skanjos Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 ikaruga το οτι ο Donnel γίνεται γρήγορα δυνατός λόγο aptitude αν ξοδέψεις λίγο χρόνο μαζί του δεν τον κάνει τον δυνατότερο, ίσα ίσα για endgame είναι αρκετά αδύναμος, είναι πίσω απο όλα τα 2nd gen kids (καλά για Morgan δεν το συζητάω καν) και πίσω απο τους paralogue champs όπως aversa/conqueror/fen qui κτλπ, μιλάω για καθαρά max stats endgame ,
ikaruga24 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 Αν δεν κανω λαθος το ταβανι ειναι εξαιρετικα μεγαλο για τον Donnel σε σχεση με τους υπολοιπους χαρακτηρες στις αντιστοιχες classes. Αν λοιπον τον εχεις μονιμο μαχητη απο τη στιγμη που τον παιρνεις τοτε ο τυπακος τεινει να ξεφυγει πολυ σε σχεση με τους αλλους.
skanjos Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2013 όχι το ταβάνι δεν είναι πιο μεγάλο, υπάρχει το wiki που γράφει τα ταβάνια όλων των χαρακτήρων και τι προσθέτει και αφαιρεί κάθε class, ξεφέυγει καθαρά λόγο aptitude ,το οποίο δεν το χρησιμοποιείς καν στο endgame. και ο dlc marth το έχει αλλα και εκείνο το Unit είναι άχρηστο λόγο 0 support. γενικά για endgame δεν χρησιμοποιείς κανέναν απο την πρώτη γενιά (εκτός απο τον chrom) εκτός αν έχεις προτίμηση σε έναν χαρακτήρα και θες να τον βάζεις,δεν υπάρχει κανένας άλλος λόγος, για ντουκί σε επίθεση morgan 3ης γενιάς απο gerome (vaike cherce) χ main unit και έχεις ένα τέρας με +10 attack απο τον donnel σε max stat.... δεν υπάρχει καν σύγκριση...
Andre85 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2013 Παιδιά,σήμερα έπαθα εγκεφαλικό με το Fire Emblem! Ήρθε σήμερα ένα ξαδερφάκι μου και ήθελε να παίξει με το Fire Emblem.Του λέω οκ και να ξεκινήσει new game και να το σώσει κιόλας σαν ξεχωριστό παιχνίδι! Και μπερδεύεται και μου πατάει delete το δικό μου αρχείο!!!!!!!! Έπαιζα σε Lunatic και με χίλια ζόρια το είχα φτάσει στην αποστολή 16 με ένα παίχτη να μου έχει πεθάνει!!!! Το καρυδώνεις το μικρό τώρα;;; Μια ερώτηση: Μιας και θα ξαναρχίσω το game αν έχω ανοιχτό το spotpass απο την αρχή του παιχνιδιού θα αλλάξει κάτι;; Επειδή έπαιζα με κλειστό τόσο καιρό... Επίσης,πόσα παιδιά γεννιούνται στο παιχνίδι συνολικά;; Ρωτάω γιατί είχα καταφέρει να τους πάω όλους με όλες αλλά μέχρι το σημείο που είχα παίξει είχα βρει μόνο 3 παιδιά!
skanjos Δημοσ. 31 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2013 τα παιδιά σου εμφανίζονται σιγά σιγά όταν ανοίξεις τις περιοχές που ξεκλειδώνονται,13 είναι σύνολο και χρειάζονται εννοείται s rank relationship για να εμφανιστούν τα paralogue τους. btw πέρνουν το τελευταίο skill απο τους γονείς αν θυμάμαι καλά οπότε προσοχή τι δίνετε.τα skills απο αντίθετα genre είναι και τα πιο καλά να δώσεις όπως galeforce/counter etc,απο class που δεν θα μπορεί το παιδί να γίνει δλδ.
ikaruga24 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2013 Επειτα απο ΠΟΛΥ ξυλο, αιμα, δακρυα και ιδρωτα εχω καταλληξει στο εξης απλο συμπερασμα οσο αφορα το leveling των χαρακτηρων. Αντιθετα με αυτα που ελεγα προηγουμενως τελικα ΔΕΝ πρεπει να πας Level 20 την αρχικη class καποιου χαρακτηρα πριν αλλαξεις στην advanced εκδοση της. Γιατι? Γιατι πολυ απλα χρειαζεσαι να μαζευεις skills οσο γινεται γρηγοροτερα που ειναι σαφεστατα πολυ ποιο ενδιαφεροντα και χρησιμα απο απλα stat growths τα οποια εχουν CAPS για ολους και οποτε δεν αξιζει να προσπαθεις για το καλυτερο καθως οσο ανεβαζεις levels και κανεις reclassing θα τα φτασεις αυτα τα caps. Παραδειγμα θυμαμαι ο Lon que μου που ειχε σχεδον φτασει στα τερματα του στα βασικα στατιστικα του πριν το level 15 swordmaster (και ενω τον ειχα αλλαξει στο level 20). Επισης βασικοτατο δεν βαζεις "εμποδιο" στην προοδο του χαρακτηρα σου με το να τον φουσκωνεις ασκοπα με levels. Ετσι λοιπον το νεο σχεδιο εχει οτι απο τη στιγμη που θα φτασεις εναν χαρακτηρα level 10 βαλε το στοχο να τον αλλαξεις στην advanced κλασση του το συντομοτερο. Δεν μας πειραζει αν παρει και αλλα levels μετα το 10 αλλα με την πρωτη ευκαιρια ριξε το seal και κανε τον advanced για να αρχισεις να εχεις τα σοβαροτερα πλεονεκτηματα των skills και να εχεις και μεγαλυτερη ευκολια για reclass αργοτερα. Καποιοι χαρακτηρες σε advanced απλα παιρνουν ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ δυναμη (οπως καλη ωρα οι 2 κεντρικοι χαρακτηρες) η οποια και ειναι απαραιτητη για την επιβιωση τους. Παιζω πλεον στο Hardcore/classic mode και νομιζω οτι χρειαζεσαι απαραιτητα πολυ περισσοτερη δυναμη και μεθοδικοτητα στους χαρακτηρες σου για να τους κανεις να επιζησουν. Απο την τριτη κιολας αποστολη θα καταλαβει καποιος οτι το πραγμα δεν ειναι παιξε γελασε καθως πλεον δεν υπαρχει πισω στο μυαλο σου η "ασφαλεια" του non-permadeath. Πλεον ιδρωνει το κουτελο μου με το που βλεπω εναν barbarian να κατευθυνεται προς τον μαγο μου ή καποιον κεντρικο ηρωα που αφησα ανοιχτο.
Moderators Malthador Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2013 Moderators Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2013 Συμφωνώ κι εγώ ότι είναι λάθος να τερματίζεις τις αρχικές classes κάθε χαρακτήρα. Πρέπει τα skills να αποκτώνται το συντομότερο δυνατόν. Έκανα το λάθος και grindara τις αρχικές κλάσεις τερματίζοντας στο lvl 20 όλους τους χαρακτήρες (ή στο 30 όσους γινόταν). Το πρόβλημα είναι ότι αν και έχω θεϊκά stats, τώρα που θέλω συγκεκριμένα skills μου βγαίνει η πίστη να τα αποκτήσω. Για παράδειγμα ήθελα ο Owain να έχει Luna και Galeforce, οπότε πάντρεψα την Lissa με τον Frederick. Το πρόβλημα ήταν ότι είχα φτάσει την Lissa level 20 cleric και μετά την άλλαξα σε Sage, ξεχνώντας ότι έπρεπε να είναι Dark Flier για να πάρει το Galeforce. Οπότε αναγκάστηκα να την πάω level 10 Sage για να μπορέσω να την αλλάξω σε Dark Flier και να την πάω level 15 για να πάρει το Galeforce skill και να το κληρονομήσει στον Owain. Αυτά τα 15 levels σε Dark Flier μου πήρε πάνε από δυόμιση ώρες να τα καταφέρω γιατί ένας χαρακτήρας που έχει ήδη πάρει 30 levels σε άλλες κλάσεις παίρνει τραγικά λίγο experience ακόμα και μετά γνωστά κολπάκια grinding. Και το πρόβλημα είναι ότι έχω τερματίσει όλους σχεδόν τους χαρακτήρες. ---------------- Τι pairings έχετε κάνει; Εγώ έχω τα εξής για πρώτο playthrough: Chrom x Sumia MU x Lucina Ricken x Miriel Gaius x Tharja Lon'qu x Maribelle Donnel x Sully Libra x Olivia Vaike x Nowi Stahl x Cordelia Kellam x Cherche (ή με τον Virion, δεν είμαι σίγουρος ακόμα) Και ακόμα δεν έχω αποφασίσει τι θα κάνω την Panne. Γενικά προσπαθώ να χτίσω Galeforce party για endgame αν και δε νομίζω να τα καταφέρω πολύ καλά χωρίς Female MU. Ενιγουέι, παίζω Male MU σε Hard/Classic και ψήνομαι να το ξεκινήσω me Female MU σε Lunatic/Classic μόλις το τελειώσω. Το παιχνίδι είναι για τρελό κάψιμο και για μένα είναι σίγουρα το καλύτερο παιχνίδι του 3DS τη δεδομένη στιγμή.
skanjos Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2013 το galeforce για true endgame είναι υπερεκτιμημένο ,και όταν λέω true end game,μιλάω για το τελευταίο dlc το ultra hard battle, εκεί δεν θυσιάζεις σποτ για το galeforce γιατί δεν μπορείς να κάνεις Hit and run δεν σε συμφέρει, τέσπα αυτό που θα έπρεπε να ειπωθεί είναι οτι οι χαρακτήρες έχουν και κρυφό στατ συνολικά lvl και γιαυτό ανεβαίνουν πιο έυκολα Lvl όταν τους αλλάξεις πιο νωρίς και δεν αξίζει να τους μαξάρεις στα lvl καθώς μπορείς να τους αλλάξεις όσες φορές θέλεις και να τους κάνεις grind για Max στατς.
ikaruga24 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2013 Αυτο ακριβως ειναι που παρατηρησα και εγω καθως το συνολικο level εχει αντικτυπο στο ποσο ευκολα ανεβαινει καποιος. Για τα pair ups επειδη εχω ενα πλανο να χρησιμοποιησω χαρακτηρες που δεν ειχα χρησιμοποιησει προηγουμενως εχει πεσει καπως ΚΨΜ τωρα στην αρχη μου με την Lisa και που και που την Sumia να ειναι οι μοναδικες γυναικες στο γκρουπ μου. Εχω σκοπο να χρησιμοποιησω Tharja (με τον Ricken), Nowi (με τον Stahl), Cherche (με Kellam) και Sayri (με τον δικο μου). Δεν εχω αποφασισει ακομα με ποια να παντρεψω τον Chrom αλλα μαλλον η Sumia ειναι η επικρατεστερη επιλογη αυτη τη στιγμη. Αλλα ζευγαρια θα τα αποφασισω on the fly γιατι το permadeath καραδοκει παντου και ο Lon qu μου ηδη βλεπει τα ραδικια αναποδα...
ikaruga24 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2013 Ξεθαβω το θεμα καθως εχω νεα updates και προτασεις για το τι θα ηθελα να δω στο επομενο παιχνιδι. - Pair ups και support σωστα απο τους healers καθως ειναι αχρηστοι σε αυτο το πραγμα. Δεν κανουν τιποτα και ειναι waste of space μεχρι και το σημειο που θα τους δωσεις combat ικανοτητες. - Λογο της φυσης των pair-ups και support χρειαζεται αλλαγη ο τροπος θανατου των χαρακτηρων. Πλεον θα υπαρχει συνθηκη για το αν θα πεθανει ολοκληρωτικα ο χαρακτηρας ή αν θα κανει retreat ή ακομα και να προλαβεις να τον κανεις heal και να ξαναμπει στη μαχη. Παραδειγμα: Αν φας damage που να ξεπερναει το -10 HP απο το χτυπημα τοτε εχεις σιγουρο Permadeath, αν φας damage μεχρι -9 εχεις retreat του χαρακτηρα και μπορεις να τον χρησιμοποιησεις ξανα απο την επομενη μαχη. - Επαναφορα του βαρους των οπλων. Ειναι γελοιο να αντιμετωπιζεις εχθρους που να εχουν ολοι brave/killer style μαξ forge οπλα και να εχουν μηδαμινα penalty. Δεν γινετε να εχεις dark fliers με 45 magic attack power και 35 speed και να σου τρωνε με τη μια τους ποιο αργους χαρακτηρες ή τοξοτες με HP πανω απο το θεο και attack power επισης στο θεο και να σου αποδεκατιζουν thiefs/myrmidons/heroes/healers/mages κτλ κτλ. - Πολυ μεγαλυτερα bonus και penalty σε terain και αναλογα την κλασση. Παραδειγμα οι τοξοτες μεσα σε woods να παιρνουν +20 dodge και +10 accuracy ή αν εισαι σε εξωτερικο χωρο και μπεις σε καποιο fort να θεωρειται οτι εισαι σε εσωτερικο χωρο για χαρη καποιων passive skills (indoor defender ποραδειγμα) ή οι healers να παιρνουν διπλασιο bonus στο heal πανω στο fort και παει λεγοντας. - Ποιο dynamic περιβαλλοντα. Το ηφαιστιο ηταν καλη ιδεα και μπορουν να χρησιμοποιησουν αρκετες πιστες σε αυτο το στυλ. Επισης οι thieves/snipers να εχουν την δυνατοτητα να ανακοινωνουν απο που θα ερχονται reinforcements στο χαρτη και οι tricksters να μπορουν να ανακοινωνουν τα class και τον αριθμο αυτων των reinforcements. Αυτα τα ολιγα για αρχη, θα κανω update καθως παιζω και καθως μου ερχονται στο κεφαλι οι ιδεες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα