pirotouvlo Δημοσ. 11 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2013 Καλησπέρα παιδιά σε λίγο καιρό πρόκειται να αγοράσω το daytona sprinter ή to daytona dy.Επειδή είμαι άσχετος με τα μηχανάκια (μόνο του παππού μου έχω οδηγήσει στο χωριό) θα ήθελα να μάθω τι πρέπει να προσέξω στο στρώσιμο και πως είναι η σωστή ενναλαγή ταχυτήτων στο στρώσιμο (στροφές κτλπ) αλλα και μετά απο αυτό!Μπορεί να σας φένεται χαζή ερώτηση αλλά είμαι άσχετος και δεν θελω να το χαλάσω. Κάποιοι φίλοι μου στις στροφές κρατάν συμπλέκτη και δίνουν λίγο γκάζι ενώ κινούντε και μου φένεται περίεργο....(Στη σχολή οδήγησης που είμαι δεν υπάρχει 50cc με ταχύτητες)
ParhsG Δημοσ. 11 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2013 Νομιζω ερχονται με κοφτη αυτα λογω 50ριου .Το βιβλιο λεει οδηγιες για στρωσιμο και σου λεει για 1,2,3,4 ταχυτητα ποσο γρηγορα μπορεις να πας. Βεβαια ετιμασου να ακους χριστοπαναγιες και γαμωσταυριδια και βλαστημιες γιατι θα πας με max 30-40 που μεχρι να τα πιασεις.... ,θα σε βριζουν πολλοι δε θα μπορεις να πας αριστερη λωριδα παντα αν πανε ολοι * για κανα φαναρι
BadBoy Δημοσ. 13 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2013 Εννοείται ότι από τα πρώτα πράγματα που θα κάνεις θα είναι να πας να βγάλεις τον κόφτη.
kage Δημοσ. 13 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2013 τι το θες το καινουργιο.σιγουρα θα ειναι χειροτερο απο τα γνωστα glx+στρογγυλoφαναρα.(απλα μην βαλεις σωληνα εξατμιση και γινεις καγκουρας οπως οι υπολοιποι). δεν χαλανε τα μηχανακια και δεν στρωνεις τοσο την μηχανη αλλα αναρτηση και γενικα τα ελατηρια... απλα δεν θελει αποτομα και τελικες. ο κοφτης ειναι καυσαεριων στην εξατμιση.υποτιθεται οτι βαζουν κοφτη για τα εξτρα κμ ή για τα καυσαερια?
BadBoy Δημοσ. 13 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2013 Για να κανεις καγκουριες Σε οτιδήποτε άλλο δεν έχεις άδικο, αλλά σε πενηνταράκι δεν ισχύει αυτό. Βγάζεις τον κόφτη για να έχεις ένα αξιοπρεπές μεταφορικό μέσο, και όχι κάτι που θα είναι πιο αργό και από το λεωφορείο.
pirotouvlo Δημοσ. 14 Αυγούστου 2013 Μέλος Δημοσ. 14 Αυγούστου 2013 Eμένα ενας φιλος μου τον έβγαλε μετά το στρώσιμο (1.000χλμ)
Silverage Δημοσ. 14 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2013 Σε οτιδήποτε άλλο δεν έχεις άδικο, αλλά σε πενηνταράκι δεν ισχύει αυτό. Βγάζεις τον κόφτη για να έχεις ένα αξιοπρεπές μεταφορικό μέσο, και όχι κάτι που θα είναι πιο αργό και από το λεωφορείο. Ανάλογα τον οδηγό του λεωφορείου.Μια φορα είχα πετύχει έναν που το έσκιζε.Κάθε στροφή την έπερνε με 100 που λέει ο λόγος.Χτυπιόμασταν ο ένας πάνω στον άλλο αλλά διαδρομή 10 λεπτών την εκανε σε 4.
Ntinaras Δημοσ. 14 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2013 γενικα αποφευγεις το πολυ φορτιο στον κινητηρα... και αν ειναι εφικτο απεφυγε ανηφορες,και σιγουρα δε θα βαζεις δευτερο ατομο πανω
De@th L0rd Δημοσ. 17 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2013 Ότι κ να τα κάνεις αυτά τα μηχανάκια πρέπει να τα οδηγείς σαν κυρία. Είναι αντιγραφή των γνωστών ιαπωνικών, άλλα είναι κινέζικα σε ανοχή υλικών κινητήρα κτλ. Αν το αρχίσεις και το οδηγάς σα γιαπωνέζικο νευρικά και τσίτα, δε θα προλαβαίνεις να φτιάχνεις....Θέλουν πολύ συντηρητική οδήγηση για να σε βγάλουν μερικά χρόνια. Πρόσεχε τα λάδια του πολύ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα