Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Απλά να ξέρετε ότι η βενζίνη λειτουργεί και για την ψύξη της αντλίας καυσίμου. Όταν ανάβει συνέχεια λαμπάκι και με τέτοιες θερμοκρασίες δυστυχώς σύντομα θα καεί... Καλύτερα λοιπόν να βάζετε αν θέλετε 10 ευρώ βενζίνη αλλά όχι με άδειο ντεπόζιτο...

  • Like 1
  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

και εμένα μου φαίνεται γελίο το βάζω 10 ευρώ την ημέρα, ειδικά όταν έχεις τα χρήματα.

 

Επιπλέον αυτό που λεει ο φίλος απο πάνω είναι απόλυτα σωστό. Για αυτό η βενζίνη πρέπει να είναι το ελάχιστο στο 1/4 του τεποζίτου πάντα

  • Like 1
Δημοσ.

Απλά να ξέρετε ότι η βενζίνη λειτουργεί και για την ψύξη της αντλίας καυσίμου. Όταν ανάβει συνέχεια λαμπάκι και με τέτοιες θερμοκρασίες δυστυχώς σύντομα θα καεί... Καλύτερα λοιπόν να βάζετε αν θέλετε 10 ευρώ βενζίνη αλλά όχι με άδειο ντεπόζιτο...

Επίσης όταν έχει ελάχιστη βενζίνη το τεπόζιτο, είναι πιο εύκολο να περάσουν στην αντλία τα σκουπιδάκια/βρομιές που βρίσκονται στον πάτο του και να καταστραφεί.

  • Like 1
Δημοσ.

ασχετα με τα σκουπιδακια υπαρχουν φιλτρα επανω στην αντλια που κανει αναρροφηση.

προσωπικα αλλαξα αντλια στο δικο μου ειναι 2000 μοντελο και το τεποζιτο ηταν πεντακαθαρο.

αυτο με τον δεικτη βενζινης παιζουν και τα ηλεκτρικα ρολο.

voltage regulator kit/earth wire kit (γειωσεις) βελτιωνει αρκετα τις απωλειες στα ρευματα.

Δημοσ.

ασχετα με τα σκουπιδακια υπαρχουν φιλτρα επανω στην αντλια που κανει αναρροφηση.

προσωπικα αλλαξα αντλια στο δικο μου ειναι 2000 μοντελο και το τεποζιτο ηταν πεντακαθαρο.

Μπα, το μοναδικό που υπάρχει πριν την αντλία είναι ένα ψιλό δίχτυ που μόνο τα χοντρά μπορεί να κρατήσει. Και συνήθως δεν αλλάζεται, οι αντιπροσωπείες το δίνουν μαζί με την αντλία. Όπως αυτό:

http://s10.carcdn.gr/2394/2394640_0_n.jpg

Το κανονικό φίλτρο βενζίνης είναι πάντα ΜΕΤΑ την αντλία.

 

Όσο για το δικό σου τεπόζιτο που ήταν καθαρό, φυσικό είναι αν προσέχεις που βάζεις βενζίνη. Έχω δει πολλές φορές πάντως ακόμα και λάσπη μαζεμένη στο τεπόζιτο.

Δημοσ.

καλα ναι ειναι και αυτο περι πρατηριου/τεποζιτου..

ακομα και η δεξαμενες παιζουν ρολο(χρονολογιακα)

για το φιλτρο ενταξει δεν μπορω να πω οτι ειναι μονο για τα χοντρα αλλα σιγουρα ολο και κατι θα περναει.

off topic

 

on topic again :-P

Δημοσ.

Τωρα στο βιοντιζελ παιζει πολυ σαβουρα..

 

Πολλα πετρελαιοκινητα δεν τραβανε γιατι το φιλτρο που εχουν στο τεποζιτο μεσα ειναι γεματο γλιτσα..

 

Πρεπει να βγει ολο το τεποζιτο να καθαριστει, μετα αλλαζεις το φιλτρο.

Δημοσ.

Εμενα η γνωμη μου ειναι πως το φλοτερακι απλα εχασε προς στιγμην...δεν ειναι δυσκολο.

 

Πως οταν βαζεις βενζινη 20 ευρω ας πουμε και δειχνει παραπανω λογο του αερα που πηρε μεσα...ε κατι τετοιο εγινε και σε εσενα.

 

Ακομα καποιος ειπε οτι αν σε εκλεβε ο βενζινας λεμε τωρα οτι το ποσοστο ειναι 3-5% δηλαδη 0.30 λεπτα στα 10ευρω...πως να το δεις αυτο στον δεικτη? ουτε καν!

 

Για μενα δεν ειναι τιποτα απλα κολλησε,δοκιμασες να το σβησεις και να το ξαναναψεις τοτε που σε εφαγε τα πρωτα 10 ευρω ?

Δημοσ.

 

Για μενα δεν ειναι τιποτα απλα κολλησε,δοκιμασες να το σβησεις και να το ξαναναψεις τοτε που σε εφαγε τα πρωτα 10 ευρω ?

Οχι, δεν δοκίμασα κάτι τέτοιο.

Δημοσ.

Θα εχω το νου μου πια!!!!

 

Ασχετο, έφτιαξα τις αποδείξεις για την εφορία. Επαθα σοκ από το πόσο βενζίνη έβαζα....60€ φουλαρισμα......συλλεκτική..... θα την κορνιζάρω :)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...