saks80 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 14Χρονων με 158.000 χλμ ειναι πολλα λες ε? γαμωτο πολλα του εκανα σε 14κ χρονια.. παρε του 2009 μοντελο με 100κ χιλιομετρα και ελα πες μου για βλαβες μετα. για καποιο λογο αυτα τα μοντελα κρατανε την τιμη τους ακομα ψηλα αδερφε. υπαρχει και fiat panda του 2006 εαν θες στην οικογενεια με 40κ χιλιομετρα..τα σπαει το αμαξι..εχουμε αλλαξει 4 φορες τρομπα βενζινης και 2 καντραν... παρε τετοιο αμαξι να γελασεις. πολλα ειναι για μενα.αν εχω σκοπο να δωσω 3000-4000 θα παρω αμαξι με κατω απο 100.000 χιλιομετρα.να εχει μεσα 4 αεροσακους και να ειναι μετα το 2005 για να εχει 5 αστερια ασφαλεια.πλεον εχουν ξεφτυλιστει τοσο οι τιμες στα μεταχειρισμενα που μαυτα τα λεφτα παιρνεις καινουριο αμαξι. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 πολλα ειναι για μενα.αν εχω σκοπο να δωσω 3000-4000 θα παρω αμαξι με κατω απο 100.000 χιλιομετρα.να εχει μεσα 4 αεροσακους και να ειναι μετα το 2005 για να εχει 5 αστερια ασφαλεια.πλεον εχουν ξεφτυλιστει τοσο οι τιμες στα μεταχειρισμενα που μαυτα τα λεφτα παιρνεις καινουριο αμαξι. κανεις αυτο το λαθος που κανουν οι περισσοτεροι αυτη την περιοδο.. πανε για καινουργιο μοντελο με λιγα χιλιομετρα.. δεν σκεφτονται ομως οτι τα περισσοτερα δεν ειναι αξιοπιστα σε συγκριση με τα παλια και ιδιαιτερα τα ιαπωνικα.. με αποτελεσμα να παιρνεις "καινουργιο" αμαξι να σου παθαινει αμεσα ζημιες και να σου στοιχιζει την διπλασια τιμη περιπου που θα επαιρνες 1 καινουργιο με 7-8 χιλιαρικα. το να παρεις 1 αμαξι ειναι οτι ποιο ευκολο το θεμα ειναι τι συντηρηση θελει και τι ΠΡΟβληματα θα βγαλει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 βέβαια και πολλοί σαν κι εσένα δε βλέπουν ότι άμα τρακάρεις με το lancer σου δε θα μείνει κουνούπι, ενώ ένα σύγχρονο αυτοκίνητο ακόμα και μικρότερης κατηγορίας έχει ανώτερη παθητική ασφάλεια όσο για την αξιοπιστία, το ότι ένα αυτοκίνητο του '99 με 160Κ χλμ δεν κάνει κιχ είναι κάτι που λες εσύ και φυσικά μπορεί και να είναι έτσι μπορεί και όχι ένα πιο καινούριο με πολύ λιγότερα χλμ θα βγάλει λιγότερες ζημιές βάσει πιθανοτήτων 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 καλουλι το λανσερ,αλλα μεγαλο αυτοκινητο και μονο 1.3 για τοσο μεγαλο... αμα το φορτωσεις δε θα παει βημα ασε που θα καιει ανελεητα τοτε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 καλουλι το λανσερ,αλλα μεγαλο αυτοκινητο και μονο 1.3 για τοσο μεγαλο... αμα το φορτωσεις δε θα παει βημα ασε που θα καιει ανελεητα τοτε. 5 ατομα + βαλιτσες ταξιδι θεσσαλονικη 120 ευρω πηγαινε ελα.. καλα ειναι απο βενζινες? το καλο ειναι οτι στα ταξιδια δεν καιει τπτ.. Σημειωση. + 1 εβδομαδα μεσα στην πολη βολτες με αυτα τα 120 ευρω. συνολικα 60 ευρω το ντεποζιτο μου εβγαλε 610χλμ. μεγαλο δεν το λες για 1.3 σκεψου οτι μετρημενο με 1 βαλιτσα πισω +sub βγηκε 1057 κιλα. οταν αλλα 1400 ειναι στα 1.300.. 3 ατομα μεσα. δεν μπορεις να πεις οτι σερνεται.. το μονο "κουραστικο" ειναι οτι με 4-5 ατομα μεσα ταξιδι εαν ειναι σε ανηφορες π.χ βλεπε αραχωβα κλπ.. αντι να εισαι με 3 σε αλλα αυτοκινητα εισαι με 2η π.χ 4500 στροφες.. δεν εχω κανενα παραπονο απο το μοτερ αυτο και για τα κιλα π ειμαι.. αλλα δεν μου φτανει anyway το αμαξι εχει στηθει και το εχω βαλει αγγελια μεχρι τον δεκεμβρη γιατι ιανουαριο βαζω μοτερ πανω. απλα σκεφτομαι και την 2η λυση 1500 turbo καινουργιο αμαξι τα ιδια λεφτα θα μου παει. βέβαια και πολλοί σαν κι εσένα δε βλέπουν ότι άμα τρακάρεις με το lancer σου δε θα μείνει κουνούπι, ενώ ένα σύγχρονο αυτοκίνητο ακόμα και μικρότερης κατηγορίας έχει ανώτερη παθητική ασφάλεια όσο για την αξιοπιστία, το ότι ένα αυτοκίνητο του '99 με 160Κ χλμ δεν κάνει κιχ είναι κάτι που λες εσύ και φυσικά μπορεί και να είναι έτσι μπορεί και όχι ένα πιο καινούριο με πολύ λιγότερα χλμ θα βγάλει λιγότερες ζημιές βάσει πιθανοτήτων το θεμα τρακαρω εχει πολλους παραγοντες.. το πως θα τρακαρεις και που θα τρακαρεις..εαν πας και πεσεις σε κολωνα και μπαρες να εχεις θα γινεις σουπα. τωρα 4-5 αεροσακοι παραπανω κακο δεν κανουν. αλλα φαντασου και το αλλο που απειροελαχιστη πιθανοτητα υπαρχει..χτυπα ξυλο να τρακαρεις με καινουργιο και να μην ανοιξει κανενας αεροσακος.. Βλεπε φιλος μου με SAAB.. εκει χτυπας τον κεφαλι σου στον τοιχο.. ο διαολος εχει πολλα ποδαρια. Συμφωνω με την ποιο καινουργια τεχνολογια αεροσακους κλπ..αλλα δεν συμφωνω με της βλαβες. P.s περι τρακαρισματος δλδ εαν τρακαρεις στην ιδια περιπτωση με smart-saxo i10-i20- και πολλα αλλα και πεσεις με το λανσερ πιστευεις οτι θα σωθεις καλυτερα απο τα μικρα παρα απο 1 sedan? καλουλι το λανσερ,αλλα μεγαλο αυτοκινητο και μονο 1.3 για τοσο μεγαλο... αμα το φορτωσεις δε θα παει βημα ασε που θα καιει ανελεητα τοτε. για να μην λεμε λογια του αερα.. 1053 κιολας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 P.s περι τρακαρισματος δλδ εαν τρακαρεις στην ιδια περιπτωση με smart-saxo i10-i20- και πολλα αλλα και πεσεις με το λανσερ πιστευεις οτι θα σωθεις καλυτερα απο τα μικρα παρα απο 1 sedan? το saxo είναι παλιό, τα υπόλοιπα λογικά σαν πιο νέα θα είναι πιο ασφαλή (αν και το σμαρτ στις πρώτες εκδοχές του θα ήταν σκοτώστρα) μην μετράς πάντως την ασφάλεια με τον όγκο της λαμαρίνας δεν πάει έτσι , κοίτα τι γίνεται στο αυτοκινητό σου με μόλις 60 χλμ , υπάρχει παραμόρφωση στη καμπίνα σε πιο νέα αυτοκίνητα, ειδικά αν είναι 5αστερα αυτά δεν παίζουν σίγουρα από ένα σημείο και μετά δε σε σώζει τίποτα, αλλά ακόμα και τα υπάρχοντα τεστ λένε αρκετά http://www.youtube.com/watch?v=oUO8Oxh3pVc Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 ha καλο αυτο δεν το ειχα δει και ποτε το βιντεο.. κοιταξε δεν βλεπω παντως παραμορφωση τρελη στην καμπινα..εαν φανταστεις ολα τα πλαστικα μερη του ταμπλω μπροστα απο την θεση του οδηγου κουνιουνται λιγο... βεβαια θα ηθελα να δω στα ποδια κατω τι παιζει.αλλα δεν. βεβαια βλεπεις και κατι αλλα αυτοκινητα μαμησετα. παντως το 60 στον τοιχο δεν ειναι 60 ειναι χ2 τον σταυρο σου κανεις εκει εαν προλαβεις. για εμενα παντως οι καλυτεροι αεροσακοι που βαλανε ειναι κουρτινες και γονατων.. εκεινα τα σημεια πονανε πολυ ειδικα κουρτινες..το ποιο ευαλοτο σημειο στο αμαξι ειναι τα πλαινα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
saks80 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 δεν παιρνεις παλιο αμαξι,δεν παιρνεις μεταχειρισμενο ιταλικο.αυτα τα 2 να προσεξεις.μπορεις να παρεις γιαπωνεζικο,γερμανικο μοντελ του 2005 και μετα τα οποια ειναι αξιοπιστα και δεν θα χεις κανενα θεμα.απο θεμα ασφαλειας επισης θα εισαι πολυ καλυτερα σε περιπτωση συγκρουσης.αν δεν θες μικρο και θες κατι μεγαλυτερο τοτε μεταξυ 3000-4000 ευρω πουλανε πολλα opel astra kai citroen c4 που ειναι βαρια αυτοκινητα,στιβαρα με αριστο πατημα στο δρομο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 δεν παιρνεις παλιο αμαξι,δεν παιρνεις μεταχειρισμενο ιταλικο.αυτα τα 2 να προσεξεις.μπορεις να παρεις γιαπωνεζικο,γερμανικο μοντελ του 2005 και μετα τα οποια ειναι αξιοπιστα και δεν θα χεις κανενα θεμα.απο θεμα ασφαλειας επισης θα εισαι πολυ καλυτερα σε περιπτωση συγκρουσης.αν δεν θες μικρο και θες κατι μεγαλυτερο τοτε μεταξυ 3000-4000 ευρω πουλανε πολλα opel astra kai citroen c4 που ειναι βαρια αυτοκινητα,στιβαρα με αριστο πατημα στο δρομο citroen και ξερω ψωμι.. μαζι με κρεμαγιερα και ηλεκτρικα.!!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
saks80 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 citroen και ξερω ψωμι.. μαζι με κρεμαγιερα και ηλεκτρικα.!!!!! μπα μην το λες.εχω φιλο με c4 1.4 και το αμαξι εχει πανω 235.000 χιλιομετρα χωρις προβλημα.πολυ ταξιδιαρικο αμαξι φοβερη ανεση στο δρομο.τωρα αν βγαλουν μερικα προβλημα στα ηλεκτρονικα αυτο γινεται γιατι εχουν ηλεκτρονικα.δεν ειναι οπως τα παλια που ειναι ξερα και δεν εχουν τιποτα πανω.ολα αυτα εχουν στανταρ και το esp που ειναι πολλες φορες πολυτιμο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 μπα μην το λες.εχω φιλο με c4 1.4 και το αμαξι εχει πανω 235.000 χιλιομετρα χωρις προβλημα.πολυ ταξιδιαρικο αμαξι φοβερη ανεση στο δρομο.τωρα αν βγαλουν μερικα προβλημα στα ηλεκτρονικα αυτο γινεται γιατι εχουν ηλεκτρονικα.δεν ειναι οπως τα παλια που ειναι ξερα και δεν εχουν τιποτα πανω.ολα αυτα εχουν στανταρ και το esp που ειναι πολλες φορες πολυτιμο ας μην πουμε απο φιλο σε φιλο..γιατι αυτα π εχω δει εχω βαρεθει να τα βλεπω τασπα.. πως γινεται ομως αυτα να βγαζουνε προβλημα στα ηλεκτρονικα και αλλα αυτοκινητα με περισσοτερα να μην βγαζουν.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
saks80 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 ας μην πουμε απο φιλο σε φιλο..γιατι αυτα π εχω δει εχω βαρεθει να τα βλεπω τασπα.. πως γινεται ομως αυτα να βγαζουνε προβλημα στα ηλεκτρονικα και αλλα αυτοκινητα με περισσοτερα να μην βγαζουν.. ποια αλλα?σε ολες τις εταιριες μπορεις να αντιμετοπισεις προβλημα με ηλεκτρονικα λογω αστοχιας υλικου και αυτο συνηθως γινεται στα πρωτα χιλιομετρα.ακομα και bmw και mercedes εχουν παρουσιασει προβληματα στα ηλεκτρονικα.το θεμα ειναι οτι εγω κοιταω ολοκληρωμενο ενα αυτοκινητο.το opel astra ας πουμε βγηκε πολυ αξιοπιστο και πετυχημενο αμαξακι.με 4-6 αεροσακους,καλο μοτερ,esp τα παντα δηλαδη που χρειαζεσαι.για μενα το να δωσεις πανω απο 1500 ευρω για αμαξι πριν το 2000 ειναι πεταμενα λεφτα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 ποια αλλα?σε ολες τις εταιριες μπορεις να αντιμετοπισεις προβλημα με ηλεκτρονικα λογω αστοχιας υλικου και αυτο συνηθως γινεται στα πρωτα χιλιομετρα.ακομα και bmw και mercedes εχουν παρουσιασει προβληματα στα ηλεκτρονικα.το θεμα ειναι οτι εγω κοιταω ολοκληρωμενο ενα αυτοκινητο.το opel astra ας πουμε βγηκε πολυ αξιοπιστο και πετυχημενο αμαξακι.με 4-6 αεροσακους,καλο μοτερ,esp τα παντα δηλαδη που χρειαζεσαι.για μενα το να δωσεις πανω απο 1500 ευρω για αμαξι πριν το 2000 ειναι πεταμενα λεφτα. για το Opel δεν ανεφερα κατι γιατι το γνωριζω το αμαξι και ξερω τι σημαινει. τωρα απο εκει και περα..εαν δεις της ανακλησεις που κανουνε οι εταιριες θα καταλαβεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BritGreek Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 Άσε που άμα πας μια βόλτα σε μάντρες ρωτώντας εσύ πόσο πιάνει το lancer του 1999 (και καλά ότι έχεις ένα και το πουλάς) θα καταλάβεις πόσα χρήματα θα χάσει αυτομάτως αυτός που θα το αγοράσει. Ειδικά για αυτοκίνητα πριν το 2000. Δεν λέω, ωραίο αυτοκίνητο, αλλά πολύ παλιό πλέον, κατά τη γνώμη μου. Εγώ πήρα τον Ιανουάριο Getz 1.4 του 2007 από ιδιώτη σε τιμή λάπτοπ, όταν όλες μα όλες οι μάντρες μου τα έδιναν 4000 χιλιάρικα και ήταν από rent a car ή από leasing και δεν φαινόταν πουθενά, εκτός από την ασφαλιστική μου. Γιατί κάποιοι έχουν πονηρέψει τώρα και τα αγοράζουν από rent a car ως ιδιώτες και μετά τα πουλάνε, ελπίζοντας ότι δεν θα ψάξει το ιστορικό ο επόμενος αγοραστής βλέποντας στην άδεια όνομα και επώνυμο ιδιώτη. Από προσωπική εμπειρία και από την εμπειρία των γύρω μου, είμαι πεπεισμένος ότι όταν μιλάμε για αξιοπιστία σε μικρά/μικρομεσαία, τότε πρέπει να βλέπουμε μόνο Ιαπωνικά και Κορεάτικα αυτοκίνητα. Χαμογελάω μετά από όσα έχω περάσει με τα προηγούμενα αυτοκίνητα που είχα, βλέποντας ότι επιτέλους πληρώνω ελάχιστα και έχω ένα πλήρως λειτουργικό αυτοκίνητο με πολύ γκάζι. Ειδικά το 1.4 το Getz πιστεύω ότι πάει τρομερά καλά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 Άσε που άμα πας μια βόλτα σε μάντρες ρωτώντας εσύ πόσο πιάνει το lancer του 1999 (και καλά ότι έχεις ένα και το πουλάς) θα καταλάβεις πόσα χρήματα θα χάσει αυτομάτως αυτός που θα το αγοράσει. Ειδικά για αυτοκίνητα πριν το 2000. Δεν λέω, ωραίο αυτοκίνητο, αλλά πολύ παλιό πλέον, κατά τη γνώμη μου. Εγώ πήρα τον Ιανουάριο Getz 1.4 του 2007 από ιδιώτη σε τιμή λάπτοπ, όταν όλες μα όλες οι μάντρες μου τα έδιναν 4000 χιλιάρικα και ήταν από rent a car ή από leasing και δεν φαινόταν πουθενά, εκτός από την ασφαλιστική μου. Γιατί κάποιοι έχουν πονηρέψει τώρα και τα αγοράζουν από rent a car ως ιδιώτες και μετά τα πουλάνε, ελπίζοντας ότι δεν θα ψάξει το ιστορικό ο επόμενος αγοραστής βλέποντας στην άδεια όνομα και επώνυμο ιδιώτη. Από προσωπική εμπειρία και από την εμπειρία των γύρω μου, είμαι πεπεισμένος ότι όταν μιλάμε για αξιοπιστία σε μικρά/μικρομεσαία, τότε πρέπει να βλέπουμε μόνο Ιαπωνικά και Κορεάτικα αυτοκίνητα. Χαμογελάω μετά από όσα έχω περάσει με τα προηγούμενα αυτοκίνητα που είχα, βλέποντας ότι επιτέλους πληρώνω ελάχιστα και έχω ένα πλήρως λειτουργικό αυτοκίνητο με πολύ γκάζι. Ειδικά το 1.4 το Getz πιστεύω ότι πάει τρομερά καλά. εαν παω σε μαντρα ο μαντρας θα το παρει 5 κατοσταρικα και θα το πουλησει 3000... οπως κανουνε και οι εταιριες.. ο φιλος μου skoda fabia με 30κ χιλιομετρα του 2007 του το πηρανε με 2500 ευρω και το πουλανε 4600.. με εγγυηση 1 χρονο και καλα..γνωστη εταιρια αγιο στεφανο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα