Alchemist` Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 Καλησπέρα, Πήρα ένα κινητό (LG optimus 4x hd) το Σάββατο (03/08/13) από το Πλαίσιο. Μέχρι σήμερα (05/08/13) το κινητό μου παρουσίασε 3 φορές το εξής πρόβλημα: Πατώντας το κουμπί ξεκλειδώματος (όταν το κινητό βρίσκεται σε αδράνεια) η οθόνη ενεργοποείται και εμφανίζει κάποιες μαύρες γραμμές. Πιο συγκεκριμένα η οθόνη χωρίζεται σε ίσες γραμμές πάχους μισού εκατοστού περίπου, από τις οποίες οι μισές περιέχουν κανονικά το background οι άλλες μισές είναι μαυρές. Κάτι όπως στην παρακάτω εικόνα (Που έκανα στην ζωγραφική): Τις 2 πρώτες φορές που συνέβη η εικόνα επανήλθε κανονικά μόνο μετά από επανεκκίνηση της συσκευής (η αφή λειτουργεί κανονικά παρά το οπτικό πρόβλημα). Την 3η φορά που συνέβη (σήμερα), ανοιγόκλεισα μερικά παράθυρα/εφαρμογές και η οθόνη επανήλθε στο κανονικό. Αυτό το πράγμα συμβαίνει τυχαία. Το παρέδωσα λοιπόν σήμερα για τεχνικό έλεγχο το μεσημεράκι στο πλαίσιο του Mall. Με παίρνει προ ολίγου ο τεχνικός και μου λέει να περάσω να το παραλάβω γιατί το κινητό δεν έχει τίποτα. Του απαντάω ότι δεν είμαι τρελός, και δεν έφερα το κινητό για να κάνω βόλτα στο Mall. Προφανώς δεν του έβγαλε τίποτα γιατί είναι κάποιο πρόβλημα που συμβαίνει τυχαία. Μπορώ βάση του DOA 7 Ημερών να απαιτήσω την αντικατάσταση της συσκευής? Δεν έχω διάθεσει να κρατήσω ένα προβληματικό κινητό 300 ευρώ που πήρα μόλις προχτές. Τι μπορώ να κάνω? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.Υ.Γ. πριν παραδώσω το κινητό έκανα επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις (γιατί είχα μέσα διάφορα προσωπικά αρχεία/καταχωρίσεις). Μπορεί αυτό να έφτιαξε το πρόβλημα? Αν το παραλάβω και μου ξαναρχίσει τα ίδια, πως θα τους αποδείξω ότι όντως έχει κάποιο θέμα?
blazar Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 Όταν σου ξανατύχει τράβα το φωτογραφία και δείξτους το. Για το DOA (δικαίωμα επιστροφής εντός 7 ημερών) είμαι σχεδόν σίγουρος ότι μπορείς να το κάνεις επιστρέφοντας την συσκευή όπως την πήρες. Απλά πρέπει να φανεί το ελάττωμα που έχει...
Alchemist` Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 Μέλος Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 Όταν σου ξανατύχει τράβα το φωτογραφία και δείξτους το. Για το DOA (δικαίωμα επιστροφής εντός 7 ημερών) είμαι σχεδόν σίγουρος ότι μπορείς να το κάνεις επιστρέφοντας την συσκευή όπως την πήρες. Απλά πρέπει να φανεί το ελάττωμα που έχει... Το θέμα ρε αδερφέ είναι πως είναι τυχαίο το ζήτημα... Μπορεί να μην μου το ξανακάνει για μια βδομάδα ας πούμε. Θα έχω χάσει τότε το χρον. διάστημα για το DOA. Έχω δώσει 300 ευρώ για ένα προβληματικό κινητό, γιατί να το παραλάβω σαν να μην συνέβη τίποτα?
blazar Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 Φίλε μου, εγώ δεν σου λέω πως έχεις άδικο. Αλλά δεν νομίζω να υπάρχει άλλος τρόπος για να αποδειχτεί. Το DOA ισχύει μόνο για ελαττωματικό προϊόν. Αν δεν αποδείξεις το ελάττωμά του τότε πως θα φανεί; Όλα αυτά στα λέω και με κάποια επιφύλαξη. Κάποιο άλλο μέλος του site ίσως να σου πει κάτι καλύτερο. Κάνε ένα τηλεφώνημα και στην LG Hellas να τους το αναφέρεις, για να δεις μήπως αυτοί σου πουν κάτι άλλο.
Grey Warden Δημοσ. 6 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2013 Επίσης την επόμενη φορά αγόρασε κινητό από skroutzoμαγαζο. Πρόβλημα μπορεί βέβαια να σου εμφανίσει οποιοδήποτε κινητό απ' όπου κι αν το αγοράσεις αλλά θα είχες γλιτώσει στη προκειμένη περίπτωση ένα 50ευρω. 1
kage Δημοσ. 6 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2013 κανενα μαγαζι δεν ειναι υποχρεωμενο να εχει doa.γι αυτο αλλωστε και δεν εχουν;P επιπλεον και να ειχε δεν παει να πει οτι θα στο αλλαξει χωρις ελεγχο. τραβα βιντεο ή φωτο ή ακομη καλυτερα οταν ξαναχαλασει το πας οπως ειναι χωρις να το χρησιμοποιησεις. Βάλε το τελευταιο update που υπαρχει... ειχες βαλει προγραμματα?ειχες κανει τιποτα restore απο παλιο κινητο?
amdforever Δημοσ. 6 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2013 σπλα πηγενε σε αλλο καταστημα και αν σου αρχισουν πσλι τα δεν εχει τιποτα ζητα τσαμπουκαλεμενος τον προισραμενο,κανε λιγη μανουρα και σε 2 λεπτα θα σου φερουν το καινουργιο...
Alchemist` Δημοσ. 6 Αυγούστου 2013 Μέλος Δημοσ. 6 Αυγούστου 2013 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Πήρα πίσω το κινητό σήμερα από το ΠΛΑΙΣΙΟ και πάλι το ίδιο πρόβλημα εμφανίζει. Το έχω τραβήξει φωτογραφία και βίντεο με άλλο κινητό. Αν τους παραδώσω και αυτά τα στοιχεία και δεν με εξυπηρετήσουν και πάλι, θα κάνω μανούρα... Ευτυχώς μου το παρουσίασε το πρόβλημα μετά από 2 ώρες χρήσης οπότε αύριο το πρωί θα το ξαναπάω και θα είμαι μέσα στο πλαίσιο των 7 ημερών. Αρκούν αυτά τα στοιχεία (φωτο/βίντεο) για να με καλύψουν ακόμη και εάν δεν εμφανίσει το πρόβλημα στον τεχνικό? Υ.Γ. Update έχω κάνει στην συσκευή, δεν υπάρχει κάτι νεότερο. Επίσης έχω κάνει επαναφορά σε εργοστασιακές ρυθμίσεις 2 φορές, επίσης χωρίς αποτέλεσμα. Υ.Γ.2 το ξέρω ότι στο skroutz υπήρχε το ίδιο κινητό με 50 ευρώ φθηνότερα. Πουθενά ετοιμοποράδοτω όμως... Δύο από τις φωτό που ανέφερα... Το corruption στην 2η εικόνα το έκανε σήμερα πρώτη φορά, μέχρι πριν είχε μόνο το θέμα με τις μαύρες γραμμές:
fraris Δημοσ. 8 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2013 Πες τους να κοψουν το λαιμο τους να σου φερουν επιτοπου καινουργιο... 2
Alchemist` Δημοσ. 8 Αυγούστου 2013 Μέλος Δημοσ. 8 Αυγούστου 2013 Πες τους να κοψουν το λαιμο τους να σου φερουν επιτοπου καινουργιο... Ευτυχώς αυτό έκαναν... Πήγα χτες το απόγευμα στο ΠΛΑΙΣΙΟ με τις φωτό και το βίντεο και μου το αντεκατέστησαν επι τόπου... Ευχαριστώ και πάλι για την βοήθεια παιδιά 2
spook Δημοσ. 8 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2013 Άντε να χαίρεσαι το καινούργιο. Τώρα πλέον θα πηγαίνουμε και με αυτόπτη μάρτυρα στο πλαίσιο για αντικατάσταση.
vag.patrick Δημοσ. 8 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2013 αντε με γεια και να μην σου κανα συμβει...
Γιάννης Platano Δημοσ. 10 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2013 Μια φορα παλια ετυχε και πηρα κινητο με προβλημα απο Πλαισιο (δεν αναγνωριζε την sim) το πηγα και σε 10 λεπτα μου εδωσαν καινουργιο
mairoula22 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2014 Το πλαίσιο σε θέμα αντικατάστασης μαμεί! Έχω πάει προβληματικό ταμπλετ 1 μηνα και μου το άλλαξαν αμέσως. Έχω πάει 2 λαπτοπ που είχαν θέμα και μου τα άλλαξαν και αυτά αμέσως! Από την άλλη όμως τώρα που το σκέφτομαι.....όποτε παίρνω κάτι από εκεί μου βγαίνει ελαττωματικό.....Τυχαίο???? 1
kataramenos32 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2014 Το πλαίσιο σε θέμα αντικατάστασης μαμεί! Έχω πάει προβληματικό ταμπλετ 1 μηνα και μου το άλλαξαν αμέσως. Έχω πάει 2 λαπτοπ που είχαν θέμα και μου τα άλλαξαν και αυτά αμέσως! Από την άλλη όμως τώρα που το σκέφτομαι.....όποτε παίρνω κάτι από εκεί μου βγαίνει ελαττωματικό.....Τυχαίο????Να μαντέψω ήταν τουβλο χ? 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα