Joe_Black Δημοσ. 31 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2013 Καλησπέρα σε όλους. Έχω αγοράσει το cube u30gt2 4πύρινο και έφαγα ''ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΤΑΤΑ''. Το tablet φαίνεται πολύ καλό,(όπως και όλα της κατηγορίας του) αλλά είναι ουσιαστικά αδύναμο,κολάει, έχει φοβερό πρόβλημα με το wifi, πολύ κακή ανταπόκριση κάμερας και πολλές άλλες μικρολεπτομέριες που το καθιστούν απαράδεκτο αλλά το χειρότερο απο όλα είναι οτι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΣΤΙΡΙΞΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ, παρά μόνο μυνηματάκια τύπου ''κάνε επανεκκίνηση'' ,''άλλαξε καλώδιο'' κ.τ.λ. Εντελώς απαράδεκτο..θα κλαίτε τα λεφτά σας... όπως εγώ ! :cry: Πιστεύω οτι με λίγα περισότερα χρήματα (έχει κόστος αγορας+μεταφορικά = 235 ευρώ), θα πάρετε ένα αξιόπιστο επώνυμο tablet. Και εννοείται μην επιχειρήσετε να τους πείτε να σας το επισκευάσουν ή να σας το αντικαταστήσουν ή ακόμα χειρότερα να πάρετε τα λεφτά σας πίσω :-D , γιατί ετσι προβέπεται απο την πολιτική επιστροφής, εγγύησης κ.τ.λ.). Θα φάτε ΤΟΣΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΚΑΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ, που θα προσπαθήσετε να κάνετε κάτι απο μόνοι σας, μέχρι να σας μείνει τελείως στο χέρι... :blink:
Neo4 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2013 Το δικό μου μια χαρά είναι πάντως και έχει γίνει απαραίτητο συμπλήρωμα του καναπέ, και όσο για υποστήριξη του έχω φορέσει την 2.03 (android 4.2.2) ενώ έχει βγει και νεώτερη 2.04 δοκιμαστικη
Joe_Black Δημοσ. 1 Αυγούστου 2013 Μέλος Δημοσ. 1 Αυγούστου 2013 Το δικό μου μια χαρά είναι πάντως και έχει γίνει απαραίτητο συμπλήρωμα του καναπέ, και όσο για υποστήριξη του έχω φορέσει την 2.03 (android 4.2.2) ενώ έχει βγει και νεώτερη 2.04 δοκιμαστικη το update μετά απο πολλές προσπάθειες το κατάφερα και εγώ... αυτό δεν άλλαξε βέβαια και πολύ τα πράγματα... Βέβαια δεν ξέρω αν είχες ποτέ άλλο tablet για να συκγρίνεις,πάντως το συγκεκριμένο είναι μεγάλη αποτυχία. Για να μην νομίσεις οτι λέω αερολογιές, στείλε ένα εικονικό μυνημα οτι σου crashαρε και θες να το στείλεις για επισκευη... θα καταλάβεις πολλα απο εκεί... Μην σου τύχει φίλε μου...
dkmaster Δημοσ. 1 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2013 Αυτό με τις αντιπροσωπίες στα κινέζικα ήταν και είναι γνωστό. Γενικότερα εν γνώση μας κάνουμε τέτοιου είδους αγορές. Πάντως για το συγκεκριμένο tablet παρότι δεν το έχω, έχω ακούσει καλά λόγια από γνωστούς μου.
Neo4 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2013 (επεξεργασμένο) Έτσι είναι όταν παίρνουμε κινέζικα ξέρουμε ότι η "επίσημη" υποστήριξη είναι από μικρή έως ανύπαρκτη . Τα παίρνουμε γιατί αγοράζουμε hardware σε τιμή που δεν θα βρούμε επώνυμα. Tablet δεν ειχα αλλο πριν αλλά εχω πιασει αρκετά στα χέρια μου. Στιγμιαίο lag εχω συναντήσει ακόμα και σε nexus 7. Δεν ξέρω ποια μέθοδο χρησιμοποιείς για το update , εγω ακολούθησα τις οδηγιες απο το arctablet και εγκατέστησα ρουταρισμενη ρομ. Το μηχάνημα πάει μια χαρά και στο surfing και σε απαιτητικά παιχνίδια που δοκίμασα.<br><br> Αποστολή από το GT-I9100 με τη χρήση Insomnia App Επεξ/σία 1 Αυγούστου 2013 από Neo4
Antwni Δημοσ. 1 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2013 Το μηχάνημα είναι μια χαρα!!! Απλά θα ήσουν από τους άτυχους και θα του έτυχε ελλατωματικό προϊόν.Αυτό είναι το ρίσκο όταν αγοράζεις από κίνα...
Joe_Black Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 Μέλος Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 Ελπίζω Antwni να παραμείνω μόνο εγώ ο άτυχος και να μην χρειαστεί κανένας αλλος να περασεί την ταλαιπωρία που περνάω εγώ.
Skylined Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 (επεξεργασμένο) paypal !!!!!! Επεξ/σία 5 Αυγούστου 2013 από Skylined
Joe_Black Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 Μέλος Δημοσ. 5 Αυγούστου 2013 Με paypal το αγόρασα φίλε μου, αλλά δεν νομίζω οτι με καλύπτει σε κάτι σε αυτή την περίπτωση.
Skylined Δημοσ. 6 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2013 (επεξεργασμένο) Κάνεις ένα dispute και ζητάς τα χρήματα πίσω γιατί πήρες ελαττωματικό/χαμηλής ποιότητας/κάτω των προσδοκιών προϊόν. Θα χρειαστεί πιθανόν να πληρώσεις μεταφορικά επιστροφής στην Κίνα από την τσέπη σου, οπωσδήποτε με tracking. Μια και δυο φορές νομίζεις πήραμε χρήματα πίσω με αυτό τον τρόπο από εμπόρους που μας δούλευαν; Απορώ που δε με πρόλαβε κάποιος άλλος δηλαδή. Επεξ/σία 6 Αυγούστου 2013 από Skylined
Joe_Black Δημοσ. 6 Αυγούστου 2013 Μέλος Δημοσ. 6 Αυγούστου 2013 (επεξεργασμένο) Κάνοντας (μόνο και μόνο για το γαμώτο) ο,τι μου έιπες η απάντηση της εταιρίας είναι η κάτωθι... Σας παραθέτω την απάντηση αυτολεξεί: Dear ******** **********Thank you for your email.Have you finished updated firmware ? After finished updated firmware ,if it still can not work ,please tell us and send it back to us for repaired .I am sorry that we can not refund money to you after you use pc 7days .You can send it back to us for repaired .Have a nice day.Best regardsLilyCube Support Center---Any question about Cube Tablet,please contact us.http://www.cube-tablet.com/ Οι εγγύηση για 1 μήνα επίστροφη όπως λέει το site πάει περίπατο όπως βλέπετε... Επεξ/σία 6 Αυγούστου 2013 από Joe_Black
Skylined Δημοσ. 7 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2013 Φίλε μου, εννοούσα να κάνεις PayPal dispute αν θέλεις τα χρήματα πίσω. Επίσης έκανες update το firmware που σου λένε στο email; Δοκίμασες καμία custom rom, προσπάθησες να επικοινωνήσεις (στ' αγγλικά) με άλλους χρήστες, έλεγξες το bloatware και τα start-up προγράμματα; Πολλές android συσκευές (αν όχι όλες) θέλουν "φτιάξιμο" για να αποκαλύψουν τις χάρες τους. Απ'ότι φαίνεται προς το παρόν δεν κατέχεις το άθλημα, αν κρίνουμε και από το γεγονός ότι δεν έκανες PayPal dispute αλλά κάτι άσχετο.
nvel Δημοσ. 7 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2013 ξαναδιάβασε τους όρους επιστροφής τα προβλήματα που αντιμετωπίζεις δεν καλύπτονται από τις 30 ημέρες εγγύηση
Skylined Δημοσ. 7 Αυγούστου 2013 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2013 ξαναδιάβασε τους όρους επιστροφής τα προβλήματα που αντιμετωπίζεις δεν καλύπτονται από τις 30 ημέρες εγγύηση Πού το λέει αυτό; Όπως και να 'χει τα καλύπτει το PayPal.
Joe_Black Δημοσ. 7 Αυγούστου 2013 Μέλος Δημοσ. 7 Αυγούστου 2013 (επεξεργασμένο) Πιστεψέ με έκανα σίγουρα όλα τα παραπάνω (update το firmware,rom)... Βέβαια αναγνωρίζω το λάθος μου γιατί επικοινώνησα πρώτα με τα εν λόγω καραγκιοζάκια, ενώ αργότερα έκανα κίνηση μέσω paypal. Σας παραθέτω και τους όρους για να δείτε οτι τους εχουν απλά για να τους έχουν..! http://www.cube-tablet.com/return-policy Το θέμα είναι πώς θα ''πιέσω'' μια κατάσταση ενώ έχει παρέλθει σεβαστό διάστημα απο την παραλαβή του tablet. (10/04/2013), παρόλο που το πρώτο e-mail με παράπονα για την λειτουργία του είναι από τις 16/04/2013. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων όλους για την βοήθεια. Επεξ/σία 7 Αυγούστου 2013 από Joe_Black
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα