Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ο Elon Musk, δημιουργός μεταξύ άλλων του PayPal, της αυτοκινητοβιομηχανίας Tesla και του Space X με τις πρόσφατες επιτυχίες, βάζει στο στόχαστρο του αυτή τη φορά τις δημόσιες μεταφορές.Παρουσιάζοντας όπως είχε προαναγγείλει τα πρώτα σχέδια του για το Hyperloop, τα σχέδια του Musk για μια ακόμη φορά αναμένεται να φέρουν επανάσταση. Σύμφωνα με αυτά τα σχέδια, το Hyperloοp μπορεί να αναδειχθεί ως ο πέμπτος τρόπος μετακινήσεων μετά το αυτοκίνητο, τα λεωφορεία, το αεροπλάνα και τα πλοία, με κορυφαίο πλεονέκτημα την ταχύτητα του και το χαμηλό κόστος δημιουργίας.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

Μιλώντας για ταχύτητα, το Hyperloop θα μπορεί να ενώσει το Λος Άντζελες με το San Francisco, δύο πόλεις με απόσταση 1000 χιλιομέτρων σε μόλις 30 λεπτά. Για το σκοπό αυτό οι επιβάτες θα πρέπει να ταξιδέψουν μέσα σε ειδικά βαγόνια όπως μπορείτε να δείτε και από τις φωτογραφίες, τα οποία έχουν τη μορφή κάψουλας και τα οποία θα «πιάνουν» ταχύτητες έως και 800 μιλίων (1300 χλμ.) την ώρα.

 

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το Hyperloop συγκρινόμενο με τις άλλες λύσεις μεταφοράς θα είναι πιο ασφαλές, γρηγορότερο, φθηνότερο, πιο άνετο, δε θα επηρεάζεται από τον καιρό, αυτοτροφοδοτούμενο, θα αντέχει στους σεισμούς και τέλος, δε θα ενοχλεί όσους ταξιδεύουν με αυτό.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

Για την ώρα, από το παρακάτω site οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κατεβάσουν μια πρώτη "alpha" εκδοση των σχεδίων που έχει καταστρώσει η ομάδα του Musk για το Hyperloop, για τις οποίες περιμένουν σχόλια από όλο το κόσμο. Χωρίς να υπάρχει η βεβαιότητα ότι το Hyperloop θα γίνει πραγματικότητα, ένα tweet του Musk στο οποίο αναφέρει ότι «κατά πάσα πιθανότητα θα βρει χρόνο να ασχοληθεί», μας κάνει να αισιοδοξούμε.

 

Link.png Site: Hyperloop

Link.png Site: Μελέτη - Hyperloop (pdf)

Δημοσ.

Το πρόβλημα με τα βουνά λύθηκε το 1707 για πρώτη φορά στην Ελβετία,με τη δημιουργία του πρώτου οδικού τούνελ..

  • Like 24
Δημοσ.

Το πρόβλημα όπως λες λύθηκε στην Ελβετία εδώ ακόμα παλεύουν με γέφυρες, σταθμούς (~10 χρόνια τώρα), αλλαγές γραμμών και άλλα.

  • Like 4
Δημοσ.

Μεταξύ μας δεν είναι καθόλου πρωτότυπη ιδέα καθώς έχει περιγραφεί και στο παρελθόν. Το θέμα είναι να φτιαχτεί ένα πρότυπο για να μελετηθούν επί του πρακτέου οι δυνατότητες και οι περιορισμοί του.

  • Like 1
Δημοσ.

όχι δυσκολότερο απ' ότι ηταν να γίνει η Εγνατία οδός στην περιοχη της Ηπείρου.

H Εγνατια εγινε αλλα απο την αλλη μερια σκατα, απο αθηνα πηγα σε ενα φιλο ηγουμενιτσα προσφατα και εκανα 8 ωρες!!!!

Δημοσ.

Αυτό τώρα γιατί αποτελεί είδηση; Τέτοιες προτάσεις έχουν γίνει κατά δεκάδες φορές στο παρελθόν. Το θέμα είναι να υλοποιηθεί. Αν πάρει το πράσινο φως τα ξαναλέμε...

Δημοσ.

επειδή το υποστηρίζει ο Elon Musk, γιαυτό είναι σημαντικό, έχει λεφτά, μεγάλη επίδραση στην πολιτεία και στην κοινωνία και το μυαλό για να το βοηθήσει να υλοποιηθεί (αν και είπε ότι τώρα έχει άλλες προτεραιότητες) , και αυτό το απέδειξε πολλές φορές όταν οι άλλοι τον έβγαζαν τρελό (ηλεκτρικά αυτοκίνητα, πύραυλοι στο διάστημα...)

μακάρι να υπήρχαν και άλλοι σαν αυτόν

  • Like 2
Δημοσ.

[...] 1000 χιλιομέτρων σε μόλις 30 λεπτά. [...] θα «πιάνουν» ταχύτητες έως και 800 μιλίων (1300 χλμ.) την ώρα. [...]

Cannot compute.

 

[...] αυτοτροφοδοτούμενο [...]

Απ τη μεγάλη ταχύτητα, αυτό μου φαίνεται πιο εντυπωσιακό.

 

Κατά τ άλλα αμφιβάλω λίγο αν θα προλάβουμε κάτι τέτοιο όσο ζούμε.

  • Like 2
Δημοσ.

Ενα τέτοιο σύστημα ήταν (περίπου) ο πρόγονος του instant messaging στην αμερική. 

Ωραίο σαν σχέδιο αλλά πρακτικά μου φαίνεται να έχει τεράστιες δυσκολίες. Βέβαια ο Musk έχει δείξει οτι δεν μιλάει στην τύχη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...