Σαϊνόμπι Δημοσ. 18 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2013 Εμενα ο ιδιος ο προισταμενος του service του καταστηματος που πηγα μου τα ειπε αυτα κι οταν ειπα οτι δεν δεχομαι να υπογραψω και να παραλαβω μεταχειρισμενη μνημη μου πε οκ τελειωσαμε τοτε αφου δεν την παραλαμβανεις δε σου δινω καμια! Και προχωρησε στον επομενο πελατη.Μετα απ αυτη του την ενεργεια εκανα μεγαλη φασαρια. Aπιστευτα πραγματα...
doakes Δημοσ. 18 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2013 Τελος παντων, εγω την βρηκα την ακρη δε θα τους αφηνα ετσι! Ελπιζω να τα καταφερει κι ο topic starter. 1
hisamitsu Δημοσ. 18 Ιουλίου 2013 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουλίου 2013 Μιας που αναφέρθηκε ήδη,και στην περίπτωση μου για το πλαίσιο πρόκειται. Δεν έχω πάει ακόμα από εκεί,θα ενημερώσω για την εξέλιξη. Εμενα ο ιδιος ο προισταμενος του service του καταστηματος που πηγα μου τα ειπε αυτα κι οταν ειπα οτι δεν δεχομαι να υπογραψω και να παραλαβω μεταχειρισμενη μνημη μου πε οκ τελειωσαμε τοτε αφου δεν την παραλαμβανεις δε σου δινω καμια! Και προχωρησε στον επομενο πελατη.Μετα απ αυτη του την ενεργεια εκανα μεγαλη φασαρια. Φίλε μου αν μου πουν τίποτα τέτοιο δε ξέρω και εγώ τι θα γίνει,φορτώνω και εύκολα Δε θέλω να προτρέχω,ελπίζω να βγεί άκρη χωρίς φωνές και φασαρίες. Γενικά όταν σας αρνούνται τα παραπάνω, τα οποία είναι νόμιμα δικαιώματα σας και σας παραμυθιάζουν με δικαιολογίες σαν αυτές που προαναφέρθηκαν, να ζητάτε από τον υπεύθυνο του καταστήματος να σας δώσει γραπτώς και ενυπόγραφα αυτά που ισχυρίζεται, επιφυλασσόμενοι κάθε νομίμου δικαιώματος σας όπως ανέφερα & πριν. Πιθανόν να γλιτώσετε αρκετή μανούρα & να συντομεύσει η διαδικασία εξυπηρέτηση σας διεκδικώντας το αυτονόητο. Σωστό φίλε μου,και πάλι ελπίζω να μη χρειαστεί. 1
SPANK Δημοσ. 18 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2013 Εγω παντως σε τετοιες περιπτώσεις ακολουθώ την λύση του καλα εγω θα αράξω εδω μεχρι να βρείτε την άκρη ας κλείσει και το κατάστημα θα κοιμηθώ μεσα , τελικα για καποιο λόγο παντα πιάνει 2
TheELF Δημοσ. 18 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2013 Καλά κάνετε και το παλεύετε, για να περάσετε του κεφαλιού σας με τσαμπουκά, αλλά ο νόμος σίγουρα άλλα λέει: http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=startdown&id=5 Άρθρο 540 Δικαιώματα του αγοραστή Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνση του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. να μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. Δεν μιλάει πουθενά για καινούργιο,αλλά μόνο για αντικατάσταση του πράγματος με άλλο. Χώρια που στην περίπτωση μας θα έπρεπε να ελεγχθεί η μνήμη γιατί κατά 99% πέφτει στην παρακάτω κατηγορία. Άρθρο 549 Αν το πράγμα εξ ολοκλήρου ή σε μεγάλο μέρος καταστράφηκε ή χάθηκε ή χειροτέρεψε ουσιωδώς από τυχαίο περιστατικό, ο αγοραστής έχει δικαίωμα μόνο σε μείωση του τιμήματος. Το ίδιο ισχύει και αν το πράγμα μεταποιήθηκε ή εκποιήθηκε εξ ολοκλήρου ή σε μεγάλο μέρος από τον αγοραστή.
SPANK Δημοσ. 18 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2013 Καλά κάνετε και το παλεύετε, για να περάσετε του κεφαλιού σας με τσαμπουκά, αλλά ο νόμος σίγουρα άλλα λέει: http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=startdown&id=5 Δεν μιλάει πουθενά για καινούργιο,αλλά μόνο για αντικατάσταση του πράγματος με άλλο. Χώρια που στην περίπτωση μας θα έπρεπε να ελεγχθεί η μνήμη γιατί κατά 99% πέφτει στην παρακάτω κατηγορία. Eδω του φίλου του ειπαν να του δώσουν αλλες ιδιες χωρις να διευεκρινίζουν αν ειναι καινούργιες η μεταχειρισμένες δηλαδή αυτο δεν το εχω ξανα ακούσει πουθενά αν όντως σκέφτοντε να τους σπρώξουν μεταχειρισμένες.
micahel Δημοσ. 18 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2013 και εγώ έχω μπλέξει με κάτι τέτοιους (forthnet) για ένα tablet lenovo. Αν στα μασάνε και δεν δέχονται με τίποτα, επιστροφή χρημάτων η αντικατάσταση με της ίδιες η δεν σε ικανοποίει το προϊόν που σου προτείνουν να σουν δώσουν στα ίδια λεφτά η να σου ρίξουν την τιμή ενός άλλου, μπορείς να πας κατευθείαν στη γραμμή του καταναλωτή καλώντας το 1520. Θα σου πούν να στίλεις ένα mail με το τη έγινε και θα τα βρουν αυτή μαζί τους. Μπορεί να πάρει και ένα μήνα να βγάλεις άκρη γιατί έχουν πολύ κόσμο (φαντάσου τη γίνετε).
hisamitsu Δημοσ. 18 Ιουλίου 2013 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουλίου 2013 Καλά κάνετε και το παλεύετε, για να περάσετε του κεφαλιού σας με τσαμπουκά, αλλά ο νόμος σίγουρα άλλα λέει: http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=startdown&id=5 Δεν μιλάει πουθενά για καινούργιο,αλλά μόνο για αντικατάσταση του πράγματος με άλλο. Χώρια που στην περίπτωση μας θα έπρεπε να ελεγχθεί η μνήμη γιατί κατά 99% πέφτει στην παρακάτω κατηγορία. Τον έχω διαβάσει το νόμο φίλε μου,ακριβώς επειδή δε διευκρινίζει για καινούριο ή μεταχειρισμένο ρώτησα εδώ. Επίσης ο νόμος λέει ότι ο αγοραστής έχει την επιλογή από τα 1,2,3. Αν κάνω rma μόνος μου,η geil θα μου στείλει καινούριες ή μεταχειρισμένες? Πιθανολογώ καινούριες,λάθος μου που δεν έχω επικοινωνήσει ήδη. Ας αναλάβουν το rma όπως υποχρεούνται και τελείωσε το θέμα. Δεν προσπαθώ να βγάλω χρήματα,υπάρχουν λύσεις σωστές και δίκαιες,αλλά το να ψάξουν δε ξέρω και εγώ σε πιο παρατημένο pc να μου βρουν ίδιες και να με ξαποστείλουν,λυπάμαι,αλλά δεν είναι μια από αυτές
Σαϊνόμπι Δημοσ. 18 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2013 Τον έχω διαβάσει το νόμο φίλε μου,ακριβώς επειδή δε διευκρινίζει για καινούριο ή μεταχειρισμένο ρώτησα εδώ. Επίσης ο νόμος λέει ότι ο αγοραστής έχει την επιλογή από τα 1,2,3. Αν κάνω rma μόνος μου,η geil θα μου στείλει καινούριες ή μεταχειρισμένες? Πιθανολογώ καινούριες,λάθος μου που δεν έχω επικοινωνήσει ήδη. Ας αναλάβουν το rma όπως υποχρεούνται και τελείωσε το θέμα. Δεν προσπαθώ να βγάλω χρήματα,υπάρχουν λύσεις σωστές και δίκαιες,αλλά το να ψάξουν δε ξέρω και εγώ σε πιο παρατημένο pc να μου βρουν ίδιες και να με ξαποστείλουν,λυπάμαι,αλλά δεν είναι μια από αυτές Εισαι πολυ σωστος εδω.
kostis1982 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2013 Ο καθένας προσπαθεί να περάσει οτι του κατεβάσει το κεφάλι με νόμο ο οποίος δεν τον αφορά τον νόμο δεν τον έχεις διαβάσει φίλε μου. ο νόμος σου λέει έχεις 1,2,3 επιλογές κάτω απο κάποιες προυποθέσεις και αφού αποδεικνύονται κάποια πράγματα και θα πρέπει να τον διαβάσεις ολόκληρο και οχι αποσπάσματα του και μετά να τα λέμε όπως εμεις θέλουμε πως μπορεις να ξέρεις τι θα γίνει αν πρώτα δεν πας απο εκει να δεις τι θα σου πουν; εγω πως γίνεται να έχω πάει 3 kit με μνήμες (μεταξύ πολλών άλλων πραγμάτων) και να μην έχω κανένα πρόβλημα. (ρητορικό το ερώτημα)
Fulgore1 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2013 Γιαυτο ειπα οτι κανονικα επρεπε να μας αναφερεις και το καταστημα που εγινε το συμβαν για να ενημερωσεις και τους αλλους υποψηφιους αγοραστες ή ηδη πελατες σε αυτο το καταστημα να ξερουν πανω κατω τι παιζει με τις εγγυησεις.
doakes Δημοσ. 18 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2013 Γιαυτο ειπα οτι κανονικα επρεπε να μας αναφερεις και το καταστημα που εγινε το συμβαν για να ενημερωσεις και τους αλλους υποψηφιους αγοραστες ή ηδη πελατες σε αυτο το καταστημα να ξερουν πανω κατω τι παιζει με τις εγγυησεις. Μιας που αναφέρθηκε ήδη,και στην περίπτωση μου για το πλαίσιο πρόκειται. Δεν έχω πάει ακόμα από εκεί,θα ενημερώσω για την εξέλιξη. Το εχει ηδη αναφερει!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα