p_under Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Καλησπέρα σε όλο το φόρουμ! Το παρακάτω νήμα αποτελεί μια ακόμα προσθήκη στην μεγάλη συλλογή παραπόνων που κατά καιρούς δημοσιεύονται για το e-shop.gr. Η ιστορία μου εν συντομία έχει ως εξής. Αγόρασα ένα προϊόν από το eshop.gr το οποίο βγήκε ελαττωματικό μετά από 2 μέρες. Το έστειλα στο service και το έκριναν ελαττωματικό και μου έστειλαν το ίδιο προϊόν καινούργιο, όμως είχα το ίδιο αποτέλεσμα - χάλασε μέσα σε μια βδομάδα. Το έστειλα πίσω και αυτό και μου πρότειναν κάποιο άλλο διότι το αρχικό προϊόν είχε εξαντληθεί. Εμένα δεν με κάλυπτε όμως η πρόταση τους καθώς ήταν πιο φτηνό προϊόν από το δικό μου και δεν πληρούσε τις δικές μου προϋποθέσεις. Επικοινώνησα πάλι με το service και μου είπαν ότι μπορούν μόνο να μου κόψουν πιστωτικό στα χρήματα της πρότασης δηλαδή του φτηνότερου προϊόντος. Πως γίνεται αυτό? Δεν σέβονται τίποτα δλδ? Έχετε κάποια πρόταση για το πως να κινηθώ? Έχω ανοίξει επικοινωνία με το ΙΝΚΑ για καταγγελία. Στα γνωστά skroutz.gr, bestprice.gr κτλπ δεν βρίσκω το κατάστημα ώστε να κάνω αρνητική ψήφο! 1
panos2171 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Πιστωτικό όχι με το ποσό της αρχικής αγοράς αλλά με του προτεινόμενου?? Πάμε καλά?? Από τη στιγμή που έχεις την απόδειξη απαιτείς αυτό το πιστωτικό!
giokou Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Όπως λέει κι ο προλαλήσας, πας με την απόδειξη ανα χείρας για ακόμη μια φορά και ΑΠΑΙΤΕΙΣ τα νόμιμα, δηλαδή το πιστωτικό του αναγραφόμενου ποσού. Αν δε συμμορφωθούν, τότε αναφέρεις έξαλλος το INKA και αναλόγως πράττεις. Ελπίζω να μιλάμε για κανα σοβαρό ποσό πάντως.
p_under Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Όπως λέει κι ο προλαλήσας, πας με την απόδειξη ανα χείρας για ακόμη μια φορά και ΑΠΑΙΤΕΙΣ τα νόμιμα, δηλαδή το πιστωτικό του αναγραφόμενου ποσού. Αν δε συμμορφωθούν, τότε αναφέρεις έξαλλος το INKA και αναλόγως πράττεις. Ελπίζω να μιλάμε για κανα σοβαρό ποσό πάντως. η διαφορά δεν είναι της τάξης του 1€ αν αυτό εννοείς.
SPANK Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Απαράδεκτο δεν φτάνει που ουσιαστικά ποτε δεν δούλεψε το συγκεκριμένο θέλουν να σου κόψουν και πιστωτικό μικρότερη αξίας ..... να το κυνηγήσεις φίλε μου μην τους αφήσεις γιατι βρίσκουν και τα κανουν
panos2171 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 η διαφορά δεν είναι της τάξης του 1€ αν αυτό εννοείς. Noμίζω εννοεί το κόστος του αρχικού προιόντος, πχ κάνει 10€ ή 80€?
giokou Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 η διαφορά δεν είναι της τάξης του 1€ αν αυτό εννοείς. Εννοώ το συνολικό ποσό της αγοράς.
p_under Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 το αρχικό έκανε 55€ και η πρόταση έκανε 45€. Δεν νομίζω ότι θα τους χαρίσω έτσι απλά 10€ χωρίς κανέναν απολύτως λόγο. Επίσης δεν καταλαβαίνω τον λόγο γτ το πιστωτικό πρέπει να κοπεί στην τιμή της πρότασης. Θα τους προτείνω και εγώ λοιπόν ένα προϊόν που κοστίζει 300€ να δω τι θα πουν.
MoviemakerGr Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Από μια εταιρία που χαλάει την σχέση της με τον πελάτη για 10 ευρώ τι περιμένεις ? Τα νόμιμα κ τα λογικά φίλε μου κ από εμένα..
SPANK Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Από μια εταιρία που χαλάει την σχέση της με τον πελάτη για 10 ευρώ τι περιμένεις ? Τα νόμιμα κ τα λογικά φίλε μου κ από εμένα.. Καλα την σχέση του γενικά με τον πελάτη και την αγορά την εχει χαλάσει εδω και χρόνια
MoviemakerGr Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Καλα την σχέση του γενικά με τον πελάτη και την αγορά την εχει χαλάσει εδω και χρόνια Σαφώς αλλα την χαλάει κ με τους νέους πελάτες της.. σαν να θέλει να αυτοκτονήσει ενα πράγμα..
.::NikoS::. Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Ρε παιδιά τι να πω εγώ πρόσφατα επέστρεψα πράγμα πίσω (μάλιστα δεν ήταν καν ελλατωματικό και δεν τους ειπα και τον λόγο επιστροφής) και μου δώσανε τα λεφτά επι τοπου στο χέρι! Απλά είπα πως δεν ήθελα πιστωτικό
Ntinaras Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 με μεγαλη δοση κακιας θα αναρωτηθω και ας παρεξηγηθουν... υπαρχουν ακομα ατομα που ψωνιζουν απο το e-shop? καλα σας κανουν τοτε.5 χρονια τα λεμε δε βαζετε μυαλο. 1
giokou Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 με μεγαλη δοση κακιας θα αναρωτηθω και ας παρεξηγηθουν... υπαρχουν ακομα ατομα που ψωνιζουν απο το e-shop? καλα σας κανουν τοτε.5 χρονια τα λεμε δε βαζετε μυαλο. Ναι αλλά δεν είναι απλά μεγάλη δόση, είναι overdose...... Το e-shop αυτή τη δεδομένη χρονική στιγμή, είναι μια χαρά και με περισσότερη ποικιλία και καλύτερες τιμές από Plaisio, Multirama, Public και άλλα δήθεν μεγαθήρια. Φυσικά τρώει σκόνη σε αξιοπιστία, από άλλα μικρότερα eshops, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Εγώ πχ 3 φορές έχω αγοράσει από αυτούς στο τελευταίο 6μηνο και ουδέν πρόβλημα είχα. Δεν είναι όλα ίσιωμα. Φυσικά και συμμερίζομαι απόλυτα τους παθόντες και τις ανησυχίες των καχύποπτων, αλλά μη τα ισοπεδώνετε όλα. 6
antonl Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Btw «τα νόμιμα» δεν είναι να επιστραφεί πιστωτικό της αρχικής τιμής αλλά τα χρήματα. 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα