aliosas Δημοσ. 4 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2013 Ημουν κατοχος μιας υδροψυξης CORSAIR H 60 αγορασμενη απο το πλαισιο πριν 13 μηνες με εγγυηση πλαισιου 5 χρονια . Πριν απο 15 μερες η υδροψυξη μου παρουσιασε προβληματα θερμοκρασιας (ποτε δουλευε και ποτε οχι ) Οποτε σαν καλος σαμαρειτης την πηγα στο ΠΛΑΙΣΙΟ και τους ανεφερα το προβλημα .Αφου την δουλεψανε την επομενη μερα μου ειπαν οτι δεν εχει τιποτα ειναι μια χαρα .Την περναω λοιπον στο PC μου και ολα καλα ολα ωραια μεχρι που μετα απο 2 ωρες ακουγεται ενας θορυβος μεσα στην μοναδα .Κλεινω το PC αμεσως ανοιγω το πλαινο καπακι και το κομματι τις υδροψυξης πανω στη CPU ειχε σκασει . Και ξεκιναω την διαδικασια της εγγυησης - Την πηγα λοιπον στο πλαισιο και τους ανεφερα τα καθεκαστα . Ακουστε λοιπον η απαντηση μετα απο μια εβδομαδα .Δυστηχως δεν ισχυει η εγγυηση εφοσον εσκασε . Ισχυει μονο αν σταματησει να δουλευει (δηλαδη εμενα δουλευε σκασμενη ? ) Αφου μιλησα με οποιον υπευθυνοανευθυνο βρηκα καταλαβα οτι Η ΕΓΓΥΗΣΗ στο ΠΛΑΙΣΙΟ ειναι για την σακουλα μεταφορας για 5 χρονια τα υπολοιπα .......καημενε καταναλωτη υ.γ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΧΩ ΧΑΡΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ .... ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΕΓΑΛΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΠΟΥ ΤΗΝ ΒΓΑΛΑΝΕ ΑΡΙΣΤΗ αααα και μια CPU που καηκαι και δεν τους το σχολιασα . ΦΙΛΙΚΑ ..... Ο Κακομοιρης
Zapee995 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 Δυστυχώς με την εγγυηση αυτο παίζει...εφοσον έσκασε, (αν εσκασε) δε σε καλύπτει τίποτα.
MoviemakerGr Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 Μίλα με corsair ως τελευταία ελπίδα.. νομίζω η σχέση σου με το πλαίσιο πήρε τον δρόμο της.
.::NikoS::. Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 Καθηστε ρε παιδια δηλαδη την πας και λες οτι εχει προβλημα και σου λενε οτι ειναι μια χαρα, μετά όμως το πρόβλημα προχωράει και γίνεται προβληματάρα και δε σου το καλύπτουν; Δεν ειναι λογικό αυτό μη τρελαθούμε τώρα. Πως ειναι δυνατόν να μην τον καλύπτει και να το θεωρείτε και νορμαλ; 4
panos0100 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 καλα ενταξει το πλαισιο εγινε οτι να ναι μαγαζι, απο εκει που πηγενες πχ μια καρτα γραφικων και στην αλλαζε χωρις να την δει, ή οτιδηποτε αλλο, τωρα δεν αλλάζει κανενα προϊον και ας εχει προβλημμα, και εμενα προχτες με ετυχε να χαλασει ο δισκος ο εξωτερικος, γεμισε bad sectors δεν περνουσε ουτε το τεστ, εχασα τα δεδομενα μου ολα, πηγε στο 78% η ζωη του, και μου λενε τωρα οτι ο δισκος ειναι μια χαρα και οτι περναει το δικο μας το τεστ οτι να ναι δηλαδη
alexisgt Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 Ας το γράψω κι εδώ... ('Εχω πεί οτι θα το γράφω όπου μου δίνεται η ευκαρία). Εμείς τους κάναμε μάγκες με τα χρήματα μας τόσα χρόνια. Καιρός να φάνε κι άλλοι. 7
artshadows Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 η corsair θα σε κάλυψει μην ανησυχείς , ρε παιδια γιατι το πλασιο καταντησε ετσι, ξερει κανεις;
panos0100 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 εγω πιστευω λογω οικονομικης κρισης, πλεον πας και εχουνε μονο εναν υπαληλο για εξυπηρετηση σε καθε τμημα, μεχρι που μια φορα ειδα τον τεχνικο να κανει τον πωλητη και ητανε σε 2 ποστα μαζει τεχνικος-πωλητης εκει φτασαμε, παρτε ατομα ρεεεεεεε
stamatinho Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 Βρε "κουτο" για να παρεις τα ανωτερα turbo-x στο εκαναν αυτο. Φιλε μιλα με corsair οπως σου ειπαν τα παλικαρια γιατι το πλαισιο τωρα τελευταια κανει τη παπια σε ολους. Εμενα μου εστειλαν χαλασμενα ηχεια των 20 ευρω και μου ειπαν στειλτα πισω με δικα σου εξοδα αποστολης δηλαδη αλλα 20 ευρω συν αλλα λιγα οταν θα τα εστελναν παλι πισω σε μενα μιλαμε για τρελααα.Με τοσα εξοδα αγοραζα 5.1 απο το διπλα μαγαζακι με ηλεκτρικα. Μεχρι που τσακωθηκα και εστειλαν την courier που συνεργαζονται και δε πληρωσα τιποτα. Και αλλες 2-3 φορες που ετυχε να χρειαστει να αλλαξω κατι παντα με εκαναν και νευριαζα. Μακρια.
telegamesvg Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 Kαι εγω μετα απο πολλες αρνητικες εμπειριες εχω παψει πια να αγοραζω απο το Πλαισιο. Οντως εχουν αλλαξει τα παντα απο θεμα συμπεριφορας, εξυπηρετησης και τιμων προς το χειροτερο . Το μονο που εχει μεινει ειναι αυτη η ψευτικη ευγενεια που τους επιβαλεται να εχουν οι υπαλληλοι προς τον πελατη και που προσωπικα με απωθει οσο τιποτε αλλο . 5
Zapee995 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 Ρε παιδια, εννοείται οτι το πλαισιο δεν το καλυπτει.εχουμε μαθει πλέον οτι ο μονος λογος αλλαγης απο καταστημα είναι οταν υπαρχει doa και μονο. Σε τοσο χοντρα θέματα, το καθε μαγαζι θα ηταν απ'εξω. Εδω σκανε πυκνωτες σε μητρικες και ουτε η κατασκευαστρια εταιρία δε καλύπτει με εγγυηση...προς αποφυγη παρεξηγησεων, δεν ειμαι φαν του πλαισιο αλλα ενας απλος πελατης τους. Δεν ειναι θεοι αλλα αμοιροι ψυχοβγαλτες...υπαρχουν και αλλα μαγαζια να ψωνιζουμε που δυστυχως και αυτα, σε καποιο παρομοιο ζητημα το ιδιο θα συμπεριφερονταν.
orck Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 Ας το γράψω κι εδώ... ('Εχω πεί οτι θα το γράφω όπου μου δίνεται η ευκαρία). Εμείς τους κάναμε μάγκες με τα χρήματα μας τόσα χρόνια. Καιρός να φάνε κι άλλοι. Οκ, ας φανε και αλλοι. Δεν βλεπω καποιον αλλο να ενδιαφερεται ομως. Ποιο καταστημα μπορει να εχει υποκαταστηματα παντου και να ανταγωνιστει το Πλαισιο. Τα κακα του να ζεις στο τελευταιο κωλοχωρι τις ευρωπης. Και θελει και αναπτυξη ο τσομπανης. 1
SPANK Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 Επειδή δεν αξίζει να μιλήσω για το συγκεκριμένο κάταστημα / αλυσίδα απλα θα σου πω να μιλήσεις με την corsair θα βρείς άκρη πιστεύω οσο για το αλλο σκέλος απλα δεν ξανα ψωνίζεις απο εκει 1
Jannis64 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 Δυστυχώς θα επιβεβαιώσω όλα τα παραπάνω και για τα καταστήματα Θεσ/νίκης. Από εκεί που ήταν ένα ξέφραγο αμπέλι (άλλαζαν οτιδήποτε, σε οποιονδήποτε τους επέστρεφε εξαρτήματα εντός εγγύησης), τώρα πέρασαν στο αντίθετο άκρο. Αλλάζουν με μεγάλη ψυχοφθορά ακόμη και τα αυτονόητα προς αντικατάσταση. Μάλλον όμως το φαινόμενο είναι γενικό, αυτή την περίοδο, στον τόπο που ζούμε. Τους έχει πάρει όλους η μπόρα και αυτούς που φταίνε και αυτούς που δε φταίνε. Βέβαια, για να πούμε και του στραβού το δίκιο, βάλαμε κι εμείς λίγο το χεράκι μας για να βγάλουμε τα μάτια μας. Είχα γνωστό που, πριν 5 περίπου χρόνια, είχε αλλάξει μέσα σε δύο εβδομάδες τρεις φορές την ίδια μητρική, γιατί προσπαθούσε με πατέντες να τη μοντάρει μέσα σε ένα κουτί πολυκάναλου ενισχυτή, του οποίου είχε αφαιρέσει τα σωθικά. Από κακοτεχνία κάπου αυτή βραχυκύκλωνε και καιγόταν αλλά το Πλαίσιο ήταν εκεί. Και άλλες πολλές παρόμοιες ιστορίες στις οποίες οι ζημιές προκαλούνταν από τον πελάτη, δυστυχώς κάποιες φορές και εσκεμμένα. Δεν προσπαθώ να τους δικαιολογήσω, άλλωστε είμαι κι εγώ ένας από τους δυσαρεστημένους πελάτες τους που τον τελευταίο καιρό αποχώρησαν. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα