ParhsG Δημοσ. 11 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2013 Εχω ενα renault με 230.000 km στην αθηνα/αττικη.Δεν εχει αλλαξει ποτε καταλυτη. Σε λιγες μερες θα παω κτεο. Ο μηχανικος ειπε πως ο καταλυτης θελει αλλαγμα λογω ηχου οταν τον χτυπαει. Δεν εχει εργαλειο για μετρηση για να δει τι παιζει. Ρωτησα 3 εξατμισαδες. Οι δυο που το ειδαν ελαχιστα ειπαν πως να μη το πειραξω και οτι ειναι μια χαρα και οτι η τρυπα που εχει χειροτερα θα γινει αν την κλεισουν με κοληση. Ο αλλος απλα μου ειπε μια τιμη για να τα αλλαξει χαμηλη χωρις να το δει.. Επειδη δεν εχω ασχοληθει ποτε με θεματα εξατμισεων τι μπορώ να δω και πως να αποφασισω τι πρεπει να κανω;
Ntinaras Δημοσ. 11 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2013 να πας να μετρησεις καυσαερια πριν πας κτεο
ParhsG Δημοσ. 11 Αυγούστου 2013 Μέλος Δημοσ. 11 Αυγούστου 2013 να πας να μετρησεις καυσαερια πριν πας κτεο σε εξατμισα; Συμφερει ομως; Δηλαδη αν ειναι να δωσω 50 ευρω για μετρηση ενω αν υπαρχει προβλημα απλα θα μου το κανει στο κτεο και θα παω σε εξατμισα μετα
Timour21 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2013 Δεν έχει 50 ευρώ η μέτρηση καυσαερίων, στην χειρότερη να πληρώσεις 15 ευρώ.
Joshua21 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2013 Ο καταλύτης αλλάζεται αν βγάζει πολλά καυσαέρια, και αν έχει μπουκώσει τόσο ώστε να μην πηγαίνει το αυτοκίνητο. Αν το σπασμένο κεραμικό δεν σου δημιουργεί μπούκωμα και δεν βγάζει πολλά καυσαέρια, τότε δεν υπάρχει λόγος να τον αλλάξεις. Αν έχει σπάσει το κεραμικό που έχει μέσα, πιθανότατα να σου φράξει τη ροή καυσαερίων κάποια στιγμή. Τα καυσαέρια μετριούνται με αναλυτή καυσαερίων, και τέτοιο μηχάνημα διαθέτουν ηλεκτρολόγοι και μηχανικοί. Το κόστος μέτρησης δεν είναι 50 ευρώ, φαντάσου μόνο πως μαζί με έκδοση κάρτας καυσαερίων κοστίζει 10€. Όσο για την "τρύπα" που αναφέρεσαι έτσι ξεκάρφωτα, που ακριβώς είναι αυτή? 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα