Προς το περιεχόμενο

Shadowrun Series - Shadowrun Returns/ DragonFall/ Hong Kong


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

To studio θα ετοιμάσει άλλη μία ιστορία, ως "επίσημο" υλικό, τα υπόλοιπα θα είναι ιστορίες των χρηστών και ήταν ένα από τα βασικά selling points, ότι θα μπορούμε να φτιάχνουμε δικές μας ιστορίες κτλ.

 

Επαναλαμβάνω, έχω δει ελάχιστο το παιχνίδι, δεν ξέρω αν οι επιλογές απαντήσεων στη συνέχεια επηρεάζουν τις αντιδράσεις των NPCs, στο tutorial ουσιαστικά που είδα δε φάνηκε κάτι τέτοιο.

Δεν επηρεαζουν απολυτως σε τιποτα...μαλιστα οι περισσοτερες ειναι τυπου:

 

Α.Θα το κανω γιατι ετσι πρεπει 

Β.Θα το κανω αλλα για λεφτα

Γ.Δεν γουσταρω αλλα θα το κανω.

 

Γενικα πιο linear rpg δεν θυμαμαι να εχω παιξει με τοσο ανουσιους διαλογους και επαναλαμβανομενες μαχες...

  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Περισσότερες πληροφορίες για το Berlin campaign, με πολλά θετικά νέα! Copy paste από το mail update.

Well, our original plan called for a modest-sized campaign that we could ship by the end of October. However, after listening to your forum discussions and feedback, it became clear that you would like to see something bigger (and so would we). So, we've decided to spend more time on Berlin to create an experience closer to the size of Dead Man’s Switch. A story of that scope will take longer, so we’re targeting January for its release.

    A more flexible main story arc - choose which runs to complete first, and which factions to complete objectives for
    More depth to the NPC runner characters
    New weapons, outfits, portraits, music, and enemies - including more magical creatures
    Improved Physical Adept gameplay - along with additions for some of the other existing archetypes
    A European city with a very different look, “vibe”, and cast of characters
    A story that highlights the compelling themes of the Shadowrun: Germany sourcebook

Για το πολύ ενοχλητικό save system, έχουν πει πως το ψάχνουν αλλά δεν ξέρουν αν μπορεί να αλλάξει (duh?).
 

  • 1 μήνα μετά...
  • Super Moderators
Δημοσ.

To save system το αναφέρουν και στο τελευταίο update μέσω Kickstarter, αλλά ακόμη είναι υπό εξέλιξη.

 

Αυτό είναι για μένα το βασικότερο πρόβλημα, ξέχασα ας πούμε σε ένα σημείο να ανεβάσω το charisma (απλά για να δω ένα διάλογο πού θα έβγαζε) και πρέπει να ξαναπαίξω το επίπεδο από την αρχή. Κουραστικό.

 

Επίσης, οι μάχες μου φαίνονται κάπως φτωχές, ίσως να είμαι επηρεασμένος από το XCOM όπου η κάλυψη ήταν το παν, ενώ εδώ στέκεσαι στη μέση του δρόμου και ο άλλος αστοχεί από τα τρία τετράγωνα (έχω αστοχήσει και εγώ με 99% πιθανότητα...)

Δημοσ.

Εδώ ακόμα περιμένουμε τον linux client αν και είχαν υποσχεθεί στο kikcstarter ότι θα το βγάζαν σχεδόν αμέσως με την έκδοση των windows. Προσωπικά θα περιμένω να βγεί η έκδοση για linux για να ασχοληθώ.

Δημοσ.

Επίσης, οι μάχες μου φαίνονται κάπως φτωχές, ίσως να είμαι επηρεασμένος από το XCOM όπου η κάλυψη ήταν το παν, ενώ εδώ στέκεσαι στη μέση του δρόμου και ο άλλος αστοχεί από τα τρία τετράγωνα (έχω αστοχήσει και εγώ με 99% πιθανότητα...)

 

Αν αυτό είναι το μέτρο σου ναι, αλλά άλλο το ένα άλλο το άλλο :) Οι μάχες του μου φάνηκαν αρκετά καλές αλλά θα ήθελα λίγη περισσότερη ποικιλία στους αντιπάλους.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Το κύριο παράπονό μου στις μάχες είναι πως κάνουν πολύ εύκολα "ντου": και όχι μόνο οι melee αντίπαλοι, αλλά και αυτοί που έχουν rifles και λογικά θα έπρεπε να επιδιώξουν την απόσταση, ειδικά όταν έχουν αντίπαλο με shotgun ή handgun που υστερεί σε βεληνεκές.

 

Αλλά, το βασικό θέμα (και γι' αυτό ξαναμπήκε στον πάγο) είναι το σύστημα (ή μάλλον η ανυπαρξία συστήματος) για τα saves.

Δημοσ.

Ειναι προφανες γιατι δεν υπαρχουν saves...ειναι τοσο αστεια μικρο το παιχνιδι που αμα μπορουσες να σωζεις οποτε θελεις θα το τελειωνες για τη πλακα σου σε λιγες ωρες παιχνιδιου.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Δε νομίζω ότι αυξάνεται η διάρκεια του παιχνιδιού με αυτό το σύστημα, μια ανούσια δυσκολία είναι. Θα έλεγα πως ειδικά αν δεν έχεις ένα εξαιρετικό τίτλο στα χέρια σου (είτε σε διάρκεια, είσε σε μηχανισμούς ή ό,τι άλλο) το να προκαλείς επιπλέον δυσκολίες αυτού του είδους χειροτερεύει τα πράγματα, δεν τα βελτιώνει.

 

Η ιστορία, πάντως, μου αρέσει ως εδώ που έχω δει. Ευελπιστώ ότι στο Βερολίνο θα δούμε καλύτερα πράγματα.

Δημοσ.

Αυξανοντας τη δυσκολια αυξανεις και τη διαρκεια που παιζεις ενα παιχνιδι....προφανως και ειναι ανουσια δυσκολια.Αλλα οταν βγαζεις κατι προφανως προχειρο μονο και μονο για να εισπραξεις τα λεφτα απο το kickstarter τοτε καταφευγεις σε τετοιες βλακειες.

  • Like 1
Δημοσ.

Επιτέλους σήμερα μπήκε ο client για linux! :) Σε beta ακόμα βεβαια αλλά το περίμενα πως και πως να το δω αυτό το game

Δημοσ.

To game είναι απίστευτο! μιλάμε έχω φάει τρελό κόλλημα. Ευτυχώς που υπάρχει το kickstarter και μπορούμε να δούμε τέτοια game. 

Να ρωτήσω από mod story έχετε να προτείνετε κάποιο γιατί βλέπω να τελειώνω το main story σύντομα.


Ξέχασα να αναφέρω το αγαπημένο μου κομμάτι από το game.. 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=bfZJHN175s0

  • Like 2
  • Super Moderators
Δημοσ.

Κυκλοφόρησε η Linux έκδοση μαζί με το patch 1.1 ενόψει (για αρχές του '14, όμως) του Berlin campaign.

 

Στο επόμενο update (για το οποίο δε βρήκα ημερομηνία) θα έχουμε και αλλαγές στον τρόπο που λειτουργούν τα saves. Περιέργως το update έγινε ήδη, η ειδοποίηση έχει έρθει μέσω Kickstarter αλλά στο site του παιχνιδιού η ανάρτηση είναι από 15 μέρες πριν, όταν το patch ήταν σε στάδιο beta.

Δημοσ.

Ολοι όσοι παίζουμε σε linux έχουμε αναβαθμίσει πάνω από τρεις βδομάδες σε beta και παίζουμε κανονκά. Είχε βγάλει ένα πρόβλημα τις πρώτες μέρες που το διόρθωσαν αμέσως.

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...