Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλά όσοι λένε είσοδο απο τη μπροστινή πόρτα μόνο, μάλλον δεν έχουν έχουν καμία απολύτως επαφή με την Αθηναϊκή πραγματικότητα. Να βγάζει ο οδηγός λέει ενώ το λεωφορείο είναι εν κινήσει στους παππούδες που καθυστερούν...καλα κοροϊδευόμαστε;

  • Απαντ. 820
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καλά όσοι λένε είσοδο απο τη μπροστινή πόρτα μόνο, μάλλον δεν έχουν έχουν καμία απολύτως επαφή με την Αθηναϊκή πραγματικότητα. Να βγάζει ο οδηγός λέει ενώ το λεωφορείο είναι εν κινήσει στους παππούδες που καθυστερούν...καλα κοροϊδευόμαστε;

 

 

το χω δει να εφαρμοζεται στα Γιαννενα...ο οδηγος "εσκιζε"=ακυρωνε το εισιτηριο και εμπαινες απο την μπροστα πορτα...Αν το λεωφορειο γεμιζε ασφυκτικα και επρεπε να μπεις απο τις μεσαιες/πισω πορτες , ανοιγε η μπροστα...σηκωνοταν μεχρι την πορτα ο οδηγος...πηγαινες στο σκιζε και εμπαινες απο τις αλλες πορτες.

 

Με λιγα λογια δεν εμπαινες αν δεν ειχες εισιτηριο..πολυ απλα.

 

Και μιλαμε τωρα κατι πρωινες ωρες που οι φοιτητες πηγαινανε στο πανεπιστημιο/τει και γινοταν του πουταναριου..κρεμομασταν απο τα παραθυρα.Παρολα αυτα σημαντικες καθυστερησεις απο την διαδικασια ανοιγωμπροσταπορτα-ακυρωνω-μπαινεις δεν υπηρχαν.

 

Αν ρυθμισουν και αθηνα τα δρομολογια καταλληλα πολυ ευκολα μπορει να δουλεψει το συστημα αυτο....

 

Οσο για να βγαζει ο επιβατης εισιτηριο μεσα στο λεωφορειο..το θεωρω λιγακι δυσκολο...γινοταν ποοοοοολυ παλια...αλλα τοτε ηταν αλλιως τα πραματα....

 

Επισης παλια υπηρχε και ενας κερματοδεκτης μπροστα και περνουσες και εριχνες το αντιτιμο....αρα υποθετουμε οτι θα πρεπει να μπαινεις μονο απο μπροστα..που οπως περιεγραψα παραπανω αν το λεωφορειο εχει πηξει θαναι λιγο μπλεξιμο....

Δημοσ.

WTF ας μας απαντήσουν λέει και μετά απαντάει μόνος του...

Ναι ειδες. Ζηταω την αποψη καποιων και παραλληλα λεω και τη δικη μου. Σε ορισμενους τυπους φαινεται τοσο περιεργο που κανουνε και ποστ για να αναρωτηθουν...

 

Εδω να πουμε πιστευεις οτι αμα δωθουν καρτες ελευθερης επιβιβασης σε φτωχες κατηγοριες θα λυθει το προβλημα της λαθρεπιβιβασης, αυτο ελειπε να καταφερεις να επεξεργαστεις πως αυτος που ρωταει την αποψη καποιων, λεει και τη δικη του :D

 

σαν τον αντικαπνιστικό μια φάση :P

To ιδιο λεμε. Νομοι υπαρχουν. Δεν εφαρμοζονται. Nα εφαρμοστουν, ανεξαρτητως ποιες κατηγοριες θα δικαιουνται/δεν θα δικαιουνται δωρεαν επιβιβαση.

Λεω οτι και οι ανεργοι / φοιτητες κλπ να εχουν δωρεαν επιβιβαση προφανως θα βρεθουν αλλοι τζαπατζηδες στη θεση τους με καποια αλλη δικαιολογια. Επειδη αυτη ειναι η νοοτροπια πολλων.

Δημοσ.

το χω δει να εφαρμοζεται στα Γιαννενα...ο οδηγος "εσκιζε"=ακυρωνε το εισιτηριο και εμπαινες απο την μπροστα πορτα...Αν το λεωφορειο γεμιζε ασφυκτικα και επρεπε να μπεις απο τις μεσαιες/πισω πορτες , ανοιγε η μπροστα...σηκωνοταν μεχρι την πορτα ο οδηγος...πηγαινες στο σκιζε και εμπαινες απο τις αλλες πορτες.

 

Με λιγα λογια δεν εμπαινες αν δεν ειχες εισιτηριο..πολυ απλα.

 

Και μιλαμε τωρα κατι πρωινες ωρες που οι φοιτητες πηγαινανε στο πανεπιστημιο/τει και γινοταν του πουταναριου..κρεμομασταν απο τα παραθυρα.Παρολα αυτα σημαντικες καθυστερησεις απο την διαδικασια ανοιγωμπροσταπορτα-ακυρωνω-μπαινεις δεν υπηρχαν.

 

Αν ρυθμισουν και αθηνα τα δρομολογια καταλληλα πολυ ευκολα μπορει να δουλεψει το συστημα αυτο....

 

Οσο για να βγαζει ο επιβατης εισιτηριο μεσα στο λεωφορειο..το θεωρω λιγακι δυσκολο...γινοταν ποοοοοολυ παλια...αλλα τοτε ηταν αλλιως τα πραματα....

 

Επισης παλια υπηρχε και ενας κερματοδεκτης μπροστα και περνουσες και εριχνες το αντιτιμο....αρα υποθετουμε οτι θα πρεπει να μπαινεις μονο απο μπροστα..που οπως περιεγραψα παραπανω αν το λεωφορειο εχει πηξει θαναι λιγο μπλεξιμο....

 

Καλα κοροιδευόμαστε έτσι; Το έχεις δει στα Γιάννενα, μια πόλη άντε 200χλ κατοίκων, να εφαρμοστεί το ίδιο σε μια μητρόπολη 4-5 εκ...Σιγά τα λεωφορειάκια των Ιωαννίνων. Για κάντο σε μια τίγκα "φυσαρμόνικα".

Απο που θα αποβιβάσεις τους επιβάτες; Επίσης απο μπροστά; Θα περάσει ο άλλος πίσω στη φυσαρμόνικα πάνω απο 100 στοιβαγμένα άτομα; 

 

Αν ανοίξεις τις πίσω πόρτες (ναι έχει τρείς) πως θα δει ο οδηγός αν δεν επιβιβάστηκε κανείς; Και αν το δει τι θα κάνει θα σταματήσει να πάει να τον κατεβάσει;

 

Όταν μετατρέψεις την στάση του 1 λεπτού, σε στάση των 2+ λεπτων (λόγω της καθυστέρησης για τα εισητήρια) μάντεψε πόσα λεωφορεία χρειάζεσαι για να "πατσίσεις"....τα διπλάσια τουλάχιστον). Το τι παρακώληση συγκοινωνίας θα κάνεις σε δρόμους όπως Συγγρου, Κηφισίας, Μεσογείων δε λέγεται(και όχι δεν είναι ΟΛΕΣ οι στάσεις πάνω σε λεωφορειολωρίδα). 

 

Θέλω να δω να το κάνουν αυτό σε κεντρικό συγκοινωνιακό κόμβο όπως το Μετρό Αττικής μπροστά στη Λιοσίων. Εκεί περνάνε λεωφορεία κυριολεκτικά κάθε 1 λεπτό και ο δρόμος είναι μόλις 2 λωρίδες. Ήδη σε ώρα αιχμής τα οχήματα είναι ΑΚΙΝΗΤΑ στη λιοσίων...φαντάσουν να έπρεπε να περιμένουν τα λεωφορεία να γίνει και έλεγχος.

 

Γι'αυτό λέω δεν έχετε καμία απολύτως σχέση με την Αθηναϊκή πραγματικότητα.

 

Προφανώς και οι Γιαννιώτες δεν είναι πιο έξυπνοι συγκοινωνιολόγοι απο τους άλλους. Απλά γνωρίζουν ότι αυτό στις κεντρικές τουλάχιστον συγκοινωνιακές αρτηρίες δεν γίνεται.

Δημοσ.

 

Καλα κοροιδευόμαστε έτσι; Το έχεις δει στα Γιάννενα, μια πόλη άντε 200χλ κατοίκων, να εφαρμοστεί το ίδιο σε μια μητρόπολη 4-5 εκ...Σιγά τα λεωφορειάκια των Ιωαννίνων.

 

 

 

Λες ανοησιες, τα Γιαννενα εχουν περιπου 15.000 φοιτητες. Για να μετακινηθουν ολοι αυτοι περα απο τα απλα λεωφορεια υπαρχουν και 4-5 διπλα φυσαρμονικες. Ε ακομα και καποια πρωινα που γινεται της μουρλης μιας και στην κεντρικη σταση μπορει να περιμενουν 100~150 ατομα η ολη διαδικασια κραταει περιπου 5 λεπτα. Σε 10 λεπτα παλι μαζευονται 100~150 ατομα, μιλαμε για ΠΟΛΥ κοσμο αλλα το συστημα που περιεγραψε ο φιλος ανωθεν λετουργει πολυ καλα.

 

Για κάντο σε μια τίγκα "φυσαρμόνικα".

 

 Διαβασε ξανα τι σου ειπε, οταν τινγκαρει το λεωφορειο ο οδηγος βγαινει στην μπροστινη πορτα σκιζει τα εισητηρια των νεων επιβατων και τους στελνει να στριμωχτουν απο τις πισω πορτες.

 

Απο που θα αποβιβάσεις τους επιβάτες; Επίσης απο μπροστά; Θα περάσει ο άλλος πίσω στη φυσαρμόνικα πάνω απο 100 στοιβαγμένα άτομα;

 

Αυτο ειναι παντελως ασχετο με το σκισιμο των εισητηριων, συνηθες προβλημα των γεματων λεωφορειων.

 

 

Αν ανοίξεις τις πίσω πόρτες (ναι έχει τρείς) πως θα δει ο οδηγός αν δεν επιβιβάστηκε κανείς; Και αν το δει τι θα κάνει θα σταματήσει να πάει να τον κατεβάσει;

 

Εχει καθρεφτη ξερεις αλλα παντως τετοιου ειδους τζαμπατζηδεν δεν παιζουν, με το συστημα αυτο ολοι

εχουν καταλαβει οτι δεν παιζει να μπουνε τζαμπα.

 

 

 

Θέλω να δω να το κάνουν αυτό σε κεντρικό συγκοινωνιακό κόμβο όπως το Μετρό Αττικής μπροστά στη Λιοσίων. Εκεί περνάνε λεωφορεία κυριολεκτικά κάθε 1 λεπτό και ο δρόμος είναι μόλις 2 λωρίδες. Ήδη σε ώρα αιχμής τα οχήματα είναι ΑΚΙΝΗΤΑ στη λιοσίων...φαντάσουν να έπρεπε να περιμένουν τα λεωφορεία να γίνει και έλεγχος.

 

 

 

Ε αμα ειναι τοσο μπουρδελο η φαση φανταζομαι οτι το λεωφορειο αν αντι για σταση ενος λεπτου για να φορτωσει κανει τρια δεν θα φανει καμια ιδιαιτερη διαφορα. Μου φαινεται οτι με ολη την σταση σου δειχνεις

οτι γουσταρεις το υπαρχον τζαμπε συστημα. Αμα στην Αθηνα γουσταρετε να πληρωνετε τα κερατιατικα των τζαμπατζηδων με γεια σας με χαρα σας. Αλλου το λυσανε παντως το θεμα...

  • Like 1
Δημοσ.

@ZAKK

 

για αυτο εγραψα "να τροποποιησουν τα δρομολογια" κλπ ωστε να ΔΟΥΛΕΨΕΙ.εκτος και αν προτιμαει το κρατος να χανει εσοδα.Τοτε πασο.Γιατι αλλη εφικτη λυση δεν ξερω...αν ξερεις μοιρασου την μαζι μας.

 

Οταν θα βαλουν περισσοτερα δρομολογια σε εκεινα που τιγκαρουν καθημερινα...και ειναι μετα πιο χαλαρα ...εφαρμοζεται ανετα.

Πως θα ελεγχει αν θα ανεβουν απο τις πισω πορτες οταν σταματαει σε μια σταση και ανοιγει τις πορτες για να κατεβει κοσμος?

Συνηθως οταν εφαρμοζεται τετοιο συστημα..το λεωφορειο σταματαει στην σταση με την μπροστα πορτα ακριβως εκει που ειναι συγκεντρωμενο το πληθος στην σταση....Αρα τσεκαρει ποιοι ειναι και που θα πανε να ανεβουν.

 

Προφανως με τιγκαρισμενο λεωφορειο και τιγκαρισμενη σταση δεν δουλευει κατι τετοιο...για αυτο με τον φοβο να γινω κουραστικος επαναλαμβανω οτι  ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ.

 

Αλλιως με την υπαρχουσα κατασταση , λυση δεν υφισταται.

 

Οσον αφορα την λιοσιων ο δρομος αυτος πηζει απο αρχαιοτατων χρονων και οχι επειδη καθυστερουν την κινηση τα λεωφορεια αλλα επειδη δεν εχουν προνοησει να φτιαξουν περιφερειακους δρομους να την ξετιγκαρουν λιγο.

 

Εμενα περισσοτερο με ενοχλουν οι ταξιτζηδες που εχουν φτιαξει αυθαιρετες πιατσες εξω απο τον σταθμο της αττικης , εκει στην σταση που μαζευει τον κοσμο του αιωνα και τις 2 λωριδες τις κανουν 1 λωριδα (μπροστα στον σταθμο) , παρα ενα λεωφορειο που θα κανει 1 λεπτο παραπανω στο να αφησει και να παρει επιβατες.....

 

ΥΓ: εχω τυχει να κανω την λιοσιων απο την αρχη της μεχρι την πλατεια βαθης πανω απο 2 ωρες...με λεωφορειο...μεχρι και επιτραπεζια ειχανε βγαλει οι επιβατες..αλλα οπως ειπα...αλλοι ειναι οι λογοι που πηζει αυτος ο πολυπαθος δρομος.

Δημοσ.

Εγώ λέω για το σύστημα να μπαίνουν οι επιβάτες από την μπροστηνή πόρτα, ας το δοκιμάσουμε πρώτα να δούμε τις συνέπειες και αν δούμε οτι όλα θα πάνε καλά να γίνει μόνιμο μέτρο. Γιατί ωραίες είναι οι εικασίες και τα "αν", αλλά πρέπει να λυθεί και το πρόβλημα της λαθρεπιβίβασης.

Δημοσ.

 


Λες ανοησιες, τα Γιαννενα εχουν περιπου 15.000 φοιτητες. Για να μετακινηθουν ολοι αυτοι περα απο τα απλα λεωφορεια υπαρχουν και 4-5 διπλα φυσαρμονικες. Ε ακομα και καποια πρωινα που γινεται της μουρλης μιας και στην κεντρικη σταση μπορει να περιμενουν 100~150 ατομα η ολη διαδικασια κραταει περιπου 5 λεπτα. Σε 10 λεπτα παλι μαζευονται 100~150 ατομα, μιλαμε για ΠΟΛΥ κοσμο αλλα το συστημα που περιεγραψε ο φιλος ανωθεν λετουργει πολυ καλα.

 

 

ΟΥΑΟΥ 15.000 φοιτητες;;;; Μιλάμε τουλάχιστον για Πόλη του Μεξικό και άνω. Καλα κοροιδευόμαστε έτσι; Συγκρίνονται τώρα οι διαδρομές στα Γιάννενα σε απόσταση/διάρκεια με της Αθήνας; Το 550 πάει Φάληρο-Κηφησιά. ΟΛΗ τη Συγγρού, ΚΕΝΤΡΟ Αθηνας και ΟΛΗ τη Κηφισίας. Μιλάμε για δρόμους με απίστευτη κυκλοφορία με 3 ρεύματα απο κάθε πλευρά και δεν είναι όλες οι στάσεις πάνω σε λεωφορειολωρίδες.

 

 


Διαβασε ξανα τι σου ειπε, οταν τινγκαρει το λεωφορειο ο οδηγος βγαινει στην μπροστινη πορτα σκιζει τα εισητηρια των νεων επιβατων και τους στελνει να στριμωχτουν απο τις πισω πορτες.

 

Πέρα απο το γεγονός ότι ήδη έχει δημιουργήσει μια ουρά που εκτείνεται απο το Σύνταγμα μέχρι το ΣΕΦ μέχρι να το κάνει όλο αυτό, οι επιβάτες στοιβαγμένοι στο πίσω μέρος απο που στο καλό θα βγούν;

 

 


Αυτο ειναι παντελως ασχετο με το σκισιμο των εισητηριων, συνηθες προβλημα των γεματων λεωφορειων.

 

Όχι δεν είναι σύνηθες πρόβλημα στην Αθήνα. Μάντεψε γιατί....γιατί βγαίνουν απο πίσω, ή απο τη μέση. Είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ σε τίγκα λεωφορείο να περάσεις μπροστά. Και άντε ο 30άρης θα το κάνει. Η γριούλα πως θα βγεί; Άντε κανα 5 λεπτο υπομονή μέχρι να κάνουν ΟΟΟΟΟΛΟΙ οι επιβάτες άκρη να βγει η γριούλα απο μπροστά.

 

 


Εχει καθρεφτη ξερεις αλλα παντως τετοιου ειδους τζαμπατζηδεν δεν παιζουν, με το συστημα αυτο ολοι

εχουν καταλαβει οτι δεν παιζει να μπουνε τζαμπα.

 

Θα ελέγχει 2 πόρτες ενώ θα κόβει/πουλάει εισητήρια. Οδηγοί ΟΑΣΑ, οι νέοι υπηερήρωες. 

 

Καλά έχεις πατήσει ποτέ το πόδι σου στην Αθήνα άνθρωπέ μου;

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ λέω για το σύστημα να μπαίνουν οι επιβάτες από την μπροστηνή πόρτα, ας το δοκιμάσουμε πρώτα να δούμε τις συνέπειες και αν δούμε οτι όλα θα πάνε καλά να γίνει μόνιμο μέτρο. Γιατί ωραίες είναι οι εικασίες και τα "αν", αλλά πρέπει να λυθεί και το πρόβλημα της λαθρεπιβίβασης.

 

 

Δουλευει αν εφαρμοστει σωστα.Στα γιαννενα τα λεωφορεια ειναι ιδιωτικα και κοβοταν ο οδηγος να το εφαρμοζει το συστημα.

 

Και οπως ειπε ο φιλος παραπανω , τα πρωινα οι στασεις τιγκαρουν απο φοιτητες...κρεμομασταν απο τα παραθυρα.

Περνουσαν λεωφορεια και δεν σε παιρνανε....μιλαμε για τραγικες καταστασεις.

 

Αλλα το συστημα εφαρμοζοτανε με ιερη τελετουργια...ειτε εμπαινες απο μπροστα και σε τσεκαριζε ο οδηγος..ειτε αν γινοταν του πουλιου το πανηγυρι πηγαινες στην μπροστα πορτα..στο σκιζε και εφευγες και χωνοσουν απο οποια πορτα εβρισκες χωρο.

 

Αν καποιος σκεφτοταν να κανει τον εξυπνο...απλα ο οδηγος περιμενε μεχρι να πας μπροστα να σου ακυρωσει το εισιτηριο.....και στην τελικη σε εκραζε ολο το λεωφορειο που καθυστερουσαν για παρτι σου....

 

 

@ΖΑΚΚ

 

χαλαρωσε  , πατησες αθηνα και ειδες τα παντα ? :) εδω καλα καλα δεν ξερεις γιατι πηζει η λιοσιων :)

 

Προσωπικα το πηξιμο που ετρωγα τα πρωινα στα λεωφορεια στα γιαννενα δεν το χω φαει στην αθηνα ΠΟΤΕ σε ολη την ζωη μου... και για καποια χρονια ημουν τακτικος χρηστης τους....

Δημοσ.

@mphxth τα πράγματα είναι απλά. Τώρα το λεωφορείο στη στάση κάνει π.χ. 1 λεπτό. Αν αυτή τη καθυστέρηση τη μετατρέψεις σε 2 και 5 λεπτά καταλαβαίνεις ότι το έχασες το παιχνίδι. Δεν σε σώζει καμίια τροποποίηση δρομολογίου.

 

Αν είχαμε το σούπερ μετρό του Λονδίνου και τα Λεωφορεία λειτουργούσαν απλά συμπληρωματικά ίσως και να γινόταν. Μέχρι τότε δεν γίνεται.

 

Όσο για τη Λιοσίων που να φτιάξουν περιφερειακούς δρόμους; Είναι ο μόνος τρόπος να πας απο οπουδήποτε στα Δυτικά προάστια. Την Εθνική την έχει δίπλα...θέλεις και άλλον περιφερειακό δρόμο; Είχες δεί ποτέ τη Λιοσίων όταν δεν λειτουργούσε ο ΗΣΑΠ και έβαζαν εφεδρικά Λεωφορεία να κάνει τις διαδρομές; Ήθελες πάνω απο 1.5 ώρα για μια απόσταση 15 λεπτών.

 

Όλα αυτά χωρίς τη καθυστέρηση για να κόβονται εισητήρια. Το ίδιο πρόβλημα έχει και η Πατησίων, η Αχαρνών, η Γαλατσίου,  η Ηρακλείου, η Πανόρμου, η Κατεχάκη η Παπανικολή, η Χαλανδρίου, η Δουκ. Πλακεντίας, η Βουλιαγμένης σε ορισμένα σημεία. Όλοι δρόμοι που αν σταματήσει Λεωφορείο σταματάει το σύμπαν, καθότι δεν υπάρχουν Λεωφορειολωρίδες

 

Μήπως αν το κάνουν στην Αλεξάνδρας δεν θα γίνει πανικός;

 

 

Δημοσ.

ΟΥΑΟΥ 15.000 φοιτητες;;;; Μιλάμε τουλάχιστον για Πόλη του Μεξικό και άνω. Καλα κοροιδευόμαστε έτσι; Συγκρίνονται τώρα οι διαδρομές στα Γιάννενα σε απόσταση/διάρκεια με της Αθήνας; Το 550 πάει Φάληρο-Κηφησιά. ΟΛΗ τη Συγγρού, ΚΕΝΤΡΟ Αθηνας και ΟΛΗ τη Κηφισίας. Μιλάμε για δρόμους με απίστευτη κυκλοφορία με 3 ρεύματα απο κάθε πλευρά και δεν είναι όλες οι στάσεις πάνω σε λεωφορειολωρίδες.

 

 

Το point ειναι οτι την hot ωρα 8~10 εχεις χαλαρα 4 χιλιαδες φοιτητες να μετακινησεις συν μαθητες, εργαζομενους. Αν το συστημα δουλευει εκει με περισσοτερα λεωφορεια θα δουλεψει και στην Αθηνα.

 

Πέρα απο το γεγονός ότι ήδη έχει δημιουργήσει μια ουρά που εκτείνεται απο το Σύνταγμα μέχρι το ΣΕΦ μέχρι να το κάνει όλο αυτό, οι επιβάτες στοιβαγμένοι στο πίσω μέρος απο που στο καλό θα βγούν;

 

Οχου πνευμα αντιλογιας εισαι! Ο οδηγος ανηγει την πορτα να κατεβουν οσοι θελουν να κατεβουν και ταυτοχρονα σκιζει τα εισητηρια

οσων θελουν να χωθουν. Μετα εφοσον κατεβηκαν οσοι ηθελαν στελνει τους νεους να χωθουν!

 

 

Όχι δεν είναι σύνηθες πρόβλημα στην Αθήνα. Μάντεψε γιατί....γιατί βγαίνουν απο πίσω, ή απο τη μέση. Είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ σε τίγκα λεωφορείο να περάσεις μπροστά. Και άντε ο 30άρης θα το κάνει. Η γριούλα πως θα βγεί; Άντε κανα 5 λεπτο υπομονή μέχρι να κάνουν ΟΟΟΟΟΛΟΙ οι επιβάτες άκρη να βγει η γριούλα απο μπροστά.

 

Ρε μαστορα και σε αυτο το συστημα παλι βγαινουν απο τις πισω πορτες απλα οταν ειναι αδεια το λεωφορειο οι νεοι επιβατες χωνονται απο μπροστα ενω οταν εχει τινγκαρει ο οδηγος σκιζει τα εισητηρια και τους στελνει να μπουνε απο τις πισω πορτες. Απλα πραγματα οχι πυρηνικη φυσικη εκτος φυσικα αν το τινγκαρισμενο λεωφορειο στα Γιαννενα υπακουει σε αλλους νομους που δεν πιανουν στην Αθηνα...

 

Θα ελέγχει 2 πόρτες ενώ θα κόβει/πουλάει εισητήρια. Οδηγοί ΟΑΣΑ, οι νέοι υπηερήρωες. 

 

Εγω σου εξηγησα πως δουλευει το συστημα, αν στα Γιαννενα ειναι ολοι ματσω και δεν κοιτανε να χωθουν ενω στην Αθηνα ειναι ολοι λωποδυτες που κοιτανε ανα πασα δευτερολεπτο να χωθουν ισως δεν μπορει να εφαρμοστει, τι να κανουμε...

 

Φανταζομαι για να το κανανε σε αλλες πολεις αυτο οπως πχ Γιαννενα χωνονταν πολλοι τζαμπατζηδες

αλλα το πηραν χαμπαρι οτι ετσι δεν παιζει να μπουν χωρις εισητηριο.

Δημοσ.

@mphxth 

Έχω 10 χρόνια στη περιοχή και την ξέρω πολύ καλά.

Το δεν έχει περιφερειακή...χαίρω πολύ...πολλοί δρόμοι θα ήταν καλύτεροι αν είχαν ανισόπεδους κόμβους περιφερειακούς κτλ. Τι να κάνουμε. Με τα σημερινά δεδομένα όμως αν κάνεις κάτι τέτοιο στη Λιοσίων την αποτελείωσες. 

 

Ας φτιάξουν τους σούπερ περιφερειακούς και τους ανισόπεδους και μετά ας εφαρμόσουν το Μέτρο. Δεν μας είπε όμως...που ακριβώς θα φτιάξουν τον περιφερειακό; Να γκρεμίσουν τα Σεπόλια η τα Κάτω Πατήσια; Τι επιλέγεις;

Δημοσ.

@ΖΑΚΚ 

 

μενω ιλιον , εχω κανει την λιοσιων με λεωφορειο περισσοτερες φορες απο οτι εχω κανει την διαδρομη σαλονι-τουαλετα

 

εχω δει την λιοσιων και προ μετρο εποχης και μετα μετρο εποχης..το πηξιμο ειναι επικο οποτε και να το σκεφτεις.

 

Σιγουρα φταιει οτι ειναι 2 λωριδες με συχνη ροη και οι προσπερασεις ειναι δυσκολες εως αδυνατες...και σιγουρα φταιει και ελλεψη περιφερειακων δρομων.Η εθνικη ειναι ειδικη περιπτωση....που δεν βολευει παντα....

 

Το συστημα μπορει να εφαρμοστει...θα τιγκαρει το λεωφορειο ο οδηγος μεχρι συγκεκριμενο αριθμο ατομων..μετα απλα δεν θα παιρνει.Αλλα αυτο για να γινει και να μην πεσει το κραξιμο του αιωνα...σημαινει οτι το επομενο λεωφορειο θα σκαει μεσα σε 5 λεπτα..ετσι ωστε αυτοι που δεν τους πηρε το 1ο λεωφορειο να μην σπαστουν πολυ.

 

Ετσι και οι οδηγοι θα ελεγχουν καλυτερα αυτους που μπαινουν ...και τα λεωφορεια δεν θα τιγκαρουν μεχρι σκασμου..και τα δρομολογια θα ειναι συχνα...και οι καθυστερησεις επιβιβασης μικρες...

Ολα αυτα προυποθετουν περισσοτερα λεωφορεια , καλυτερη συντηρηση αυτη , σωστη εφαρμογη απο μερους των οδηγων κλπ κλπ

 

Μην το κουραζουμε...σου λεω λειτουργει το συστημα και σε πιο ακραιες περιπτωσεις απο αυτες που μολις περιεγραψα...

Απλα δεν υπαρχουν balls να το εφαρμοσει ή στην τελικη να σκεφτει κατι αλλο καποιος ιθυνων.

 

Περιμενουμε το τραγικο γεγονος..ωστε να αρχισουμε να κραζουμε το συστημα...το συστημα να σκεφτεται τι πρεπει να αλλαξει..να κανουμε καμμια συζητηση στο φορουμ περι επαναστασης , κακο συστημα , αδικοχαμενους νεους και σε 4-5 μερες που θα χει ξεφουσκωσει το θεμα θα συνεχισουμε με την καθημερινοτητα μας...

 

Εεεε ετσι δεν αλλαζει τιποτα...

 

 

ΥΓ : πολλες φορες αν δεν γκρεμισεις κατι ..δεν χτιζεται σωστα !! :).. λιοσιων πηγμενη...θηβων πηγμενη...εθνικη πολλες φορες πρωινα (ειδικα προς μεταμορφωση) πηγμενη μεχρι τα μπουνια..δεν πιστευεις οτι κατι δεν εχει σχεδιαστει σωστα απο θεμα δρομων ??

Δημοσ.

 


 

Το point ειναι οτι την hot ωρα 8~10 εχεις χαλαρα 4 χιλιαδες φοιτητες να μετακινησεις συν μαθητες, εργαζομενους. Αν το συστημα δουλευει εκει με περισσοτερα λεωφορεια θα δουλεψει και στην Αθηνα.

 

Αααα περισσότερα λεωφορεία, άρα περισσότερους οδηγούς, καύσιμα, συντήρηση κτλ. Είσαι σίγουρος ότι τα περισσότερα λεωφορεία, καύσιμα συντήρηση κτλ κοστίζουν λιγότερα απο τη τωρινή χασούρα της λαθρεπιβίβασης; Εγώ είμαι σίγουρος ότι τους συμφέρει να έχουν 20% λαθρεπιβίβαση παρα να χρειαστούν ένα +50% κόστος το λιγότερο σε στόλο, καύσιμα και οδηγούς

 

 


Οχου πνευμα αντιλογιας εισαι! Ο οδηγος ανηγει την πορτα να κατεβουν οσοι θελουν να κατεβουν και ταυτοχρονα σκιζει τα εισητηρια

οσων θελουν να χωθουν. Μετα εφοσον κατεβηκαν οσοι ηθελαν στελνει τους νεους να χωθουν!

 

Ρε μαστορα και σε αυτο το συστημα παλι βγαινουν απο τις πισω πορτες απλα οταν ειναι αδεια το λεωφορειο οι νεοι επιβατες χωνονται απο μπροστα ενω οταν εχει τινγκαρει ο οδηγος σκιζει τα εισητηρια και τους στελνει να μπουνε απο τις πισω πορτες. Απλα πραγματα οχι πυρηνικη φυσικη εκτος φυσικα αν το τινγκαρισμενο λεωφορειο στα Γιαννενα υπακουει σε αλλους νομους που δεν πιανουν στην Αθηνα...

 

Μάλιστα, είναι τίγκα το λεωφορείο, ο οδηγός ανοίγει τις πίσω/μεσαίες πόρτες για να βγεί ο κόσμος και ταυτόχρονα προλαβαίνει να βγεί για να είναι μπροστα απο το λεωφορείο να κόψει εισητήρια και να προλάβει τυγχόν τσαμπατζήδες. Καλά είπα έχουν υπερήρωες εκεί πάνω.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...