mphxths Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 @mphxth Ένας νεοεισερχόμενος στην αγορά εργασίας (είδος προς εξαφάνιση αλλά λέμε) βγάζει...400 καθαρά; 500; Κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Η κάρτα απεριορίστων για όλα τα μέσα κοστίζει 45 ευρώ. Αμέσως το 400 γίνεται ουσιαστικά 355. Το θεωρείς λογικό να δίνεις πάνω απο 10% του μηνιαίου εισοδήματός σου μόνο για να πηγαίνεις στη δουλειά σου; Το 049 κάνει Ομόνοια-Πειραιά απο Πειραιώς, είναι βασικότατη γραμμή. Είναι και διαδρομή που δεν καλύπτεται πουθενα απο εναλλακτική συγκοινωνία οπότε σωστά έχει τόσες στάσεις. Ίσως να έλεγες υπερβολική τη 550 που κάνει όλο το Λεκανοπέδιο, αυτή θα μπορούσε π.χ. να σπάσει στα 2, αλλά ποιός ο λόγος; κοιτα να δεις..αναλογως τις διαδρομες... Αν η διαδρομη ειναι μια να πας στην δουλεια και μια να γυρισεις...απλα παιζεις με τα εισιτηρια... αν στην δουλεια σου περιλαμβανεται να πηγαινεις σε πελατες για παραδειγμα καθημερινα με ΜΜΜ εκει ειναι αναλογως τι εχει συμφωνηθει με τον εργοδοτη. Εγω καποτε δουλευα αγιο σωστη...σκεψου..ιλιον...αγιο σωστη... λεωφορειο...σταθμο αττικης..μετρο.συνταγμα..αλλαγη μετρο..συγγρου φιξ...λεωφορειο αγιο σωστης. και ετρεχα σε πελατες καθημερινα με ΜΜΜ.... η αληθεια ειναι οτι πιο πολυ με ενοιαζε και με κουραζε η ταλαιπωρια παρα τα λεφτα που εσκαγα...ασχετως αν τοτε ηταν προ κρισης εποχης. τωρα ναι με πενιχρους μισθους...η μηνιαια καρτα ειναι μεγαλο ποσοστο του μισθου..αλλα απο κει και περα ειναι και εσωτερικο κουμαντο... που ειναι η δουλεια..εκει..ποσα χρειαζομαι για πηγαινελα...τοσα..ποσος ειναι ο μισθος..τοσος...με συμφερει?βγαινω?μπορω να βρω αλλου δουλεια?να την παρω αναγκαστικα? και τωρα με την κριση δυστυχως..τετοια ερωτηματα ειναι βασικα..εκβιαστικου χαρακτηρα.... 45 ευρω το μηνα για απεριοριστες διαδρομες οπου εχεις την δυνατοτητα αν θες να μεινεις επι ενα μηνα μονιμα σε ενα ΜΜΜ δεν ειναι πολλα λεφτα. Το προβλημα ειναι οι εξαιρετικα μικροι μισθοι και επειδη αυτους τους βλεπω να εχουν και αλλες πτωτικες τασεις πρεπει να γινει σιγουρα μια αναπροσαρμογη... Γενικα πρεπει να γινει αναπροσαρμογη σε πολλες τιμες..σε πολλα ειδη και υπηρεσιες..αλλα το θεμα ειναι οτι οι περισσοτερες δημοσιες υπηρεσιες...ειναι ζημιογονες εδω και χρονια....εχουν χρεη με λιγα λογια..οποτε να ριξουν τις τιμες ουτε λογος..οποτε παπαρια 1
ZAKKWYLDE Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 κοιτα να δεις..αναλογως τις διαδρομες... Αν η διαδρομη ειναι μια να πας στην δουλεια και μια να γυρισεις...απλα παιζεις με τα εισιτηρια... αν στην δουλεια σου περιλαμβανεται να πηγαινεις σε πελατες για παραδειγμα καθημερινα με ΜΜΜ εκει ειναι αναλογως τι εχει συμφωνηθει με τον εργοδοτη. Εγω καποτε δουλευα αγιο σωστη...σκεψου..ιλιον...αγιο σωστη... λεωφορειο...σταθμο αττικης..μετρο.συνταγμα..αλλαγη μετρο..συγγρου φιξ...λεωφορειο αγιο σωστης. και ετρεχα σε πελατες καθημερινα με ΜΜΜ.... η αληθεια ειναι οτι πιο πολυ με ενοιαζε και με κουραζε η ταλαιπωρια παρα τα λεφτα που εσκαγα...ασχετως αν τοτε ηταν προ κρισης εποχης. τωρα ναι με πενιχρους μισθους...η μηνιαια καρτα ειναι μεγαλο ποσοστο του μισθου..αλλα απο κει και περα ειναι και εσωτερικο κουμαντο... Μα αν πηγαίνεις κάθε μέρα στη δουλειά (και χρειάζεσαι μετρό) τότε υποχρεωτικά παίρνεις κάρτα. Είναι σαφώς πιο οικονομικό. Μόνο που το απεριόριστο δεν μου λέει τίποτα. Εγώ θέλω απλά να πηγαινοέρχομαι στη δουλειά μου, δεν με ενδιαφέρει ότι μπορώ να κάνω αν θέλω 50 διαδρομές μέσα σε μία μέρα. Συνεπώς το ότι είναι απεριόριστο μπορεί να μη μου προσφέρει τίποτα. Γιατί δεν βγάζουν μια ακόμα πιο φθηνή απλά πήγαινε-έλα κάρτα; Η εισητήριο σαν το ημερήσιο που απλά το χτυπάς 2 φορές; Η χασούρα αυτή δηλαδή δεν τους λέει τίποτα; Ή δίνω ~60 μήνα για εισητήρια για 1 πήγαινε-έλα διαδρομή/μέρα, ή 45 ευρώ και μπορώ να κάνω απεριόριστες διαδρομές ΚΑΘΕ μέρα. Απο εκεί δεν χάνουν απίστευτα λεφτά; Και η λογική ότι δεν θα χρησιμοποιήσω την αξία που αγόρασα δεν ισχύει, αφού για να την αγοράσω σίγουρα θα μετακινούμαι κάθε μέρα! Αυτό προφανώς σημαίνει ότι το εισητήριο έχει τεράστιο περιθώριο κέρδους σε σχέση με τη κάρτα, αφού θεωρητικά και όλοι να αγόραζαν κάρτες πάλι θα έβγαζαν τα έξοδά τους.
Tilemaxx Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Για όλα φταίει η νεοελληναράδικη παιδεία. Με αυτή μεγάλωσε και ο ελεγκτής και το παιδί. Δυστυχώς αυτή είναι η μόνη αλήθεια. 10
Bspus Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Τοσες σελιδες και κανεις δεν εχει αναφερει οτι απο αυτην την απιστευτη χοντραδα (μπουτον κινδυνου) που εκανε ο νεαρος θα μπορουσε να ειχε τραυματιστει αλλος κοσμος. Πχ καμια γριουλα που ηταν ορθια. Αναρωτιεμαι, σε ενα τετοιο εναλλακτικο σεναριο, και αν τελικα ο νεαρος δεν πεθαινε, ποσοι θα ηταν ακομα με το μερος του. Γιατι παρα την τελειως διαφορετικη εξελιξη, η συμπεριφορα και κινητρα θα ηταν απαραλλαχτα. Αλλα ολα εχουμε μαθει να τα κρινουμε εκ των υστερων Εκτος βεβαια αν καποιοι οντως πιστευουν (γιατι καπου το ειδα και αυτο) οτι ο ελεγκτης ειναι που χρησιμοποιησε το μπουτον κινδυνου για να πεταξει το νεαρο εξω, σε συνεργασια με τον οδηγο. Προφανως γι αυτους, ο ελεγκτης αν και παραδοπιστο καθικι ηταν προθυμος να θυσιασει την αμοιβη του απο το προστιμο! 2
Gtr34 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Τοσες σελιδες και κανεις δεν εχει αναφερει οτι απο αυτην την απιστευτη χοντραδα (μπουτον κινδυνου) που εκανε ο νεαρος θα μπορουσε να ειχε τραυματιστει αλλος κοσμος. Πχ καμια γριουλα που ηταν ορθια. Αναρωτιεμαι, σε ενα τετοιο εναλλακτικο σεναριο, και αν τελικα ο νεαρος δεν πεθαινε, ποσοι θα ηταν ακομα με το μερος του. Γιατι παρα την τελειως διαφορετικη εξελιξη, η συμπεριφορα και κινητρα θα ηταν απαραλλαχτα. Αλλα ολα εχουμε μαθει να τα κρινουμε εκ των υστερων Εκτος βεβαια αν καποιοι οντως πιστευουν (γιατι καπου το ειδα και αυτο) οτι ο ελεγκτης ειναι που χρησιμοποιησε το μπουτον κινδυνου για να πεταξει το νεαρο εξω, σε συνεργασια με τον οδηγο. Προφανως γι αυτους, ο ελεγκτης αν και παραδοπιστο καθικι ηταν προθυμος να θυσιασει την αμοιβη του απο το προστιμο! Πως είσαι τόσο σίγουρος ότι πάτησε η δεν πάτησε το κουμπί ο νεαρός; ήσουν μπροστά στο συμβάν ; Για όλα φταίει η νεοελληναράδικη παιδεία. Με αυτή μεγάλωσε και ο ελεγκτής και το παιδί. Δυστυχώς αυτή είναι η μόνη αλήθεια. Και το να κρίνουμε άτομα που δεν ξέρουμε πως μεγάλωσαν είναι γνώρισμα της ''νεοελληναράδικης'' παιδείας. 1
pournaras Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Μα αν πηγαίνεις κάθε μέρα στη δουλειά (και χρειάζεσαι μετρό) τότε υποχρεωτικά παίρνεις κάρτα. Είναι σαφώς πιο οικονομικό. Μόνο που το απεριόριστο δεν μου λέει τίποτα. Εγώ θέλω απλά να πηγαινοέρχομαι στη δουλειά μου, δεν με ενδιαφέρει ότι μπορώ να κάνω αν θέλω 50 διαδρομές μέσα σε μία μέρα. Συνεπώς το ότι είναι απεριόριστο μπορεί να μη μου προσφέρει τίποτα. Γιατί δεν βγάζουν μια ακόμα πιο φθηνή απλά πήγαινε-έλα κάρτα; Η εισητήριο σαν το ημερήσιο που απλά το χτυπάς 2 φορές; Η χασούρα αυτή δηλαδή δεν τους λέει τίποτα; Ή δίνω ~60 μήνα για εισητήρια για 1 πήγαινε-έλα διαδρομή/μέρα, ή 45 ευρώ και μπορώ να κάνω απεριόριστες διαδρομές ΚΑΘΕ μέρα. Απο εκεί δεν χάνουν απίστευτα λεφτά; Και η λογική ότι δεν θα χρησιμοποιήσω την αξία που αγόρασα δεν ισχύει, αφού για να την αγοράσω σίγουρα θα μετακινούμαι κάθε μέρα! Αυτό προφανώς σημαίνει ότι το εισητήριο έχει τεράστιο περιθώριο κέρδους σε σχέση με τη κάρτα, αφού θεωρητικά και όλοι να αγόραζαν κάρτες πάλι θα έβγαζαν τα έξοδά τους. Δεν τους νοιαζει απλα γιατι ειναι δημοσιο. Κανεις δε θα κατσει να ασχοληθει με επανασχεδιαση διαδρομων, εναλλακτικους τροπους πληρωμης, ευελικτες καρτες κλπ. Τοσες σελιδες και κανεις δεν εχει αναφερει οτι απο αυτην την απιστευτη χοντραδα (μπουτον κινδυνου) που εκανε ο νεαρος θα μπορουσε να ειχε τραυματιστει αλλος κοσμος. Πχ καμια γριουλα που ηταν ορθια. Αναρωτιεμαι, σε ενα τετοιο εναλλακτικο σεναριο, και αν τελικα ο νεαρος δεν πεθαινε, ποσοι θα ηταν ακομα με το μερος του. Γιατι παρα την τελειως διαφορετικη εξελιξη, η συμπεριφορα και κινητρα θα ηταν απαραλλαχτα. Αλλα ολα εχουμε μαθει να τα κρινουμε εκ των υστερων Εκτος βεβαια αν καποιοι οντως πιστευουν (γιατι καπου το ειδα και αυτο) οτι ο ελεγκτης ειναι που χρησιμοποιησε το μπουτον κινδυνου για να πεταξει το νεαρο εξω, σε συνεργασια με τον οδηγο. Προφανως γι αυτους, ο ελεγκτης αν και παραδοπιστο καθικι ηταν προθυμος να θυσιασει την αμοιβη του απο το προστιμο! Και που εισαι ακομη, μπορει να δεις και οτι ο οδηγος σηκωθηκε απο τη θεση του ενω το λεωφορειο ηταν εν κινησει, και τον εσπρωξε
PostHelper Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 το χω δει να εφαρμοζεται στα Γιαννενα...ο οδηγος "εσκιζε"=ακυρωνε το εισιτηριο και εμπαινες απο την μπροστα πορτα...Αν το λεωφορειο γεμιζε ασφυκτικα και επρεπε να μπεις απο τις μεσαιες/πισω πορτες , ανοιγε η μπροστα...σηκωνοταν μεχρι την πορτα ο οδηγος...πηγαινες στο σκιζε και εμπαινες απο τις αλλες πορτες. Με λιγα λογια δεν εμπαινες αν δεν ειχες εισιτηριο..πολυ απλα. Και μιλαμε τωρα κατι πρωινες ωρες που οι φοιτητες πηγαινανε στο πανεπιστημιο/τει και γινοταν του πουταναριου..κρεμομασταν απο τα παραθυρα.Παρολα αυτα σημαντικες καθυστερησεις απο την διαδικασια ανοιγωμπροσταπορτα-ακυρωνω-μπαινεις δεν υπηρχαν. κ γιαννενα εχω παει κ λαρισα εχω παει που το κανουν αυτο αλλα αθηνα θεσσαλονικη δεν εχουν καμια μα καμια σχεση με αυτα. γιαννενα ειχε κοσμο αλλα ολοι νεαροι αρα γρηγοροι στη σκεψη κ στις κινησεις. ασε που μαλλον δεν εχεις δει γραμμη κεντρου αθηνας ή θεσσαλονικης το πρωι. σε αθηνα κ θεσσαλονικη ΔΕΝ μπορει να γινει αυτο που λες. στην θεσσαλονικη το κανανε πριν 2 μηνες πιλοτικα στην γραμμη 10 κ η γραμμη σερνοταν!! καθυστερωντας κ ολα τα λεωφορεια απο πισω. Και το να κρίνουμε άτομα που δεν ξέρουμε πως μεγάλωσαν είναι γνώρισμα της ''νεοελληναράδικης'' παιδείας. τον ΜΕΣΟ Ελληνα κρινει κ εννοουσε κ ο μεσος Ελληνας δυστυχως αντιπροσωπευει το 95% του πληθυσμου.
gpgalanis Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Ρε παιδια νομιζω κουρασε το θεμα. Οτι συστηματα και να βαλουμε στο τελος καταληγουμε στο ενα και μονο προαπαιτουμενο. Την παιδεία. 30 σελιδες τωρα οι μισοι ψαχνουν να βρουν επιχειρηματα να μην πληρωνουν εισητηριο και δεν το λενε αμεσα (κλασσικα) αλλα ρωτανε "τι μπορεί και τι δεν μπορει να μου κανει ο ελεγκτης", ανεβαζουν PDF δεν πληρωνω κτλ. Γιατι αν μια φορα σου συμβει να μην εχεις εισητηριο και να σε γράψουν τοτε δεν χρειάζεσαι ολες αυτες τις μπουρδες. Λες "μαλακια μου" πληρωνεις και τελος. Αλλα αν το εχεις στο αιμα σου να εισαι τζαμπατζης και βαρυ πεπονι ψαχνεις νομους κτλ για να κανεις ηθελημένα την μαλακια σου και μετά να την κανεις σαν κοτα ή σαν "ηρωας". Τωρα για το τι εγινε μεσα στο τρόλεϊ θα αποφανθεί η δικαιοσυνη και αν φταίνε ο οδηγος και ο ελεγκτης ας φανε την ποινη που τους αναλογει. Μεχρι τοτε ομως οι γονεις ας μεριμνησουμε να γινουμε φορεις παιδειας προς τα παιδια μας και να αφησουμε την κλασσικη μας γκρινια για το σύστημα κτλ που τους δηλητηριάζει το μυαλο και οι νεοι ανθρωποι ας γινουν οι ιδιοι η αλλαγη που ζητουν. Ολα τα αλλα ειναι να ειχαμε να λέγαμε. RIP στο παιδι και κουραγιο στην οικογενεια του. 3
kanesaxo Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Kαι για επανέλθουμε στο θέμα μας και οχι στα "δε πληρώνω" "αγανακτισμένος επιβάτης" κτλ... Διαβάζω τώρα και βίντεο μάλιστα μια γιαγιάκα, πως τον θανών τον εβριζαν, και τον εσπρωξαν κάτω/εξω. Ερωτώ λοιπόν...Αυτη η γιαγιάκα, εδωσε κατάθεση στην αστυνομία εκείνη την ώρα; Τωρα τα θυμήθηκε αυτά; Πραγματικά, η υπόθεση μυρίζει...Και κάποιοι βρίσκουν ευκαιρία για αυτοπροβολή και...ποσοστό. Οσοι έχουν ασχοληθεί με δικαστήρια, μάλλον καταλαβαίνουν. http://news247.gr/eidiseis/dikhgoros_oikogeneias_sto_news_247_yparxoyn_anapanthta_erwthmata_gia_to_an_o_18xronos_sprwxthke_h_phdhkse_apo_to_trolei.2371630.html
liopyr Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Μόλις βγάλει απόφαση το δικαστήριο του μπλαμπλα να μας ενημερώσετε ε. 2
The_Judas Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Ο νεαρός ήταν άνεργος... όπως και το 90% των παιδιών στην ηλικία του. Δεν θυμάμαι ποτέ να είχε δουλειές για 18χρονους στην Ελλάδα ακόμη και σε καλύτερες εποχές. Ίσως μόνο παλιότερα που δούλευε όλη η οικογένεια στα χωράφια και στα καπνά. Οι γονείς του ήταν εργαζόμενοι, δεν είχε λόγο να ψεύδεται για να γλιτώσει το πρόστιμο και να αρνείται να πληρώσει το εισιτήριο. Ο ελεγκτής δεν είχε το δικαίωμα να κάνει τσαμπουκάδες και τραμπουκισμούς. Αυτό δεν τον κάνει δολοφόνο (εκτός συγκλονιστικού απροόπτου...). Είναι υποκρισία βέβαια γιατί τα ΜΜΜ έχουν κάνει 30 φορές απεργία μόνο μέσα στο 2013... και τώρα να μας το παίζουν τηρητές του νόμου και υπέρμαχοι της κρατικής εξουσίας. Είναι βέβαια ένα κοινωνικό ζήτημα που πρέπει να το κοιτάξει η πολιτεία χωρίς να χρειαστεί να φτάσουμε σε τέτοια σκηνικά. Το να μπαίνουν δωρεάν οι άνεργοι δεν είναι εύκολο να εφαρμοστεί. Μπορούν όμως να έχουν μειωμένο εισιτήριο και γενικά να θεσπιστούν εισοδηματικά κριτήρια. Το θεωρώ χαζό να έχουν μειωμένο οι άνω των 65! Μπορεί ο άλλος να είναι μεγαλογιατρός ή μεγαλοεπιχειρηματίας... μειωμένο θα πληρώσει; 3
sistah Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 http://www.athenstransport.com/2013/08/ticket-control-2/ "Ίσως είναι καιρός να παραδεχτούμε ότι οι έλεγχοι εισιτηρίων, με τη μορφή που γίνονται σήμερα, είναι ένα αποτυχημένο μέτρο. Αφενός γίνονται εντελώς τυχαία, ανάλογα με το τι βολεύει τους πολλές φορές εθελοντές ελεγκτές, και αφετέρου ποτέ δεν έχουν παρουσιαστεί στοιχεία που να αποδεικνύουν μείωση της εισιτηριοδιαφυγής ως αποτέλεσμα των ελέγχων. Οι ελεγκτές με τη σειρά τους είναι ανεκπαίδευτοι και πολλές φορές φανερά ακατάλληλοι για την εργασία την οποία καλούνται να εκτελέσουν. Όλοι μας έχουμε δει παραβάτες να αντιμετωπίζονται χειρότερα από εγκληματίες που συλλαμβάνονται από την αστυνομία."
rikos Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Ρε παιδια νομιζω κουρασε το θεμα. Οτι συστηματα και να βαλουμε στο τελος καταληγουμε στο ενα και μονο προαπαιτουμενο. Την παιδεία. 30 σελιδες τωρα οι μισοι ψαχνουν να βρουν επιχειρηματα να μην πληρωνουν εισητηριο και δεν το λενε αμεσα (κλασσικα) αλλα ρωτανε "τι μπορεί και τι δεν μπορει να μου κανει ο ελεγκτης", ανεβαζουν PDF δεν πληρωνω κτλ. Γιατι αν μια φορα σου συμβει να μην εχεις εισητηριο και να σε γράψουν τοτε δεν χρειάζεσαι ολες αυτες τις μπουρδες. Λες "μαλακια μου" πληρωνεις και τελος. Αλλα αν το εχεις στο αιμα σου να εισαι τζαμπατζης και βαρυ πεπονι ψαχνεις νομους κτλ για να κανεις ηθελημένα την μαλακια σου και μετά να την κανεις σαν κοτα ή σαν "ηρωας". Τωρα για το τι εγινε μεσα στο τρόλεϊ θα αποφανθεί η δικαιοσυνη και αν φταίνε ο οδηγος και ο ελεγκτης ας φανε την ποινη που τους αναλογει. Μεχρι τοτε ομως οι γονεις ας μεριμνησουμε να γινουμε φορεις παιδειας προς τα παιδια μας και να αφησουμε την κλασσικη μας γκρινια για το σύστημα κτλ που τους δηλητηριάζει το μυαλο και οι νεοι ανθρωποι ας γινουν οι ιδιοι η αλλαγη που ζητουν. Ολα τα αλλα ειναι να ειχαμε να λέγαμε. RIP στο παιδι και κουραγιο στην οικογενεια του. Καλύτερα τζαμπατζής στα εισιτήρια παρά ταμπατζης στην ηθική.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Super Moderators Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Το θεωρώ χαζό να έχουν μειωμένο οι άνω των 65! Μπορεί ο άλλος να είναι μεγαλογιατρός ή μεγαλοεπιχειρηματίας... μειωμένο θα πληρώσει; λογικά αυτοί θα κυκλοφορούν με τα αυτοκινητά τους...
Moderators Malthador Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Moderators Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Να ξεκαθαρισω απο την αρχη οτι δεν ειμαι υπερ των λαθρεπιβατων. Επισης ομως θεωρω αδικο να πληρωνεις το ιδιο για 2-3 στασεις και το ιδιο για ολη την αστικη διαδρομη καθε ΜΜΜ Αλλα με προσφατο θανασιμο τραυτατισμο 18χρονου http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231261305 που δεν ειχε εισητηριο και πηδηξε απο το τρολεϋ οταν ο ελεγκτης του ζητησε εισητηριο και δεν ειχε μεχρι που φτανουν οι αρμοδιοτητες αυτων των ...οργανων ? Γιατι στην πρωτη σταση που εκανε το τρολεϋ δεν κετεβηκε σαν "κυριος" ο νεαρος ? Ηταν υποχρεωμενος να ακολουθησει τον ελεγκτη ? Αν ναι με ποιο τροπο μπορουσε να του το επιβαλει ελλειψει αστυνομιας ? Μηπως κανουν καταχρηση ...εξουσιας ? Νομίζω η παρακάτω ανάλυση από νομικό καλύπτει τα ερωτήματα του OP: http://www.judex.gr/?p=6733
Προτεινόμενες αναρτήσεις