Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ρε φιλε γελανε και τα δυναμομετρα αν πας να δυναμομετρησεις ενα αμαξι 80 ιππων.οσο για βελτιωσεις που ειπε το παιδι πιο πανω.τι βελτιωσεις μπορεις να κανεις σε ενα αμαξι 1.3 με 80 αλογα?να το πας στα 100?φοβερο αεροπλανο θα ειναι μετα

 

 

φιλτρο ? εκκεντροφορους? προγραμμα? εξατμιση? τουρμπισμα? εισαγωγη?

 

μονο τα 7000 κυβικα δηλ φτιαχνονται και δυναμομετρουνται?

 

αναλογως τι θελει να φτιαξει καποιος και ποσο να μαλακιστει με το αμαξι του

 

εχω δει atos τουρμπισμενο.....για καποιον θαταν χασιμο λεφτων...για καποιον μερακι...για καποιον μηχανολογικη προκληση....

 

κοψε το fast and furious ....πειραζει....

  • Απαντ. 112
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καταρχας φιλαρακι το αμαξι πηγαινε για τουρμπισμα.. για αυτο εγινε η δυναμομετρηση που το παιζεις εξυπνακιας.. αλλαξανε ομως τα πλανα..

πριν μιλησεις και το παιξεις ο μαμαω μεσα στο φορουμ γιατι εισαι εντελως ακυρος εκανες ενα ποστ για να φανεις.. Και? κοιμασαι καλυτερα τα βραδυα? η εχεις ψυχολογια 0?

 

εαν δεν ξερεις μην μιλας.. ποστ για τα ποστ δεν εχουνε νοημα οπως και εσυ.

 

και στο ξαναλεω εσενα τι σε κοφτει τι κανει ο καθενας δικαιωμα του ειναι το τι θα κανει.. κουμαντο θα κανεις?

εχεις λυσει ολα τα προβληματα σου και της δουλειες σου και ασχολεισαι με τους αλλους και το τι κανουν? ποιο πολυ για κομπλεξ μου κανει.

 

κεζαρ, με ολο το θαρρος αλλα μονο και μονο που πας να πουλησεις το αυτοκίνητο σου μέσω του φορουμ χάνεις το δικιο σου...

κατα τα αλλα και σε σκουτερ 50αρι αν θελει ο αλλος κανει δυναμομέτρηση, ελευθερη κοινωνία εχουμε δε βρισκω το λογο να σε κατακρινουν...

 

Εγω αν σε κατέκρινα δηλαδή (που δε μου πεφτει και ιδιαίτερος λόγος) θα το εκανα για το οτι πας να πασαρεις το σαπακι σου μέσω του φόρουμ σε κάποιον ασχετο...

Δημοσ.

κεζαρ, με ολο το θαρρος αλλα μονο και μονο που πας να πουλησεις το αυτοκίνητο σου μέσω του φορουμ χάνεις το δικιο σου...

κατα τα αλλα και σε σκουτερ 50αρι αν θελει ο αλλος κανει δυναμομέτρηση, ελευθερη κοινωνία εχουμε δε βρισκω το λογο να σε κατακρινουν...

 

Εγω αν σε κατέκρινα δηλαδή (που δε μου πεφτει και ιδιαίτερος λόγος) θα το εκανα για το οτι πας να πασαρεις το σαπακι σου μέσω του φόρουμ σε κάποιον ασχετο...

σαπακι 3500 ευρω

 

φιλτρο ? εκκεντροφορους? προγραμμα? εξατμιση? τουρμπισμα? εισαγωγη?

 

μονο τα 7000 κυβικα δηλ φτιαχνονται και δυναμομετρουνται?

 

αναλογως τι θελει να φτιαξει καποιος και ποσο να μαλακιστει με το αμαξι του

 

εχω δει atos τουρμπισμενο.....για καποιον θαταν χασιμο λεφτων...για καποιον μερακι...για καποιον μηχανολογικη προκληση....

 

κοψε το fast and furious ....πειραζει....

προφανως αν ενα μοτερ 1300 κυβικων το τουρμπισεις και το κανεις απο 80-150 αλογα θα το παρεις στο χερι συντομα.αν πεις να αλλαξεις ολα αυτα που ειπες η μετατροπη θα σου βγει πιο ακριβα απο το να παρεις αλλο αμαξι.τι νοημα εχει οταν αγοραζεις ενα απλο συμβατικο αμαξι 1.3-1.4 κυβικα για να κανεις την δουλεια σου να ψαχνεσαι μετα να του βαλεις τουρμπο προγραμματα κτλ κτλ.

αν θες γκαζια παρε απο την αρχη ενα τουρμπατο αμαξι να ρουφαει βενζινη για να εχεις γκαζια

Δημοσ.

Τα +40~50 άλογα@0,6 bar δέν είναι πολλά όταν κάνεις retrofit turbo kit σε έναν N/A κινητήρα,αρκεί να έχεις ψαχτεί σχετικά με τις ανοχές του και να βάλεις νερό στο κρασί σου.Τα 200 φεύγα άλογα στο 1,5Bar και η πλεονεξία είναι αυτό που θα κάνει τα πιστόνια να εκτοξευτούν σάν πύραυλος Saturn.Με 3Κ έχεις καθαρίσει,άλλα δέν είναι εκεί το θέμα.

Το συγκεκριμένο αμάξι θέλει στήσιμο απο την αρχή,γιατί θα αποτελεί εν δυνάμει φέρετρο.Νέος δίσκος,μεγαλύτερα φρένα (και ίσως ζαντολάστιχα αν δέν χωράνε οι δαγκάνες),καλύτερη ανάρτηση ανεβάζουν το κόστος στο διπλάσιο της μετατροπής σε turbo...

Δημοσ.

το τουρμπισμενο ατος που ανεφερα...υπηρξε στην πραγματικοτητα..και επειδη κανεις δεν το υποψιαζοταν ειχε τιμωρησει πολυ κοσμο...

 

προφανως δεν ειχε αγοραστει εξαρχης για να τουρμπιστει..απλα ηταν μια μηχανολογικη προκληση....ειδικα αν βρεθουν και τα καταλληλα υλικα...ψηνεσαι περισσοτερο να το κανεις...

 

προφανως θες γνωστους σε συνεργεια για να μην σου βγει ακριβα το εγχειρημα.

 

Το αμαξι ποτε δεν αντιμετωπισε προβληματα οσο ηταν τουρμπισμενο...νομιζω εσκαγε κανα ψυγειο στην χαση και στην φεξη..αλλα τιποτα τραγικο...

Στο τελος απο οσο γνωριζω μπηκε πανω το παλιο μοτερ χωρις τουρμπο και μετατροπες και πωληθηκε σε γκομενα ιδιωτη...

 

ΥΓ:δεν ξερω λεπτομερειες για την μετατροπη αλλα ειχανε γινει και ολες οι "περιφερειακες" βελτιωσεις για να μην γινει σκοτωστρα το αμαξι.

Δημοσ.

σαπακι 3500 ευρω

 

προφανως αν ενα μοτερ 1300 κυβικων το τουρμπισεις και το κανεις απο 80-150 αλογα θα το παρεις στο χερι συντομα.αν πεις να αλλαξεις ολα αυτα που ειπες η μετατροπη θα σου βγει πιο ακριβα απο το να παρεις αλλο αμαξι.τι νοημα εχει οταν αγοραζεις ενα απλο συμβατικο αμαξι 1.3-1.4 κυβικα για να κανεις την δουλεια σου να ψαχνεσαι μετα να του βαλεις τουρμπο προγραμματα κτλ κτλ.

αν θες γκαζια παρε απο την αρχη ενα τουρμπατο αμαξι να ρουφαει βενζινη για να εχεις γκαζια

το συγκεκριμενο μοτερ αγορινα μου το εχουνε φτασει φιλλιπινες ναι καλα ακουσες 160 αλογα κλειστο μοτερ.. με ανοιγμα 240 ροδα..

το συγκεκριμενο δεν νιωθει και πολλα.. δεν ξερω εαν γνωριζεις παλια ιαπωνικα μοτερ τι σημαινουν ψαξε το λιγο και θα δεις

Δημοσ.

τουρμπισα και γω ενα ντεσεβο ετσα για την μηχανολογικη προκληση.σφυρηλατα στο 1,3=ΠΥΡΑΥΛΟΣ

ακομη μαζευουν την ασφαλτο οπου και αν περασα ;)

πηγα για δυναμομετρηση στο δρακο και με πληρωνε να μη το βαλει πανω,θα του χαλασω τα ραουλα και μπουρδες.ΚΟΤΑ

τωρα ασχολουμε με το φυσικο αεριο(εxω βρει τζαμπα πηγη) σε μια σαπια κορσουμπα.απο 110αλογισιαδυναμη(τουρμπισμενο) το εχω παει 80.θελω να δω μεχρι που θα φτασω.

επισης χαριζοντε μαθηματα βελτιωσεις.ειμαι εξπερ και πλεον μου ειναι αχρηστα

σαμπας

  • Like 3
Δημοσ.

το συγκεκριμενο μοτερ αγορινα μου το εχουνε φτασει φιλλιπινες ναι καλα ακουσες 160 αλογα κλειστο μοτερ.. με ανοιγμα 240 ροδα..

το συγκεκριμενο δεν νιωθει και πολλα.. δεν ξερω εαν γνωριζεις παλια ιαπωνικα μοτερ τι σημαινουν ψαξε το λιγο και θα δεις

το συγκεκριμενο αμαξι ειναι καριδοτσουφλο ρε φιλε.ψευτολαμαρινα και καθολου ασφαλεια.αν το ανεβασεις τοσα αλογα γινεται σκοτωστρα.το εφτασαν 160 αλογα αλλα δεν μας ειπες ποσο εζησε.και γω μπορω να στο φτασω 200 αλλα σε 3-4 μηνες να σου πω φιλε θες αλλο μοτερ

Δημοσ.

το συγκεκριμενο αμαξι ειναι καριδοτσουφλο ρε φιλε.ψευτολαμαρινα και καθολου ασφαλεια.αν το ανεβασεις τοσα αλογα γινεται σκοτωστρα.το εφτασαν 160 αλογα αλλα δεν μας ειπες ποσο εζησε.και γω μπορω να στο φτασω 200 αλλα σε 3-4 μηνες να σου πω φιλε θες αλλο μοτερ

η εισαι τοσο αχρηστος η το παιζεις..

εχει το ιδιο σασι με το evo Κυριε.

Δημοσ.

η εισαι τοσο αχρηστος η το παιζεις..

εχει το ιδιο σασι με το evo Κυριε.

 

φτανει...

κλαιω ξημερώματα κυριακης!!

 

Μην τα ισοπεδώνουμε όλα...

  • Like 1
Δημοσ.

Άρε Kezar με τα σαπίδια σου.Περπατάει ακόμα το αμάξι ή πήγες να το κάνεις καμιά βόλτα και σου έμεινε στην πρώτη στροφή;Το αγοράζω 10 ευρώ να δώσω τις λαμαρίνες να πάρω κάνα 50ρι.



Έχει και έναν αερόσακο έ;Πωπω τι αμάξι είναι αυτό.Η λιμουζίνα του Ομπάμα.Θα σε τρακάρι ο άλλος και θα σου καρφωθούν οι λαμαρίνες στην μούρη.

  • Like 1
Δημοσ.

Άρε Kezar με τα σαπίδια σου.Περπατάει ακόμα το αμάξι ή πήγες να το κάνεις καμιά βόλτα και σου έμεινε στην πρώτη στροφή;Το αγοράζω 10 ευρώ να δώσω τις λαμαρίνες να πάρω κάνα 50ρι.

 

Έχει και έναν αερόσακο έ;Πωπω τι αμάξι είναι αυτό.Η λιμουζίνα του Ομπάμα.Θα σε τρακάρι ο άλλος και θα σου καρφωθούν οι λαμαρίνες στην μούρη.

μια χαρα με 160κ χιλιομετρα.. εσυ τα εκλεισες τα 18? μ εβγαλες διπλωματακι? η ακομα με το πεζω το 2?

 

φτανει...

κλαιω ξημερώματα κυριακης!!

 

Μην τα ισοπεδώνουμε όλα...

και στο ξαναλεω επειδη εισαι ασχετος ψαξε και μαθε 2-3 πραγματα.. γιατι για trolleri καλα εισαι..

εκτος απο 1 σημειο στο πισω διαφορικο που απλα θελει λιγο κοψιμο για να μπουν τα πισω ψαλιδια ( ωστε να περναει ο αξονας ) δεν χρειαζεται τπτ αλλο ολα τα αλλα ειναι ακριβως ιδια.. τα ψαλιδια του evo και τα ακρα ολα μπροστα μπαινουν.. πισω το ιδιο.. Ιδιους θολους εχει εκτος απο πισω που ειναι 2 εκατοστα ποιο ψηλα απο οτι του evo..( αλλα δεν υπαρχει θεμα απλα χαμηλωνεις λιγο απο αναρτηση.

 

εαν εισαι τοσο μαγκας πες μου τι χρονιας σασσι ειναι αυτο.

και πιο ποιο μοντελο.

post-190168-0-91916300-1378623614_thumb.jpeg

Δημοσ.

και στο ξαναλεω επειδη εισαι ασχετος ψαξε και μαθε 2-3 πραγματα.. γιατι για trolleri καλα εισαι..

εκτος απο 1 σημειο στο πισω διαφορικο που απλα θελει λιγο κοψιμο για να μπουν τα πισω ψαλιδια ( ωστε να περναει ο αξονας ) δεν χρειαζεται τπτ αλλο ολα τα αλλα ειναι ακριβως ιδια.. τα ψαλιδια του evo και τα ακρα ολα μπροστα μπαινουν.. πισω το ιδιο.. Ιδιους θολους εχει εκτος απο πισω που ειναι 2 εκατοστα ποιο ψηλα απο οτι του evo..( αλλα δεν υπαρχει θεμα απλα χαμηλωνεις λιγο απο αναρτηση.

 

εαν εισαι τοσο μαγκας πες μου τι χρονιας σασσι ειναι αυτο.

και πιο ποιο μοντελο.

 

μαλλον αλλου αναφερόσουν στο "ξαναλέω" και προσωπικά σου είπα οτι το μονο φαουλ σου ειναι οτι πας να προωθήσεις το σαπακι σου σε άσχετους μέσω του φόρουμ...

 

ουτε μαγκας στο παίζω ουτε με νοιάζει πως είναι τα ψαλίδια και οι ζυγαριές του μιτσουμπίσι σου... Απλα δε μπορώ να ακούω και μαλακίες, ακου εκει ιδιο σασι με το evo, Που αν το πας για 5 λεπτα με επιταχυνσεις evo θα αρχισουν να φευγουν κομμάτια...

 

Και για να ξερεις, εντελώς πληροφοριακά - επειδη προσφατα πουλησα/αγορασα αυτοκίνητο και εχω ψαχτεί λιγο παραπανω, το σχεδον evo σου, στην αγορά σήμερα ΑΝ θα πιάσει 1000 ευρω θα ειναι θαυμα...

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...