ikaruga24 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Καλα στο second wave οι θεοι του RNG για αλλη μια φορα ειναι εναντιον σου. Εχω ριξει απειρα 1 damage σε αντιπαλους αλλα δεν εχω δει και πολλα 1 damage στους δικους μου περα απο τα μαλακισμενα τα μωρα aliens. Επισης με το σιγουρο critical σε flank/uncovered οι καταστασεις εχουν αλλαξει πολυ, αλλες προς το καλυτερο και αλλες προς το χειροτερο. Για αρχη οι mecs εχασαν πολυ σε δυναμη καθως ειναι μονιμα uncovered και τρωνε το ενα crit πισω απο το αλλο. Εχουν μια passive ιδιοτητα hardened αλλα ειναι σχετικα μικρη και δεν βοηθαει. Απο την αλλη οι shotgun στρατιωτες ειναι ο τρομος και ο φοβος των aliens καθως απλα τους γεμιζεις με skills απο damage σε critical και εξ επαφης θεωρειται οτι ειναι flanked ο αντιπαλος οποτε δεν ειναι περιεργο να βλεπεις κατι 20άρια damage (και δεν εχω καν το κανονι ακομα) αν η ομαδα βλεπει 3-5 aliens. Οι heavy με το skill που κανει 50% παραπανω damage σε mechanical enemies ειναι εξισου κορυφαιοι καθως σκιζουν αβερτα floaters και walkers οπου και αυτοι ειναι ακαλυπτοι (οταν πετανε οι μεν και οταν απλα περπατανε οι δε) οποτε ειναι σιγουρο crit και εξτρα ζημια. Αυτο που παρατηρησα τωρα στο δευτερο παιχνιδι εκτος μαχης ειναι οτι δεν εχεις καμια απολυτως δυνατοτητα να καλυψεις τις χωρες σου. Εχασα 4 χωρες ως τωρα οχι γιατι δεν ειχα δορυφορους απο πανω τους αλλα λογο exalt που ανεβαζουν το panic σαν πουστηδες λες και εξαρταται η ζωη τους απο αυτο. Να εχεις ολοκληρο δικτυο δορυφορων και να βλεπεις το panic καθε χωρας στο κοκκινο και να μην βγαινει μια σκατοαποστολη για δυνατοτητα panic reduction. Γαμω το RNG μου μεσα δηλαδη. Κατα τα αλλα αυτο το παιχνιδι εχει πολυ random στοιχεια αν και εχει περισσοτερο ενδιαφερον γιατι πραγματικα ποτε δεν ξερεις τι σου ξημερωνει. Εφαγα και μια μια ηττα με του Exalt να μου κλεψουν κυριολεκτικα ολοκληρο το μηνιατικο πριν προλαβω να κανω αυτα που θελω και σκατα στα μουτρα μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rofl Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 υπαρχει η δυνατοτητα να οργανωνεις προληπτικα operations εναντιον των exalt αν το κανεις σε τακτα διαστηματατα -20 -30 μερες -πληρωνοντας το ποσο που απαιτειται, οι exalt δεν κανουν sabotage Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Αρκετα δυσκολο, τοσο επειδη στην αρχη χρειαζεσαι πολυ χρημα για το οτιδηποτε και απο το γεγονος οτι το να αφησεις να σου χαθει δορυφορος απο επιθεση ισοδυναμει με αυτοματη αφαιρεση της χωρας απο το x-com. Οι δορυφοροι και κοστιζουν αρκετα αλλα και χρειαζεται και απιστευτα πολυς χρονος για να κατασκευαστουν οποτε το ψιλοριψοκινδυνευεις με το να αφησεις τους exalt να δρασουν οπως θελουν και αν εισαι τυχερος μπορει να σου πετυχει αποστολη που ριχνει το panic σε παγκοσμιο επιπεδο. Εχω χαλαστει τρελα με το RNG της υποθεσης που ενεργοποιησα τελειως random αριθμους στο damage. Για αλλη μια φορα το RNG δειχνει να δουλευει υπερ της CPU. Εχω δει ελαχιστες περιπτωσεις που το damage των aliens δρα με την ιδια λογικη με το δικο μου. Εχω παραδειγμα εναν Sniper με το τελευταιο skill - in the zone (ξερετε που επιτρεπει απειρες κινησεις αν χτυπησεις με το sniper ακαλυπτο ή flanked αντιπαλο) και μου πηρε 4 shots να φαω εναν ακαλυπτο Exalt επειδη το damage μου ηταν εντελως random. Υποψην οτι για καποιο λογο δεν συμπεριφερεται το παιχνιδι σε ολους τους ακαλυπτους σαν να βρισκονται σε danger zone και μυριζομαι bug γιατι οταν αναβω με τον sniper το headshot τοτε το critical απο 10% αυτοματα παει στο 100% (ενω θα επρεπε να παει στο 60% αν ηταν σε cover) και αν τον χτυπησω με αυτο αναμενο τοτε αναβει και το in the zone (ενω αν δεν αναβα το headshot δεν θα εκανε proc το in the zone). Χαλαστηκα τωρα και σκεφτομαι να το ξαναξεκινησω απο την αρχη με ποιο "δικαιους" κανονες. Γι αυτο ειναι εκνευριστικο αυτο το παιχνιδι. Οσο γι αυτο που λεγαμε οτι η καθε βολη που κανεις ειναι "προκαθορισμενη" ισχυει και το βλεπεις αυτο στις επιλογες του second wave. Σπασιμο νευρων σε ενα παιχνιδι πιθανοτητων να εχει ηδη "γραψει" μεσα πως θα πανε οι βολες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Super Moderators Share Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Η αλήθεια είναι πως δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα με το expansion, μου άφησε την αίσθηση ότι ανατρέπει τελείως τη "λογική" και τις ισορροπίες του παιχνιδιού (mech στην ομάδα πριν τα ρομποτάκια ή με όπλα-στρακαστρούκες). Τα έβγαλε τα λεφτά του, σε θέμα ωρών, αλλά δεν ήταν αυτό που περίμενα -ίσως να είχα κορεστεί κιόλας από το βασικό παιχνίδι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 10 Μαρτίου 2014 Κοιτα το οτι η ισσοροπια του παιχνιδιου εχει παει στο αναθεμα ειναι πραγματικοτητα. Ουτε και η ιστορια μπορει να ακολουθησει την εξελιξη του παιχνιδιου. Αν κανεις τη σειρα οπως θες εσυ σου βγαινει πολυ ακυρα η ιστορια. Πραγματικα χωσανε μεσα πραγματα στο expansion χωρις περισσοτερη δουλεια για σωστη τοποθετηση και το αποτελεσμα ειναι καπως....meh. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2014 Όπως πολύ σωστά είπαν στο Rock Paper Shotgun, το expansion μετατρέπει το νέο XCOM σε Super-Hero game. Μου άρεσαν οι νέοι μηχανισμοί και επιλογές, αλλά απομακρύνθηκε ακόμα περισσότερο από το κλίμα των original XCOM, με αποτέλεσμα να μήν με κρατήσει. Για μένα, το κορυφαίο tactical team based turned based game των τελευταίων ετών είναι το Fire Emblem Awakening. Προτιμώ το χρόνο που θέλει μιά ακόμα περαντζάδα XCOM να την αναλώσω για ένα 2ο playthrough του FE. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tmark Δημοσ. 11 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2014 Για μένα, το κορυφαίο tactical team based turned based game των τελευταίων ετών είναι το Fire Emblem Awakening. Ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί δεν έχει γίνει release σε PC. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tobajara Δημοσ. 11 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2014 Όπως πολύ σωστά είπαν στο Rock Paper Shotgun, το expansion μετατρέπει το νέο XCOM σε Super-Hero game. Μου φαίνεται λίγο υπερβολικό, με εξαίρεση το Mimetic Skin δεν αποκτάς τόσο δυνατές μεταλλάξεις ή ικανότητες, ενώ τα MECs ήρθαν σαν αντίβαρο στα Sectopods - Cyberdisks - Mechtoids που πρακτικά δεν είχαν αντίστοιχο. Νομίζω πως αυτή η εντύπωση δίνεται από την έλλειψη νέων μονάδων που δεν- οι Seekers σταματούν νωρίς να είναι πρόβλημα ενώ τα Mechtoids είναι μια από τα ίδια. Οι νέες ικανότητες δεν έχουν αντίβαρο. Οι EXALT θάβονται από την απουσία πανοπλίας, καθώς με carapace - lasers γίνονται one shot - one kill ειδικά με καλά στημένους assaults, και σε κάθε περίπτωση βγαίνουν από το παιχνίδι μετά από ένα σημείο. Η ένσταση που έχω είναι στο pacing των αποστολών και το ότι πρέπει να τρέχεις πίσω από το timer του meld όλη την ώρα και όπως είπαν και οι προηγούμενοι στην πολύ άνιση και streamlined αρχή. Το ΑΙ μου φάνηκε σαφώς βελτιωμένο (ακόμα δε μπορώ να ξεπεράσω τα μπάσταρδα drones που έριχναν σε αμάχους). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 11 Μαρτίου 2014 Super Moderators Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2014 Εφόσον υπάρξει (που λογικά, λόγω πωλήσεων/υποδοχής/"cliffhanger" στο τέλος, θα υπάρξει) συνέχεια, πρέπει να δουν λίγο το σενάριο. Για μένα το expansion ήταν άστοχο, όχι γιατί είχε κακές ιδέες (αν και το ότι γινόμαστε κάτι άλλο πέρα από άνθρωποι προκειμένου να διαφυλάξουμε την αθρωπότητα είναι ένα θέμα, αν έχει κανείς φιλοσοφικές διαθέσεις) αλλά γιατί δεν τις ενέταξε με σωστό ρυθμό στο παιχνίδι. Πριν το expansion, σου περίσσευαν θέσεις στη βάση (στο τέλος προσπαθούσα να βρω optimal διατάξεις, δεν υπήρχε καμία πίεση) ενώ με το expansion τα πράγματα σαφώς ζόρισαν. Πρέπει, όμως, προκειμένου να γίνει πραγματικά κορυφαίο παιχνίδι (όχι πως δεν είναι πολύ καλό ήδη) να βρει τρόπο να σε δυσκολεύει χωρίς να κλέβει (τα έχω ξαναγράψει, όταν ο παίκτης "χάνει" και άριστα να παίζει, αυτό είναι σχεδιαστικό λάθος) και κυρίως να διατηρήσει ένα σοβαρό βαθμό δυσκολίας μέχρι τέλους. Και στα δύο (base και expansion) άπαξ και καβαντζώσεις ένα σημείο, γίνεται περίπατος (τουλάχιστον σε ironman classic, σε impossible δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα). Υ.Γ. Και αυτή η διαρκής πίεση χρόνου με το meld, το παράκαναν... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tmark Δημοσ. 11 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2014 Υ.Γ. Και αυτή η διαρκής πίεση χρόνου με το meld, το παράκαναν... Είναι επιλογή σου το meld, αν θες το ρισκάρεις και rushareis για να το πάρεις, αλλιώς το παίζεις safe. ειδικά σε Ironman Classic-Impossible πολλές φορές είναι τρελή πολυτέλεια να το πάρεις, ειδικά αν κάνει spawn κοντα σε 2-3 Sectopods + Mectoids. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 11 Μαρτίου 2014 Super Moderators Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2014 Δε διαφωνώ με αυτό. Απλά, θεωρώ πως το να είσαι διαρκώς υπό πίεση χρόνου, δεν προσφέρει κάτι ουσιαστικό. Θα μπορούσε το meld να είναι σπάνιο (και όχι παντού), να το φρουρούν ισχυρότατοι/πολλοί εχθροί ώστε η κατάκτησή του να είναι επιτυχία, κι όχι ζαριά στο πώς θα σου καθίσει το spawn. Γι' αυτό και το λέμε tactical turn based, και όχι spawn rush hour. Με την ίδια λογική, ας βάλουν και πίεση χρόνου στο πόση ώρα έχεις για να εξουδετερώσεις τους αντιπάλους. Μία στο τόσο (όπως ήταν με τις αποστολές με τις ωρολογιακές βόμβες) προσθέτει κάτι επιπλέον. Διαρκώς, το βρίσκω υπερβολικό. Πρόβλημα ένταξης του νέου υλικού στην υπάρχουσα ιστορία είχαν και με το (μετριότατο, γενικά) Slingshot, κατά την άποψή μου. Γενικά, τα DLC δεν ένοιωσα ότι τα ενσωμάτωσαν σωστά, ούτε τα εκμεταλλεύτηκαν όσο θα μπορούσαν. Το ότι φτάνουμε να ακρωτηριάζουμε ανθρώπους θα έπρεπε να είναι μια κορυφαία στιγμή, ίσως μια κίνηση απόγνωσης ή έστω κάτι που επιλέγει ένας ανάλγητος ή απλά πραγματιστής διοικητής, όχι κάτι που συμβαίνει στις 15 μέρες, λ.χ., πριν φτιάξουμε ούτε ένα πιστόλι της προκοπής. Η ιδέα είναι καλή, ο χρόνος που ενσωματώνεται λάθος. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 11 Μαρτίου 2014 Moderators Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2014 Μου αρέσει το σκεπτικό σου Snoob. Ίσως και να είχε κάποιο κριτήριο για διαφορετικό τερματισμό. "To save humanity, how much will you sacrifice yours?" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2014 Γενικά συμφωνώ απόλυτα με το συλλογισμό του Snoob. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
remalis Δημοσ. 11 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2014 Βέβαια υπάρχει και η περίπτωση να έχεις σύνδρομο αυθυποβολής και να κάνεις sprint πάντα για το meld, με ολέθριες συνέπειες. Αυτό πάντως που λες πάντως snoob για τα mechs, το είχα σκεφτεί και εγώ. Με το που είδα βέβαια τι κάνει στη μάχη, σταμάτησα να έχω ενδιασμούς! Πάντως, θα μπορούσε σεναριακά να το βάλουν να δένει λίγο πιο πολύ. Όπως λες να είναι σε κάποιο σημείο της πλοκής που είσαι κολλημένος στο τοίχο κλπ. edit: άτιμο refresh! Δεν είχα κάνει refresh και δεν είδα τα 2 σχόλια μετά το snoob. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2014 Δοκιμαστικα αναψα απο τα second wave options αυτο που λεει "the campaign takes significantly longer to complete" μονο και μονο για να δω πως θα το καταφερει. Περασα τον πρωτο μηνα και...μαντεψτε...ολα τα items κοστιζουν πολυ περισσοτερο απο το κανονικο και ολα τα researches χρειαζονται ΠΟΛΥ περισσοτερο (60 μερες base research time για carapace armor). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα