Super Moderators Thresh Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 Super Moderators Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 δεν θα αλλάξει γιατί πρέπει να αγοράσει το δίκτυο πίσω το κράτος από την DT...
poulinos Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 δεν θα αλλάξει γιατί πρέπει να αγοράσει το δίκτυο πίσω το κράτος από την DT... σωστο και αυτο.το οποιο θα το χρεωναν στην 10πλασια τιμη απο την τιμη που το αγορασε η Dt.
Galaxia Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 Α μάλιστα... Και κάπως έτσι εξηγούνται κάτι καφρίλες σε βάρος της Wind....
aaret Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 τυχαινει και δουλευω σε παροχο στο βλαβοληπτικο..Αυτο που ξερω να πω οτι ειναι βαση διαδικασιων μεταξυ παροχων ο οτε δινει 2-εργασιμες μερες για αποκατασταση.Τυχαινει βεβαια να μην παει ποτε η να αναφερει προβλημα παροχου ( του εναλακτικου παροχου ) και τελικα να χρειαστει να παει συνδιαστικο...τεχνικος του παροχου και τεχνικος του οτε.Καπιιοι θα πουν αα ωραια πολυ τεχνικοι το θεμα ειναι οτι για να φτασει να βγει συνδιαστικο ραντεβου σημαινει οτι εχουν περασει κοντα 10μερες και ο πελατης περημενειιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!!!!!!!!!.Ο οτε στους πελατες του σκιζεται αλλα δυστηχως σε αλλους παροχου δινει 2-3 εργασιμες που αρκετες φορες παει στο διαολο ...Ολα αυτα τα πληρωνει ο εκαστοτε πελατης και τα μπινελικια τα ακουμε εμεις δυστηχως ...και αντε να του εξηγησεις οτι περιμενεις ενημερωση απο οτε..Τεσπα για ολα υπαρχουν διαδικασιες και το μονο σιγουρο ειναι οτι αν εισαι πελατης του οτε θα κανουν τα παντα.Υπαρχει βλαβη ?Χαλαρα σε μια μερα ειναι στο σημειο ο οτε και το λυνει...Αν εισαι σε εναλακτικο παροχο απλα θελει υπομονη μιας και ο χαλκος ειναι τσιφλικι του οτε... 1
yannis-sails Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 τυχαινει και δουλευω σε παροχο στο βλαβοληπτικο..Αυτο που ξερω να πω οτι ειναι βαση διαδικασιων μεταξυ παροχων ο οτε δινει 2-εργασιμες μερες για αποκατασταση.Τυχαινει βεβαια να μην παει ποτε η να αναφερει προβλημα παροχου ( του εναλακτικου παροχου ) και τελικα να χρειαστει να παει συνδιαστικο...τεχνικος του παροχου και τεχνικος του οτε.Καπιιοι θα πουν αα ωραια πολυ τεχνικοι το θεμα ειναι οτι για να φτασει να βγει συνδιαστικο ραντεβου σημαινει οτι εχουν περασει κοντα 10μερες και ο πελατης περημενειιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!!!!!!!!!.Ο οτε στους πελατες του σκιζεται αλλα δυστηχως σε αλλους παροχου δινει 2-3 εργασιμες που αρκετες φορες παει στο διαολο ...Ολα αυτα τα πληρωνει ο εκαστοτε πελατης και τα μπινελικια τα ακουμε εμεις δυστηχως ...και αντε να του εξηγησεις οτι περιμενεις ενημερωση απο οτε..Τεσπα για ολα υπαρχουν διαδικασιες και το μονο σιγουρο ειναι οτι αν εισαι πελατης του οτε θα κανουν τα παντα.Υπαρχει βλαβη ?Χαλαρα σε μια μερα ειναι στο σημειο ο οτε και το λυνει...Αν εισαι σε εναλακτικο παροχο απλα θελει υπομονη μιας και ο χαλκος ειναι τσιφλικι του οτε... Αυτα ελεγα και μου λενε αρλουμπες...
yannis-sails Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 Α μάλιστα... Και κάπως έτσι εξηγούνται κάτι καφρίλες σε βάρος της Wind.... Τι θέλεις να πεις? ίσα ίσα εγώ ιδικά την wind την γουστάρω πάντα με εξυπηρετούν πολύ καλά !!
orck Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 ναι γιατί για τους υπόλοιπους θεωρείται ή θα ήταν "βλάβη" σε περίπτωση που είχαν εκείνοι την διαχείριση του δικτύου? θυμάμαι post στο adslgr το οποίο ανέφερε ότι στην Αγγλία πριν από κάμποσα χρόνια η BT προσέφερε την διαχείριση του last mile σε όποιον εναλλακτικό το επιθυμούσε και κανείς δεν ενδιαφέρθηκε... Το ακραιο δικτυο (η αλλιως last mile για τους αυτοχθονες) ειναι η λατζα της υποθεσης, κανεις δεν το θελει. Ειναι πολυ δυσκολη η διαχειριση του. Φαντασου οτι κανουν εργα διαφορα συνεργεια (δημος, δεη, ευδαπ, εργολαβοι, κατασκευες σπιτιων) κοβονται καλωδια και μετα ποιος τρεχει;;;;; Ειναι πολυ πιο ευκολο να εχει αλλος την διαχειριση και να λες "στα 400 μετρα θελω 22mbps γιατι ετσι λεει η καμπυλη ταδε και ο χρηστης ΧΧΧΧ στο φορουμ" παρα να το διαχειριζεσαι μονος σου και να προσπαθεις να εξηγησεις οτι τα καλωδια δεν μπορεις να τα αλλαζεις καθε μηνα και να εχεις ενα πελατη σε καθε καμπινα για να πιανεις κοντινα νουμερα με την θεωρια.
kifinas Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 Καλό θα είναι να ξεφύγουμε από τις υποθέσεις και να πάμε στα δεδομένα. Το θέμα του νήματος αφορά συγκεκριμένες υποθέσεις του 2012 για τις οποίες δεν έχουμε βρει ακόμα στοιχεία. Μέχρι να τα βρούμε ας θυμηθούμε (και ας μάθουν όσοι δεν ξέρουν) λίγο τα επίσημα στοιχεία της ΕΕΤΤ για τις βλάβες. Στο 80% των βλαβών ο χρόνος αποκατάστασης στους πελάτες του ΟΤΕ είναι 100 ώρες και στους εναλλακτικούς 150 ώρες (50 ώρες από αυτές να αναλογούν στον ΟΤΕ και 100 ώρες να αναλογούν στους ίδιους τους εναλλακτικούς παρόχους). http://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/EETT/library_videos/Proceedings/PDFs/2012.pdf
orck Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 Καλό θα είναι να ξεφύγουμε από τις υποθέσεις και να πάμε στα δεδομένα. Το θέμα του νήματος αφορά συγκεκριμένες υποθέσεις του 2012 για τις οποίες δεν έχουμε βρει ακόμα στοιχεία. Μέχρι να τα βρούμε ας θυμηθούμε (και ας μάθουν όσοι δεν ξέρουν) λίγο τα επίσημα στοιχεία της ΕΕΤΤ για τις βλάβες. Στο 80% των βλαβών ο χρόνος αποκατάστασης στους πελάτες του ΟΤΕ είναι 100 ώρες και στους εναλλακτικούς 150 ώρες (50 ώρες από αυτές να αναλογούν στον ΟΤΕ και 100 ώρες να αναλογούν στους ίδιους τους εναλλακτικούς παρόχους). http://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/EETT/library_videos/Proceedings/PDFs/2012.pdf Δηλαδη συμφωνα με τα επισημα στοιχεια της ΕΕΤΤ ο ΟΤΕ επιδιορθωνει πιο γρηγορα τις βλαβες των εναλακτικων παροχων παρα τις δικες του. Ο επιπλεον χρονος ειναι καθυστερηση απο την μερια του παρχου που προσπαθει να ριξει την ευθυνη στον ΟΤΕ. Το καταλαβα καλα; Μπα δεν το πιστευω, τι να ξερει η ΕΕΤΤ, πιο πανω γραψαν ανθρωποι με μεγαλη εμπειρια, και ειπαν οτι ξεκαθαρα φταιει ο ΟΤΕ.
kifinas Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 Το πιο γρήγορα δεν φαίνεται ξεκάθαρα γιατί οι 100 ώρες στον ΟΤΕ περιλαμβάνουν και τον απομακρυσμένο έλεγχο και τον έλεγχο στον βρόχο ενώ οι 50 ώρες στους εναλλακτικούς αφορούν μόνο τον βρόχο. Σε γενικές γραμμές πάντως ισχύουν από λίγο όλα. Το RUO είναι αρκετά αυστηρό και μάλιστα το RUO του 2012 έχει κάνει αρκετά ξεκάθαρα κάποια πράγματα. Στην πράξη η ποιότητα είναι μέτρια (αντικειμενικά μέτρια - πολύ καλή όμως για τα ποσά που πληρώνουμε ως πελάτες) και όλοι γράφουν εικονικά κάποια πράγματα. Οι τεχνικοί είναι λιγότεροι από τους απαραίτητους σε όλους και αυτό για το οποίο νοιάζονται περισσότερο οι εταιρίες είναι η αύξηση του πελατολόγιου και όχι η μακροχρόνια ποιότητα. Κάποτε το κατηγορούσα αλλά σήμερα φαίνεται ότι τα funds αυτό θεωρούν σημαντικό και μπαίνουμε στην ευθεία που οι μεγάλοι (σε αριθμό πελατών) θα φάνε τους μικρούς ακόμα και αν απέκτησαν τεράστια χρέη στην πορεία αυτή.
yannis-sails Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 Δηλαδη συμφωνα με τα επισημα στοιχεια της ΕΕΤΤ ο ΟΤΕ επιδιορθωνει πιο γρηγορα τις βλαβες των εναλακτικων παροχων παρα τις δικες του. Ο επιπλεον χρονος ειναι καθυστερηση απο την μερια του παρχου που προσπαθει να ριξει την ευθυνη στον ΟΤΕ. Το καταλαβα καλα; Μπα δεν το πιστευω, τι να ξερει η ΕΕΤΤ, πιο πανω γραψαν ανθρωποι με μεγαλη εμπειρια, και ειπαν οτι ξεκαθαρα φταιει ο ΟΤΕ. Δεν τα είπαν μόνο "άνθρωποι με μεγάλη εμπειρία" όπως γράφεις ειρωνικά αν το έπιασα σωστά, άλλα το ίδιο το ΕΕΤΤ το λέει γι αυτό έβαλε και τα πρόστιμα όπως αναφέρει στο θέμα που ποσταρουμε όλου εδώ.....
yannis-sails Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 Αυτό που θα ήθελα να επισημάνω είναι το θέμα το αν τελικά ο ΟΤΕ κάνει όπως πραγματικά θα έπρεπε την δουλειά του ή αν τελικά προσπαθεί να υποβιβάσει τους ανταγωνιστές της; Αν κάποιοι πιστεύουν ότι δεν το κάνει αυτό τότε μάλλον κρύβονται πίσω από το δάκτυλο τους. Ει να απολύτως φυσικό με αυτό το σύστημα ανταγωνισμού που υπάρχει και με αυτόν τον τρόπο που έχουν στήσει τις επικοινωνίες γενικότερα να μην λειτουργεί όπως θα έπρεπε... Προσωπική μου άποψη είναι ότι αν δεν υπάρξει μια εταιρία και μάλιστα δημόσιου χαρακτήρα (για λογούς εθνικής ασφάλειας) να έχει την επίβλεψη και μόνο αυτό χωρίς δικαίωμα πωλήσεων προς πελάτες τηλ. γραμμών λιανικής, δεν θα υπάρχει ποτέ σωστό δίκτυο και πάντα ο ΟΤΕ θα ρίχνει τους ανταγωνιστές της......
kifinas Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2013 Η άποψη σου έρχεται με μερικά χρόνια καθυστέρηση. Δεν θέλουμε τίποτα με δημόσιο χαρακτήρα στην Ελλάδα. Το είχαμε και το δώσαμε. Κατά δεύτερον δεν έχουμε ακόμα εικόνα για το πλήθος των περιπτώσεων που αφορά η υπόθεση, κάτι που έχει ιδιαίτερη σημασία για να μιλάμε με στοιχεία και όχι στην τύχη. Αν τα βρεις σε παρακαλώ παράθεσε τα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα