Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γενικά δοκιμάστε να επικοινωνείτε online μαζί τους από το facebook.

Γλυτώνεις τις αναμονές και σε εξυπηρετούν πιο άμεσα.

Έχουν ρίξει βάρος στο online support.

Δημοσ.

αφού σto σιτε λέει αστική χρέωση , πώς προκύπτει το δωρεάν.?

 

"Μπορείτε να επικοινωνήσετε και τηλεφωνικά όλο το 24ώρο με την τεχνική υποστήριξη υπηρεσιών τηλεφωνίας και Broadband στο 13831 (χωρίς χρέωση για κλήση που πραγματοποιείται από το δίκτυο της Forthnet . Η κλήση που πραγματοποιείται από δίκτυο άλλων παρόχων χρεώνεται σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο του αντίστοιχου παρόχου)."

 

http://www.forthnet.gr/Article.aspx?a_id=3946

Δημοσ.

"Μπορείτε να επικοινωνήσετε και τηλεφωνικά όλο το 24ώρο με την τεχνική υποστήριξη υπηρεσιών τηλεφωνίας και Broadband στο 13831 (χωρίς χρέωση για κλήση που πραγματοποιείται από το δίκτυο της Forthnet . Η κλήση που πραγματοποιείται από δίκτυο άλλων παρόχων χρεώνεται σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο του αντίστοιχου παρόχου)."

 

http://www.forthnet.gr/Article.aspx?a_id=3946

 

 

καλά το πας αλλά έπρεπε να δεις ότι μιλάμε για πρόβλημα nova όχι 4net ...αν δεις παραπάνω το τηλ. που έβαλα είναι διαφορετικό , μπορεί να έχουμε αγοράσει 1 πακέτο μαζί αλλά αυτές οι δυο εταιρίες θέλουν να έχουν διαφορετική πολιτική στον πελάτη τους!

 

παραθέτω και εγώ αυτό που λέει παρακάτω από το δικό σου:

Μπορείτε να επικοινωνήσετε και τηλεφωνικά όλο το 24ώρο με την τεχνική υποστήριξη υπηρεσιών συνδρομητικής τηλεόρασης Nova στο 18345 (αστική χρέωση ανά λεπτό).

Γενικά δοκιμάστε να επικοινωνείτε online μαζί τους από το facebook.

Γλυτώνεις τις αναμονές και σε εξυπηρετούν πιο άμεσα.

Έχουν ρίξει βάρος στο online support.

 

Αυτό μάλλον θα κάνω την επόμενη φορά! Αλλά αν υπάρχει κάποιος σύντομος δρόμος επικοινωνίας και τον ξέρει κάποιος ας τον μοιραστεί ( δεν ξέρεις πότε θα χρειαστεί   ;)  ) 

Δημοσ.

καλά το πας αλλά έπρεπε να δεις ότι μιλάμε για πρόβλημα nova όχι 4net ...αν δεις παραπάνω το τηλ. που έβαλα είναι διαφορετικό , μπορεί να έχουμε αγοράσει 1 πακέτο μαζί αλλά αυτές οι δυο εταιρίες θέλουν να έχουν διαφορετική πολιτική στον πελάτη τους!

 

παραθέτω και εγώ αυτό που λέει παρακάτω από το δικό σου:

Μπορείτε να επικοινωνήσετε και τηλεφωνικά όλο το 24ώρο με την τεχνική υποστήριξη υπηρεσιών συνδρομητικής τηλεόρασης Nova στο 18345 (αστική χρέωση ανά λεπτό).

 

Αυτό μάλλον θα κάνω την επόμενη φορά! Αλλά αν υπάρχει κάποιος σύντομος δρόμος επικοινωνίας και τον ξέρει κάποιος ας τον μοιραστεί ( δεν ξέρεις πότε θα χρειαστεί   ;)  ) 

Στο είπε παραπάνω ότι αν τους στείλεις ένα μήνυμα στο inbox στο fb θα σου απαντήσουν γρήγορα και θα λυθεί γρήγορα το πρόβλημα σου

Δημοσ.

#maxdore217

έχεις δίκιο, βιάστηκα και δεν διάβασα το υπόλοιπο.

Αν έχεις δωρεάν χρόνο σε αστικά πάντως μπορείς να πάρεις στο 2106602000 για να μην χρεωθείς.

  • Like 2
  • 3 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

( forthnet ) nova δεν ανταποκρίθηκε με διαφάνεια και πιστότητα στην αποκατάσταση τελικής επίλυσης βλαβών της.

09/09/16 επίσκεψη τεχνικού χωρίς να εισέλθει εντός οικίας για να μην χρεωθούμε τα 30€, χωρίς επίλυση του προβλήματος

29/11/16 πάλι επίσκεψη τεχνικού εκτός οικίας και τη στιγμή αποχώρησης με δική μου αναρρίχηση στη σκάλα του τεχνικού ανέκτησα οξειδωμένο καλώδιο και έλυσα το πρόβλημα και στις δύο περιπτώσεις είχαμε κανονικό σήμα internet αλλά όχι φωνής.

πριν μια βδομάδα ξαναπαρουσιάστηκε το πρόβλημα, 26/05/17 το ανέφερα, "το θέμα είναι σύνηθες οφείλεται στον ΟΤΕ και σε τρεις εργάσιμες θα επιλυθεί" είπαν, σήμερα με ενημέρωσαν (κάποτε ήταν άψογοι) ότι πρέπει να έρθει τεχνικός για τις καλωδίωσης, αρνήθηκα και ξεκίνησα διαδικασία παύσης και πλήρωσα ότι υπολειπόταν.

προς έκπληξη μου ζήτησαν συνολικά 60€ για τις δύο επισκέψεις τεχνικού εκτός οικίας :angry: , που πρέπει να καταγγείλω την περίπτωση ;

  • 2 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Kαλησπερα είμαι πελάτισσα αρκετά χρόνια και το πρόβλημα που αντιμετώπιζω αρκετά συχνα είναι οτι τα κανάλια του νόβα δεν παιζουν για 2-3 μέρες την βδομάδα και γίνετε συνεχεια έβαλα το νόβα για να πιάνουν καλυτερα τα δικά μας κανάλια.Κάντε κάτι σύντομα.Και θέλω κι ενα σταθερό για επικοινωνία όχι πενταψηφια για να χρεωνομαστε

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Eleni Fitlera είπε

Kαλησπερα είμαι πελάτισσα αρκετά χρόνια και το πρόβλημα που αντιμετώπιζω αρκετά συχνα είναι οτι τα κανάλια του νόβα δεν παιζουν για 2-3 μέρες την βδομάδα και γίνετε συνεχεια έβαλα το νόβα για να πιάνουν καλυτερα τα δικά μας κανάλια.Κάντε κάτι σύντομα.Και θέλω κι ενα σταθερό για επικοινωνία όχι πενταψηφια για να χρεωνομαστε

Ελένη, μάλλον κάτι δεν εχεις κατανοήσει. Εδω δεν ειναι το επισημο (βασικά ουτε ανεπισημο) support της nova, οπότε το "κάντε κάτι σύντομα" μαλλον δεν θα σε βοηθήσει. Επιπλεον ακομα κι αν ήταν το επισημο support της nova (που θα το καταλαβαινες απο τους συμμετέχοντες στη συζήτηση) και πάλι δεν εδωσες κάποιο στοιχείο για να δουν ποιος πελάτης τους είσαι. 

Πάμε τώρα στη συμβουλη: Εφόσον δεν θελεις να καλέσεις στο support της εταιρείας και δεν σε εξυπηρετεί να περάσεις απο καποιο κατάστημα (πχ ειναι μακρια), υπάρχει και η ιστοσελιδα τους ( http://www.nova.gr/gr/exupiretisi-pelaton-/epikoinonia/ )που μπορεις να αναζητήσεις βοήθεια ΚΑΙ επισης απαντάνε (εργάσιμες ώρες) και στο επισημο profile τους στο facebook https://www.facebook.com/Nova/app/776647372418718/

  • Like 2
Δημοσ.

επισης η nova για την τηλεοραση δουλευει με ιδιωτες εγκαταστατες δεν εχει προσωπικο δικςο της για αυτο το πραγμα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...