xp-user Δημοσ. 3 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2013 Συμφορουμιτες προσεξτε μην παθετε βλαβη στη nova παρασκευη γιατι θα μεινετε μεχρι Δευτερα χωρις nova και τηλεοραση. Ουτε μια βδομαδα δεν εχω που το εβαλα (forhnet 3 play) και μου εβγαλε βλαβη στα καλα καθουμενα Παρασκευη 1 το μεσημερι Οταν μετα απο 20 λεπτα αναμονης καταφερα να συνδεθω μαζι τους μου ειπαν ...##%%*+$# αν ειναι δυνατον....@#@%$** οι τεχνικοι δεν δουλευουν Σ/Κ .......!!!!!!!!!! Γιατι ρε παιδια λεω ; Δημοσιοι υπαληλοι ειναι; Με αυτη τη λογικη σας αν παθει το ρολοι της Δεη -του Οτε-Της Ευδαπ βλαβη θα πρεπει να μενουμε Σ/Κ στα σκοτεινα-χωρις νερο-τηλ...κλπ..κλπ Καλα που εχω καποιες βασικες γνωσεις και εκοψα το καλωδιο απ το πιατο και το συνδεσα στη κεραια μου και εχω τουλαχιστον τηλεοραση ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΑΘΑΝΑΤΗ....
daidalos1 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2013 για πες μας λεπτομερειες τι προβλημα ακριβως ειχες ??
xp-user Δημοσ. 3 Αυγούστου 2013 Μέλος Δημοσ. 3 Αυγούστου 2013 Στα καλα καθουμενα εκει που εβλεπα nova χαθηκε το σημα και εβγαλε καρτελα επικοινωνηστε με τη τεχνικη βοηθεια Το πιατο ειναι στη θεση του-το καλωδιο το ιδιο-ο αποκωδικοποιητης δουλευει (τον ελεγξε συνεργαζομενος τεχνικος στη γειτονια μου)
kostas_dr Δημοσ. 3 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2013 Η νοοτροπία του Δημόσιου, πολλές φορές περνάει και στον ιδιωτικό τομέα. Γενικά: καλοκαίρι + Σ/Κ + τεχνίτες = Να παρακαλάς να μην σου τύχει κάτι.
daidalos1 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2013 την καρτα την εβγαλες την ξαναεβαλες εκλεισες ανοιξες τον αποκωδικοποιητη? οταν ειχα νοβα τα εκανα καποιες φορες οταν εχανε σημα!!
firewalker Δημοσ. 3 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2013 Σ/Κ την την ήθελες την Nova; Δεν δουλεύεις; Αν έπρεπε να πληρώνουν και εργαζόμενους και τα Σ/Κ πως θα είχαν χαμηλές τιμές; 1
isay Δημοσ. 3 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2013 ... Οταν μετα απο 20 λεπτα αναμονης καταφερα να συνδεθω μαζι τους μου ειπαν ...##%%*+$# αν ειναι δυνατον....@#@%$** οι τεχνικοι δεν δουλευουν Σ/Κ .......!!!!!!!!!! Γιατι ρε παιδια λεω ; Δημοσιοι υπαληλοι ειναι; Με αυτη τη λογικη σας αν παθει το ρολοι της Δεη -του Οτε-Της Ευδαπ βλαβη θα πρεπει να μενουμε Σ/Κ στα σκοτεινα-χωρις νερο-τηλ...κλπ..κλπ ... Επιβεβαιώνεται οτι έπιασαν οι ζέστες. Μου αρέσει που βάζεις στην ίδια κατηγορία ΒΑΣΙΚΕΣ αναγκες της καθημερινότητας (νερό, ρεύμα, τηλέφωνο) με την τηλεόραση. Χωρίς νερό και ρεύμα σίγουρα τίθενται κίνδυνοι για την υγιεινή, ασφάλεια και ομαλή λειτουργία, αλλά η Nova πόσο σημαντική μπορει να είναι; Ειλικρινα! Εσυ ήθελες Σαβ/κο να σου ερθει τεχνικός σπίτι για έλεγχο; Μήπως είσαι ολίγον υπερβολικός; Οι τεχνικοί που εργάζονται σαβ/κα είναι για να καλύπτουν σοβαρές βλάβες που επηρεάζουν πολλούς χρήστες. Π.χ έπεσε το link για Βόρεια Ελλάδα και θέλει επιδιόρθωση να το καταλάβω, αλλά το οτι ο δικός σου αποκ/της υπολειτουργεί δεν είναι θέμα ζωής και θανάτου. Να συμπληρώσω οτι και για τηλεφωνικές βλάβες ούτε εκεί στέλνονται τεχνικοί τα σαβ/κα. ... Καλα που εχω καποιες βασικες γνωσεις και εκοψα το καλωδιο απ το πιατο και το συνδεσα στη κεραια μου και εχω τουλαχιστον τηλεοραση ... Λάθος. Αν έρθει τεχνικός για τον αποκ/τη και φταίει η nova, θα το φτιάξει, αλλά για την επανασύνδεση/ρύθμιση του πιάτου θα χρεωθείς κανονικά. ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΑΘΑΝΑΤΗ.... Έχω ζήσει σε διάφορες ευρωπαικές χώρες. Σε κάποιες υπάρχουν τεχνικοί και το Σάββατο αλλά μόνο για προ-προγραμματισμένα ραντεβού. Αν πάρεις Παρασκευή και θες να ερθει Σάββατο, θα λάβεις απάντηση «Sorry, next available appointment is Monday» Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να ζητήσεις έγγραφα πίστωση της αναλογίας του πάγιου που αφορά τη nova για τις δυο μέρες που ήταν εκτός λειτουργίας και δεν σε κάλυψε η εταιρεία (εφόσον αποδειχτεί δική της υπαιτιότητα βέβαια). Μια ακόμα διάσταση του προβλήματος. Αν θες πλήρη κάλυψη και το ΣΚ να ξέρεις οτι το επιπλέον κόστος (που δεν είναι μικρό) θα περνά στο λογαριασμό. 4
xp-user Δημοσ. 3 Αυγούστου 2013 Μέλος Δημοσ. 3 Αυγούστου 2013 Επιβεβαιώνεται οτι έπιασαν οι ζέστες. Μου αρέσει που βάζεις στην ίδια κατηγορία ΒΑΣΙΚΕΣ αναγκες της καθημερινότητας (νερό, ρεύμα, τηλέφωνο) με την τηλεόραση. Χωρίς νερό και ρεύμα σίγουρα τίθενται κίνδυνοι για την υγιεινή, ασφάλεια και ομαλή λειτουργία, αλλά η Nova πόσο σημαντική μπορει να είναι; Ειλικρινα! Εσυ ήθελες Σαβ/κο να σου ερθει τεχνικός σπίτι για έλεγχο; Μήπως είσαι ολίγον υπερβολικός; Οι τεχνικοί που εργάζονται σαβ/κα είναι για να καλύπτουν σοβαρές βλάβες που επηρεάζουν πολλούς χρήστες. Π.χ έπεσε το link για Βόρεια Ελλάδα και θέλει επιδιόρθωση να το καταλάβω, αλλά το οτι ο δικός σου αποκ/της υπολειτουργεί δεν είναι θέμα ζωής και θανάτου. Να συμπληρώσω οτι και για τηλεφωνικές βλάβες ούτε εκεί στέλνονται τεχνικοί τα σαβ/κα. Λάθος. Αν έρθει τεχνικός για τον αποκ/τη και φταίει η nova, θα το φτιάξει, αλλά για την επανασύνδεση/ρύθμιση του πιάτου θα χρεωθείς κανονικά. Έχω ζήσει σε διάφορες ευρωπαικές χώρες. Σε κάποιες υπάρχουν τεχνικοί και το Σάββατο αλλά μόνο για προ-προγραμματισμένα ραντεβού. Αν πάρεις Παρασκευή και θες να ερθει Σάββατο, θα λάβεις απάντηση «Sorry, next available appointment is Monday» Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να ζητήσεις έγγραφα πίστωση της αναλογίας του πάγιου που αφορά τη nova για τις δυο μέρες που ήταν εκτός λειτουργίας και δεν σε κάλυψε η εταιρεία (εφόσον αποδειχτεί δική της υπαιτιότητα βέβαια). Μια ακόμα διάσταση του προβλήματος. Αν θες πλήρη κάλυψη και το ΣΚ να ξέρεις οτι το επιπλέον κόστος (που δεν είναι μικρό) θα περνά στο λογαριασμό. Προφανως κανεις πλακιτσα.... Εχω την απαιτηση οπως υπαρχει προσωπικο για να μαζευουν πελατες (τουλαχιστον το Σαββατο) να εχουν και τεχνικους για να επισκευαζουν τις βλαβες. Το ποιες ειναι βασικες αναγκες σε ενα σπιτη ασε να κρινη ο καθενας για το δικο του. Αν θεωρουν οτι πρεπει να μας χρεωνουν αν υπαρχει βλαβη το Σ/Κυριακο μπορουν να το γραφουν στη σελιδα τους και στο συμβολαιο που υπογραφουμε και τοτε βλεπουμε Σου περασε απο το μυαλο οτι μπορει να υπαρχει καποιος ηλικιωμενος καποιος αναπηρος που η τηλεοραση ειναι η μονη επικοινωνια με τον εξω κοσμο; Για το επιπλεον κοστος του ΣαβατοΚυριακου το υπολογισες ποσο ειναι για να το βαλουμε στον επομενο λογαριασμο; Εφοσον λοιπον εχεις ζησει σε πολλες Ευρωπαικες χωρες θα εχεις μαθει οτι οι κανονες ειναι ξεκαθαροι και δεν μπαινουν εκ των υστερων
isay Δημοσ. 3 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2013 Καλά οτι πεις. Στο μελλον για να μην πέσεις πάλι απο τα σύννεφα στην πραγματικότητα να ξέρεις οτι για σοβαρά θέματα οι μόνοι που τρέχουν και τα σαβ/κα ειναι η δεη, η ευδαπ, τα νοσοκομεία, η οδική ασφάλεια και τα σώματα ασφαλείας (αστυνομία, πυροσβεστική, κλπ) 2
xp-user Δημοσ. 22 Αυγούστου 2013 Μέλος Δημοσ. 22 Αυγούστου 2013 Πεμπτη 22 Αυγουστου,επιστροφη απο διακοπες,......ενοειτε οτι δεν εχω ΝΟVA ,και απο τη τεχνικη βοηθεια ψαχνουν τον τεχνικο που εκανε την εγκατασταση,γιατι στα κιταπια τους εγω φαινομαι σαν να μην εχη γινη ακομα η εγκατασταση......!!!! και με εχουν παρει 3 τηλ.ενδιαμεσα,οχι για τη βλαβη ,αλλα για να ερθει τεχνικος να μου εγκαταστησει τη NOVA....!!! Κατα τ'αλλα το προβλημα ειναι αν πρεπει να δουλευουν και τα Σ/Κ οι τεχνικοι.
maxdore217 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2014 Πεμπτη 22 Αυγουστου,επιστροφη απο διακοπες,......ενοειτε οτι δεν εχω ΝΟVA ,και απο τη τεχνικη βοηθεια ψαχνουν τον τεχνικο που εκανε την εγκατασταση,γιατι στα κιταπια τους εγω φαινομαι σαν να μην εχη γινη ακομα η εγκατασταση......!!!! και με εχουν παρει 3 τηλ.ενδιαμεσα,οχι για τη βλαβη ,αλλα για να ερθει τεχνικος να μου εγκαταστησει τη NOVA....!!! Κατα τ'αλλα το προβλημα ειναι αν πρεπει να δουλευουν και τα Σ/Κ οι τεχνικοι. τελικά φίλε μου τι θέμα είχες , με ενδιαφέρει γιατί μου κάνει ακριβός το ίδιο , για πες καμία λεπτομέρεια να δούμε πως να το κινήσουμε το θέμα . Με αυτούς ο μόνος τρόπος επικοινωνίας είναι το τηλ. 18345 για πελάτες συνδρομητικής τηλεόρασης Nova και μάλιστα με αστική χρέωση ανά λεπτό?
graphist83 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2014 Αν η εγκατάσταση ειναι απλή χωρίς πολυδιακοπτες, για καμένο LNB μου φαίνεται. Εξυπακούεται ότι έχει γίνει αναβάθμιση του δέκτη.
maxdore217 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2014 Αν η εγκατάσταση ειναι απλή χωρίς πολυδιακοπτες, για καμένο LNB μου φαίνεται. Εξυπακούεται ότι έχει γίνει αναβάθμιση του δέκτη. κολλάει ο δέκτης απ΄όσο έψαξα και διορθώνεται από τις ρυθμίσεις μέσα...δηλαδή ''έκανα μια αναζήτηση ξανά τα κανάλια από τον δέκτη και όλα καλά τώρα. '' Άμα είναι να χάλασε το LNB στον δεύτερο μήνα καλύτερα να πάω πίσω στον ΟΤΕ παρακαλώντας! Tέσπα το είχα φανταστεί ότι θα ήταν μια βλακία βλάβη αυτό που με απασχολεί είναι πόσο συχνά το παθαίνει αυτό?
apeiro Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2014 τελικά φίλε μου τι θέμα είχες , με ενδιαφέρει γιατί μου κάνει ακριβός το ίδιο , για πες καμία λεπτομέρεια να δούμε πως να το κινήσουμε το θέμα . Με αυτούς ο μόνος τρόπος επικοινωνίας είναι το τηλ. 18345 για πελάτες συνδρομητικής τηλεόρασης Nova και μάλιστα με αστική χρέωση ανά λεπτό? Για συνδρομητές forthnet είναι δωρεάν.
maxdore217 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2014 Για συνδρομητές forthnet είναι δωρεάν. αφού σto σιτε λέει αστική χρέωση , πώς προκύπτει το δωρεάν.?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα