Προς το περιεχόμενο

eshop once again


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

η οποία αντιπροσωπία μπορεί να σου ρίξει άκυρο σε περίπτωση παραεισαγωγής του eshop :-(

 

οπότε με τα μεταφορικά για εξωτερικό παίζει να σου βγει κι ακριβότερα στο τέλος...

 

 

Oπου eshop και παραεισαγωγη ειδικα στα λαπτοπ ειναι ενα και το αυτο.

απο κει και περα υπαρχει πολυς κοσμος που απλα τα εχει γραψει τα παραπονα του κατα καιρους για τα προβληματα που ειχαν και πλεον εχουν βαρεθει να το τονιζουν..οπως και απο το eshop οπως και απο το πλαισιο..

εγω θα κανω ομως μια ρητορικη ερωτηση?

 

ποσοι ειναι σιγουροι οτι θα εξυπηρετηθουν καλα απο το ESHOP σε περιπτωση που τα κακαρωσει ο σκληρος... γιατι πολλοι απο αυτους που δηλωνουν ευχαριστημενοι στις αναβαθμησεις αποφευγουν σαν το διαολο το λιβανι να προτεινουν σκληρους απο το eshop γιατι σε περιπτωση που κατσει στραβη τρεχα γυρευε...

 

η αληθεια ειναι καπου στην μεση.. παντα....

παιζει ρολο το ειδος που αγοραζουμε απο το εκαστοτε μαγαζι για να μπορουμε να πουμε οτι ειμαστε και ευχαριστημενοι απο το support..

 

δεν μπορεις δλδ να λες οτι ειναι αψογο οταν αγοραζεις κενα dvd , pc cases , cables και οτιδηποτε αλλο το οποιο εχει τρομερα χαμηλο βαθμο επικινδυνοτητας για rma ...

 

προσφατο παραδειγμα "πολυ καλης εξυπηρετησης " απο το συγκεκριμενο μαγαζι ηταν ο moviemaker  με κατι μνημες που για να τις παρει πισω περασαν σχεδον δυο μηνες αν θυμαμαι καλα και μερικες δεκαδες λεπτα στο τηλεφωνο με τσακωμους ...

 

Aν η παραεισαγωγή είναι από χώρα της ΕΕ δεν έχει κανένα δικαίωμα η αντιπροσωπεία να σου ρίξει άκυρο εκτός κι αν το συγκεκριμένο προϊόν δεν εισάγεται καθόλου στην Ελλάδα.

ριχνει ανα πασα στιγμη  αν θελει διοτι ο thresh αναφερεται μαλλον στα λαπτοπ οπου ειναι free-dos και εχουν φαει αρκετοι το πακετο απο την ιδια αντιπροσωπεια...και εγω ενας εκ των παθοντων ...  ;)

  • Like 1
  • Απαντ. 166
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
Δημοσ.

είναι να μην σου κάτσει δύσκολη περίπτωση RMA, στην εύκολη δεν είναι και τόσο χάλια τα πράγματα, στην δύσκολη θα σου αλλάξουν τα φώτα...

 

 

φαντάσου να θες να κάνεις RMA EOL Intel Extreme CPU και να προσπαθούν να σου πασσάρουν CPU ή πιστωτικό των 300 euro και κάτω ενώ έχεις δώσει κοντά στο 1000ρικο...

  • Like 2
Δημοσ.

Κάθε κατάστημα έχει τα καλά του αλλά έχει και τα κακά του.

Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι η αγορά μας γενικότερα έχει πρόβλημα, γιαυτό έχω σταματήσει να τα βάζω προσωπικά με το κάθε κατάστημα αλλά διαλέγω περιστασιακά το καθένα αναλόγως τι θέλω να αγοράσω.

Δημοσ.

Nα ρωτήσω κάτι, όσοι έχετε καεί από το eshop ας πούμε έχετε ωφεληθεί στον ίδιο βαθμό από κάποιο άλλο κατάστημα. Πχ 3 φορές σε βλάβη κάποιου προϊόντος δεν εξυπηρετηθήκατε σωστά από το eshop αλλά 3 αντίστοιχες φορές ικανοποιηθήκατε από κάποιο άλλο ( το οποίο να μας πείτε και ποιο είναι για να το χουμε στα υπόψην).

Δημοσ.

Οταν γνωρίζεις του νομούς και τα δικαιώματα που έχεις σαν καταναλωτής τα πράγματα είναι απλά από οποίο μαγαζί και να ψωνισεις, όλοι αυτοί που κάνουν κατα καιρούς τις απατεωνιες ειδικά στις προσφορές και στα rma ποντάρουν στο να είσαι ανιδεος η απλα να αποφασίσεις ότι δεν αξίζει ο κόπος να τραβηχθεις για κάτι που δεν έχει μεγάλη αξία και μπορεί και να μην βρεις το δίκιο σου. Οταν μιλάμε για μεγάλα πόσα τότε μόνο νομικά θα βρεις την λύση. Εγω προσωπικά έχω θα το τραβούσα μέχρι να δικαίωθω έστω και για 10€ αξία για να μάθουν επιτέλους σε αυτήν την χώρα ότι ο καταναλωτής είναι αυτός που τους ζει και δεν πρέπει να συμπεριφέρονται έτσι.

  • Super Moderators
Δημοσ.

το θέμα είναι να το κουράζουν ούτε για 1000 αλλά ούτε για 10 euro, εκεί φαίνεται το κατάστημα της προκοπής...

Δημοσ.

Oπου eshop και παραεισαγωγη ειδικα στα λαπτοπ ειναι ενα και το αυτο.

απο κει και περα υπαρχει πολυς κοσμος που απλα τα εχει γραψει τα παραπονα του κατα καιρους για τα προβληματα που ειχαν και πλεον εχουν βαρεθει να το τονιζουν..οπως και απο το eshop οπως και απο το πλαισιο..

εγω θα κανω ομως μια ρητορικη ερωτηση?

 

ποσοι ειναι σιγουροι οτι θα εξυπηρετηθουν καλα απο το ESHOP σε περιπτωση που τα κακαρωσει ο σκληρος... γιατι πολλοι απο αυτους που δηλωνουν ευχαριστημενοι στις αναβαθμησεις αποφευγουν σαν το διαολο το λιβανι να προτεινουν σκληρους απο το eshop γιατι σε περιπτωση που κατσει στραβη τρεχα γυρευε...

 

η αληθεια ειναι καπου στην μεση.. παντα....

παιζει ρολο το ειδος που αγοραζουμε απο το εκαστοτε μαγαζι για να μπορουμε να πουμε οτι ειμαστε και ευχαριστημενοι απο το support..

 

δεν μπορεις δλδ να λες οτι ειναι αψογο οταν αγοραζεις κενα dvd , pc cases , cables και οτιδηποτε αλλο το οποιο εχει τρομερα χαμηλο βαθμο επικινδυνοτητας για rma ...

 

προσφατο παραδειγμα "πολυ καλης εξυπηρετησης " απο το συγκεκριμενο μαγαζι ηταν ο moviemaker  με κατι μνημες που για να τις παρει πισω περασαν σχεδον δυο μηνες αν θυμαμαι καλα και μερικες δεκαδες λεπτα στο τηλεφωνο με τσακωμους ...

 

ριχνει ανα πασα στιγμη  αν θελει διοτι ο thresh αναφερεται μαλλον στα λαπτοπ οπου ειναι free-dos και εχουν φαει αρκετοι το πακετο απο την ιδια αντιπροσωπεια...και εγω ενας εκ των παθοντων ...  ;)

Τουλάχιστον στα κινητά ισχύει αυτό που έγραψα.

Δημοσ.

Τουλάχιστον στα κινητά ισχύει αυτό που έγραψα.

εννοειται οτι στα κινητα ισχυει το θεμα της εγγυησης που ειπες...

ι αλλα τελευταια το συγκεκριμενο που αναφεραμε καταστημα ενω πουλουσε nexus 4  σε προσφορα και ειχαν παραγγειλει ατομα μεσα , ειχε αναφερθει οτι τα κουτια ηταν ανοιγμενα με την δικαιολογια οτι τα ανοιξανε για ελεγχο..προσωπικα εγω θα το αφηνα στο μαγαζι ... (μπορει βεβαια να ειμαι εγω περιεργος που θελω να αγοραζω κατι και να κοβω εγω την ταινια  :) )

Δημοσ.

sorry αλλά κάποια παραέχουν κακά...

Αυτό λέω και παραπάνω... Δυστυχώς αν π.χ. χρειάζεσαι κάτι επειγόντως και το έχει μόνο το χειρότερο κατάστημα τι κάνεις;

Δημοσ.

το θέμα είναι να το κουράζουν ούτε για 1000 αλλά ούτε για 10 euro, εκεί φαίνεται το κατάστημα της προκοπής...

 

Ξέχασες ένα μην... :)

 

  • Like 2
Δημοσ.

Αγοράζω από e-shop από το 2004-5 αν θυμάμαι καλά μέχρι σήμερα, έχω κάνει κάθε είδους παραγγελία με την πλειοψηφία να είναι σε harware υπολογιστών. 

Παράπονα σε γενικές γραμμές δεν έχω, όσες φορές κάτι χάλασε και ήταν σε εγγύηση μου το άλλαξαν χωρίς πολλά πολλά, το μόνο μείον τους είναι ότι σε μερικές περιπτώσεις έκαναν ένα μήνα+. Και για μένα αυτό είναι σοβαρό, γιατί δουλεύω σε αυτό τον τομέα και πολλές φορές αναγκάζομαι να βάζω από την τσέπη μου γιατί δεν μπορώ να αφήσω τον άλλο ένα μήνα χωρίς υπολογιστή. 

 

(Κινητό μου το άλλαξαν σε 40 μέρες δηλαδή το έστειλαν πίσω στην εταιρεία και αυτή τους έστειλε καινούργιο 40 μέρες έκανε. Αν για ένα κινητό των 25€! πρέπει να το στείλεις στην κίνα για να πάρω την εγγύηση τι να το κάνω;;;)

Δημοσ.

παρακολουθώ και εγώ το thread σιωπηλά αλλά ας εκφέρω και εγώ την άποψη μου.

γνωρίζω και εγώ το eshop απο τις "καλές" εποχές του,τότε που ήταν σε πλήρη ακμή όποτε πιστεύω οτι έχω μια αρκετά καλή εικόνα.

θα συμφωνήσω και εγώ λοιπόν με τον ντιναρα γιατί έχει δίκιο παρόλο που με τον τρόπο του το χάνει.

πιστεύω όμως οτι δεν επιμένει κακοπροερετα προσπαθεί να προστατέψει τους νεώτερους εφόσον έχει και αυτός μια πλήρη εικόνα για το eshop. 

το μεγαλύτερο πρόβλημα με το eshop είναι η κοροιδία προς τους πελάτες τους και η έλληψη σεβασμού προς αυτούς.

δεν θέλω να αρχίσω και εγώ με προσωπικές εμπειρίες,εμπερίες φίλων,γνωστών κλπ,τα δεκάδες pc που έχω στήσει εκεί καθώς και οτι αγώραζα τα πάντα σχεδόν απο εκεί(στις καλές εποχές του eshop πάντα)

ένα προιόν και Hardware ειδικότερα είναι πολύ λογικό να έχει κάποιο Χ failure rate ανεξαρτήτως αν βρίσκεται στη hi end ή low end κατηγορία.το πρόβλημα είναι όμως όταν το στέλνεις πίσω για doa ή ακόμα και για rma και καταλήγεις να σου λέει το service ότι φταίς εσύ γιατί στάβωσες τα πινάκια του επεξεργαστή ή γιατί έριξες νερό στην μητρική και δεν μπορούν να σου αλλάξουν δωρεαν το προιον σου.

είναι απίστευτο αυτό το αίσθημα της κοροιδίας μπροστά στην μούρη σου.Ενα άλλο θέμα είναι οι μούφα κριτικές στο site που εξυμνούν τα κινεζο προιόντα του eshop απο τους υπαλλήλους του που παριστάνουν τους πελάτες.λ.χ τροφοδοτικά deer,nitrox και χιλιάδες άλλα.Ακόμα η ύπουλη αυτή λογοκρισία που κόβει όλες τις αρνητικές αξιολογίσεις δίχνει το επίπεδο και τον σεβασμό που έχουν απέναντι στους πελάτες τους.

επειδή δεν θέλω να μακρηγορώ με άλλα παραδείγματα οι εμπειρίες,θα πώ οτι παλιά τα περισσότερα pc enthusiast forums,πρότειναν συνθέσεις απο το eshop,λέτε να την βάρεσε σε όλους έτσι ξαφνηκά και να σταματήσαμε να αγωράζουμε? απο βίτσιο το κράζουμε?

δεν είναι προσωπικό το θέμα,έχουν γίνει πολλά ειδικά στο service του eshop που θα κοπανάγετε το κεφάλι σας.

στραβές υπάρχουν σε όλα τα καταστήματα αφού άνθρωποι είμαστε αλλά πλέον βγάζω το συμπέρασμα οτι το eshop δεν είχε "στραβες" απλά άλλαξε την στάση του για μερικά ευρώ παραπάνω...

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...