Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

μην σε αποθαρύνει, η logi θα σε καλύψει ότι και αν γίνει ;)

Η logitech σιγουρα θα σε καλυψει μην το σκεφτεσαι καν.

 

Ειναι σοβαρη εταιρεια που σεβεται τον πελατη, εχω διαβασει σε αλλα φορουμ εμπειριες με το σερβις της και ηταν ολοι οκ.

 

Και απο προσωπικη εμπειρια μια φορα που ειχα προβλημα με ενα ποντικι logitech ας ειχα χασει την αποδειξη μου εδωσαν αλλο δωρεαν.

Δημοσ.

  Γιατι ρε παιδια τετοιο μισος για την Razer? Εγω μεχρι στιγμης οτι εχω αγορασει ειναι σκυλι σκετο? Παιζει να ειμαι απλα τυχερος?

Δημοσ.

  Γιατι ρε παιδια τετοιο μισος για την Razer? Εγω μεχρι στιγμης οτι εχω αγορασει ειναι σκυλι σκετο? Παιζει να ειμαι απλα τυχερος?

ναι.

κοίτα στα ποντίκια και τα πληκτρολόγια έχει ένα θεματάκι

Δημοσ.

 Εχω το Keyboard και Mouse της υπογραφης μου. Πριν απο αυτο ειχα παλι της Razer και το εδωσα στον αδερφο μου. Μεχρι στιγμης (2.5 χρονια) που εχω προιοντα της Razer δεν με απογοητευσανε ποτε. Και τα ταλαιπωρω, παιζω ολη μερα Starcraft 2  :devil:  :devil:

Δημοσ.

Η logitech οπως αναφέρθηκε ποιο πανω ειναι πολύ καλη οσο αφορά και τα προιόντα και το service της αλλα και το razer που εχω τοσα χρόνια (ποντίκι) δεν ειχα ποτε θέμα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...