Έπρεπε ο οδηγός του Λεωφορείου να κατεβάσει τον ηλικιωμένο με το καρότσι λαϊκής; athenstransport.gr, Απρίλιος 2013 Ο οδηγός του Λεωφορείου προσπάθησε να αποτρέψει έναν ηλικιωμένο που κουβαλούσε ένα άδειο και κλειστό καρότσι λαϊκής να ανέβει στο λεωφορείο. Ο άνδρας επιβιβάστηκε παρόλα αυτά, ενώ ο οδηγός συνέχισε να του ζητάει να κατέβει. Οι περισσότεροι επιβάτες πήραν το μέρος του ηλικιωμένου, λέγοντας πως δεν τους ενοχλεί το καρότσι της λαϊκής. Ο οδηγός όμως, ανένδοτος, συνέχισε να φωνάζει πως αν δεν κατέβει ο ανεπιθύμητος επιβάτης, το λεωφορείο δεν θα ξεκινήσει για το δρομολόγιο. Υποστήριξε τη θέση του επικαλούμενος τον κανονισμό: «Ο κανονισμός απαγορεύει τα καρότσια και αν κάποιος από τους επιβάτες τον καταγγείλει θα βρει το μπελά του». Ο κανονισμός πάντως αναφέρει πως «Η μεταφορά καροτσιών λαϊκής επιτρέπεται κατά την κρίση του οδηγού ή άλλου εντεταλμένου οργάνου της εταιρείας παροχής συγκοινωνιακού έργου, λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες πληρότητας του οχήματος και την ασφάλεια των επιβατών». -Καταγγελία επιβάτη: εθελοντές ελεγκτές, με τη συνέργεια του οδηγού τρόλεϊ, τον έσπασαν στο ξύλο.Εφημερίδα των Συντακτών, 22/07/13 «Σύμφωνα με την καταγγελία που πρωτοκολλήθηκε την περασμένη εβδομάδα, το περιστατικό συνέβη την Τετάρτη, 10 Ιουλίου, γύρω στις 3.00 μ.μ. με 3.20 μ.μ. στο τρόλεϊ 21 με κατεύθυνση από Νίκαια προς Αθήνα. Στη στάση Ρουφ, επί της Πέτρου Ράλλη, μπήκαν δύο ελεγκτές, έλεγξαν δύο αλλοδαπούς και τους ζήτησαν να πληρώσουν πρόστιμο, χωρίς να επιδείξουν το μπλοκ βεβαίωσης παράβασης. Ο καταγγέλλων παρενέβη και, όταν του είπαν να «κάνει τη δουλειά του» μπήκε ανάμεσα στην αλλοδαπή επιβάτισσα και στον ελεγκτή και του ζήτησε να τους αφήσει να αποβιβαστούν». Τότε «ο οδηγός κατέβηκε από το όχημα κλείνοντας και τη δική του πόρτα από έξω (οι άλλες ήταν ήδη κλειστές) και άρχισε να τηλεφωνεί στην αστυνομία [...]. Στην προσπάθειά μου να απεγκλωβιστώ εγώ αλλά και οι υπόλοιποι επιβάτες, άνοιξα την πίσω πόρτα κάνοντας χρήση του κουμπιού έκτακτης ανάγκης. Αυτό μάλλον δεν άρεσε στον οδηγό και όταν κατέβηκα από το όχημα με χτύπησε και με έριξε στο πεζοδρόμιο. Επειτα μαζί με τους ελεγκτές που κατέβηκαν και αυτοί από το τρόλεϊ άρχισαν να με χτυπούν πεσμένο στο έδαφος με κλοτσιές στο κεφάλι και στο σώμα. Ακόμα άρχισαν να φωνάζουν ότι είμαι κλέφτης και πορτοφολάς, “πιάστε τον” κτλ. Προφανώς το έκαναν για να δικαιολογήσουν την πράξη τους μπροστά σε θαμώνες παρακείμενης καφετέριας που έβλεπαν το γεγονός». Φαντάζομαι πως αν υπήρχε οργάνωση, εκπαίδευση και κάποιου είδους επιλογή και έλεγχος σε ελεγκτές και οδηγούς, τέτοια περιστατικά δεν θα τα βλέπαμε ασχέτως της παράβασης. Αλλά ζούμε σε μια χώρα που επειδή ο άλλος είναι αλλοδαπός, τζαμπατζής, αναρχοκομμουνοακροδεξιομαρξιστοτέτοιος, ή τολμάει να μας μιλήσει στον ίδιο τόνο που του μιλάμε εμείς, έχουμε το ακαταλόγιστο να τον πηδήξουμε χωρίς καν ένα υποτυπώδες δείπνο πρώτα και χωρίς να λογοδοτήσουμε σε κανέναν.Απορώ αν υπάρχει κανείς που να πιστεύει πως μετά από αντικειμενική έρευνα (καραλόλ) οι παραπάνω κύριοι που σίγουρα «έκαναν τη δουλειά τους» έστω τιμωρήθηκαν με κάτι παραπάνω από slap on the wrist; 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις