Προς το περιεχόμενο

eshop once again


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

@Ntinaras

 

Εγώ ξέρεις τι κατάλαβα τελικά?

 

Είσαι ο μοναδικός εμπαθής που έχει γράψει σε αυτό το θέμα.

 

Όλοι μας κατανοούμε, τι εννοείς, όμως το παρατράβηξες κι αυτό δείχνει εμμονή.

 

Τα κουβαδάκια σου και σ' άλλη παραλία...

μισο να σου δειξω ποσο με ενδιαφερει η αποψη σου...

 

 

Δεν διαβάζεις όπως φαίνεται. Αν θες τελεια εξυπηρετηση παρε απο το αμαζον και ασε την Ελλαδα, μεταφορικά ακομα και τωρα που δεν ειναι δωρεάν είσαι σε λογικές τιμές για Αγγλία-Ελλάδα. Αν κάτι ειναι πιο φτηνό στο αμαζον θα το πάρω από εκει, αλλιώς θα το πάρω απο Ελλάδα, απο όποιο κατάστημα εμπιστευομαι και με βολεύει. Επειδή το θέμα είναι ότι να 'ναι εγώ αποσύρομαι.

δε μπορεις να συγκρινεις μαγαζι του εξωτερικου με της ελλαδας.

αλλα και παλι,προφανως και θα ψωνισω απ εξω αν κρινω οτι αξιζει.

αλλα δε νομιζω οτι αυτο το συγκεκριμενο θεμα ειναι για να συγκρινουμε το amazon με το e-chop.

  • Απαντ. 166
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ntinaras νομιζω πως κανενα καταστημα δεν θελει οι πελατες του να ειναι δυσαρεστημενοι και το ιδιο συμβαινει για το eshop.

Η πολιτικη του καταστηματος δεν ειναι με τιποτα το να γινονται στραβες και να δημιουργει κακες εντυπωσεις στους πελατες του.

 

Σιγουρα θα συμβουν πολλα στραβα αλλα αν ενα καταστημα κανει για παραδειγμα 500 πωλησεις προιοντων την ημερα και οι 5-10 δεν εξελιχθουν ομαλα δεν σημαινει οτι η πολιτικη του καταστηματος ειναι να γινονται στραβες αντιθετως μου φαινεται πολυ φυσιολογικο.

 

Κι εγω στις δουλειες που κανω δεν ειμαι τελειος αλλα προσπαθω οι πελατες μου να ειναι παντα ευχαριστημενοι ακομα κι αν μπω απο μεσα και χασω χρηματα.Δεν εχω παντα 100% επιτυχια αλλα προσπαθω καθημερινα.

Πιστευω και η πολιτικη του καθε καταστηματος αυτη ειναι.

  • Like 1
Δημοσ.

το προβλημα ξερεις ποιο ειναι?οτι αυτα τα υποθετεις,ενω εγω τα ξερω απο πρωτο χερι.

δεν ειναι η πολιτικη του καταστηματος να εχει δυσαρεστημενους πελατες,αλλα προτιμα να μη χασει 5-10-30 ευρω απο μια επιστροφη και να βγαλει το εξαρτημα ελλατωματικο εξ αιτιας του πελατη,παρα να τον εξυπηρετησει.

κλασσικη ελληνικη κουτοπονηρια,που συνεχιζετε και την στηριζετε.

Δημοσ.

Eπειδή εμάς δεν μας έχουν τύχει τέτοια περιστατικά θα συνεχίσουμε να το έχουμε ως επιλογή, δε θα μας επιβάλεις εσύ το τι θα κάνουμε. Λες τη γνώμη σου και μέχρι εκεί, από τη στιγμή που θες να μας αλλάξεις μυαλά προφανώς χάνεις το δίκιο σου γιατί δε σε ξέρουμε και από χθες για να θεωρήσουμε 100% πειστικά τα επιχειρηματά σου.

Αν μας κάτσει στραβή να σαι σίγουρος πως δεν θα ενοχλήσουμε εσένα προσωπικά. Όσο κάποιος είναι ευχαριστημένος από κάτι δεν το αλλάζει επειδή άλλοι δυσαρεστήθηκαν. Το πράγμα είναι απλό.

  • Like 4
Δημοσ.

μπραβο

βρηκες 3 περιπτωσεις

του e-shop σου στειλα 500 αποτελεσματα στην αναζητηση του google.

 

Τα μέτρησες κύριε κωλοτούμπα? :)

 

Σταμάτα να είσαι εριστικός.Κάνεις λες και σου έβρισαν τη μάνα...

 

Adiός

Δημοσ.

<p>το προβλημα ξερεις ποιο ειναι?οτι αυτα τα υποθετεις,ενω εγω τα ξερω απο πρωτο χερι.</p>

<p>δεν ειναι η πολιτικη του καταστηματος να εχει δυσαρεστημενους πελατες,αλλα προτιμα να μη χασει 5-10-30 ευρω απο μια επιστροφη και να βγαλει το εξαρτημα ελλατωματικο εξ αιτιας του πελατη,παρα να τον εξυπηρετησει.</p>

<p>κλασσικη ελληνικη κουτοπονηρια,που συνεχιζετε και την στηριζετε.</p>

 

Δεν τα υποθετω τα εχω συναντησει σε χιλιαδες αγορες που εχω κανει και μου συμπεριφερθει αψογα.

Και εμενα αλλα και πολλους γνωστους και φιλους που ψωνιζουν απο εκει.

Μεχρι και δωρο μου εχουν κανει για καποια αγορα που ειχα κανει.

Σιγουρα αν ποτε αντιμετωπισω προβλημα θα βρεθει μια λυση ωστε να ειναι ευχαριστημενες και οι 2 πλευρες.

 

Λιγο ο τροπος σου με παραξενευει ομως και τα λες σαν να αποσκοπεις καπου.

Συγνωμη αν κανω λαθος.

Δημοσ.

το στυλ μου ειναι μια χαρα,αλλα αμα δε καταλαβαινεις για το 10ρικο,τοτε αστο.βαλε τη ψυκτρα σου και μεινε χαρουμενος.

 

Λεγομενα σου :

 

 

υπαρχουν ακομα ατομα που ψωνιζουν απο το e-shop?
 

 

ψωνιστε απ οπου θελετε,απλα εγω θα γελαω οταν εν γνωση σας ψωνιζετε απο σκατομαγαζα και μετα κλαιγεστε στα φορουμ επειδη ειναι απατεωνες.
 
 
κανει και αλλο μαγαζι πουστιες
 
 
μ αρεσει που ανακαλυψες προχτες το ιντερνετ,χτες το e-shop και με μια αγορα εκφερεις και αποψη
 
 
 
 
Ευκολα διακρινεται η ελλειψη ειρωνιας και η λεπτοτητα ινδικου ελεφαντα στους τροπους σου.
 
Πραγματι το στυλ σου ειναι μια χαρα.
  • Like 3
Δημοσ.

Eπειδή εμάς δεν μας έχουν τύχει τέτοια περιστατικά θα συνεχίσουμε να το έχουμε ως επιλογή, δε θα μας επιβάλεις εσύ το τι θα κάνουμε. Λες τη γνώμη σου και μέχρι εκεί, από τη στιγμή που θες να μας αλλάξεις μυαλά προφανώς χάνεις το δίκιο σου γιατί δε σε ξέρουμε και από χθες για να θεωρήσουμε 100% πειστικά τα επιχειρηματά σου.

Αν μας κάτσει στραβή να σαι σίγουρος πως δεν θα ενοχλήσουμε εσένα προσωπικά. Όσο κάποιος είναι ευχαριστημένος από κάτι δεν το αλλάζει επειδή άλλοι δυσαρεστήθηκαν. Το πράγμα είναι απλό.

το πραγμα ειναι πιο απλο,το καταστημα ειναι γτπ.

δικαιωμα σου να ψωνιζεις.

βεβαια θα γελαω οταν σε δω να ανοιξεις τοπικ στο ινσομνια με τιτλο 

eshop once again

γιατι οπως και ο τοπικ σταρτερ ηξερε απο πριν τι κουμασι ηταν το e-shop αλλα παρ ολα αυτα επελεξε να ψωνισει απο εκει.

 

βεβαια το γελοιο της υποθεσης ειναι οτι περιμενετε να τυχει σε σας το περιστατικο,και δε μαθαινετε απο τα λαθη των αλλων,κλασσικοι ελληναραδες,ουτε το 2013 δε μαθατε να κανετε στην ακρη τους απατεωνες.

 

Τα μέτρησες κύριε κωλοτούμπα? :)

 

Σταμάτα να είσαι εριστικός.Κάνεις λες και σου έβρισαν τη μάνα...

 

Adiός

κωλοτουμπας εισαι εσυ που ακομα να παραδεχτεις ποσο "καλο" ειναι το e-shop.

 

 

Λεγομενα σου :

 

 

υπαρχουν ακομα ατομα που ψωνιζουν απο το e-shop?
 

 

ψωνιστε απ οπου θελετε,απλα εγω θα γελαω οταν εν γνωση σας ψωνιζετε απο σκατομαγαζα και μετα κλαιγεστε στα φορουμ επειδη ειναι απατεωνες.
 
 
κανει και αλλο μαγαζι πουστιες
 
 
μ αρεσει που ανακαλυψες προχτες το ιντερνετ,χτες το e-shop και με μια αγορα εκφερεις και αποψη
 
 
 
 
Ευκολα διακρινεται η ελλειψη ειρωνιας και η λεπτοτητα ινδικου ελεφαντα στους τροπους σου.
 
Πραγματι το στυλ σου ειναι μια χαρα.

 

 

 

φυσικα και ειναι μια χαρα

απο τη στιγμη που ατομακια  15-20 χρονων με 5 ποστ στο φορουμ και 1 αγορα στο e-shop δηλωνουν τρισευτυχισμενοι πελατες του eshop Και το προβαλλουν αυτο ως αντεπιχειρηματα για τα απειρα προβληματα που εχει δημιουργησει αυτο το καταστημα,δε νομιζω να περιμενεις καποια πιο σοβαρη αντιμετωπιση

αντε συντομα να σας δω να στελνετε και sms

Δημοσ.

φυσικα και ειναι μια χαρα

απο τη στιγμη που ατομακια  15-20 χρονων με 5 ποστ στο φορουμ και 1 αγορα στο e-shop δηλωνουν τρισευτυχισμενοι πελατες του eshop Και το προβαλλουν αυτο ως αντεπιχειρηματα για τα απειρα προβληματα που εχει δημιουργησει αυτο το καταστημα,δε νομιζω να περιμενεις καποια πιο σοβαρη αντιμετωπιση

αντε συντομα να σας δω να στελνετε και sms

 

Έχεις να μας κάνεις σύγκριση προβλημάτων-καλης εξυπηρέτησης ή απλά εκμεταλλεύεσαι το γεγονός ότι γράφονται αρνητικές κριτικές?

Δημοσ.

σου εγραψα ενα κατεβατο απο δικα μου περιστατικα με προβληματα

σου εβαλα λινκ απο αλλα φορουμ που εχουν προβληματα

ακομα επιμενεις?

Δημοσ.

Ντιναρα σου απαντησα και ποιο πανω αν δεις αλλα δεν απαντησες ακομη.

 

Επισης δεν νομιζω να ειναι ολοι εδω μεσα 15-20 χρονων με 5 ποστ και με μολις 1 αγορα.

Μερικοι ειμαστε χρονια πολλα χρονια πελατες και δεν εχουμε αντιμετωπισει σοβαρα προβληματα.

Αυτο δεν λεει τιποτα δηλαδη?

 

Σου παρεθεσα τις εμπειριες μου απο τις προσωπικες μου συναλλαγες με το καταστημα και φυσικα δεν χρειαζεται να τα ισοπεδωνουμε ολα.

  • Like 2
Δημοσ.

@Ntinaras αν το πάρουμε με την αφοριστική σου λογική πόσους πελάτες έχει το e-shop πχ 10.000 πόσοι έχουν πρόβλημα 2.000 οπότε είναι μειοψηφία οπότε είναι στα πλαίσια ενός μαγαζιού που δεν μπορεί να τους έχει όλους ευχαριστημένους.

Προσωπική μου εμπειρία λοιπόν, είναι πως εξαρτάται το υποκατάστημα και όχι τη φίρμα. Πχ από το κατάστημα Ζωγράφου δεν είχα ποτέ πρόβλημα, εξυπηρετικότατοι. Από το κατάστημα Κοζάνης πριν κάμποσα χρόνια τα ελλατωματικά προϊόντα δεν τα έστελνε ο τύπος καν στο service τους, τα κρατούσε και τα τσέκαρε εκείνος και σου έλεγε πως είναι οκ και καλά.

Η λύση; Δεν σταμάτησα να ψωνίζω από εκεί αλλά πήρα τηλέφωνο στα κεντρικά τους ενημέρωσα και από τότε δεν είχα ξανά πρόβλημα.

 

Όμως όπως δεν προσπαθούμε να πείσουμε κανέναν να αγοράζει από εκεί μην προσπαθείς και εσύ να πείσεις για το αντίθετο. Καταθέτουμε όλοι τις εμπειρίες - απόψεις μας και ο καθένας κάνει ό,τι θέλει. Εσύ όντως μιλάς σα να σε απέλυσαν. Χαλάρωσε λίγο και σταμάτα να προσβάλλεις. 

 

@TS θα σε συμβούλευα να απαιτήσεις ακριβώς τα δικαιώματά σου. Αν και πάλι φας άκυρο από το κατάστημα κάλεσε την εξυπηρέτηση. Αν και πάλι φας άκυρο κάνε καταγγελία στο ΙΝΚΑ. Όχι για το ποσό για το γαμώτο. 

  • Like 1
Δημοσ.

ωραιο το στατιστικο που εβγαλες

εσυ αμα πας και αγορασεις σουβλακια και 1 στα 3 ειναι με σαπιο κρεας δε τρεχει τιποτα,στατιστικα ειναι η μειοψηφια.

Δημοσ.

Ακολουθώ την δική σου αφοριστική λογική. Αν δεν σου αρέσει, τότε άλλαξε τον τόνο σου. Επίσης quote από δικό σου post :

 

 

6.ατομα που κανουν προπαγανδα υπερ η κατα κομματων και κομματικων παραταξεων(ξερουμε οτι εισαι φασιστας,κομματοσκυλο η βολεμενος,μη μας τα πρηζεις τωρα γιατι εχω βασικες γνωσεις να φτιαχνω οχι μονο βομβες μολοτωφ αλλα και κατευθυνομενους πυραυλους ναπαλμ)

 

 

Το ίδιο ισχύει και για τα καταστήματα. Αυτή τη στιγμή και εσύ κάνεις προπαγάνδα κατά καταστημάτων. Οπότε μη μας τα πρήζεις όπως λες και εσύ.

 

 

Επίσης είναι λίγο δύσκολο να φάω μητρική από το e-shop και να πάθω δηλητηρίαση. Δεν μιλάμε για θέματα υγείας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...