Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

εαν παρω αυτο δεν κανει;  τωρα απ αυτα τα μαγαζια δεν παιρνω, τελος παντων εαν ειναι θα παρω αυτο

 

Καλα θα ηταν για λογους ασφαλειας μεχρι 1m

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Γενικα το πλαισιο στο θεμα εγγυησης εχει χασει και θα χασει κοσμο και οχι μονο σ αυτο.Μπραβο ρε φιλε που θετεις το προβλημα σου και ασ ειναι μια τελευταια φορα η χασουρα σου γιατι αυτοι χανουν περισσοτερα .Και εχω βρει καλυτερη αντιμετωπιση σε αλλες 2 εταιριες μικροτερες αλλα φτηνοτερες και ασφαλεις στα λογια τους . Απο μενα χασανε σιγουρα μιας και κοντα στα 25 ευρωχινοπουλα το χρονο   σε αγορες τωρα αλλοι χερονται .

ΘΑ ΞΑΝΑΨΩΝΙΣΩ ΟΤΑΝ ΦΤΑΣΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΛΑΝΕ  ........ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ !!!!!!!

  • Like 1
Δημοσ.

Το πλαίσιο με τις τακτικές που ακολουθεί βλέπω σε ορισμένα χρόνια να ακολουθεί τα αποτυχημένα βήματα αλλης γνωστής αλυσίδας και το χειρότερο ειναι οτι μονοι τους πανε να φάνε τα μούτρα τους

Δημοσ.

Δυστυχώς όμως από ότι παρατηρώ τα turbo-x πουλάνε ακόμα...

 

Επειδή μαλλον μονο αυτα πουλάνε οταν θα σταματήσει αυτη η μόδα θα έχουν πρόβλημα, εγω δεν εχω κανενα θέμα με το πλαίσιο κτλπ μακαρι να ηταν σωστοί οπως κάποτε και δεν εχω λόγο να μην ψωνίζω αλλα δυστηχώς οταν κατι εχει πολύ επιτυχία και πέραση καποιοι το εκμεταλεύονται παντα με χαμένο τον πελάτη

Δημοσ.

Ημουν κατοχος μιας υδροψυξης CORSAIR H 60 αγορασμενη απο το πλαισιο πριν 13 μηνες με εγγυηση πλαισιου 5 χρονια .

Πριν απο 15 μερες η υδροψυξη μου παρουσιασε προβληματα  θερμοκρασιας (ποτε δουλευε και ποτε οχι )

Οποτε σαν καλος σαμαρειτης την πηγα στο ΠΛΑΙΣΙΟ και τους ανεφερα το προβλημα .Αφου την δουλεψανε

την επομενη μερα μου ειπαν οτι δεν εχει τιποτα ειναι μια χαρα .Την περναω λοιπον στο PC μου και ολα καλα ολα ωραια μεχρι που μετα απο 2 ωρες ακουγεται ενας θορυβος μεσα στην μοναδα .Κλεινω το PC

αμεσως ανοιγω το πλαινο καπακι και το κομματι τις υδροψυξης πανω στη CPU ειχε σκασει .

Και ξεκιναω την διαδικασια της εγγυησης - Την πηγα λοιπον στο πλαισιο και τους ανεφερα τα καθεκαστα .

Ακουστε λοιπον η απαντηση μετα απο μια εβδομαδα .Δυστηχως δεν ισχυει η εγγυηση εφοσον εσκασε .

Ισχυει μονο αν σταματησει να δουλευει :whistle: (δηλαδη εμενα δουλευε σκασμενη ? )

Αφου μιλησα με οποιον υπευθυνοανευθυνο βρηκα καταλαβα οτι

 

Η ΕΓΓΥΗΣΗ  στο ΠΛΑΙΣΙΟ ειναι για την σακουλα μεταφορας για 5 χρονια τα υπολοιπα .......καημενε

καταναλωτη

 

υ.γ  ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΧΩ ΧΑΡΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ .... ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΕΓΑΛΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΠΟΥ ΤΗΝ ΒΓΑΛΑΝΕ ΑΡΙΣΤΗ

αααα και μια CPU που καηκαι και δεν τους το σχολιασα .

ΦΙΛΙΚΑ   ..... Ο  Κακομοιρης

 

Φίλε μου, δεν θέλω να σου κάνω τον έξυπνο, ούτε θέλω να κάνω τον βαρύμαγκα.

Αν ήμουν στην θέση σου, θα το άλλαζαν και θα έλεγαν και 5-6 τραγούδια.

 

Πίσω στο pc την ψύκτρα και όπως είναι όλο το pc στοn τεχνικό που την έβγαλε ok.

Αντικατάσταση την ψύκτρα και επιπλέον, τι θα γίνει με το εξάρτημα που κάηκε από την λάθος σου διάγνωση?

 

Μα, μου, δεν υπάρχουν. Να έρθει ο διευθυντής, ο υπεύθυνος όλων των service εκεί και να σου πει μπροστά στον κόσμο που θα είναι εκεί ότι δεν σε καλύπτουν για το λάθος που οι ίδιοι έκαναν. Εννοείται αυτό πρέπει να γίνει σε ώρα αιχμής.

  • Like 2
Δημοσ.

Μα, μου, δεν υπάρχουν. Να έρθει ο διευθυντής, ο υπεύθυνος όλων των service εκεί και να σου πει μπροστά στον κόσμο που θα είναι εκεί ότι δεν σε καλύπτουν για το λάθος που οι ίδιοι έκαναν. Εννοείται αυτό πρέπει να γίνει σε ώρα αιχμής.

 

Στο mall τουλάχιστον, που είχα απευθυνθεί εγώ όταν είχα θέμα με την κάρτα γραφικών μου,

το τμήμα service το έχουν μεταφέρει πίσω τέρμα γωνία... Δεν έχει σχεδόν καμία επαφή με τους πελάτες

που περιτριγυρίζουν στα άλλα τμήματα...

 

Τυχαίο..? Δε νομίζω....

 

Άλλη μια φορά λοιπόν κι ας γίνομαι κουραστικός...

 

 

Εμείς τους κάναμε μάγκες με τα χρήματα μας τόσα χρόνια.

 

Καιρός να φάνε κι άλλοι.

 

Δημοσ.

τα ίδια χάλια και στο πλαίσιο στην Λάρισα, πριν 2 μήνες πήρα ενα κινητο sony 160E , απο την αρχή το κιν ηταν προβληματικο, μεχρι να πάρει χαμπάρι η γυναίκα μου οτι κατι δεν πάει καλα με το κιν..... περάσαν η πρώτες 7 μέρες για την άμεση αντικατάσταση , εμείς το πήγαμε στις 15 μέρες και ετσι δεν μας κάλυπτε.

το στέλνουν στην Sony και αυτοι το μονο που κανανε ειναι firmware update , εννοειτε δεν φτιάχτηκε τπτ.

πάλη πισω του λεω οτι δεν με ενδιαφερει να ξαναπάει πισω κ να περιμενω παλη 15 μερες , θέλω άμεση αντικατασταση, κ λεει οτι η εγγυηση δεν ειναι μέσου πλαισίου αλλα μέσου της Sony.

 

η απάντηση που έδωσα ήταν οτι δεν με ενδιαφερει εγω το πήρα απο εσας , κάνετε οτι νομίζεται , εγω την συγκεκριμενη συσκευη δεν προκειται να την ξαναπάρω πίσω, κόψτε το λαιμό σας να γίνει αντικατασταση ή πιστωτικό. 

 

τώρα το στείλανε πάλη στην Sony και γράψανε οτι ζητάω νεα συσκευή ή πιστωτικό.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...