Προς το περιεχόμενο

Ποιά μηχανή για ΜΕΓΑΛΑ ταξίδια


DrLo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Yamaha WR 400 (Για όσους δεν ξέρουν, ήταν καθαρόαιμο enduro μηχανάκι με μανιβέλα και σέλα - σερβιέτα). Ο φίλος μου (Ήρωας!!  ;) ) που το οδηγούσε δεν παραπονέθηκε ποτέ!

μηπως ηταν σε μικρη ηλικια γι αυτο δεν εννιωσε και πολλα?

και παιζει να χαλασε και παραπανω σε βενζινες απο τους υπολοιπους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι ανάγκη να κοιτάς στην κατηγορία μόνο Touring, αλλά και στην Sport-Touring, που είναι αρκετά πιο ενδιαφέρουσα.

 

Μερικά μοντέλα: Honda XX Blackbird, Kawasaki ZZR-1400, Suzuki Hayabusa κτλ..

 

Πολύ ενδιαφέρον μοντέλο, και οικονομικό επίσης, Suzuki Bandit 1250 :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισης δεν ειδα να αναφερει κανεις το fazer to 1000 που εχει το γκαζι για μεγαλα ταξιδια απλα ισως χρειαστει μια λιγο πιο μεγαλη σελατινα μπροστα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι ανάγκη να κοιτάς στην κατηγορία μόνο Touring, αλλά και στην Sport-Touring, που είναι αρκετά πιο ενδιαφέρουσα.

 

Μερικά μοντέλα: Honda XX Blackbird, Kawasaki ZZR-1400, Suzuki Hayabusa κτλ..

 

Πολύ κουραστικά και τα 3 για μεγάλα ταξίδια, λόγω της θέσης οδήγησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ κουραστικά και τα 3 για μεγάλα ταξίδια, λόγω της θέσης οδήγησης.

 

ειναι ομως μηχανες που μπορεις να γραψεις πολλα χιλιομετρα γρηγορα.βεβαια για ενα ατομο πιο πολυ παρα για δυο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Honda Varkadero. Κάνει για μεγάλα ταξίδια (είτε σε άσφαλτο είτε σε θάλασσα), από αξιοπιστία αλεξίσφαιρο, φορτώνεται σαν αυτοκίνητο και το βρίσκεις και φτηνά σχετικά.

 

Επίσης παίζουν για τέτοια χρήση Vstrom 1000/KLV1000

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ κουραστικά και τα 3 για μεγάλα ταξίδια, λόγω της θέσης οδήγησης.

 

Μιλάς λόγω εμπειρίας ή λόγω υπόθεσης;

 

Γνωρίζω πάρα πολύ κόσμο (φίλοι και συγγενείς), που έχουν χιλιάδες χιλιόμετρα στην πλάτη γυρνώντας όλη την Ευρώπη τουλάχιστον, πάνω σε μια τέτοια μηχανή, κι έχουν κάνει τα πιο ξεκούραστα ταξίδια.

 

Η γνώμη τους με βρίσκει σύμφωνο κι εμένα ως μοτοσυκλετιστή.

 

Η ελαφρώς σκιφτή θέση, είναι μακράν η πιο ξεκουραστη απο την πλήρως όρθια. Μην την μπερδεύεις με αυτή των SS που είναι μόνο για πίστα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποια μηχανή θεωρείται ιδανική για ΜΕΓΑΛΑ ταξίδια.

 

Δε μιλάμε για Αθήνα-Θεσσαλονίκη, αλλά για Αθήνα-Βερολίνο στύλ ...

 

Ποιά κατηγορία γενικά και πιο μοντέλο ειδικότερα?

από ότι βλέπω δεν έχεις θέμα με το οικονομικό για αυτό σου προτείνω την μηχανή που αγόρασα φέτος.

Link.png Site: http://www.ktm.com/gr/travel/1190-adventure-r/highlights.html#.Ugv7nD87a-w">ΚΤΜ 1190 Adventure R

απίστευτα άνετη,αρκετή δύναμη(150hp) και "παιχνιδιάρα".το μόνο θέμα είναι η αξιοπιστία της KTM.λένε ότι έχουν βελτιωθεί αρκετά σε αυτόν τον τομέα αλλά η ρετσινιά και η αμφισβήτηση παραμένει.θα μας το δείξουν τα χιλιόμετρα..

κόστισε μαζί με την εξάτμιση της akrapovic 15.400€ μετρητής.η τιμή αλλάζει από έμπορο σε έμπορο,αλλά προσπάθησε να καταφέρεις το καλύτερο που μπορείς.

καταστήματα στην Αθήνα την έχουν και για test ride!

με αυτό το εργαλείο μπορείς να γυρίσεις ολόκληρο τον κόσμο :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το μόνο θέμα είναι η αξιοπιστία της KTM.λένε ότι έχουν βελτιωθεί αρκετά σε αυτόν τον τομέα αλλά η ρετσινιά και η αμφισβήτηση παραμένει.θα μας το δείξουν τα χιλιόμετρα..
 

 

 

Δεν υπάρχει κανένα θέμα με την αξιοπιστία της KTM, ειδικά σε αυτή την κατηγορία.

Και γενικά, αυτό με τα KTM που χαλάνε ελληνική ραδιοαρβύλα είναι, στο εξωτερικό (αν διαβάσεις ξένα φόρουμ) δεν υπάρχει τέτοια εντύπωση.

Τις μηχανές τις χαλάνε συνήθως οι αναβάτες τους, και οκ, τα KTM έχουν μία τάση να τα αγοράζουν οι κανίβαλοι.

 

Όσο πιο πουσαρισμένη ειδικά είναι μια μηχανή εργοστασιακά (τα KTM είναι σε δική τους κατηγορία, δεν είναι Yamaha να βαριέσαι, αλλά δεν είναι και ..Husaberg) τόσο πιο προσεκτικός πρέπει να είσαι στην συντήρηση.

 

Για τα adventure το μόνο αρνητικό που έχω ακούσει είναι τα εγκαύματα στα γόνατα, αν μπλέξεις σε κίνηση τα ψυγεία βράζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλάς λόγω εμπειρίας ή λόγω υπόθεσης;

 

Γνωρίζω πάρα πολύ κόσμο (φίλοι και συγγενείς), που έχουν χιλιάδες χιλιόμετρα στην πλάτη γυρνώντας όλη την Ευρώπη τουλάχιστον, πάνω σε μια τέτοια μηχανή, κι έχουν κάνει τα πιο ξεκούραστα ταξίδια.

 

Η γνώμη τους με βρίσκει σύμφωνο κι εμένα ως μοτοσυκλετιστή.

 

Η ελαφρώς σκιφτή θέση, είναι μακράν η πιο ξεκουραστη απο την πλήρως όρθια. Μην την μπερδεύεις με αυτή των SS που είναι μόνο για πίστα.

 

Μιλάω λόγω εμπειρίας. Εμένα προσωπικά η συγκεκριμένη στάση οδήγησης δεν με βόλεψε γιατί έχω θέμα με τη μέση μου. Με το V-Strom που είχα τότε, ταξίδευα πολύ πιο άνετα (δεν μιλάμε για Ευρώπες και τέτοια, μόνο Ελλάδα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Αποφάσισα να πάρω αρχικά μια μεταχειρισμένη καθώς δεν είχα ποτέ μεγάλη μηχανή (την KLE δεν την λες και μεγάλη)

 

 

ανάμεσα σε V-strom 650

και Varadero 1000

 

ποιά να προτιμήσω

 

η πρώτη είναι "αρκετή" ή τα 650 κυβικά είναι λίγα οπότε να πάω σε Varadero?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Δε ξέρω αν αγόρασες τελικά ένα απο τα δύο που λες,αλλά θα σου πω μια γνώμη για το V-strom 650 μιας και το έχω......κατ'αρχας άποψη μου όλα είναι σχετικά..δηλαδή για παράδειγμα εμένα μου είναι αρκετά τα 650cc και είμαι ικανοποιημένος εσένα μπορεί να σου φανούν λίγα. Εγώ μπορεί να τη θεωρώ άνετη μηχανή εσύ μπορεί να μη τη παλέψεις καθόλου.   Το Μαϊο που μας πέρασε κάναμε ταξίδι με τον αδερφό μου, σε ενα σ/κ γύρω στα 1500 χιλιόμετρα. (το 48ωρο με το moto gucci club για όσους το ξέρουν, το διοργανώνουν κάθε χρόνο). Δικάβαλο λοιπόν, χωρίς βαλίτσες βέβαια, με ένα tank-bag (ελπίζω να το έγραψα σωστά) μόνο και κάναμε τα χιλιόμετρα χωρίς ιδιάιτερο πρόβλημα. Για τον οδηγό βέβαια σίγουρα είναι πιο κούραση το δικάβαλο αλλά εσένα δε σε νοιάζει το δικάβαλο. Απλά να καταλήξω λοιπόν ότι προσωπικά τα 650cc δε θα τα θεωρούσα λίγα κυβικά για μεγάλο ταξίδι και αφού θα είσαι και μόνος ακόμα καλύτερα. Εκτός αν θές να πηγαίνεις με 200 και καρφωτός οπότε θα πας σε πιο πολλά κυβικά. Με το v-strom δε θα πηγαίνεις 200και, αλλά θα πηγαίνεις με 180 σχετικά άνετα.      

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...