Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

δες εδω:

 https://www.universityadmissions.se/en/All-you-need-to-know1/Finding-out-more/Key-dates/Autumn-semester-dates/

 

Με λίγα λόγια 24 Μαρτίου βγαίνουν τα αποτελέσματα για όσους είχαν κάνει αίτηση στον πρώτο κύκλο αιτήσεων και είναι να ξεκινήσουν κάποιο πρόγραμμα το φθινόπωρο.

 

ναι τωρα το ειδα για αυτο εσβησα και την ερωτηση μου για να μην σε βαλω σε κοπω! ευχαριστώ! τι εμπειρια ειχες απο το σουηδικο μοντελο και σε αποσταση πως ειναι τα πραγματα; Η σκωτσεζοι με κουραζουν αρκετα στο θεμα επικοινωνια 8-9 μερες plus για να απαντησουν σημαντικα emails.

  • Like 1
  • Απαντ. 1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

επειδή τυχαίνει να γνωρίζω και τους Σκωτσέζους, καλά ειναι 8-9 μέρες για απάντηση σε mail!

 

Κοίτα, οι καθηγητές γενικά δεν κάνουν διάκριση εαν είσαι distant ή κανονικός. Στο πρόγραμμα το δικό μου υπήρχε συχνή επαφή με τους καθηγητές, καθώς εμπαιναν κάθε μέρα στο forum του κάθε μαθήματος και προσπαθουσαν να λύσουν οποιαδήποτε απορία είχαμε, οσο "χαζη" και αν ήταν αυτή. Το θέμα βέβαια είναι οτι περισσότερο τους ενιωθες σαν επόπτες/ moderators τις περισσότερες φορές, παρά σαν καθηγητες, με την έννοια οτι σε κάθε μάθημα είσαι 100% μόνος σου. Εσυ είσαι υπευθυνος για το πως θα φτάσεις στο τέλος του course και αυτοί απλά σε επιβλέπουν.

 

Αυτά για τους καθηγητες. Πάμε στα αρνητικά τωρα. Τα οποία έχουν να κάνουν με τους φοιτητές φαντάσματα!

 

Τα πανεπιστήμια της Σουηδίας δεν εχουν δίδακτρα γιατι καλύπτονται απο τον κρατικό προυπολογισμό. Ετσι το κάθε πανεπιστήμιο για να διεκδικήσει μεγαλύτερη χρηματοδότηση πρέπει να εμφανίζει λίστα με όσον το δυνατόν περισσότερους εγγεγραμμενους φοιτητες.

Επίσης, ενας φοιτητής που ζει στη Σουηδία, μπορεί να διεκδικήσει διάφορα επιδόματα (ανεξαρτητα απο το mode of study).

 

Αυτό έιχε ως αποτέλεσμα στην χρονιά μου να είμαστε 780 επίσημα εγγεγραμμένοι εκ των οποίων παρακολουθούσαμε ανελλιπώς γύρω στους 100.. εκ των οποίων ενεργοί στο forum ήταν περίπου οι μισοι (και αν). 

 

Επειδή μεγάλο μέρος του προγράμματος εχει να κανει με το λεγόμενο reflection, δημιουργήθηκαν προβλήματα, καθώς κάναμε reflect οι ίδιοι και οι ίδιοι ο ενας τις εργασίες του αλλου. Και αυτο δημιουργούσε προβλήματα, γιατί όταν έπρεπε να μαζέψεις υποχρεωτικά 10 διαφορετικά reflections και με το ζόρι μάζευες 5, ο καθηγητής δε σου χαριζοταν στη βαθμολογία στο τέλος.

 

Ας μη μιλήσω για τις ομαδικές εργασίες και για τα συνεχή "πιστολιάσματα". Παραλίγο να κοπώ σε μάθημα γιατι απο τα 5 μέλη του group, τελικά έμεινα μόνος μου.. μετα απο χίλια παρακάλια κατάφερα τον καθηγητή να πάρω πίστωση χρόνου και να κάνω μόνος μου την εργασία. Και αυτο δεν εγινε μόνο μια φορά.

 

Αλλά αυτά είναι λογικά όταν σε δέχεται ενα πρόγραμμα με μόναδικό κριτήριο το πόσες διδακτικές μονάδες ECTS έχεις στο βιογραφικό σου..  ;)  

 

Σε γενικές γραμμές η αποψή μου είναι οτι αξίζει να ασχοληθείς. Απλά εαν υπάρχουν τέτοια ηλίθια ζητήματα το όλο θέμα γίνεται κουραστικό.

 

Αυτά τα "λίγα". Τώρα αν κάποιος έχει καμια άλλη απορία, ποστάρετε τη και όπως μπορώ θα βοηθήσω

  • Like 1
Δημοσ.

Ωραία. Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες για να ανταποδώσω θα γράψω και για την δική μου εμπειρία στο νησί. Είμαι μεταπτυχιακός φοιτητής στο queen margaret uni. Αυτή την στιγμή είναι νούμερο 7 στην ειδικότητα μου συνεπώς υπάρχει ένα "τουπε" και ίσως μία αντιμετώπιση θα σου κάνω δύσκολη την ζωή να τελειώσεις γιατί σου δίνω καλό πτυχίο.

 

Θετικά:

 

-Το ωριμοτερο πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών στον τομέα του άλλωστε φέτος τρέχει πρώτη φορά.

 

-ξεκαθαρα deadlines χωρίς μα και μου και δεν χαρίζονται καθόλου κάτι που προσωπικά λόγο της αυστηρότητας μου το θεωρώ θετικό.

 

-στους εκεί φοιτητές παρέχουν ένα σορό σεμινάρια, masterclasses και CV support καθώς και συνεντεύξεις με εταιρείες. Ως φοιτητής ενημεωνωμε κανονικά για το τι γίνεται σχετικά με τις παραπάνω εκδηλώσεις και η πόρτα για εμένα είναι πάντα ανοιχτή.

 

-Οι πλατφόρμες και τα discussion groups είναι άριστα δομημένα και η ύλη της κάθε βδομάδας μπαίνει στην ώρα τής

 

-αξιολογουμε το πανεπιστήμιο,τους καθηγητές και τα μαθηματα και όντως η αξιολόγηση μας πιάνει τόπο και αλλαγές γίνονται.

 

- έως και 15 θέσεις άμα έτος φέτος είμαστε 11 και έγιναν ήδη 2 drop outs άρα 9.

 

Αρνητικά:

 

- καθηγητές τύπου moderators όπως αναφέρεις

- δεν υπάρχει η παραμικρή βοήθεια στις εργασίες δεν απαντάνε σε καμμιά ερώτηση σχετικά με τις εργασίες ότι κατάλαβες κατάλαβες και ότι θέλεις ας γράψεις

- εξαντλητική έως σπαστική και πολλές φορές χωρίς λόγο αξιολόγηση πολύ άγχος για λεπτομέρειες χωρίς λόγο και αιτία γεγονός που σου χαλάει το self motivation

- ελάχιστο διδακτικό προσωπικό οι ίδιοι καθηγητές κάνουν αλλά 100 μαθήματα σε Bachelor level κτλπ. Εντάξει παίρνουν 60.000 χιλιάρικα τον χρόνο αλλά πραγματικά τους έχουν στο όριο

- βασανιστικά αργή επικοινωνία δεν βοηθάει καθόλου επίσης δεν συμμετέχουν στα discussions γενικά ρόλο επόπτη

-Με ενοχλεί που δεν στέλνουν ένα εμαιλ στο στυλ πως πάμε τι γίνεται προχωράει η δουλειά.

 

 

Γενικά: οκ δίνεται ένα καλό πτυχίο αλλά πέρα από την βιτρίνα καλό είναι να έχουμε καθαρή και την αποθήκη.

επειδή τυχαίνει να γνωρίζω και τους Σκωτσέζους, καλά ειναι 8-9 μέρες για απάντηση σε mail!

 

Κοίτα, οι καθηγητές γενικά δεν κάνουν διάκριση εαν είσαι distant ή κανονικός. Στο πρόγραμμα το δικό μου υπήρχε συχνή επαφή με τους καθηγητές, καθώς εμπαιναν κάθε μέρα στο forum του κάθε μαθήματος και προσπαθουσαν να λύσουν οποιαδήποτε απορία είχαμε, οσο "χαζη" και αν ήταν αυτή. Το θέμα βέβαια είναι οτι περισσότερο τους ενιωθες σαν επόπτες/ moderators τις περισσότερες φορές, παρά σαν καθηγητες, με την έννοια οτι σε κάθε μάθημα είσαι 100% μόνος σου. Εσυ είσαι υπευθυνος για το πως θα φτάσεις στο τέλος του course και αυτοί απλά σε επιβλέπουν.

 

Αυτά για τους καθηγητες. Πάμε στα αρνητικά τωρα. Τα οποία έχουν να κάνουν με τους φοιτητές φαντάσματα!

 

Τα πανεπιστήμια της Σουηδίας δεν εχουν δίδακτρα γιατι καλύπτονται απο τον κρατικό προυπολογισμό. Ετσι το κάθε πανεπιστήμιο για να διεκδικήσει μεγαλύτερη χρηματοδότηση πρέπει να εμφανίζει λίστα με όσον το δυνατόν περισσότερους εγγεγραμμενους φοιτητες.

Επίσης, ενας φοιτητής που ζει στη Σουηδία, μπορεί να διεκδικήσει διάφορα επιδόματα (ανεξαρτητα απο το mode of study).

 

Αυτό έιχε ως αποτέλεσμα στην χρονιά μου να είμαστε 780 επίσημα εγγεγραμμένοι εκ των οποίων παρακολουθούσαμε ανελλιπώς γύρω στους 100.. εκ των οποίων ενεργοί στο forum ήταν περίπου οι μισοι (και αν). 

 

Επειδή μεγάλο μέρος του προγράμματος εχει να κανει με το λεγόμενο reflection, δημιουργήθηκαν προβλήματα, καθώς κάναμε reflect οι ίδιοι και οι ίδιοι ο ενας τις εργασίες του αλλου. Και αυτο δημιουργούσε προβλήματα, γιατί όταν έπρεπε να μαζέψεις υποχρεωτικά 10 διαφορετικά reflections και με το ζόρι μάζευες 5, ο καθηγητής δε σου χαριζοταν στη βαθμολογία στο τέλος.

 

Ας μη μιλήσω για τις ομαδικές εργασίες και για τα συνεχή "πιστολιάσματα". Παραλίγο να κοπώ σε μάθημα γιατι απο τα 5 μέλη του group, τελικά έμεινα μόνος μου.. μετα απο χίλια παρακάλια κατάφερα τον καθηγητή να πάρω πίστωση χρόνου και να κάνω μόνος μου την εργασία. Και αυτο δεν εγινε μόνο μια φορά.

 

Αλλά αυτά είναι λογικά όταν σε δέχεται ενα πρόγραμμα με μόναδικό κριτήριο το πόσες διδακτικές μονάδες ECTS έχεις στο βιογραφικό σου..  ;)  

 

Σε γενικές γραμμές η αποψή μου είναι οτι αξίζει να ασχοληθείς. Απλά εαν υπάρχουν τέτοια ηλίθια ζητήματα το όλο θέμα γίνεται κουραστικό.

 

Αυτά τα "λίγα". Τώρα αν κάποιος έχει καμια άλλη απορία, ποστάρετε τη και όπως μπορώ θα βοηθήσω

 

Τι αυστηρότητα υπάρχει στην βαθμολόγηση και τι λένε οι καθηγητές για τους φοιτητές φάντασμα; Μου κάνει εντύπωση...

  • Like 1
Δημοσ.

αν δεν έχεις φυσική παρουσία έστω σε εξετάσεις δε στο αναγνωρίζει το πτυχίο ο ΔΟΑΤΑΠ. Τέλος.ω

Ίσως μου είπαν τότε ότι αναγνωρίζεται επειδή έχω ένα oral examination live μέσω skype (υποθέτω)

  • Like 1
Δημοσ.

Τι αυστηρότητα υπάρχει στην βαθμολόγηση και τι λένε οι καθηγητές για τους φοιτητές φάντασμα; Μου κάνει εντύπωση...

 

Η βαθμολόγηση είναι ιδιαιτέρως αυστηρή και πολλοί καθηγητές το εξαντλούν (τις περισσότερες φορές χωρίς λόγο). Σε καμία περίπτωση δεν σου χαρίζονται (εκτός φυσικά εαν υπάρχει πολύ σοβαρός λόγος όπως υγείας πχ.), και γενικά δεν συγχωρούν οτιδήποτε έχει να κάνει με βιβλιογραφικές αναφορές. 

 

Για τους φοιτητες φαντάσματα δεν λένε τίποτα, προφανώς επειδή δεν τους νοιάζει ιδιαίτερα. Απο τη στιγμή που ο άλλος κάνει κανονικά το registration στο εξάμηνο του και αποφασίζει να μην εμφανιστεί ποτε, δεν μπορουν να κάνουν και κάτι.

 

Στην περίπτωση μας, επειδή "ξεσηκωθήκαμε" κατα κάποιο τρόπο, απλά συμφώνησαν αρχικά να δίνουν πιστωση χρόνου σε διάφορες ομαδικές εργασίες εαν το γκρούπ έχανε καποια απο τα μέλη του, και αργότερα εφάρμοσαν ενα συστημα που σου εβγαζε εναν αριθμο πχ. 100 groups/slots στα οποία γραφόμασταν σαν ομάδες εργασίας μετα απο συνεννόηση. Το κακό είναι οτι το τελευταίο δεν εφαρμόστηκε σε όλα τα μαθήματα.

 

** edit** Πάντως μη σου κάνει εντύπωση, σε πρόγραμμα που δεν υπάρχουν επιπτώσεις και δεν σε διαγράφουν (εκτος και αν υποπέσεις σε ακαδημαικό παράπτωμα), είναι λογικό να υπάρχουν τέτοια φαινόμενα.

  • Like 1
Δημοσ.

ωραιες οι πληροφοριες σας... γιατι ομως τοσο κολλημα με τον δοαταπ? τοσο σημαντικο σας φαινεται? ειδικα για ενα μεταπτυχιακο δωρεαν που αναγνωριζεται στον ιδιωτικο τομεα? αφου η αναγνωριση ισχυει μονο για το δημοσιο το οποιο ειναι νεκρο, μισθοι μετριοτατοι.. ο ιδιωτικος τομεας ειναι εκει που καποιος θα δειξει οτι αξιζει για εμενα... αλλο το οτι στην Ελλαδα σχεδον δεν υπαρχει ή δεν πληρωνομαστε καθολου καλα... αλλα αυτη η αγαπη για το δημοσιο.. στις καλες εποχες μονο κατι αργοσχολοι αχρηστοι ηταν για δημοσιοι υπαλληλοι την στιγμη που στον ιδιωτικο εβγαζαν τα διπλασια χρηματα...

Σκεφτομαι να κανω apply σε κανενα προγραμμα Σουηδια τωρα που ανοιγει ο δευτερος κυκλος..Πολυ ελκυστικο το οτι ειναι δωρεαν :-)

Δημοσ.

Για να λυθούν κάποιες απορίες που εκφράστηκαν παραπάνω:

 

Παιρνεις κανονικό χαρτί - πτυχίο και παράρτημα διπλώματος. Σε καλούν σε ορκομωσία, στην οποία μπορείς και να μη πάς, αλλά όπως και να έχει στα στέλνουν και με ταχυδρομείο. 

 

Για την αναγνώριση τώρα. Ολοκλήρωσα το πρόγραμμα IT Project Management στο πανεπιστήμιο της Στοκχόλμης. Με το που πήρα τα "χαρτιά" στα χέρια (Απρίλιο 2016), τα έστειλα στον ΔΟΑΤΑΠ για να εισπράξω 5 μήνες μετά (και κατόπιν δικής μου "ενόχλησης"), το ότι δεν γίνεται να αναγνωριστεί το πτυχίο καθώς ο τρόπος αξιολόγησης των μαθημάτων δεν περιελάμβανε γραπτές τελικές εξετάσεις..

 

Σημείωση οτι με το κανονικό (δια ζώσης) πτυχίο μου απο το ίδιο πανεπιστήμιο δεν υπήρξε κανένα απολύτως θέμα.. Τώρα εαν έχει αλλάξει κάτι τη στιγμή που μιλάμε, ή εαν η αναγνώριση εξαρτάται απο το ποιο πανεπιστήμιο έχεις τελειώσει, δεν είμαι σε θέση να το γνωρίζω.

Το μόνο που έχετε να κάνετε όσοι ενδιαφέρεστε για αναγώριση, είναι να επικοινωνήσετε με τον ΔΟΑΤΑΠ και όχι με τα πανεπιστήμια.

 

Η αναγνώριση μέσω ΔΟΑΤΑΠ χρειάζεται μόνο εαν σκοπεύεις να ασχοληθέις με διαγωνισμούς Δημοσίου ή εαν απαιτέιται καποια ιδιαίτερη επαγγελματική άδεια. Στον ιδιωτικό τομέα δεν υπάρχει κάποιο θέμα αναγνώρισης.

 

Ελπίζω να βοήθησα...

 

Kαι βεβαια βοηθησες και ευχαριστουμε πολυ για τις πολυ χρησιμες διευκρινησεις!

:)

Δημοσ.

ωραιες οι πληροφοριες σας... γιατι ομως τοσο κολλημα με τον δοαταπ? τοσο σημαντικο σας φαινεται? ειδικα για ενα μεταπτυχιακο δωρεαν που αναγνωριζεται στον ιδιωτικο τομεα? αφου η αναγνωριση ισχυει μονο για το δημοσιο το οποιο ειναι νεκρο, μισθοι μετριοτατοι.. ο ιδιωτικος τομεας ειναι εκει που καποιος θα δειξει οτι αξιζει για εμενα... αλλο το οτι στην Ελλαδα σχεδον δεν υπαρχει ή δεν πληρωνομαστε καθολου καλα... αλλα αυτη η αγαπη για το δημοσιο.. στις καλες εποχες μονο κατι αργοσχολοι αχρηστοι ηταν για δημοσιοι υπαλληλοι την στιγμη που στον ιδιωτικο εβγαζαν τα διπλασια χρηματα...

Σκεφτομαι να κανω apply σε κανενα προγραμμα Σουηδια τωρα που ανοιγει ο δευτερος κυκλος..Πολυ ελκυστικο το οτι ειναι δωρεαν :-)

 

Δεν είναι κόλλημα, μη το βλέπεις έτσι.

Απλά ενημερώνουμε με ότι πληροφορίες έχει ο καθένας γιατί σίγουρα θα υπάρχουν άτομα που τους ενδιαφέρει το πτυχίο τους να είναι αναγνωρισμένο από ΔΟΑΤΑΠ. 

 

Επίσης δεν ξέρεις ποτέ εάν θα χρειαστεί να το αναγνωρίσεις. Για παράδειγμα, εγώ αναγκαστικά πέρασα από όλη τη διαδικασία της αναγνώρισης με το κανονικό μεταπτυχιακό μου, γιατί άπλα το ήθελε το τιτανοτεραστιο Οικονομικό Επιμελητήριο για να μου εκδώσει άδεια Λογιστή..  :huh:  ότι να'ναι κοινώς!

  • Like 1
Δημοσ.

ωραιες οι πληροφοριες σας... γιατι ομως τοσο κολλημα με τον δοαταπ? τοσο σημαντικο σας φαινεται? ειδικα για ενα μεταπτυχιακο δωρεαν που αναγνωριζεται στον ιδιωτικο τομεα? αφου η αναγνωριση ισχυει μονο για το δημοσιο το οποιο ειναι νεκρο, μισθοι μετριοτατοι.. ο ιδιωτικος τομεας ειναι εκει που καποιος θα δειξει οτι αξιζει για εμενα... αλλο το οτι στην Ελλαδα σχεδον δεν υπαρχει ή δεν πληρωνομαστε καθολου καλα... αλλα αυτη η αγαπη για το δημοσιο.. στις καλες εποχες μονο κατι αργοσχολοι αχρηστοι ηταν για δημοσιοι υπαλληλοι την στιγμη που στον ιδιωτικο εβγαζαν τα διπλασια χρηματα...

Σκεφτομαι να κανω apply σε κανενα προγραμμα Σουηδια τωρα που ανοιγει ο δευτερος κυκλος..Πολυ ελκυστικο το οτι ειναι δωρεαν :-)

προφανώς για να ρωτάνε αν αναγνωρίζεται ή όχι :Ρ μπορεί κάποιους να τους ενδιαφέρει το δημόσιο ,δεν θα τους πούμε εμείς τι θα κάνουν :ρ εξάλλου καλό δεν είναι να έχεις πάντα όλες τις επιλογές ανοιχτές ;
  • Like 1
Δημοσ.

Εφοσον καποιος ζει στην Ελλαδα, λογικο το βλεπω,

οταν παιρνεις ενα χαρτι, να θες να εχει τη μεγιστη δυνατη αναγνωριση.

Και ακομη και αν δεν εχεις στοχο το 'δημοσιο', δεν ξερεις που στο καλο θα το βρεις μπροστα σου...

Πχ πολυ ευστοχα ο rg550 ειπε για το παραδειγμα του 'οικονομικου επιμελητηριου'...

 

Οποτε ναι, παιρνουμε ενα πτυχιο που εχει την αξια απο μονο του, και αναγνωριση παντου στον κοσμο εκτος απο το...ελληνικο δημοσιο,

αλλα λογικο ειναι να ψαχνουμε, κι ας το ξερουμε, τι θα μπορουσε ισως να γινει πανω σε αυτο το θεμα...

 

Εγω, επειδη νομιζω εχω καταλαβει σε τι χωρα ζουμε....με απειρες στρεβλωσεις,

οπου η ψωροκωσταινα εχει στησει φαμπρικα με τους καθηγηταδες του ΕΑΠ να μην 'τρωνε αλλοι' απο την πιτα των εξ'αποστασεως μεταπτυχιακων και χασουν 'πελατεια',

και δεν ντρεπεται να μην αναγνωριζει τα distant Σουηδικα μεταπτυχιακα,

 

η μονη ελπιδα που μπορω να εχω πανω σε αυτο το θεμα της αναγνωρισης ΔΟΑΤΑΠ,

ειναι καποια στιγμη, ΑΝ δεν διαλυθει η ΕΕ,

να γινει καποιο υπερκρατικο ευρωπαικο οργανο,

που θα βγαλει οριστικη ντιρκεκτιβα,

οτι ολα τα πτυχια των πανεπιστημιων εντος ΕΕ,

ειναι αυτοματως αναγνωρισιμα στα παντα ολα εντος ΕΕ (και στο ρημαδο-ελληνικο δημοσιο).

Και να μεινει ο ΔΟΑΤΑΠ, μονο για αναγνωρισεις απο τριτες χωρες, οπως εγινε παλιοτερα με τα τελωνεία...

Αλλη ελπιδα δεν μπορω να σκεφτω..

  • Like 1
Δημοσ.

Εφοσον καποιος ζει στην Ελλαδα, λογικο το βλεπω,

οταν παιρνεις ενα χαρτι, να θες να εχει τη μεγιστη δυνατη αναγνωριση.

Και ακομη και αν δεν εχεις στοχο το 'δημοσιο', δεν ξερεις που στο καλο θα το βρεις μπροστα σου...

Πχ πολυ ευστοχα ο rg550 ειπε για το παραδειγμα του 'οικονομικου επιμελητηριου'...

 

Οποτε ναι, παιρνουμε ενα πτυχιο που εχει την αξια απο μονο του, και αναγνωριση παντου στον κοσμο εκτος απο το...ελληνικο δημοσιο,

αλλα λογικο ειναι να ψαχνουμε, κι ας το ξερουμε, τι θα μπορουσε ισως να γινει πανω σε αυτο το θεμα...

 

Εγω, επειδη νομιζω εχω καταλαβει σε τι χωρα ζουμε....με απειρες στρεβλωσεις,

οπου η ψωροκωσταινα εχει στησει φαμπρικα με τους καθηγηταδες του ΕΑΠ να μην 'τρωνε αλλοι' απο την πιτα των εξ'αποστασεως μεταπτυχιακων και χασουν 'πελατεια',

και δεν ντρεπεται να μην αναγνωριζει τα distant Σουηδικα μεταπτυχιακα,

 

η μονη ελπιδα που μπορω να εχω πανω σε αυτο το θεμα της αναγνωρισης ΔΟΑΤΑΠ,

ειναι καποια στιγμη, ΑΝ δεν διαλυθει η ΕΕ,

να γινει καποιο υπερκρατικο ευρωπαικο οργανο,

που θα βγαλει οριστικη ντιρκεκτιβα,

οτι ολα τα πτυχια των πανεπιστημιων εντος ΕΕ,

ειναι αυτοματως αναγνωρισιμα στα παντα ολα εντος ΕΕ (και στο ρημαδο-ελληνικο δημοσιο).

Και να μεινει ο ΔΟΑΤΑΠ, μονο για αναγνωρισεις απο τριτες χωρες, οπως εγινε παλιοτερα με τα τελωνεία...

Αλλη ελπιδα δεν μπορω να σκεφτω..

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ για την αποψη σου! Τα λεω χρονια και ως αποφοιτος κολλεγιου ακομα δεν εβγαλα και ουτε θα βγαλω ακρη! Αντι ως ελληνες να ειμαστε υπερηφανη για πραγματικά κεκτήμενα κτλ εχουμε τους ελληναράδες απο δημοτικους συμβουλους μεχρι διευθυντές του ΔΟΑΤΑΠ  που παιζουν με τον μελλον  μας θεωρώντας οτι το καθε ΤΕΙ το καθε ΑΕΙ ειναι μονο αυτο και τιποτα αλλο και μην πω για το ανοιχτο και τα μαγαζια της κυπρου. Εχουμε φτασει στο μηδεν ως χωρα το πραγματικο μηδεν θα γινουν αλλαγες ελπιζω αυτοι που θα της κανουν να μην ειναι οι ακραιοι που ανεβένουν! 

  • Like 1
Δημοσ.

προφανως και συμφωνω με οσα ειπωθηκαν, αλλα ακομα κι ετσι ρωταω τι πιστευετε, γιατι κι εγω ειμαι χαμενος.. Αξιζει ή δεν αξιζει να κοιταξει κανεις μεταπτυχιακο Σουηδιας που ειναι και Free εστω και για 60 ΕCTS αν δεν τον παρει το ΕΑΠ ωστε να μην καθεται και να κοιταει το ταβανι για 1 χρονο ακομα?

 

 Eπισης, αν καποιος εχει στα χερια του μεταπτυχιακο απο Σουηδικο πανεπιστημιο και εχει την ευγενη προθεση να το ανεβασει με Blurred τα στοιχεια του θα  το εκτιμουσα, και πιστευω θα βοηθουσε και το νημα.. Ευχαριστω :)

 

Απο καποιον που ειναι στο ψαξιμο :devil:

Δημοσ.

Εγω, επειδη νομιζω εχω καταλαβει σε τι χωρα ζουμε....με απειρες στρεβλωσεις,

οπου η ψωροκωσταινα εχει στησει φαμπρικα με τους καθηγηταδες του ΕΑΠ να μην 'τρωνε αλλοι' απο την πιτα των εξ'αποστασεως μεταπτυχιακων και χασουν 'πελατεια',

και δεν ντρεπεται να μην αναγνωριζει τα distant Σουηδικα μεταπτυχιακα,

 

η μονη ελπιδα που μπορω να εχω πανω σε αυτο το θεμα της αναγνωρισης ΔΟΑΤΑΠ,

ειναι καποια στιγμη, ΑΝ δεν διαλυθει η ΕΕ,

να γινει καποιο υπερκρατικο ευρωπαικο οργανο,

που θα βγαλει οριστικη ντιρκεκτιβα,

οτι ολα τα πτυχια των πανεπιστημιων εντος ΕΕ,

ειναι αυτοματως αναγνωρισιμα στα παντα ολα εντος ΕΕ (και στο ρημαδο-ελληνικο δημοσιο).

Και να μεινει ο ΔΟΑΤΑΠ, μονο για αναγνωρισεις απο τριτες χωρες, οπως εγινε παλιοτερα με τα τελωνεία...

Αλλη ελπιδα δεν μπορω να σκεφτω..

 

Πιστεύω ότι είσαι απόλυτος σε αυτά που γράφεις, τα βλέπεις όλα άσπρο/μαύρο, αλλά υπάρχει και το γκρί...

 

Γιατί το βλέπεις σαν φάμπρικα; Το ΕΑΠ,παρόλα τα κακά του, δεν παύει να είναι ένα ανώτατο ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης το οποίο δίνει δουλειά σε κάμποσους ανθρώπους και προσφέρει μια σχετικά οικονομική λύση σε κάποιον ο οποίος μπορεί να μη ξέρει αγγλικά ακαδημαϊκού επιπέδου να σπουδάσει σε κάποιο πανεπιστήμιο εξωτερικού.

Και λέω σχετικά οικονομική γιατί σε άλλα open τύπου πανεπιστήμια τα δίδακτρα είναι κάπως.. απλησίαστα. 

 

Επίσης, δεν είναι φάμπρικα με την έννοια ότι μόνο αυτό έχει προγράμματα εξ' αποστάσεως. Το ΠΑΜΑΚ για παράδειγμα είχε ένα μεταπτυχιακό σε Ελεγκτική και Λογιστική το οποίο σου έδινε τη δυνατότητα να το παρακολουθήσεις από απόσταση, απλά πήγαινες για εξετάσεις. Το ίδιο και σε ένα ΤΕΙ της Κρήτης, αν θυμάμαι καλά. 

 

Το ότι έχει δίδακτρα, δεν σημαίνει απολύτως τίποτα. Από κάπου πρέπει να αντληθούν πόροι για τη λειτουργία ενός ιδρύματος.. Παντού η εκπαίδευση κοστίζει. Και μη νομίζεις ότι η Σουηδία θα συνεχίσει να προσφέρει αιωνίως ελεύθερη πρόσβαση, ιδίως σε μεταπτυχιακά.. κάτσε να καταρρεύσει το Σκανδιναβικό μοντέλο πρόνοιας και θα δεις για τι δίδακτρα μιλάμε..άλλα αυτό είναι εντελώς άλλο θέμα.

 

Και μη ξεχνάς ότι η Ελλάδα είναι ουραγός σε πολλααααά θέματα. Στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση θα ήταν πρώτη;

 

Επίσης, οργανισμοί αναγνώρισης αντίστοιχοι του ΔΟΑΤΑΠ υπάρχουν σε όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες. Στη Μ.Β υπάρχει το NARIC, όπως και στην Ολλανδία, Γερμανία κτλ. Ακόμα και στη Σουηδία, την οποία εκθειάζουμε σε τόσα posts υπάρχει τέτοιος οργανισμός. Απλά δε σου σπάνε τα @@, τουλάχιστον στην Σουηδία και στη Μ.Β. απο τίς οποίες έχω εμπειρία

προφανως και συμφωνω με οσα ειπωθηκαν, αλλα ακομα κι ετσι ρωταω τι πιστευετε, γιατι κι εγω ειμαι χαμενος.. Αξιζει ή δεν αξιζει να κοιταξει κανεις μεταπτυχιακο Σουηδιας που ειναι και Free εστω και για 60 ΕCTS αν δεν τον παρει το ΕΑΠ ωστε να μην καθεται και να κοιταει το ταβανι για 1 χρονο ακομα?

 

 

Εννοείται πως αξίζει ρε συ! δεν έχεις τίποτα απολύτως να χάσεις, και ενας χρόνος δεν είναι τίποτα άλλωστε. Και ένα master δεν παύει να είναι master.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...