Προς το περιεχόμενο

αγωρά πρώτου αυτοκινήτου


haris013

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μπορείς να τα ονοματήσεις?

(Από περιέργεια δηλαδή :P)

+1

 

Αν κι εγώ τα τελευταία 11 χρόνια έχω συζησει με 6 διαφορετικά αυτοκίνητα, απλά όλα εκτός του τελευταίου ήταν μαλακιες και ανάξια αναφοράς.

 

Το ότι τα επόμενα πολλά χρόνια θα μείνω με το ίδιο (και μακάρι να μπορώ δηλαδή) είναι μεν θέμα που έχει προκύψει από την κρίση, από την άλλη δε σημαίνει ότι χάνεις την επαφή σου με τα αυτοκίνητα.

 

 

Φυσικά και είναι καλή φάση κάθε 2,3 χρόνια να μπορείς να αλλάζεις, αλλά αυτό γενικά είναι δύσκολο και σίγουρα πολύ ασύμφορο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 112
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Βενζίνες, σήμα, ασφάλεια, φθορές, μεταπωλητική αξία. 

Τα παραπάνω απλά βάλε τα στη σειρά που θέλεις και ουσιαστικά φωτογράφισες μόλις το πρώτο σου αμάξι  B)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορείς να τα ονοματήσεις?

(Από περιέργεια δηλαδή :P)

 

Peugeot 305,Renault Laguna II,Polo 9N,Honda CRV,Honda Civic FN1,Ford Fiesta MK7.

 

 

Και ο Elton John επίσης. Αρχιμηχανικός πλέον.

 

claps.gif

 

40304816.jpg

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα υβριδικά μοντέλα (CRZ/Jazz) εξακολουθεί να τα παράγει η Honda στην Ιαπωνία.Φαντάζομαι,με επιφύλαξη, οτι ισχύει το ίδιο και για τις άλλες ιαπωνικές εταιρίες αν αναλογιστεί κάποιος το κόστος.

 

Απο εκεί και πέρα,πολύ "αίμα" για το τίποτα. Το κακό με τον Έλληνα είναι τι ζεί σάν φτωχομπινές και καταναλώνει ώς τέτοιος.Οταν το όχημα που επέλεξε για τον Α ή Β λόγο τον ακολουθεί κατα μέσο όρο για 6+ έτη,την επιλογή αυτή εσφαλμένα οι περισσότεροι την αντιλαμβάνονται ώς τρόπο ζωής και προέκταση του "εγώ" τους.Είναι δύσκολο κάποιος να παραδεχτεί οτι έκανε λάθος ή οτι δέν έκανε την καλύτερη δυνατή επιλογή.

Επιπροσθέτως,το γεγονός οτι αλλάζουμε αμάξι ανα δύο Ολυμπιάδες (στην καλύτερη),μόνο σε άγνοια μπορεί να οδηγήσει για τις εξελίξεις στο μεσοδιάστημα.Όσο και να ασχολείται κάποιος,σφαιρική και αντικειμενική άποψη πάνω σε ένα αμάξι μπορεί να αποκτήσει αν ζεί μαζί του σε καθημερινή βάση.

Δηλώνω τυχερός που μέσα σε 11 έτη "έζησα" 6 αυτοκίνητα,διαφορετικής κατασκευής και φιλοσοφίας.Αν μή τι άλλο,μου είναι πιο εύκολο πλέον να διακρίνω μικρές άλλα σημαντικές λεπτομέρειες και πότε η ποιότητα θυσιάζεται στον βωμό το κέρδους.Όσοι διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους σχετικά με τις γνώσεις τους,ευελπιστώ οι τελευταίες να προκύπτουν απο πραγματικές ,ανάλογες εμπειρίες και να μήν βασίζονται σε αναφορές τρίτων απο fora,το ευκαιριακό πέρασμα έξω απο service αντιπροσωπίας ή το χρέπι που νοίκιασαν φέτος το καλοκαίρι.

 

Ον δάτ μπόμ σέλ,αυτή τι στιγμή καμια 50αρια άτομα ετοιμάζουν μαζική αγορά ρελέ.Βλέπετε,ένας θεοποιημένος Ιάπωνας εκτίμησε οτι είναι καλή κίνηση να επιλέξουν φτηνά components,για να μειώσουν το κόστος.Ως αποτέλεσμα,το συγκεκριμένο εξάρτημα των ούτε 20 ευρώ, είναι επίφοβο και ικανό να οδηγήσει σε εκτεταμένη βλάβη συμπιεστή a/c,πράγμα που συνεπάγεται σε κυκεώνα εκατοντάδων ευρώ.

Μπορείτε ελεύθερα να αποκαλείτε τα βάγκ τριμπούρδελα,απλά ένα note-to-self,οτι δέν έχουν απαραίτητα τα σκήπτρα στην γυφτιά...

 

απο ποτε θεωρεισαι φτωχομπινες αν δεν αλλαζεις αυτοκινητο καθε 2 χρονια?

υπερκαταναλωτισμος power...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο ποτε θεωρεισαι φτωχομπινες αν δεν αλλαζεις αυτοκινητο καθε 2 χρονια?

υπερκαταναλωτισμος power...

Απο τότε που η "αδυναμία" προς κατανάλωση, μετατρέπεται σε φανμποϊσμό και "αγουρίδες".

Το νούμερο αυθαίρετο,άλλα αν το θεωρείς σάν επιτομή της υπερβολής,πάσο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...