Skylined Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 Γνωρίζουμε εδώ και κάμποσο καιρό ότι η NVIDIA σκοπεύει να φέρει την αρχιτεκτονική Kepler στις φορητές συσκευές και η εταιρία μας προσφέρει μία καλή ματιά στις δυνατότητες του επερχόμενου SoC που αναμένεται στις αρχές του 2014.Στον τομέα της κατανάλωσης οι καινούριες gpu με την αρχιτεκτονική Kepler χρειάζονται το ένα τρίτο της ενέργειας για να αποδώσουν το ίδιο με τις υπάρχουσες κορυφαίες λύσεις όπως αυτή που συναντάμε στο Retina iPad ενώ υπάρχει περιθώριο για κατακόρυφη αύξηση των επιδόσεων για πολύ πιο απαιτητικές εργασίες. Το τσιπ υποστηρίζει το νεοανακοινωθέν OpenGL 4.4, το OpenGL ES 3.0 και το DirectX11 της Microsoft. Όλα αυτά μεταφράζονται στην αξιοποίηση τεχνικών που επιτρέπουν προηγμένη απόδοση εικόνας όπως το tessellation, το advanced lighting και physical simulation όπως μπορούμε να δούμε στα βίντεο που ακολουθούν. Site: engadget
Darky Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 Δυνατοτερη απο 8800GTX (οχι και απο θεμα μνημης ομως) με 2watt (περιπου) καταναλωση...απιστευτο!
ShadowSora94 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 Ωραια σε αποψη εξελιξης τεχνολογιας...Αλλα ετσι το gaming πεθαινει ολοι θα στραφουν smartphones,tablets και θα παιζουν 3d angry birds. 2
Millennium Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 Ωραια σε αποψη εξελιξης τεχνολογιας...Αλλα ετσι το gaming πεθαινει ολοι θα στραφουν smartphones,tablets και θα παιζουν 3d angry birds. Άλλου είδους gaming έχεις στο ένα,άλλου στο άλλο.Τουλάχιστον για τώρα. 3
jimex Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 ενώ υπάρχει περιθώριο για κατακόρυφη αύξηση των επιδόσεων για πολύ πιο απαιτητικές εργασίες Δηλαδή; Πως εννοείται αυτή η βελτίωση; Εννοεί πως μπορεί η αρχιτεκτονική kepler να υλοποιηθεί και σε SoC ας πούμε που αντί για 3W να καταναλώνει 9W, όπου και δε θα επαρκεί το σύστημα ψύξης του tablet; Άρα και για διαφορετικές χρήσεις (δηλαδή το σχεδόν αυτονόητο). Εννοεί πως θα ανεβάζει χρονισμούς όταν το επιτρέπουν οι θερμοκρασίες, παρόμοια με αυτό που παριουσίασε για τις discrete gpu της; Αν ναι γιατί δε παρουσιάζεται στα demo; Δε νομίζω να υπάρχει καλύτερη ψύξη ανάμεσα σε μια οθόνη και μια μπαταρία, σε σχέση με τον αέρα σε θερμοκρασία δωματίου. Εννοεί πως αυτή είναι η χαλαρή και πρόχειρη υλοποίηση του, και άμα θέλουν (ενώ τώρα απλα δε θέλουν) έχουν ήδη έτοιμη την σουπερ ντούπερ ουάου εκδοχή με ίδια κατανάλωση και θερμοκρασίες και μεγαλύτερες επιδόσεις; Εννοεί πως απλά γράφει μπούρδες, ή δε ξέρει πως να διατυπώσει σωστά αυτό που πραγματικά ισχύει;
Hieg Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 game = αναλυση, 2014 = 4κ, αρα παλι τα pc θα κανουν την δουλεια, αργοτερα θα εχουμε 8κ αναλυση και παει λεγοντας. Αφου εκαναν το λαθος και εδωσαν pc στον κοσμο, δυσκολα θα τα καταργησουν. Οταν λεμε 4k, τα γραφικα στο game να ειναι 4κ και οχι "upscale" στα 4κ. H nvidia εχει τον καλυτερο-γρηγοροτερο mobile επεξεργαστη, οι υπολοιπες εταιριες ειναι αρκετα χρονια πισω, σε 2-3 χρονια ο tegra 6-7 θα κανει αγιους. 1
georgepppo Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 αυτό μπορεί να βρεί χρήση σε κονσόλες με arm αρχιτεκτονική η σε κανένα laptop απο αυτα με arm που έχουν βγει.
REDODIN7 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Σύντομα θα παίζουν crysis τα κινητά Μάντης είσαι Epic & NVIDIA Bring Unreal Engine 4 To Mobile 2
Dudadidos Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Είναι ιδέα μου ή το 2ο βίντεο κολλάει λίγο ; Και τα φύλλα σαν πολύ γρήγορα τα περνάει για να μη φαίνεται η έλλειψη λεπτομέρειας.
michael92 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 game = αναλυση, 2014 = 4κ, αρα παλι τα pc θα κανουν την δουλεια, αργοτερα θα εχουμε 8κ αναλυση και παει λεγοντας. Αφου εκαναν το λαθος και εδωσαν pc στον κοσμο, δυσκολα θα τα καταργησουν. Οταν λεμε 4k, τα γραφικα στο game να ειναι 4κ και οχι "upscale" στα 4κ. Δεν υπάρχουν 4K γραφικά. Τα textures έχουν κυρίως να κάνουν με την απόσταση που τα βλέπεις. Όσο καλό και να είναι το texture αν το χώσουμε στη μούρη μας πάλι blury θα βλέπουμε. Τα textures είναι 512x512, 1024x1024, 2048x2048, 4096x4096 κ.ο.κ με τις περισσότερες σημερινές μηχανές γραφικών να έχουν όριο τα 8192x8192.Πρέπει να πάμε σε textures 16536x16536 για να είναι σχεδόν τέλεια (και πάλι εξαρτάται καθαρά το πως χρησιμοποιείται το texture, δηλαδή πόσα αντικείμενα περιγράφει και τι μέγεθος έχουν τα αντικείμενα αυτά). My point is ότι ακόμα και σε ένα παιχνίδι του 2005 αν το βάλουμε σε 4K θα βλέπουμε πεντακάθαρα τα αντικείμενα που είναι μακρυά. Στα polygons έχουμε λύσει το θέμα με το tesselation και το AA που μπορούν να είναι smooth σε οποιαδήποτε ανάλυση.
hackerW32 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Άλλου είδους gaming έχεις στο ένα,άλλου στο άλλο.Τουλάχιστον για τώρα. παιζεις gta vice city στο android, δεν ειναι σοβαρό game αυτο; οκ, ναι, υπαρχουν λιγα, η πλειοψηφία ειναι μινιgames με πιστουλες τυπου angry birds, υπαρχουν και τα σοβαρά games που πιανουν 1-2.5 gb games που φερνουν σε wow, games που φερνουν σε league of legends. ναι ειναι λιγα, υπαρχουν όμως
Millennium Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Άλλου είδους εμπειρία και περιορισμούς έχεις στη μια πλατφόρμα και άλλους στην άλλη.
ektor7 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2013 Μάντης είσαι Epic & NVIDIA Bring Unreal Engine 4 To Mobile Η διαφορα ειναι οτι οταν μιλαμε για mobile εννοουμε τα tablet και μάλιστα τα windows8 tablets που ουσιαστικά ειναι laptops με λεπτο σχεδιασμο και μεγαλυτερη αυτονομια!Γενικα δε βλεπω τιποτα το καινουριο και καινοτομο!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα