XronisR Δημοσ. 26 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2013 Η εταιρεια ηταν μονοπωλιο καποια στιγμη αλλα με δικα της λαθη βρεθηκε σε αυτη την κατασταση.Οσο αναφορα το service/support αν κλεισει δεν εχεις θεμα πιστευω αν μιλησεις απευθειας με τον κατασκευαστη,
atropa Δημοσ. 27 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2013 ντιναρας.. θα σου πω την δικιά μου εμπειρία απο το e-shop και κανε με οσο ownage θες μετα. αγορά λαπτοπ 600ε τον φεβρουαριο του 2008 απο της παραεισαγωγες απο αγγλια. χαλάει τέλι ιουλιου (καμενο inverter) του 2009 λιγο πριν φυγω (4 μερες πριν) να παιξω μουσικη σε ενα φεστιβαλ γερμανια. μου το αλλαξαν με καινουριο σε 2 μερες και πιο νεο και καλυτερο μοντελο. χαλαει και αυτο νοεμβριο του 2010 (βαρεσε δισκος) μου το αλλαξαν με νεο και καλυτερο σε 3 μερες. τα παιξε και αυτο (mobo) ιουνιο του 2012 μου το αλλαξαν με νεο σε 2 (6 μερες πηγε με τα μεταφορικα γερμανια περα δωθε) μερες.. παλι πιο καινουργιο και καλυτερο και παλι λιγες μερες πριν παιξω σε αλλο φεστιβαλ. με λιγα λογια 5 χρονια και εχω πληρωσει ενα μονο λαπτοπ το 2008 και χωρις ταλεπορια και χωρις αγχος. ειχες αρνητική εμπειρία σιγουρα αλλα ο τροπος που την παρουσιαζεις ειναι το λιγοτερο γραφικος και η ορμη σου στο θεμα ειναι απλα τραγελαφικη. παιζοντας τον δον Κιχώτη εδω μεσα προσβάλλοντας και κρίνοντας ανθρωπους που εχουν τις δικες τους εμπειριες απλα και μονο επειδη η δικια σου ηταν αρνιτικη σε κανει αλαζονα, ξερολα και προσβλητικο. αν δεν βλεπεις στον καθεπτη καθε πρωι στα μουτρα σου οτι εχεις φυγει απο την γραμμη του αποδεκτου.. συνεχισει να μας διασκεδαζεις γιαυτό είμαστε εδω εξάλλου! ontopic. ο φιλος πρεπει να απαιτήσει τα αναμενόμενα που πλήρωσε και τίποτε αλλο δε πα να λενε οτι θελουν. ολα τα καταστηματα εχουν τα καλα και τα κακα τους στην Ελλάδα είμαστε εκει που ο ενας χαίρεται ο αλλος κλαίει.. δυστυχώς. 6
coolerman Δημοσ. 27 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2013 ειμαι τις αποψης οτι οποιος.θελει να αγορασει απο το συγκεκριμενο καταστημα να καταθετει τον οβολο του για αγορα αγαθων,με ΙΣΩΣ τις ακολουθες συνεπειες κλεισιμο κλπ φυσικα θα υπαρχουν και αστοχιες πελατων π.χ οπως του ντιναρα ακουγονται οτι κλεινει αλλα στην πατρα απο 1 που ηταν τοσα χρονια,εγιναν 2 καταστηματα και το προτιμουν πολυ πατρινοι. ευχομαι στον topic starter(TS)να βρει ακρη και να μην τους τα χαρισει 2
atropa Δημοσ. 27 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2013 Μήπως είσαι λίγο γκαντέμης με τα λάπτοπ; δεν είναι αυτό.. τα λάπτοπ είναι εργαλείο δουλείας. απο club σε φεστιβαλ, ταξίδια, κουβαλημα, κοπανιμα και πολλές δονησης τα παιζουν τελικά. οποτε για μένα η εγγύηση του eshop μου έχει κάτσει κουτί και είναι άψογη ως τώρα.
.::NikoS::. Δημοσ. 27 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2013 Ε ναι δε το συζητάμε, κάθε 1-2 χρόνια νέο λάπτοπ χωρίς να δώσεις €, μια χαρά! Απορώ όμως πως το κάνουν και τα αντικαθιστούν ολόκληρα αντί να πάνε σέρβις στην αντίστοιχη εταιρία για επισκευή. Είχα πάρει κι εγώ ένα netbook lenovo και έλεγε 2 χρόνια άμεση αντικατάσταση και μου ειχε κανει εντυπωση.
MoviemakerGr Δημοσ. 27 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2013 Τέλος πάντων ο καθένας κρίνει με το δικό του κριτήριο και ορίζει την στάση του και το που θα δώσει τα χρήματα του αλλά πέρα απ'ολα αυτά υπάρχει ενα νομικό πλαίσιο που είμαστε και είναι γνώστες όλοι μας και στην συγκεκριμένη περίπτωση όπως περιγράφεται δείχνει να καταπατείται.. Αυτό από μόνο του ως στάση κ θέση προδίδει και έναν τρόπο σκέψης - πολιτικής της εταιρίας ας μείνουμε On λοιπόν πέρα από την δική μας εμπειρία και στάση και ας προσπαθήσουμε να δούμε τα πράγματα ως γεγονότα με την δική τους αλήθεια. ..και ένα σχόλιο που δεν μπορούσα κ εγώ να κρατήσω φιλε Atropa αν σου άλλαξαν για βλάβη σκληρού δίσκου ολόκληρο laptop,και αν εχεις εγγύηση σε ενα laptop από το 2008 στο συγκεκριμένο κατάστημα,θα ήθελα να παίξουμε ένα joker μαζί αν δεν σε πειράζει..
dkmaster Δημοσ. 27 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2013 Ownage από κάποιον που βάζει υπερθετικό βαθμό στο όνομα του, δεν είναι ownage. Η τρέλα φαίνεται και από τα γραφόμενα άλλωστε. Κανείς δεν πρότεινε το e-shop για αγορές. Και σαφώς στην περίπτωση του TS το υποκατάστημα κάνει μεγάλο λάθος. Γι' αυτό θα ήταν καλό όπως προτάθηκε να επικοινωνήσει με τα κεντρικά. Τώρα αν κάποιοι απλά έχουν κόμπλεξ είναι για το καλό είτε για το κακό κάποιων καταστημάτων, στο πληκτρολόγιο, μπορεί κάλλιστα να πάει σε κάποιον γιατρό.
atropa Δημοσ. 27 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2013 Toshiba τα λάπτοπ με την εγγύηση άμεσης αντικατάστασης. τζόκερ ε.. αυτό δε μου καθεται ίσως μαζί να το πιασουμε όμως 1
Ntinaras Δημοσ. 27 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2013 ντιναρας.. θα σου πω την δικιά μου εμπειρία απο το e-shop και κανε με οσο ownage θες μετα. αγορά λαπτοπ 600ε τον φεβρουαριο του 2008 απο της παραεισαγωγες απο αγγλια. χαλάει τέλι ιουλιου (καμενο inverter) του 2009 λιγο πριν φυγω (4 μερες πριν) να παιξω μουσικη σε ενα φεστιβαλ γερμανια. μου το αλλαξαν με καινουριο σε 2 μερες και πιο νεο και καλυτερο μοντελο. χαλαει και αυτο νοεμβριο του 2010 (βαρεσε δισκος) μου το αλλαξαν με νεο και καλυτερο σε 3 μερες. τα παιξε και αυτο (mobo) ιουνιο του 2012 μου το αλλαξαν με νεο σε 2 (6 μερες πηγε με τα μεταφορικα γερμανια περα δωθε) μερες.. παλι πιο καινουργιο και καλυτερο και παλι λιγες μερες πριν παιξω σε αλλο φεστιβαλ. με λιγα λογια 5 χρονια και εχω πληρωσει ενα μονο λαπτοπ το 2008 και χωρις ταλεπορια και χωρις αγχος. ειχες αρνητική εμπειρία σιγουρα αλλα ο τροπος που την παρουσιαζεις ειναι το λιγοτερο γραφικος και η ορμη σου στο θεμα ειναι απλα τραγελαφικη. παιζοντας τον δον Κιχώτη εδω μεσα προσβάλλοντας και κρίνοντας ανθρωπους που εχουν τις δικες τους εμπειριες απλα και μονο επειδη η δικια σου ηταν αρνιτικη σε κανει αλαζονα, ξερολα και προσβλητικο. αν δεν βλεπεις στον καθεπτη καθε πρωι στα μουτρα σου οτι εχεις φυγει απο την γραμμη του αποδεκτου.. συνεχισει να μας διασκεδαζεις γιαυτό είμαστε εδω εξάλλου! ontopic. ο φιλος πρεπει να απαιτήσει τα αναμενόμενα που πλήρωσε και τίποτε αλλο δε πα να λενε οτι θελουν. ολα τα καταστηματα εχουν τα καλα και τα κακα τους στην Ελλάδα είμαστε εκει που ο ενας χαίρεται ο αλλος κλαίει.. δυστυχώς. συγχαρητηρια,εισαι στο 70% των ευχαριστημενων πελατων αυτο που ουτε εσυ καταλαβαινεις ειναι,οτι τα κακα σκηνικα εχουν παντα μεγαλυτερη βαρυτητα απο τα καλα σκηνικα,επειδη τα καλα ειναι αναμενομενα. δεν ειναι δυνατον να μενεις ευχαριστημενος απο ενα μαγαζι επειδη απλα καναν το αυτονοητο. μεχρι το 2008 που ψωνιζα κι εγω απο εκει ηταν ολα καλα,μετα ξεκινησε η κατρακυλα με το απαραδεκτο σερβις και τα χρεη.
p_under Δημοσ. 27 Ιουλίου 2013 Μέλος Δημοσ. 27 Ιουλίου 2013 UPDATE τελικά το πιστωτικό κόπηκε στην τιμή αγοράς του πρώτου προϊόντος και όχι στην τιμή που της πρότασης που μου έκαναν. Δεν μπορώ να καταλάβω ποιος το σκέφτηκε αυτό. 1
spirosd2008 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2013 UPDATE τελικά το πιστωτικό κόπηκε στην τιμή αγοράς του πρώτου προϊόντος και όχι στην τιμή που της πρότασης που μου έκαναν. Δεν μπορώ να καταλάβω ποιος το σκέφτηκε αυτό. Είμαι σίγουρος ότι ενα απλό μπέρδεμα στο λογιστήριο θα ήταν...
atropa Δημοσ. 27 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2013 συγχαρητηρια,εισαι στο 70% των ευχαριστημενων πελατων αυτο που ουτε εσυ καταλαβαινεις ειναι,οτι τα κακα σκηνικα εχουν παντα μεγαλυτερη βαρυτητα απο τα καλα σκηνικα,επειδη τα καλα ειναι αναμενομενα. δεν ειναι δυνατον να μενεις ευχαριστημενος απο ενα μαγαζι επειδη απλα καναν το αυτονοητο. μεχρι το 2008 που ψωνιζα κι εγω απο εκει ηταν ολα καλα,μετα ξεκινησε η κατρακυλα με το απαραδεκτο σερβις και τα χρεη. εχεις δικιο.. απο δω και περα θα ειμαι δυσαρεστημένος αμα με εξυπηρετούν σωστά και θα τους κανω και φασαρία! εχεις χάσει την μπάλα με τα επιχειρήματα σου φίλτατε.. άστο να πεθάνει το πράμα γιατι εισαι σε ενα endless looped trainwreck 4
Ntinaras Δημοσ. 27 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2013 εσυ οταν βλεπεις αλλους δυσαρεστημενους δεν υποπτευεσαι οτι κατι δε παει καλα,αρκει να ειναι ολα καλα με τη παρτη σου ε?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα