nvel Δημοσ. 7 Αυγούστου 2013 Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2013 εδώ Dead/Defective On Arrival Return Processi.e. - problems with your device - right out of the box1. Email a description of the problem to us within 1 Week from the day of delivery.2. If it is something that came broken from the factory (like a "crinkled" LCD screen, or overheating issue, or it won't turn on or boot, etc.) and it is in this condition when you take it out of the box, then we will send you the address to ship your product back to. Please don't ship your item back before getting a response from us. Furthermore, it must be a "mechanical" issue. I.E. something electronic that is broken. Firmware/Software problems are not covered under this warranty (i.e. "XYZ" APP does not work with this device...). While we try to provide as much information up front about what we have found out about devices that we don't like (for example, if HDMI-Out is "non-functional" out of the box or if "Skype" doesn't work...) we cannot test every app on the Android market. Firmware/Software issues are often resolved with time (applications get upgraded as does firmware which often improves compatibility). If you are counting on a specific feature or application that is not otherwise mentioned on the product page, feel free to email us about it before you buy and we will test it for you and email you back the results. We use these devices on a daily basis and don't mind helping a prospective customer make a decision. This also helps us update our product pages which helps other customers. We strive to communicate as much as possible (and accurately) about our devices before selling. We really only do strive to sell quality devices which keeps these kinds of problems "low." But these issues do crop up (even in major retail brands like HTC and Samsung) simply do to the nature of the Android ecosystem. If it is not an actual "defect" with your device (vs. a problem or incompatibility that is present in the particular model) then you are responsible for asking about it beforehand. φυσικά η διαδικασία μέσω paypal είναι ανεξάρτητη από τα παραπάνω αλλά το αποτέλεσμά της δεν είναι σίγουρο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Skylined Δημοσ. 7 Αυγούστου 2013 Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2013 (επεξεργασμένο) έχει παρέλθει σεβαστό διάστημα απο την παραλαβή του tablet. (10/04/2013) Ξεχνάς το PayPal τότε. Αν θέλεις να το παίξεις texas ranger ανεβάζεις videoclip στο youtube με τον κατάλληλο τίτλο και περιγραφή του προβλήματος είτε λεκτική είτε γραπτή είτε και τα δύο και κάνεις copy-paste ένα όμορφο review σε 5-6 κορυφαίες σελίδες, use google. Επίσης πήγαινε εδώ και πες το πρόβλημά σου, δεν αποκλείεται να σε βοηθήσουν. φυσικά η διαδικασία μέσω paypal είναι ανεξάρτητη από τα παραπάνωαλλά το αποτέλεσμά της δεν είναι σίγουρο Δε με έχει απογοητεύσει μέχρι τώρα, 4-5 φορές που χρειάστηκε να το χρησιμοποιήσω. Χτύπα ξύλο που λένε ;-) Επεξ/σία 7 Αυγούστου 2013 από Skylined Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα