Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

!!SPOILERS AHEAD!!

 

Καλησπερα παιδια, μολις πριν λιγο τελειωσα το The Last of Us... η αληθεια ειναι οτι το τελος με αφησε λιγο... πως να το πω... "θελω κι αλλο" η θα το χαρακτηριζα αποτομο. Ενω σε ολο το παιχνιδι η σχεση του Τζοελ με την Ελη αναπτυσοταν αριστα, στο τελος μας το πεταει λιγο σαν ξεροκοματο οτι, ενταξει, την εσωσε γυρισαν πισω στου Τομυ και αντε γεια. Διαβασα οτι δεν προγραμματιζεται καποιο σικουελ η οταν αν γινει κατι τετοιο δεν θα περιλαμβανει τους ιδιους χαρακτηρες. Η αληθεια ειναι οτι πρωτη φορα βλεπω τοσο τελεια δομημενους χαρακτηρες σε παιχνιδι. 

 

Ξεκιναω το θεμα για να ακουσω τη γνωμη σας για τη καταληξη του παιχνιδιου, αλλα και κανενα explain του πιθανου κινητρου που ο Τζοελ ειπε ψεματα και ορκιστηκε κιολας στη μικρη οτι η εκδοχη που της πασαρε ειναι αληθεια. 

Δημοσ.

Από ότι κατάλαβα το θέμα είναι spoiler-free (το λέει και ο τίτλος άλλωστε ότι αφορά το τέλος) οπότε δεν βάζω spoilers.

 

Εγώ πιστεύω ο λόγος που της είπε ψέματα είναι πως δεν ήθελε να την χάσει. Έχασε ήδη την μοναδική του κόρη σε πολύ άσχημες συνθήκες και πολύ απότομα και δεν θα ήθελε να συμβεί κάτι τέτοιο στην Ellie, που την έβλεπε σαν δεύτερη κόρη του. Κατά τη γνώμη μου το The Last of Us είχε ένα πολύ καλό τέλος βασισμένο στην πραγματικότητα. Οποιοσδήποτε από εμάς θα έπραττε όπως ο Joel σε μια αντίστοιχη περίπτωση.

 

Θα ήθελα να ακούσω και τις απόψεις άλλων παιδιών για το τέλος του παιχνιδιού :)

  • Like 2
Δημοσ.

Από ότι κατάλαβα το θέμα είναι spoiler-free (το λέει και ο τίτλος άλλωστε ότι αφορά το τέλος) οπότε δεν βάζω spoilers.

 

Οπ καλα εκανες και το ανεφερες, αφου λεμε για το τελος, ειναι spoiler ολο το θεμα :)

Δημοσ.

Το τέλος μου φάνηκε σχετικά κλισέ και χολυγουντιανό, υπο την έννοια οτι θα μπορούσε να υπάρξει έστω και μια ανατροπή στο δεύτερο μισό του παιχνιδιού ή στο τέλος να πεθάνει η Έλλι. Το ότι διάλεξαν τον happy-ending δρόμο μου άφησε μια γλυκόπικρη γεύση, πάντως σαν twist ήταν αρκετά καλό το να αφήσουν να υπονοηθεί οτι η Έλλι δεν έχαψε το ψέμμα του Τζόελ, οτι και καλά δεν έγινε τίποτα στο νοσοκομείο και οτι δεν μπορεί να φτιαχτεί αντίδοτο. Αυτό ήταν έξυπνο.

Προσωπικά θα ήθελα σε κάποιο σημείο του παιχνιδιού να μας δωθεί η επιλογή να επιλέξουμε μεταξύ 2 διαφορετικών ηθικών επιλογών, και ως συνέπεια της επιλογής μας να έχουμε αντίστοιχο τέλος (αλά GTA IV). Σε ένα τέτοιο παιχνίδι θα έδενε γάντι κάτι τέτοιο. Επίσης θα ήθελα περισσότερο κλιμακωτό τέλος, και όχι το σχετικά ανέμπνευστο shooting fest του νοσοκομείου που μου θύμισε Uncharted. Δεν ξέρω, ενώ το υπόλοιπο παιχνίδι ήταν super,  το τέλος μου τα χάλασε λίγο. Το ίδιο μου συνέβη και στο Killzone 2.

Δημοσ.

Εγώ δεν θα το έλεγα χολιγουντιανό. Και ούτε θα το χαρακτήριζα ως happy-end. Happy-end για μένα θα ήταν να καταφέρουν και με την ανοσία της Ellie να γιατρέψουν τον κόσμο και γυρίσουν όλα όπως ήταν πριν. Αντιθέτως, δεν έγινε κάτι τέτοιο αλλά ούτε πέθανε κανείς (δεν ξέρω κι όλας αν θα μου άρεζε κάτι τέτοιο σε αυτό το παιχνίδι). Προσωπικά το τέλος το βρήκα έξυπνο και κάτι πολύ διαφορετικό από ότι έχουμε συνηθίσει στις πολύ γνωστές ταινίες και στα video games. Χώρια που αφήνει περιθώρια για sequel. Δεν ξέρω όμως αν θα ήθελα να δω sequel στο The Last of Us...

Δημοσ.

εγω θα ελεγα κλισε και χολιγουντιανο να πεθαινε ενας απο τους δυο,ειτε ο τζοελ προσπαθωντας να σωσει στην ελλυ ειτε η ελλυ για το "καλο της ανθρωποτητας".Μονο κλισε δεν ηταν το τελος

  • Like 2
Δημοσ.

Κλισε δεν ηταν οντως. Θα ηταν αν πεθαινε ενας απο τους δυο, μιας και στα περισσοτερα πλεον ετσι γινεται, οταν δεν θελουν να βαλουν happy ending και να πετυχουν μελοδραμα. Ουτε ο θανατος του Σαμυ και του αδερφου του ηταν κλισε αν και περιμενα οτι καποιος απο τους δυο θα πεθανει. Ασε που μου φανηκε και αρκετα τραγικη η καταληξη, ειδικα του Χενρι... Αλλα και παλι οσον αφορα το χαπι εντ, δεν μπορουσε να συμβει μιας και ετσι οπως ηταν δομημενο δεν εδινε περιθωρια δευτερης λυσης για την Ελη... η θα πεθαινε για το αντιδοτο η θα ζουσε και ο κοσμος θα εμενε "μολυσμενος"...

 

Συμφωνω με τον Tilemaxx οτι ηταν λιγο ανεμπνευστο, ειδικα οταν σκοτωσε τη τυπισα (δεν θυμαμαι πως τη λενε) στο νοσκομειο. Μου φανηκε λιγο ευκολο ξεμπερδεμα. Η δυνατοτητα "επιλογης" τελους δεν θα ηταν ασχημη. Αν μιλαγαμε για μπλοκ-μπαστερ, σαν ταινια θα ετρωγε πολυυυυ κραξιμο για το τελος του, πιο πολυ απ οτι τρωει τωρα. Δεν ξερω αν εχετε δει το Μπλιτζ με τον Στειθαμ που στο τελος καταληγει με ενα εντελως ανεμπνευστο και προχειροφτιαγμενο τελος, ενω ολη η ταινια ηταν πολυ καλα φτιαγμενη...

Επισκέπτης
Δημοσ.

Για μενα το τελος ηταν αυτο που επρεπε να ειναι.

 

Απεφυγε τα κλισε και δεν θα μπορουσε να ηταν καλυτερο.

Απο την αρχη μεχρι το τελος δεν υπηρχαν ηρωες , ακομα και αν καποια στιγμη μας αφησε να πιστευουμε οτι υπηρχαν.

Εκλεισε οσο καλυτερα γινοταν.

Αφηνει μια πικρια απο την αποψη οτι απομυθοποιει τον ρολο του ηρωα που αυθορμητα πιστεψαμε οτι μπορει να υπαρχει και ενα κομματι μας αυτο θελει σε ολα τα παιχνιδια/ταινιες,αλλα ηταν μια αληθινη και ανθρωπινη ιστορια απο την αρχη ως το τελος και χαιρομαι που δεν χαλασε αυτο τελικα με ενα κλισε τελος.

 

Διαφωνω για τα 2 endings.Ειναι παιχνιδι που ηθελε να σου πει μια ιστορια,το ending με θανατο της elie θα ηταν απογοητευση για οτι ειχαμε παιξει μεχρι εκεινη την στιγμη.Ακομα και ως δευτερη επιλογη να υπηρχε,ακομα και αν δεν την δοκιμαζαμε ποτε.

Δημοσ.

Για μενα το τελος ηταν αυτο που επρεπε να ειναι.

 

Απεφυγε τα κλισε και δεν θα μπορουσε να ηταν καλυτερο.

Απο την αρχη μεχρι το τελος δεν υπηρχαν ηρωες , ακομα και αν καποια στιγμη μας αφησε να πιστευουμε οτι υπηρχαν.

Εκλεισε οσο καλυτερα γινοταν.

Αφηνει μια πικρια απο την αποψη οτι απομυθοποιει τον ρολο του ηρωα που αυθορμητα πιστεψαμε οτι μπορει να υπαρχει και ενα κομματι μας αυτο θελει σε ολα τα παιχνιδια/ταινιες,αλλα ηταν μια αληθινη και ανθρωπινη ιστορια απο την αρχη ως το τελος και χαιρομαι που δεν χαλασε αυτο τελικα με ενα κλισε τελος.

 

Διαφωνω για τα 2 endings.Ειναι παιχνιδι που ηθελε να σου πει μια ιστορια,το ending με θανατο της elie θα ηταν απογοητευση για οτι ειχαμε παιξει μεχρι εκεινη την στιγμη.Ακομα και ως δευτερη επιλογη να υπηρχε,ακομα και αν δεν την δοκιμαζαμε ποτε.

 

Συμφωνώ μαζί σου. Και εγώ έτσι το προτίμησα το τέλος. Πιστεύω κάναν την καλύτερη επιλογή. Δεν συναντάς τόσο εύκολα ανθρώπινους χαρακτήρες που σκέφτονται σαν εμάς στα video games.

Δημοσ.
Ουτε ο θανατος του Σαμυ και του αδερφου του ηταν κλισε αν και περιμενα οτι καποιος απο τους δυο θα πεθανει.

 

Πάντως σε πολλές ταινίες thriller/post-apocalyptic οι δευτερεύοντες χαρακτήρες είτε πεθαίνουν, είτε τους κατασπαράζουν τα ζόμπι. Οπότε ούτε αυτό δεν μου έκανε εντύπωση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...