Προς το περιεχόμενο

Αγορά καινούργιας φωτογραφικής


Προτεινόμενες αναρτήσεις

   

καλημέρα, θέλω να αγοράσω φωτογραφική μηχανή για αντικατάσταση της sony f828. ψάχνω μία με παρόμοια χαρακτηριστικά και ειμαι ανάμεσα σε δύο.

 

Nikon coolpix Ρ510 vs Fujifilm Finepix HS35EXR

 

Τι λέτε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα φίλε lyrdim,

σου παραθέτω ένα link πολύ καλό όπου συγκρίνει ότι μηχανή θέλεις.

 

Στη περίπτωσή σου κερδίζει η NIKON.

 

Καλή αγορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

οπως βλεπεις και στο λινκ,η φουτζι υπερτερει σε ολα εκτος του ζουμ,που ουσιαστικα δεν ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα,οσο φαινεται στους αριθμους,και στο ονομα που δεν ειναι νικον.αυτο το ιστολογιο,ουτε τα χαρακτιριστικα δεν αντιγραφει καλα...........

 

δες εδω

 

http://www.ophrysphotography.co.uk/pages/tutorialfocallength.htm

 

τις διαφορες,γενικα των εστιακων αποστασεων.

στο ευρυγωνιο ακρο η διαφορα και ενος ή 2 χιλιοστων ειναι εμφανης.στο τελε ακρο η διαφορα δεν ειναι τοσο μεγαλη οσο δειχνουν τα νουμερα.δλδ οταν απο τα 26μμ πας στα 105 ειναι ενα ζουμ χ5 και ειναι μεγαλη η διαφορα.οταν απο τα 720μμ της φουτζι,πας στα 1000μμ της νικον ,το εξτρα ζουμ που σου δινει η νικον ειναι χ0.5 απο της φουτζι.δωσε βαση στα υπολοιπα χαρακτιριστικα τους και αν σε ενδιαφερει πολυ η ποιοτητα της εικονας,δες δειγματα φωτογραφιων απο τα ιστολογια που τις τεσταρουν π.χ

 

http://www.photographyblog.com/reviews/nikon_coolpix_p510_review/sample_images/

 

http://www.photographyblog.com/reviews/fujifilm_finepix_hs30exr_review/sample_images/

 

η φουτζι εχει 3 εξτρα δυνατοτητες  δανεισμενες απο τις δσλρ και αν τις εκμεταλευτεις,θα μεινεις πολυ ευχαριστημενος.raw,exr,hot shoe

Επεξ/σία από LOULATRANS
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε lyrdim, όπως είπε και ο φίλος loulatrans το link που σου έστειλα δεν είχα τα χαρακτηριστικά.

Πάνω όμως είχε specifications, εδώ είναι και το link.

 

Αυτό που θα σου πρότεινα είναι δες τις δυνατότητες, δες τι θα χρησιμοποιήσεις, βάλτα κάτω και αποφάσισε.

Σίγουρα πολλές φορές δεν αποφασίζουμε με αυτά που χρησιμοποιούμε αλλα με απόψεις άλλων που κάνουν κάποια πράγματα που εμείς δεν κάνουμε.

 

Σκέψου σοφά και σίγουρα θα πάρεις αυτή που θα σου κάνει.

 

Καλή αγορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χρειαζεσαι το μεγαλο ζουμ?εγω θα προτεινα σε αυτα τα λεφτα να πας σε μια Mirrorless...

πολυ καλυτερος και μεγαλυτερος σενσορας και θα βγαζεις καλυτερες φωτογραφιες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.plaisio.gr/fotografia-video/fotografikes-mixanes/dslr/Nikon-Digital-Camera-D3100-Kit-18-55-Vr-137041.htm

 

http://www.plaisio.gr/fotografia-video/fotografikes-mixanes/fotografikes-mixanes/Sony-Digital-Camera-SLT-A58K-18-55mm-SLTA58K-CEC.htm

 

www.plaisio.gr/fotografia-video/fotografikes-mixanes/fotografikes-mixanes/Sony-Digital-Camera-SLT-A58K-18-55mm-SLTA58K-CEC.htm

 

Δηλαδή να πάω σε κάτι τέτοιο;

αυτές τι ζουμ δίνουν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό το "οπτικό ζουμ" που αναγράφουν οι compact είναι αποτέλεσμα της διαίρεσης του μέγιστου εστιακού μήκους με το ελάχιστο εστιακό μήκος. Στην περίπτωση των φακών 18-55mm αυτό προκύπτει ~3x.

 

Δεν πρέπει να είναι όμως, κριτήριο για την αγορά μηχανής κατά την μετάβαση σε μηχανή εναλασσώμενων φακών (SLR ή mirrorless). Απαιτεί μια σχετική τροποποίηση του τρόπου σκέψης όσων αφορά τη μηχανή και τον/τους φακούς της.

 

(Σημείωση: Από εδώ και κάτω τα πράγματα δεν θα είναι ούτε αυστηρά τυπικά, ούτε το μοναδικό σημαντικό που πρέπει να σκέφτεται κανείς. Απλά προσπαθώ να παραθέσω, με σχετικά απλούς όρους, ένα γενικό πλαίσιο για την έννοια της εστιακής απόστασης, σε πρακτικό επίπεδο. Τιμές είναι στο περίπου. Δεν κοίταξα πρόσφατα και δεν παίρνω όρκο.)

 

Το ανθρώπινο μάτι "βλέπει" (εστιασμένα) κάπου μεταξύ 43 και 55mm (συνήθως συμβιβαζόμαστε στα 50mm). Ότι εστιακό μήκος είναι μικρότερο από αυτό (35, 28, 24, 15, 8mm) θεωρείται ευρυγώνιος (σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό) δηλαδή δειχνει περισσότερα πράγματα απ' ότι αντιλαμβάνεται το ανθρώπινο μάτι ως εστιασμένο. Όσο ανεβαίνεις, βλέπεις μικρότερο μέρος της εικόνας που αντιλαμβάνεται το γυμνό μάτι (ζουμάρεις) ανεβαίνοντας στα 85, 100, 135, 200mm και πάνω.

 

Τα νούμερα αυτά είναι κατάλλειπα από τις ημέρες του film ή του FF αισθητήρα. Με τους μικρότερους αισθητήρες στις σύγχρονες εισαγωγικές μηχανές υπάρχει και ένας πολλαπλασιαστικός παράγοντας (επειδή ο αισθητήρας καταγράφει μόνο το κέντρο της εικόνας που προβάλλει ο φακός) της τάξεως συνήθως του 1.5x - 1.6x. Έτσι ο 18-55 λειτουργεί (όσον αφορά τα εστιακά μήκη) σαν 27-83 ή 29-88 αντίστοιχα.

 

Για να πετύχεις αντίστοιχο ζουμ με την μηχανή που είχες παλιά, θα πρέπει να προμηθευτείς κάποιον super-zoom τύπου 28-200mm (ή, καλύτερα, σε crop αντίστοιχο, 18-200) που δίνουν 7x και 11x "οπτικού ζουμ" ως αντιστοιχίες. Εναλλακτικά, θα μπορούσες να προμηθευτείς, πέρα από τον 18-55 έναν 55-200/55-250 (αναλόγως την εταιρία) για να πετύχεις ή υπερκαλύψεις το εύρος εστιακών μηκών της F828.

 

Να σπεύσω όμως να τονίσω όμως ότι το zoom αλλά και τα εστιακά μήκη, γενικότερα δεν είναι το παν. Δεν είναι καν η αρχή των πάντων, ορθολογιστικά σκεπτόμενος. Ανεβαίνοντας σε μέγεθος αισθητήρα και (ενδεχομένως ή και με τον καιρό) σε ποιότητα φακού ακόμα και να μην φτάνει στο "ζουμ" που θες η μηχανή υπάρχει και πάντα η λύση της περικοπής (crop) της αρχικής εικόνας στο κάδρο που θες με υπέρ του δέοντος ποιότητας τελική εικόνα. (Ναι, δεν είναι το ίδιο, ο τηλεζούμ φακός προκαλεί και διαφοροποιήσεις στο βάθος πεδίου και στην προοπτική κλπ κλπ κλπ. Λέμε. Για αρχική λύση ανεβαίνοντας από τα 8MP στα 14-20.) Αν όμως το μοναδικό ή και το κυριότερο κριτήριο είναι το μέγεθος του zoom μπορεί η μετάβαση να μην είναι η κατάλληλη λύση. Κατά πάσαν πιθανότητα, προσφέρει καλύτερη ποιότητα εικόνας, μεγαλύτερο έλεγχο, μεγαλύτερο (εν γένει) δυναμικό εύρος, λεπτότερο δυνατό βάθος πεδίου (λόγω μεγέθους αισθτήρα) και ένα σορό άλλα πράγματα. Δεν προσφέρεται, όμως, σε γενικές γραμμές ως πασπαρτού σούπερ-τα-κάνω-όλα-και-συμφέρω one stop λύση. Και η δυνατότητα αυτή είναι (χρόνια) από τα μεγαλύτερα ατού πολλών compact και ενδιαμέσου τύπου λύσεων.

 

Μακρυπρόθεσμα είναι πολλά τα λεφτά και αρκετά περισσότερος ο κόπος αν δεν είναι αυτό που θες να κάνεις ή αν δεν ξέρεις που πας να μπλέξεις. (Ενδεικτικά, η φθηνότερη λύση για να καλύψεις το αντίστοιχο εύρως εστιακών μηκών πρέπει να προσθέτει €150-€250 για έναν τύπου 55-200mm φακό και το να χρησιμοποιείς μια SLR στο αυτόματο ημιαυτόματο την καθιστά σχεδόν P&S και γεννά το ερώτημα "Ποιό το νόημα;". Από την άλλη, το να μάθεις να χειρίζεσαι όλα τα μικροσυμπράκαλα, τις ρυθμίεις και της αναλογίες μιας πλήρους χειροκίνητης λήψης μπορεί, για το είδος της φωτογραφίας που αγαπάς, να μην είναι κάτι απαραίτητο/χρήσιμο ή εφικτό.)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...