mphxths Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Αααα περισσότερα λεωφορεία, άρα περισσότερους οδηγούς, καύσιμα, συντήρηση κτλ. Είσαι σίγουρος ότι τα περισσότερα λεωφορεία, καύσιμα συντήρηση κτλ κοστίζουν λιγότερα απο τη τωρινή χασούρα της λαθρεπιβίβασης; Εγώ είμαι σίγουρος ότι τους συμφέρει να έχουν 20% λαθρεπιβίβαση παρα να χρειαστούν ένα +50% κόστος το λιγότερο σε στόλο, καύσιμα και οδηγούς αφου εχουν λιγοτερη χασουρα..που πιθανολογω πως ετσι ειναι...γιατι καθονται και απασχολουν ελεγχτες και εχουμε και ντραβαλα ? Ετσι απλα για να μην παρουμε αερα αν ακουστει οτι καταργηθηκαν οι ελεγχτες? Το θεμα μας ειναι οτι οι συγκοινωνιες μας ειναι για το μπιπ καβαλα. το νομοθετικο πλαισιο που καλυπτει τους ελεγχτες ειναι...ανυπαρκτο και τους αφηνει σχετικα ακαλυπτους ως προς τον τροπο διεξαγωγης των ελεγχων. Οι δρομοι και η κατασταση του στολου των λεωφορειων ειναι τετοια που δεν επιτρεπει δραστικες αλλαγες . Ωραια ..ολα κομπλε...απορω γιατι το κανουμε και τοσο μεγαλο θεμα
pournaras Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 @ΖΑΚΚ μενω ιλιον , εχω κανει την λιοσιων με λεωφορειο περισσοτερες φορες απο οτι εχω κανει την διαδρομη σαλονι-τουαλετα εχω δει την λιοσιων και προ μετρο εποχης και μετα μετρο εποχης..το πηξιμο ειναι επικο οποτε και να το σκεφτεις. Σιγουρα φταιει οτι ειναι 2 λωριδες με συχνη ροη και οι προσπερασεις ειναι δυσκολες εως αδυνατες...και σιγουρα φταιει και ελλεψη περιφερειακων δρομων.Η εθνικη ειναι ειδικη περιπτωση....που δεν βολευει παντα.... Το συστημα μπορει να εφαρμοστει...θα τιγκαρει το λεωφορειο ο οδηγος μεχρι συγκεκριμενο αριθμο ατομων..μετα απλα δεν θα παιρνει.Αλλα αυτο για να γινει και να μην πεσει το κραξιμο του αιωνα...σημαινει οτι το επομενο λεωφορειο θα σκαει μεσα σε 5 λεπτα..ετσι ωστε αυτοι που δεν τους πηρε το 1ο λεωφορειο να μην σπαστουν πολυ. Ετσι και οι οδηγοι θα ελεγχουν καλυτερα αυτους που μπαινουν ...και τα λεωφορεια δεν θα τιγκαρουν μεχρι σκασμου..και τα δρομολογια θα ειναι συχνα...και οι καθυστερησεις επιβιβασης μικρες... Ολα αυτα προυποθετουν περισσοτερα λεωφορεια , καλυτερη συντηρηση αυτη , σωστη εφαρμογη απο μερους των οδηγων κλπ κλπ Μην το κουραζουμε...σου λεω λειτουργει το συστημα και σε πιο ακραιες περιπτωσεις απο αυτες που μολις περιεγραψα... Απλα δεν υπαρχουν balls να το εφαρμοσει ή στην τελικη να σκεφτει κατι αλλο καποιος ιθυνων. Περιμενουμε το τραγικο γεγονος..ωστε να αρχισουμε να κραζουμε το συστημα...το συστημα να σκεφτεται τι πρεπει να αλλαξει..να κανουμε καμμια συζητηση στο φορουμ περι επαναστασης , κακο συστημα , αδικοχαμενους νεους και σε 4-5 μερες που θα χει ξεφουσκωσει το θεμα θα συνεχισουμε με την καθημερινοτητα μας... Εεεε ετσι δεν αλλαζει τιποτα... ΥΓ : πολλες φορες αν δεν γκρεμισεις κατι ..δεν χτιζεται σωστα !! .. λιοσιων πηγμενη...θηβων πηγμενη...εθνικη πολλες φορες πρωινα (ειδικα προς μεταμορφωση) πηγμενη μεχρι τα μπουνια..δεν πιστευεις οτι κατι δεν εχει σχεδιαστει σωστα απο θεμα δρομων ?? Σε ολη την υπολοιπη ελλαδα, εκτος αθηνων (δεν ξερω αν ειναι και η θεσ/νικη) το αστικο λεωφορειο ειναι ιδιωτικο, οποτε εκει θα σκιστει ο οδηγος να κανει τα αυτονοητα, για να μη χασει τα λεφτα του, και αν οι επιβατες ειναι παραπανω, ναι, θα τρεξει κι ενα επομενο για να παρει τους υπολοιπους. Στο κωλοχανειο που λεγεται αθηνα, οι πανεξυπνοι δεν αφησαν την μετατροπη σε ιδιωτικοποιηση που ειχε ξεκινησει ο ακατανοματος, και με την επανελευση του τοτε "σιδερενιου" (μολις βγηκε απο το Χερφιλντ), τα ξαναεκαναν δημοσια. Σε ενα τετοιο συστημα λοιπον, στα παπαρια του του καθε δημοσιου υπαλληλου οδηγου αν θα πληρωσει η οχι ο καθε επιβατης, οτι γινεται ειναι απλα για τα ματια του κοσμου. Ουτε θα κατσει να ασχοληθει με τα εισητηρια, ουτε θα κατσει να ασχοληθει με το ποσοι καταφεραν ή οχι να μπουν, ουτε θα κατσει να ασχοληθει με το ποσοι απο αυτους θα ειναι τζαμπατζηδες. Μπαινει απλα μια φορα στο τοσο ενας ελεγκτης χωρις απολυτως καμμια δικαιοδοσια απλα για να φοβερησει, και να δειξει οτι το κρατος που τον πληρωνει, δουλευει ρολοι...
John323 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Αααα περισσότερα λεωφορεία, άρα περισσότερους οδηγούς, καύσιμα, συντήρηση κτλ. Είσαι σίγουρος ότι τα περισσότερα λεωφορεία, καύσιμα συντήρηση κτλ κοστίζουν λιγότερα απο τη τωρινή χασούρα της λαθρεπιβίβασης; Εγώ είμαι σίγουρος ότι τους συμφέρει να έχουν 20% λαθρεπιβίβαση παρα να χρειαστούν ένα +50% κόστος το λιγότερο σε στόλο, καύσιμα και οδηγούς Περισσοτερα λεωφορεια απο τα Γιαννενα ανθρωπε μου! Να χρειαστουν περισσοτερα λεωφορεια για την ιδια διαδρομη δεν το βλεπω αλλα αν δεν δοκιμαστει πως ξερουμε? Ισως χρειαστουν, ισως το ποσο που θα γλυτωσουν απο την λαθροεπιβιβαση να το κανει να αξιζει. Μου φαινεται πολυ αρνητικος για κατι που απλα δεν εχει δοκιμαστει το κερατο μου μεσα, ξεκολλα με την ξερολιαση. Ισως πραγματι να μην τσουλησει, αλλα αν δεν δοκιμαστει κατι πως θα το ξερουμε? Και η μεγαλη διαφορα με τα Γιαννενα και τα καθε Γιαννενα ειναι οτι εκει τα ΚΤΕΛ ειναι ιδιωτικα, αλλο κινητρο εχει εκει ο υπαλληλος δεν εχει καμια μονιμοτητα.. Μάλιστα, είναι τίγκα το λεωφορείο, ο οδηγός ανοίγει τις πίσω/μεσαίες πόρτες για να βγεί ο κόσμος και ταυτόχρονα προλαβαίνει να βγεί για να είναι μπροστα απο το λεωφορείο να κόψει εισητήρια και να προλάβει τυγχόν τσαμπατζήδες. Καλά είπα έχουν υπερήρωες εκεί πάνω. Μια τελεταια φορα θα στο εξηγησω. Το λεωφορειο το διπλο εχει μεσα 50 ατομα και σταματαει σε μια σταση με 40 ατομα να περιμενουν. Ο οδηγος παει στην μπροστινη πορτα σκιζει τα εισητηρια ολων, στην συνεχεια ανοιγει την πισω πορτα, κατεβαινουν 10-20 ατομα ξερω γω και ανεβαινουν οι νεοι. Σαν διαδικασια ενα τζιμανι οδηγος το κανει σε 3 βαρια 4 λεπτα αυτο. Ανεφερα μια μπαμπατσικη σταση, σε αλλη θα εχει 5 ατομα η 10. 1
ZAKKWYLDE Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 @mphxth όπως είπα και στον πιο πάνω. Όπως είπα στον πιο πάνω ότι αυξάνεις τα οχήματα σημαίνει ότι αυξάνεις οδηγούς + λειτουργικά. Συμφέρει αυτό; Η μήπως συμφέρει να ανεχθείς τη λαθρεπιβίβαση(δεν εξετάζουμε το ηθικό κομμάτι); Νομίζω ξέρεις πολύ καλά σε τι κατάσταση είναι τα περισσότερα πράσινα. Σκάει σε λακκούβα και κοντεύει να σπάσει ο άξονας. Φαντάσου να είχαν διπλάσιο στόλο. EDIT: τώρα είδα ότι απάντησες πιο πάνω οκ. Επίσης αυξάνεις τα οχήματα τα οποία κυκλοφορούν σε έναν ήδη πηγμένο δρόμο. Μάλιστα ενώ εκεί που σταματούσαν 1 λεπτό και έφευγαν, τώρα έχεις περισσότερα οχήματα τα οποία σταματάνε πάνω απο 1 λεπτό. Μιας και ξέρεις τη διαδρομή λοιπόν, πόση ώρα λες να πάρει να φορτωθεί ένα λεωφορείο μπροστά απο το Μετρό Αττικής κάνοντας όλη αυτή τη διαδικασία, το οποίο συνήθως έρχεται ψιλοάδειο και εκεί γεμίζει όλο; Ένα πολύ συχνό φαινόμενο είναι να σταματάνε 2 και 3 μαζί να γεμίσουν. Εκεί απλά έχει κολλήσει το σύμπαν.
mphxths Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 @pournaras συμφωνω απολυτα... για αυτο ειπα στο προ-προηγουμενο ποστ μου..οτι το συστημα που περιγραφαμε εισοδο απο μπροστα πορτα..προυποθετει και σωστη εφαρμογη του απο τους οδηγους...που δεν προκειται να γινει γιατι ακριβως ειναι δημοσιος υπαλληλος και ψιλοχεστηκε εδω που τα λεμε.. Με την λογικη αυτη πιστευω οτι ουτε οι ελεγχτες καιγονται τοσο να κανουν σωστα την δουλεια...με την εννοια να ειναι τυπικοι να σου πρηξουν τα @@ και λοιπα. Θεωρω οτι αυτοι που τραμπουκιζουν ειναι απο θεμα χαρακτηρα , δηλ και αλλη δουλεια να εκαναν την ιδια συμπεριφορα θα ειχαν.Οχι οτι καιγονται για την εφαρμογη του νομου και τοσο πολυ..δηλ να ξεφυγει και καποιος τζαμπατζης δεν προκειται να χασουν τον υπνο τους. Για αυτο ειναι ατοπο να λεμε....οτι ο ελεγχτης ωθησε τον νεαρο στην ενεργεια που εκανε....κακος ελεγχτης..αυτος τον εσπρωξε..τον ξεφτιλισε και τετοια. Πρεπει να το αποσυνδεσουμε δηλ απο το επαγγελμα..απλα ετυχε ο μαλακακος να ειναι ελεγχτης....απλα ετυχε ο νεαρος να ειναι σε κινουμενο τρολευ..αν ηταν σε καφετερια και δεν πληρωνε και γινοταν σκηνικο...ισως να μην ειχαμε τετοια καταληξη.. Ελπιζω να καταλαβαινεις τι εννοω.... ο ενας ηταν μαλακακος και ετυχε να ειναι ελεγχτης ο νεαρος ετυχε να ειναι σε τρολευ..και να κανει ο,τι σκεφτηκε να κανει.....απλα με αφορμη το περιστατικο βγηκαν στην επιφανεια τα προβληματα του συγκεκριμενου τομεα.... @ΖΑΚΚ δεν αντιλεγω οτι οι ηδη πηγμενοι δρομοι θα πηξουν χειροτερα..αλλα οκ..κατι πρεπει να γινει... αν τα 2-3 λεωφορεια που σταματανε δεν φουλαρουν..αλλα γεμιζουν με τους μισους..μην σου πω οτι θα φευγουν και γρηγοροτερα... οπως ειπα και πριν υπαρχουν πολλες προυποθεσεις 1.περισσοτερα λεωφορεια 2.περισσοτερα δρομολογια 3.συντηρηση 4.ζηλος οδηγων για την εφαρμογη του συστηματος 5.σωστη οργανωση δρομολογιων 6.αποσυμφορηση κεντρικων αρτηριων αν γινει ενα απο αυτα ελα να με χεσεις... 1
ZAKKWYLDE Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Μια τελεταια φορα θα στο εξηγησω. Το λεωφορειο το διπλο εχει μεσα 50 ατομα και σταματαει σε μια σταση με 40 ατομα να περιμενουν. Ο οδηγος παει στην μπροστινη πορτα σκιζει τα εισητηρια ολων, στην συνεχεια ανοιγει την πισω πορτα, κατεβαινουν 10-20 ατομα ξερω γω και ανεβαινουν οι νεοι. Σαν διαδικασια ενα τζιμανι οδηγος το κανει σε 3 βαρια 4 λεπτα αυτο. Ανεφερα μια μπαμπατσικη σταση, σε αλλη θα εχει 5 ατομα η 10. Α μαλιστα. Και οι 50 που θέλουν να βγούν θα περιμένουν για να κόψει ο οδηγός τα εισητήρια και ΜΕΤΑ να βγούν;;;;; Καλα ΣΟΒΑΡΟΛΟΓΕΙΣ;;; Δεν ξέρω αυτο μπορεί να το ανέχονται στα Γιάννενα αλλά στην Αθήνα ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΝΟΙΑ! Μια στάση στην Αθήνα λοιπόν μέχρι να φορτώσει ξεφορτώσει είναι βαριά 1 λεπτό. Το τζιμάνι οδηγός στα Γιάννενα κάνει τη διαδικασία πες Μ.Ο σε 2 (όχι 3-4 για να είναι πιο δίκαιο). Θέλεις δηλαδή διπλάσιο στόλο για να έχεις το ίδιο αποτέλεσμα. Θα έχεις μηδέν λαθρεπιβίβαση και θα έχεις ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΕΙ τα λειτουργικά σου κόστη. Έξυπνο πραγματικά.
John323 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Α μαλιστα. Και οι 50 που θέλουν να βγούν θα περιμένουν για να κόψει ο οδηγός τα εισητήρια και ΜΕΤΑ να βγούν;;;;; Καλα ΣΟΒΑΡΟΛΟΓΕΙΣ;;; Δεν ξέρω αυτο μπορεί να το ανέχονται στα Γιάννενα αλλά στην Αθήνα ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΝΟΙΑ! Στην Αθηνα ανεχονται να κανουν διαδρομες με το λεωφορειο 2 ωρες αλλα αναμονη 1-2 λεπτα για παταξη των τζαμπατζηδων ωστε να μην αυξανονται τα εισητηρια δεν παιζει ε? Δεν ξερω τι ναρκωτικα κανετε στην Αθηνα η αν ειστε ολοι ομαδικως καμμενοι του Συριζα και κανετε επαναστατικη γυμναστικη μεσα στα λεωφορεια κατα της εξουσιας του οδηγου... Μια στάση στην Αθήνα λοιπόν μέχρι να φορτώσει ξεφορτώσει είναι βαριά 1 λεπτό. Το τζιμάνι οδηγός στα Γιάννενα κάνει τη διαδικασία πες Μ.Ο σε 2 (όχι 3-4 που μου λες εσύ). Θέλεις δηλαδή διπλάσιο στόλο για να έχεις το ίδιο αποτέλεσμα. Θα έχεις μηδέν λαθρεπιβίβαση και θα έχεις ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΕΙ τα λειτουργικά σου κόστη. Έξυπνο πραγματικά. Στην Αθηνα καλε μου ξερολα το χασιμο χρονουν ειναι στο πηξιμο στην κινηση οχι στην επιβιβαση επιβατων ειτε με το υπαρχων συστημα ειτε με αυτο που λεω εγω. Δεν διπλασιαζεις κανενα κοστος αντε μια διαδρομη 60 λεπτων να την επιβαρυνεις 5-10 λεπτα συνολο, οκ δεν θα χρειαστεις και μιλιουνια λεωφορεια να καλυψεις την διαφορα, ελεος! Μπορει να μην χρειαστει καν επιπλεον δρομολογιο. Στα Γιαννενα πχ η διαδρομη απο την κεντρικη σταση στο πανεπιστημιιο, μια αποσταση 6 χλμ τις ημερες που γινετια της πορνης ειναι συνολο 25~30 λεπτα απο τα οποια 5~7 να ειναι συνολο αυτη η διαδικασια που σου ειπα.
mphxths Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 @ΖΑΚΚ ξεχασαμε να πουμε στην ολη ιστορια , οτι τοτε που ημουν γιαννενα (το λεω γιατι τωρα δεν ξερω τωρινες τιμες) , οι τιμες των εισιτηριων σε σχεση με τα αθηναικα εκεινης της εποχης , ηταν διπλασια και τριπλασια τιμη πανω.Και αν θυμαμαι καλα ειχαν ολοκληρο,πολυτεκνικο και ισως και μισο ή κατι τετοιο. Ισως και ενα εξτρα για εκτος πολης (τει / αει ηταν εκτος πολης) Αρα τα εσοδα ηταν αρκετα και προφανως τους ενδιεφερε να μην εχουν λαθρεπιβατες... Για να πουμε και κατι σχετικο με το αρχικο ερωτημα του θρεντ. Θεωρω οτι οι ελεγχτες ειναι σαν τους φανταρους στον στρατο.Σε βαζουν στην σκοπια , γεμιστηρα στην τελαμονα και αμα παιχτει κανα σκηνικο...πρεπει να καλυφθεις..να παρεις τηλεφωνο στο αξιωματικο υπηρεσιας..να τον ενημερωσεις οτι δεχεσαι πυρα και αφου σου δωσει την αδεια..να σκισεις την τελαμονα με καποιον τροπο (ας πουμε με την ξιφολογχη)..να οπλισεις και να ριξεις καμμια και συ με την προοπτικη αν τον πετυχεις να πας και σε κανα στρατοδικειο. Ολα αυτα εφοσον δεν σε εχουν καθαρισει μεχρι εκεινη την ωρα. Ετσι και οι ελεγχτες..τους λενε..πηγαιντε ελεγχτε..αλλα μην ακουμπησετε καθολου τον παραβατη...ααα και για να πληρωθειτε πρεπει να γραφετε κλησεις...χαιρετα μας τον πλατανο δηλ 1
John323 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 ξεχασαμε να πουμε στην ολη ιστορια , οτι τοτε που ημουν γιαννενα (το λεω γιατι τωρα δεν ξερω τωρινες τιμες) , οι τιμες των εισιτηριων σε σχεση με τα αθηναικα εκεινης της εποχης , ηταν διπλασια και τριπλασια τιμη πανω. Το ολοκληρο για το πανεπιστημιο εχει 1,40 ενω το φοιτητικο ηταν μεχρι περσι 0,80 αλλα το ριξανε στα 0,60.
ZAKKWYLDE Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Στην Αθηνα ανεχονται να κανουν διαδρομες με το λεωφορειο 2 ωρες αλλα αναμονη 1-2 λεπτα για παταξη των τζαμπατζηδων ωστε να μην αυξανονται τα εισητηρια δεν παιζει ε? Δεν ξερω τι ναρκωτικα κανετε στην Αθηνα η αν ειστε ολοι ομαδικως καμμενοι του Συριζα και κανετε επαναστατικη γυμναστικη μεσα στα λεωφορεια κατα της εξουσιας του οδηγου... ΕΙΔΙΚΑ επειδή κάνουμε 2 ώρες διαδρομή δεν ανεχόμαστε ΟΥΤΕ ΜΙΣΟ λεπτό παραπάνω αναμονή. Το οποίο δεν είναι μισό και θα δεις αμέσως γιατί. Στην Αθηνα καλε μου ξερολα το χασιμο χρονουν ειναι στο πηξιμο στην κινηση οχι στην επιβιβαση επιβατων ειτε με το υπαρχων συστημα ειτε με αυτο που λεω εγω. Δεν διπλασιαζεις κανενα κοστος αντε μια διαδρομη 60 λεπτων να την επιβαρυνεις 5-10 λεπτα συνολο, οκ δεν θα χρειαστεις και μιλιουνια λεωφορεια να καλυψεις την διαφορα, ελεος! Μπορει να μην χρειαστει καν επιπλεον δρομολογιο. Επειδή λοιπόν δεν έχεις καμία απολύτως ιδέα τι λες http://www.oasa.gr/xmap.php?id=p550 Μέτρα τες...είναι ΕΞΗΝΤΑ στάσεις. 1 λεπτό παραπάνω σε κάθε στάση είναι 60 λεπτά παραπάνω σε μία διαδρομή. Σε μερικές είναι σαφώς περισσότερο απο 1 λεπτό, κλάφτα δηλαδή. Η διαδρομή αυτή είναι πηγμένη σε ΟΛΑ της τα σημεία. Άρα σχεδόν σε όλα τα σημεία ο οδηγός πρέπει να βγεί εκτός λεωφορείου και να κόψει εισητήρια. Εκτός ίσως κανα 2 στάσεις στην αφετηρία και κανα 2 στο τέρμα. ΟΚ σχεδόν κανένας δεν κάνει όλη τη διαδρομή. Αλλά το να κάνεις 20-25 στάσεις είναι ψιλονορμάλ. +1 λεπτό κάθε στάση +25 λεπτά στην ΗΔΗ 2ωρη καθημερινή διαδρομή σου. + άλλα 25 για επιστροφή = 1 ώρα της ημέρας μου παραπάνω στον δρόμο. 1
mphxths Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Και εδω (αθηνα) το ολοκληρο εχει 1.40 νομιζω για να χρησιμοποιησεις οτι μεσο θες για μιαμιση ωρα... 4ευρω ολα τα μεσα για ολη την μερα...14ευρω για ολα τα μεσα για ολη την βδομαδα και μας φαινονται και πολλα...!! Για καποιον που κανει πολλα δρομολογια καθημερινα..ειναι μια χαρα τιμες.... πηγη : http://www.oasa.gr/content.php?id=tickets @ΖΑΚΚ και το 049 κανει γυρω στις 40 στασεις...αλλα το θεωρεις λογικο μια γραμμη να εχει τοσες στασεις? Αυτο το 049 ειναι σαν φαντασμα...σε οποια περιοχη και ναμαι το βλεπω μπροστα μου..ημαρτον δηλ. Για αυτο εγραψα καποια στιγμη "καλυτερος σχεδιασμος δρομολογιων"
John323 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Μέτρα τες...είναι ΕΞΗΝΤΑ στάσεις. 1 λεπτό παραπάνω σε κάθε στάση είναι 60 λεπτά παραπάνω σε μία διαδρομή. Σε μερικές είναι σαφώς περισσότερο απο 1 λεπτό, κλάφτα δηλαδή. Η διαδρομή αυτή είναι πηγμένη σε ΟΛΑ της τα σημεία. Άρα σχεδόν σε όλα τα σημεία ο οδηγός πρέπει να βγεί εκτός λεωφορείου και να κόψει εισητήρια. Εκτός ίσως κανα 2 στάσεις στην αφετηρία και κανα 2 στο τέρμα. ΟΚ σχεδόν κανένας δεν κάνει όλη τη διαδρομή. Αλλά το να κάνεις 20-25 στάσεις είναι ψιλονορμάλ. +1 λεπτό κάθε στάση +25 λεπτά στην ΗΔΗ 2ωρη καθημερινή διαδρομή σου. Σε πολλες στασεις λοιπον που θα εχει 10-15 ατομα θα χασεις τον ιδιο χρονο που εχανες πριν κατα την σταση. Αμα πεσεις σε καμια μπαμπατσικη με 40-50 ατομα ναι εκει θα περιμενεις κανα 3λεπτο σιγουρα αλλα ποσες θα ειναι αυτες πια? Πιο ρεαλιστικα στην διαδρομη των 2 ωρων που λες θα προσθεσεις 15 λεπτα με εναν σωστο επαγγελματια οδηγο. Εναλλακτικα μπορεις να προσθεσεις 25% αυξηση στο εισητηριακι σου που ερχεται συμφωνα με το μνημονιο λογω 20% λαθρεπιβιβασης. Αλλα δεν πειραζει εκει ειναι Αθηνα... ΥΓ. Οχι οτι σιγουρα θα δουλεψει το συστημα αυτο αλλα εχει καλες πιθανοτητες. Και εδω (αθηνα) το ολοκληρο εχει 1.40 νομιζω για να χρησιμοποιησεις οτι μεσο θες για μιαμιση ωρα... 4ευρω ολα τα μεσα για ολη την μερα...14ευρω για ολα τα μεσα για ολη την βδομαδα και μας φαινονται και πολλα...!! Για καποιον που κανει πολλα δρομολογια καθημερινα..ειναι μια χαρα τιμες.... Αμα αλλαζεις πολλα μεσα παιζει να σε συμφερει ιδιαιτερα το 14ευρω τη βδομαδα. Σε καθε περιπτωση ειναι αρκετα χρηματα, οχι γιατι σαν ποσο ειναι τρομερο η παραλογο αλλα λογω της ελλειψης χρηματων.
mphxths Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Κοιτα οι εργαζομενοι που χρησιμοποιουν ΜΜΜ καθημερινα , χτυπανε μια μηνιαια καρτα και ειναι κομπλε. Αν εγω για παραδειγμα θελω να κατεβω κεντρο να αγορασω μια παπαρια και να γυρισω πισω... με λεωφορειο-μετρο-μετρο-λεωφορειο κανω λιγοτερο απο 1,5ωρα... ειδικα αν αφησω αμαξι σε κανα μετρο και κατεβω με μετρο και ξαναγυρισω παλι με μετρο σιγουρα κανω λιγοτερο απο 1,5 ωρα. Αρα για τετοιες "ξεπετες" με 1,40 εχεις καθαρισει και χαριζεις κι στην τελικη το εισιτηριο σε καποιον αλλο με οσο χρονο εχει απομεινει. Αν εχεις να πεταχτεις σε διαφορα μερη..χτυπας το ημερισιο με 4 ευρω..παλι τραγικα μικρο ποσο γι ανα παρεις 5-6-10 μεσα να κανεις τις δουλειες σου... Μην κοροιδευομαστε..τα ποσα ειναι λιγα... οκ κριση..ανεργια κλπ..αλλα για τοσο μικρα ποσα...ειλικρινα δεν αξιζει ο κοπος και το ξεφτιλικι και η μανουρα....και φυσικα το προστιμο σε τελικη αναλυση. 1
ZAKKWYLDE Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 @mphxth Ένας νεοεισερχόμενος στην αγορά εργασίας (είδος προς εξαφάνιση αλλά λέμε) βγάζει...400 καθαρά; 500; Κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Η κάρτα απεριορίστων για όλα τα μέσα κοστίζει 45 ευρώ. Αμέσως το 400 γίνεται ουσιαστικά 355. Το θεωρείς λογικό να δίνεις πάνω απο 10% του μηνιαίου εισοδήματός σου μόνο για να πηγαίνεις στη δουλειά σου; Το 049 κάνει Ομόνοια-Πειραιά απο Πειραιώς, είναι βασικότατη γραμμή. Είναι και διαδρομή που δεν καλύπτεται πουθενα απο εναλλακτική συγκοινωνία οπότε σωστά έχει τόσες στάσεις. Ίσως να έλεγες υπερβολική τη 550 που κάνει όλο το Λεκανοπέδιο, αυτή θα μπορούσε π.χ. να σπάσει στα 2, αλλά ποιός ο λόγος;
John323 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2013 οκ κριση..ανεργια κλπ..αλλα για τοσο μικρα ποσα...ειλικρινα δεν αξιζει ο κοπος και το ξεφτιλικι και η μανουρα....και φυσικα το προστιμο σε τελικη αναλυση. Δεν το συζηταμε, αμα δεν εχεις μια καθεσαι σπιτι σου και μετακινεισαι μονο με τα ποδια. Πολλοι ανθρωποι με φριχτες οικονομικες δυσκολιες ειναι αξιοπρεπεστατοι και δεν θελουν να μπουνε τζαμπα σε κανενα μεσο. Αν υπηρχε η οικονομικη δυνατοτητα ιδιαιτερα στις οικογενειες που δεν εχουν κανενα εργαζομενο θα επρεπε να δοθει ειτε μια εκπτωση ειτε και ελευθερας στα ΜΜΜ. Ένας νεοεισερχόμενος στην αγορά εργασίας (είδος προς εξαφάνιση αλλά λέμε) βγάζει...400 καθαρά; 500; Κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Η κάρτα απεριορίστων για όλα τα μέσα κοστίζει 45 ευρώ. Αμέσως το 400 γίνεται ουσιαστικά 355. Το θεωρείς λογικό να δίνεις πάνω απο 10% του μηνιαίου εισοδήματός σου μόνο για να πηγαίνεις στη δουλειά σου; 490 καθαρα ο ανω των 25 και 440 περιπου ο κατω των 25. Αν εισαι με μαυρα χωρις την θεωρητικη προστασια του κατωτατου οπως τοσος και τοσος κοσμος και 400 και 300 σου δινει και σου λεει αμα θες. 45 ευρω το μηνα για απεριοριστες διαδρομες οπου εχεις την δυνατοτητα αν θες να μεινεις επι ενα μηνα μονιμα σε ενα ΜΜΜ δεν ειναι πολλα λεφτα. Το προβλημα ειναι οι εξαιρετικα μικροι μισθοι και επειδη αυτους τους βλεπω να εχουν και αλλες πτωτικες τασεις πρεπει να γινει σιγουρα μια αναπροσαρμογη...
Προτεινόμενες αναρτήσεις