Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Συμφορουμιτες προσεξτε μην παθετε βλαβη στη nova παρασκευη γιατι θα μεινετε μεχρι Δευτερα χωρις

 

nova και τηλεοραση.

 

Ουτε μια βδομαδα δεν εχω που το εβαλα (forhnet 3 play) και μου εβγαλε βλαβη στα καλα καθουμενα

 

Παρασκευη 1 το μεσημερι

 

Οταν μετα απο 20 λεπτα αναμονης καταφερα να συνδεθω μαζι τους μου ειπαν ...##%%*+$# αν ειναι

 

δυνατον....@#@%$**

 

οι τεχνικοι δεν δουλευουν Σ/Κ .......!!!!!!!!!!

 

Γιατι ρε παιδια λεω ; Δημοσιοι υπαληλοι ειναι;

 

Με αυτη τη λογικη σας αν παθει το ρολοι της Δεη -του Οτε-Της Ευδαπ βλαβη θα πρεπει να μενουμε

 

Σ/Κ στα σκοτεινα-χωρις νερο-τηλ...κλπ..κλπ

 

Καλα που εχω καποιες βασικες γνωσεις και εκοψα το καλωδιο απ το πιατο και το συνδεσα στη κεραια

 

μου και εχω τουλαχιστον τηλεοραση

 

ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΑΘΑΝΑΤΗ....

Δημοσ.

Στα καλα καθουμενα εκει που εβλεπα nova χαθηκε το σημα και εβγαλε καρτελα επικοινωνηστε με τη τεχνικη βοηθεια

 

Το πιατο ειναι στη θεση του-το καλωδιο το ιδιο-ο αποκωδικοποιητης δουλευει (τον ελεγξε συνεργαζομενος τεχνικος στη γειτονια μου)

Δημοσ.

Η νοοτροπία του Δημόσιου, πολλές φορές περνάει και στον ιδιωτικό τομέα.

Γενικά: καλοκαίρι + Σ/Κ + τεχνίτες = :unsure:

Να παρακαλάς να μην σου τύχει κάτι. 

Δημοσ.

την καρτα την εβγαλες την ξαναεβαλες εκλεισες ανοιξες τον αποκωδικοποιητη? οταν ειχα νοβα τα εκανα καποιες φορες οταν εχανε σημα!! 

Δημοσ.
...

 

Οταν μετα απο 20 λεπτα αναμονης καταφερα να συνδεθω μαζι τους μου ειπαν ...##%%*+$# αν ειναι

 

δυνατον....@#@%$**

 

οι τεχνικοι δεν δουλευουν Σ/Κ .......!!!!!!!!!!

 

Γιατι ρε παιδια λεω ; Δημοσιοι υπαληλοι ειναι;

 

Με αυτη τη λογικη σας αν παθει το ρολοι της Δεη -του Οτε-Της Ευδαπ βλαβη θα πρεπει να μενουμε

 

Σ/Κ στα σκοτεινα-χωρις νερο-τηλ...κλπ..κλπ

 

...

 

Επιβεβαιώνεται οτι έπιασαν οι ζέστες.

 

Μου αρέσει που βάζεις στην ίδια κατηγορία ΒΑΣΙΚΕΣ αναγκες της καθημερινότητας (νερό, ρεύμα, τηλέφωνο) με την τηλεόραση. Χωρίς νερό και ρεύμα σίγουρα τίθενται κίνδυνοι για την υγιεινή, ασφάλεια και ομαλή λειτουργία, αλλά η Nova πόσο σημαντική μπορει να είναι; Ειλικρινα! Εσυ ήθελες Σαβ/κο να σου ερθει τεχνικός σπίτι για έλεγχο; Μήπως είσαι ολίγον υπερβολικός;

 

Οι τεχνικοί που εργάζονται σαβ/κα είναι για να καλύπτουν σοβαρές βλάβες που επηρεάζουν πολλούς χρήστες. Π.χ έπεσε το link για Βόρεια Ελλάδα και θέλει επιδιόρθωση να το καταλάβω, αλλά το οτι ο δικός σου αποκ/της υπολειτουργεί δεν είναι θέμα ζωής και θανάτου.

 

Να συμπληρώσω οτι και για τηλεφωνικές βλάβες ούτε εκεί στέλνονται τεχνικοί τα σαβ/κα.

 

 

...

Καλα που εχω καποιες βασικες γνωσεις και εκοψα το καλωδιο απ το πιατο και το συνδεσα στη κεραια

 

μου και εχω τουλαχιστον τηλεοραση

 

...

Λάθος. Αν έρθει τεχνικός για τον αποκ/τη και φταίει η nova, θα το φτιάξει, αλλά για την επανασύνδεση/ρύθμιση του πιάτου θα χρεωθείς κανονικά.

 

 

ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΑΘΑΝΑΤΗ....

Έχω ζήσει σε διάφορες ευρωπαικές χώρες. Σε κάποιες υπάρχουν τεχνικοί και το Σάββατο αλλά μόνο για προ-προγραμματισμένα ραντεβού. Αν πάρεις Παρασκευή και θες να ερθει Σάββατο, θα λάβεις απάντηση «Sorry, next available appointment is Monday»

 

Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να ζητήσεις έγγραφα πίστωση της αναλογίας του πάγιου που αφορά τη nova για τις δυο μέρες που ήταν εκτός λειτουργίας και δεν σε κάλυψε η εταιρεία (εφόσον αποδειχτεί δική της υπαιτιότητα βέβαια).

 

Μια ακόμα διάσταση του προβλήματος. Αν θες πλήρη κάλυψη και το ΣΚ να ξέρεις οτι το επιπλέον κόστος (που δεν είναι μικρό) θα περνά στο λογαριασμό.

  • Like 4
Δημοσ.

Επιβεβαιώνεται οτι έπιασαν οι ζέστες.

 

Μου αρέσει που βάζεις στην ίδια κατηγορία ΒΑΣΙΚΕΣ αναγκες της καθημερινότητας (νερό, ρεύμα, τηλέφωνο) με την τηλεόραση. Χωρίς νερό και ρεύμα σίγουρα τίθενται κίνδυνοι για την υγιεινή, ασφάλεια και ομαλή λειτουργία, αλλά η Nova πόσο σημαντική μπορει να είναι; Ειλικρινα! Εσυ ήθελες Σαβ/κο να σου ερθει τεχνικός σπίτι για έλεγχο; Μήπως είσαι ολίγον υπερβολικός;

 

Οι τεχνικοί που εργάζονται σαβ/κα είναι για να καλύπτουν σοβαρές βλάβες που επηρεάζουν πολλούς χρήστες. Π.χ έπεσε το link για Βόρεια Ελλάδα και θέλει επιδιόρθωση να το καταλάβω, αλλά το οτι ο δικός σου αποκ/της υπολειτουργεί δεν είναι θέμα ζωής και θανάτου.

 

Να συμπληρώσω οτι και για τηλεφωνικές βλάβες ούτε εκεί στέλνονται τεχνικοί τα σαβ/κα.

 

 

Λάθος. Αν έρθει τεχνικός για τον αποκ/τη και φταίει η nova, θα το φτιάξει, αλλά για την επανασύνδεση/ρύθμιση του πιάτου θα χρεωθείς κανονικά.

 

 

Έχω ζήσει σε διάφορες ευρωπαικές χώρες. Σε κάποιες υπάρχουν τεχνικοί και το Σάββατο αλλά μόνο για προ-προγραμματισμένα ραντεβού. Αν πάρεις Παρασκευή και θες να ερθει Σάββατο, θα λάβεις απάντηση «Sorry, next available appointment is Monday»

 

Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να ζητήσεις έγγραφα πίστωση της αναλογίας του πάγιου που αφορά τη nova για τις δυο μέρες που ήταν εκτός λειτουργίας και δεν σε κάλυψε η εταιρεία (εφόσον αποδειχτεί δική της υπαιτιότητα βέβαια).

 

Μια ακόμα διάσταση του προβλήματος. Αν θες πλήρη κάλυψη και το ΣΚ να ξέρεις οτι το επιπλέον κόστος (που δεν είναι μικρό) θα περνά στο λογαριασμό.

Προφανως κανεις πλακιτσα....

 

Εχω την απαιτηση οπως υπαρχει προσωπικο για να μαζευουν πελατες (τουλαχιστον το Σαββατο) να εχουν και τεχνικους για να

 

επισκευαζουν τις βλαβες.

 

Το ποιες ειναι βασικες αναγκες σε ενα σπιτη ασε να κρινη ο καθενας για το δικο του.

 

Αν θεωρουν οτι πρεπει να μας χρεωνουν αν υπαρχει βλαβη το Σ/Κυριακο μπορουν να το γραφουν στη σελιδα τους και στο

 

συμβολαιο που υπογραφουμε και τοτε βλεπουμε

 

Σου περασε απο το μυαλο οτι μπορει να υπαρχει καποιος ηλικιωμενος καποιος αναπηρος που η τηλεοραση ειναι η μονη επικοινωνια

 

με τον εξω κοσμο;

 

Για το επιπλεον κοστος του ΣαβατοΚυριακου το υπολογισες ποσο ειναι για να το βαλουμε στον επομενο λογαριασμο;

 

Εφοσον λοιπον εχεις ζησει σε πολλες Ευρωπαικες χωρες θα εχεις μαθει οτι οι κανονες ειναι ξεκαθαροι και δεν μπαινουν εκ των

 

υστερων

Δημοσ.

Καλά οτι πεις.

 

Στο μελλον για να μην πέσεις πάλι απο τα σύννεφα στην πραγματικότητα να ξέρεις οτι για σοβαρά θέματα οι μόνοι που τρέχουν και τα σαβ/κα ειναι η δεη, η ευδαπ, τα νοσοκομεία, η οδική ασφάλεια και τα σώματα ασφαλείας (αστυνομία, πυροσβεστική, κλπ)

  • Like 2
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Πεμπτη 22 Αυγουστου,επιστροφη απο διακοπες,......ενοειτε οτι δεν εχω ΝΟVA ,και απο τη τεχνικη βοηθεια ψαχνουν τον τεχνικο

 

που εκανε την εγκατασταση,γιατι  στα κιταπια τους εγω φαινομαι σαν να μην εχη γινη ακομα η εγκατασταση......!!!!

 

και με εχουν παρει 3 τηλ.ενδιαμεσα,οχι για τη βλαβη ,αλλα για να ερθει τεχνικος να μου εγκαταστησει τη NOVA....!!!

 

Κατα τ'αλλα το προβλημα ειναι αν πρεπει να δουλευουν και τα Σ/Κ οι τεχνικοι.

  • 4 μήνες μετά...
Δημοσ.

Πεμπτη 22 Αυγουστου,επιστροφη απο διακοπες,......ενοειτε οτι δεν εχω ΝΟVA ,και απο τη τεχνικη βοηθεια ψαχνουν τον τεχνικο

 

που εκανε την εγκατασταση,γιατι  στα κιταπια τους εγω φαινομαι σαν να μην εχη γινη ακομα η εγκατασταση......!!!!

 

και με εχουν παρει 3 τηλ.ενδιαμεσα,οχι για τη βλαβη ,αλλα για να ερθει τεχνικος να μου εγκαταστησει τη NOVA....!!!

 

Κατα τ'αλλα το προβλημα ειναι αν πρεπει να δουλευουν και τα Σ/Κ οι τεχνικοι.

 

τελικά φίλε μου τι θέμα είχες , με ενδιαφέρει γιατί μου κάνει ακριβός το ίδιο , για πες καμία λεπτομέρεια να δούμε πως να το κινήσουμε το θέμα . Με αυτούς ο μόνος τρόπος επικοινωνίας είναι το τηλ. 18345 για πελάτες συνδρομητικής τηλεόρασης Nova και μάλιστα με αστική χρέωση ανά λεπτό? 

Δημοσ.

Αν η εγκατάσταση ειναι απλή χωρίς πολυδιακοπτες, για καμένο LNB μου φαίνεται. Εξυπακούεται ότι έχει γίνει αναβάθμιση του δέκτη.

Δημοσ.

Αν η εγκατάσταση ειναι απλή χωρίς πολυδιακοπτες, για καμένο LNB μου φαίνεται. Εξυπακούεται ότι έχει γίνει αναβάθμιση του δέκτη.

 

κολλάει ο δέκτης απ΄όσο έψαξα και διορθώνεται από τις ρυθμίσεις μέσα...δηλαδή ''έκανα μια αναζήτηση ξανά τα κανάλια από τον δέκτη και όλα καλά τώρα. ''

Άμα είναι να χάλασε το LNB στον δεύτερο μήνα καλύτερα να πάω πίσω στον ΟΤΕ  παρακαλώντας! :)

Tέσπα το είχα φανταστεί ότι θα ήταν μια βλακία βλάβη αυτό που με απασχολεί είναι πόσο συχνά το παθαίνει αυτό?

Δημοσ.

τελικά φίλε μου τι θέμα είχες , με ενδιαφέρει γιατί μου κάνει ακριβός το ίδιο , για πες καμία λεπτομέρεια να δούμε πως να το κινήσουμε το θέμα . Με αυτούς ο μόνος τρόπος επικοινωνίας είναι το τηλ. 18345 για πελάτες συνδρομητικής τηλεόρασης Nova και μάλιστα με αστική χρέωση ανά λεπτό? 

 

Για συνδρομητές forthnet είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...