blazar Δημοσ. 15 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2013 Καλησπέρα. Έχω το saxo του τίτλου. Έχω παρατηρήσει πως εδώ και κάποιο διάστημα καίει αρκετά. Συνήθως ο μετρημένος εντός πόλης κύκλος του, ήταν γύρο στο 6,7. Πριν από κανά μήνα που το ξαναμέτρησα ήταν γύρο στο 8. Η μέτρηση έγινε με τον κλασσικό τρόπο. Φουλάρισμα, κίνηση για 100+ χιλιόμετρα και μετά πάλι φουλάρισμα. Να πω πως έκανα service πριν από 1000 χιλιόμετρα περίπου. Αλλαγή λάδια, φίλτρο λαδιού και μπουζί. Οπότε δεν έχει κάποιο θέμα με αυτά. Του έβαλα αυτά που του έβαζα πάντα. Το μόνο που ξέχασα να αλλάξω, είναι το φίλτρο του αέρα. μπορεί να φταίει αυτό;
Joshua21 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2013 Η διαφορά 6,7 με 8 είναι πάρα πολύ μικρή, δεν είναι άξια συζήτησης. 1002 πράγματα μπορεί να φταίνε όπως να σε έκλεψε ο βενζινάς, να το πίεσε λίγο ο βενζινάς ώστε να χωρέσει 12 αντί για 11 ευρώ, να είχε παραπάνω κίνηση στους δρόμους, να έκανες μικρότερες διαδρομές, χρήση A/C, λάθος πίεση στα λάστιχα κτλ. Το φίλτρο αέρα μπορεί να φταίει, αλλά πιο εύκολα θα καταλάβαινες ότι "πνίγεται" το μοτέρ παρά διαφορά στην κατανάλωση. Επίσης πιο ακριβή μέτρηση παίρνεις όταν αφήσεις το τεπόζιτο να αδειάσει εντελώς πριν το ξαναγεμίσεις.
blazar Δημοσ. 15 Ιουλίου 2013 Μέλος Δημοσ. 15 Ιουλίου 2013 Έχεις δίκιο, αλλά άμα αφήσω το ντεπόζιτο να αδειάσει..θα γελάνε μαζί μου μέχρι μεθαύριο Είμαι άσχετος από αυτοκίνητα γενικά, ξέρω μόνο τα βασικά, και επειδή μου έκανε εντύπωση γι'αυτό και ρώτησα. Αλλά αφού μου λες πως είναι κάτι φυσιολογικό, τότε thanks!
Joshua21 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2013 Μάλλον δεν το έγραψα σωστά, δεν ήθελα να πω να το κυκλοφορείς μέχρι να ξεμείνει, αλλά να περιμένεις μέχρι να πιάσει ρεζέρβα ή έστω να πέσει χαμηλά ο δείκτης. Πάντως γενικά +20% διαφορά στην κατανάλωση δεν είναι φυσιολογικό, απλά στη δική σου περίπτωση(κίνηση μέσα σε πόλη και φουλάρισμα μετά από μόλις 100km) είναι. Αν δεις τέτοια διαφορά σε ταξίδι γεμίζοντας το τεπόζιτο αφού έχεις κάνει 500+ km, τότε κάτι τρέχει.
kanesaxo Δημοσ. 17 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2013 Kαι εννοείται πως πρέπει είτε να φυσήξεις το φίλτρο αέρα (δεν ενδύκνεται γενικά, εκτός κι αν πρόκειται για φορτηγό) ή να το αλλάξεις. Ενα βουλωμένο/βρώμικο φίλτρο μεγαλώνει τη κατανάλωση. Επίσης, κοίτα να εχεις σωστές πιέσεις αέρα στα ελαστικά. Και οπως ειπώθηκε, τα 100χλμ δεν ειναι ακριβής τρόπος. Κάνε οτι κι εγώ παλιότερα. Το γεμίζεις μέχρι να "σκάσει" η μάνικα και όχι παραπάνω (διότι παίρνει χαλαρά 2-3 λιτρα ακομη) και το ξαναγεμίζεις μολις ανάψει λαμπάκι...
blazar Δημοσ. 17 Ιουλίου 2013 Μέλος Δημοσ. 17 Ιουλίου 2013 Ευχαριστώ για την απάντηση. Τα λάστιχα είναι μια χαρά. Και από θέμα αέρα και από θέμα κατάστασης. Για την βενζίνη, θα το ξαναμετρήσω.. Ήθελα να ρωτήσω, αν ξέρει κάποιος που είναι το φίλτρο του αέρα. Γιατί εχτές που άνοιξα το καπό δεν μπορούσα να το εντοπίσω!
Alxnks Δημοσ. 18 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2013 εισαι απο μπροστα με ανοιχτο καπο και βλεπεις το μοτερ; ωραια! βλεπεις στο κεντρο βαθος, ελαφρα προς τα δεξια ενα κυλινδρικο πλαστικο κουτι πισω απο το μοτερ; ωραια! το ανοιγεις και μεσα ειναι το φιλτρο! (αν θυμαμαι καλα πρεπει να χαλαρωσεις και τον ακριβως διπλανο του σφιγκτηρα για να βγει και το διπλανο καπακι μαζι με εκεινο του φιλτρου!)
blazar Δημοσ. 18 Ιουλίου 2013 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουλίου 2013 Θα προσπαθήσω να το εντοπίσω! Ευχαριστώ!!!
*Kezar* Δημοσ. 18 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2013 1. καθαρισμο πεταλουδας. 2. συγχρονισμο βαλβιδων. 3. τι λαδια του βαζεις..
blazar Δημοσ. 18 Ιουλίου 2013 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουλίου 2013 Ευχαριστώ για την απάντηση. Από τα πρώτα 2, μαύρα μεσάνυχτα! Αλλά δεν τα έχω πειράξει και ποτέ. Οπότε ίσως να μην προέρχεται από αυτό. Δεν αμφισβητώ βέβαια, πως αν τα προσέξω αυτά που λες θα μου μειωθεί η κατανάλωση. Όσον αφορά το 3. λάδια παίρνω αρκετά χρόνια τα ίδια, από έναν έμπορο-εισαγωγέα που είναι στον Πειραιά. Αρκετά ως πολύ καλά θα μπορούσα να πω και από τιμές, καμία σχέση με τα γνωστά. Οπότε γι'αυτό σκέφτηκα πως ίσως να έφταιγε το φίλτρο.
NT1G Δημοσ. 18 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2013 Τι είναι ο συγχρονισμός βαλβίδων, το διάκενο που ελέγχουμε;
*Kezar* Δημοσ. 19 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2013 Ευχαριστώ για την απάντηση. Από τα πρώτα 2, μαύρα μεσάνυχτα! Αλλά δεν τα έχω πειράξει και ποτέ. Οπότε ίσως να μην προέρχεται από αυτό. Δεν αμφισβητώ βέβαια, πως αν τα προσέξω αυτά που λες θα μου μειωθεί η κατανάλωση. Όσον αφορά το 3. λάδια παίρνω αρκετά χρόνια τα ίδια, από έναν έμπορο-εισαγωγέα που είναι στον Πειραιά. Αρκετά ως πολύ καλά θα μπορούσα να πω και από τιμές, καμία σχέση με τα γνωστά. Οπότε γι'αυτό σκέφτηκα πως ίσως να έφταιγε το φίλτρο. λαδια υπαρχουν πολλα νουνου ομως 1.. το θεμα ειναι τι νουμερο βαζεις οχι αποπου τα παιρνεις και αν εχει καλη τιμη.. 2ον ο καθαρισμος πεταλουδας θα βοηθησει στην ανταποκριση γκαζιου.. 3ον ο συγχρονισμος βαλβιδων θα σε βοηθησει στην σωστη λειτουργια του κινητηρα και στην εξοικονομηση καυσιμου. ο συχρονισμος βαλβιδων ειναι το διακενο π λες και βλεπεις πιες βαλβιδες απο της 8-12-16-20 ανοιγουν λιγο.. σε 10 χρονον αμαξι που δεν εγινε ποτε η 6 βρεθηκανε να μην ανοιγουν οσο επρεπε.. με το σωστο λαδι ειδα 10 ευρω λιγοτερα να καιω.. σε ταξιδι π κανω τοσα χρονια με τα ιδια χιλιομετρα.ιδιο πατημα γκαζιου και σαφως καλυτερη λειτουργια κινητηρα.
blazar Δημοσ. 19 Ιουλίου 2013 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουλίου 2013 Τώρα θα σε γελάσω, γιατί δεν θυμάμαι το νούμερο. Είναι πάντως το φουλ συνθετικό για 15.000 χλμ. Εγώ βέβαια τα αλλάζω κάθε 10.000 χλμ. Τα υπόλοιπα εγώ δεν τα ξέρω. Ίσως να τα κοιτάει ο μάστορας όταν το πηγαίνω για service. Την επόμενη φορά πάντως, θα του το πω. Ευχαριστώ!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα